Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Опитвам се да направя бъги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: До: Опитвам се да направя бъги

    Здравейте. Отдавна не съм писал по темата .Вече успях да бръмна мотора.Даже направих и малко раздвижване,но възникнаха дребни дефекти.Първото ми впечатление е че повече от трета предавка не трябва да се включва,защото сме над 120км.Трябва по някакъв начин да смъкна предавките.Иначе върти гумите и на първа,но щом се стигне до завой първа е малка,втора е голяма.Не съм регулирал спирачките,но и по тях ще има играчка,защото предните блокират преди да се усетят задните.Сега е без регулатор на спирачките,затова блокират.Трябва да се мъдри нещо по въпроса.За сега толкова неща успях да разбера от 500м пробег.Дайте съвети.

    Коментар


    • #32
      От: До: Опитвам се да направя бъги

      здрасти
      търси вариант за по къс диферинциал
      при опела /в моя случай/ е лесно аз съм с кутия ф 20 за двулитров мотор и мисля да купувам диф от ф16
      става без проблеми
      при тебе обаче не знам как е
      разрови във форума на фолксваген
      а за спирачките и на мен ми предстои тест и за всеки случай си пазя 2 регулатора от кадет които са много удобни защото развивам тръбичката от помпата и навивам регулатора

      Коментар


      • #33
        От: Опитвам се да направя бъги

        Размени тръбичките на спирачната помпа,т.е.изхода от помпата за предни спирачки да отиде на задни и обратно.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #34
          От: Опитвам се да направя бъги

          Според мен , направо започни второто. Много неща трябва да преработиш. Ако нямаш опит, което е очевидно, по-добре копирай нещо подобно като на снимката. Така успеха ти е сигурен. А и с двигател от мотоциклет ще ти е по-лесно. Като например как се качват снимки че нещо не мога да вдяна????

          Коментар


          • #35
            От: Опитвам се да направя бъги

            Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
            Според мен , направо започни второто. Много неща трябва да преработиш. Ако нямаш опит, което е очевидно, по-добре копирай нещо подобно като на снимката. Така успеха ти е сигурен. А и с двигател от мотоциклет ще ти е по-лесно. Като например как се качват снимки че нещо не мога да вдяна????
            Че нямам опит,то е очевадно.Ама според теб,как да добия опит като копирам нещо.Пък и не ми стана ясно коя снимка да копирам.Твоето бъги копирано ли е?Според мен в крайна сметка е важно да направиш нещо по уникално,а не просто да копираш.А пък и това не е бъги за състезания .Правя го с каквото имам под ръка.Не си струва да се хвърлям на друг проект,преди да съм се повозил на тази консерва.Аз нямам опит даже и в карането на бъги.Ама човек се учи докато е жив и винаги умира ненаучен.

            Коментар


            • #36
              От: Опитвам се да направя бъги

              Знаех си че няма да разбереш правилно това което искам да ти кажа.Първо опита в твоето начинание не се състои в това да срежеш и да залепиш сто или двеста тръби, да смениш два или три дифа или да "откриеш" с какви размери и видове гуми да караш. Както и другите колеги се опитват да ти обяснят някои закономерности от които не можеш да избягаш или с други думи да стъпиш на "горчивия" опит и безкрайни проби през които сме минали и да продължиш напред.Старите хора казват "Да надвиеш на масрафа си".Ако си твърдоглав и самовлюбен в себе си , просто "вятър те вее на бял кон". Хора като Тошо и Пламен са с доста опит и от инфото което ти дават можеш само да избираш. Иначе те чака дълъг път и терзания и пак ще стигнеш до тук. Имаше един филм с Майкъл Дъглас и Дани де Вито. Една реплика На Дани /играеше като адвокат на Майкъл гласеше."Когато някой работи за 400 долара на час и ти дава съвет...просто се вслушай в него".От това което виждам че си направил до тук личи че имаш желание.Но за талант или нещо както казваш уникално ще ти трябват не това което ти е под ръка а много специфични части и информация, която изобилства в интернет.Късмет не е необходим.Така ще се добереш до по-истинските и уникални неща в твоето начинание.Другото е просто загуба на време.Избирай и успех!!!

              Коментар


              • #37
                От: Опитвам се да направя бъги

                Одавна не съм сядал да пиша.Благодаря ти Андрей за думите.Разбирам те напълно.Не съм твърдоглав нито пък самовлюбен.Сто процента от това което съм в момента е точно от съвети,които аз съм търсил.Е ,зодия ОВЕН съм,ама не вярвам на хороскопи.Когато започнах бъгито,не знаех въобще че има такъв форум.Открих го едва когато беше във вида от началото на темата.Разбрах,че съм допуснал доста грешки,повечето трудно поправими.Затова и реших,че ще правя второ бъги защото това както и да го преправям няма да стане това което сега вече искам.Но ще го довърша за да се убедя какво точно мога и дали то съвпада с това което искам.Сигурен съм,че ще има съществено разминаване,което ще компенсирам именно с вашите съвети.С Пламен говорихме и по телефона и от него научих доста ,за което съм му благодарен.Би било добре да се видим някъде,да се запознаем.Човек има нужда от малко,но добри приятели,но също така и от много и качествени познанства.Щом се врем в ръжди и масла,значи сме една и съща кръвна група.Щях да забравя . От тогава досега промених доста неща по окачването ,но не съм имал време да снимам.Скоро ще кача малко снимки.За сега чао и благодаря.

                Коментар


                • #38
                  От: Опитвам се да направя бъги

                  Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                  .Би било добре да се видим някъде,да се запознаем.Човек има нужда от малко,но добри приятели,но също така и от много и качествени познанства.Щом се врем в ръжди и масла,значи сме една и съща кръвна група.
                  Ако беше дошъл в Севлиево на събора на самоделните машини щеше да се запознаеш с Андрей и Пламен. И с мен де, ама те са по-интересни, и знаят много за бъгитата...

                  Иначе за идеята за започване на второ бъги без да си покарал сегашното съм раздвоен. Аз като правих моето нищо на света не можеше да ме откаже да го завърша и да го подкарам. Първото излизане беше 10-15 метра пред гаража, но ще го помня цял живот! Ако някой ми кажеше да з.еба каквото съм направил, и да започна второ-можеше и да го халосам с някое желязо... Толкова бях нахъсан. Сега съм на прага да започна второто, със съвсем друга концепция, но финансите ме спират.
                  Аз съм на мнение да завършиш първият си проект, и да го покараш малко. С карането ще добиеш опит и ще видиш къде са грешките в констукцията която си измислил. Има генерални грешки, които не подлежат на съмнение, но има и скрити проблеми които са специфични за всяка една отделна конструкция... Според мен вземи си кефа от сегашното бъги, и внимавай за поведението му, за следващото ще си доста повече в час.
                  Поздрави! И чакаме снимките да знаеш...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Опитвам се да направя бъги

                    Благодаря ти Кольо за подкрепата.И аз съм на същото мнение.Що се отнася до Севлиево,много ми е далече бе братче.Не ме спира финансовата страна.Просто нямам време.Даже и за бъгито.Просто тази криза ни обърка сметките.

                    Коментар


                    • #40
                      От: До: Опитвам се да направя бъги

                      Здравейте.Заради тая криза занемарих и бъгито и темата.Чак сега ми остана малко време и то не се знае дали ще ми стигне да преправя всичко дето съм намислил.
                      С времето открих доста неща за преправяне.Има работа и по предницата и по предавките и общо взето доста неща.Според мен най лесния начин да намаля предавателното число е с верига.Смятам да откача полуоските от СК и да ги блокирам в общо лагерно тяло.След това да блокирам и дифа и от там да изведа с верижна предавка 2:1 в полуоските.Не е най доброто но ....Незнам дали ще се получи нещо,но мисля че някои АТВ са по подобен начин(без диференциал).Давайте акъл.

                      Коментар


                      • #41
                        От: До: Опитвам се да направя бъги

                        Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                        Скоростната кутия и двигателя са от пасат 1,6-карбуратор.Полуоските също.Имам притеснения за каретата,понеже са доста опънати заради клиренса.Някой може да даде акъл.Правя го зада натрупам опит за второ бъги за състезания.Второто вече ми е в главата,но искам да видя кусурите на това за да знам как да конструирам следващото.
                        Аз мога да ти дам акъл.Две CVJ карета по средата с шлицов сектор. Всяко каре до 50 градуса предава въртящ момент. В този си вид вероятността да счупиш вътрешното каре на Пасат е голяма.

                        Бъгито е добре да е 4х4

                        Коментар


                        • #42
                          От: До: Опитвам се да направя бъги

                          Бъгито от днес вече има нов собственик.Това е Петко от Ботевград.Много ще се радвам да го довърши и да му се кефи.Уви аз почти две години не намерих време за това.Радвам се,че бъгито не замина за скрап.Пожелавам успех и много приятни моменти на новия му собсвеник.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X