Куадра не си прав, не мисля че проекта е карикатура . Явно тук става въпрос за ограничен бюджет и вероятно за това бъгито изглежда недовършено, а и можеби целта не е била да изглежда добре но на мен идеята ми харесва . Дано да има развитие и да видим следващите снимки в действие и да видим дали ще се изчистят бъговете дето се вика
Дай ми дефиницея за бъги, щот аз тук виждам една обезглавена виетнамка с асмалък отгоре...само лозите липсват да правят шарена сянка...
Като е ограничен бюджета (от към средства и материали) щот явно труда и мисленето и те са ограничени. Поне да си поиграе човек с компоновката, да посвали малко общата височина, да намери по-подходящо място за водача и един куп неща които тук ги няма...
Защитата е ясна, няма такава нито на двигателя нито на водача...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Добре де това в завършен вид ли е ? Може и да се доработва .... добре е започнато, ако се довърши може и да стане нещо добро ...
Не бре братле, зле е започнато, там е работата...от тук нататък все ще си останат недостатъците които вече ги има...
Ама пък малко е направено и лесно може да се преработи в по-правилна насока... Така че се надявам колегата да ни послуша, да седне, да помисли малко, да се посъветна и после да има защо да му ръкопляскаме всички.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Не бре братле, зле е започнато, там е работата...от тук нататък все ще си останат недостатъците които вече ги има...
Ама пък малко е направено и лесно може да се преработи в по-правилна насока... Така че се надявам колегата да ни послуша, да седне, да помисли малко, да се посъветна и после да има защо да му ръкопляскаме всички.
Ами да вземем тогава да го посъветваме колегата какво да направи докато е време за да не пре**е хубавата виетнамка .
Последно редактирано от Yordan Kolev; 12-02-07, 23:18.
Тука вече тръгнаха брадати лъжи. Тип "Йори се съветва". Може, ама ние няма как да присъстваме на съвещанието, не разбираме от ахтунг.
Уф. Не знам от къде да почна. Да. В никой случай не може да оставиш тоя прът на волана. Търси какво да е, но с разрушаващи се точки. Поне на едно място, а ако трябва като хората - на две. Карданчета или поне разрязан прът като на ЛуАЗА.
Или си направи. Но знай, че прът с три лагера верно няма нищо общо с тоя с два. Несравнимо по-добре е.
Тип Йори се съветва се случва много често, да не цитирам сега доста известни във форума хора с които се съветва, че и с теб Стефане се съветваше до скоро, докато не започна да заливаш всичко с краен негативизъм.
Така че ако ще ме обявяваш за лъжец вземи се аргументирай или се извини.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
подкрепям quadra-нещо за да завърши добре трябва и да започне добре
оня ден гледах по тв.българи са направили проект за кола и небеше зле
немисля че това е достоино за оф звер-21век сме
Трябва да има естетика-поне малко
Идеята да се ползва виетнамка за донор е супер и на мен одавна ми се върти в главата. Обаче колкото и да е ограничен бюджета си трябва накаква кабина дори и от нещо соц. да е! То от там и шасито да се скъси ще се наложи...Абе много работа си е ! Евала на такива мераклии
Прави сте че трябва да бъде доосаваршенствано но това ще става с времето. Сега още го тествам. Да ви кажа нямам проблеми. Преминава терени които много други машини са се отказали дори да опитат да преминат през лошите очастаци.
АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!
Прави сте че трябва да бъде доосаваршенствано но това ще става с времето. Сега още го тествам. Да ви кажа нямам проблеми. Преминава терени които много други машини са се отказали дори да опитат да преминат през лошите очастаци.
не оспорвам проходимоста а дизаина-направиго да те кефи
Не знам какъв дизел си сложил, но ако ще правиш "чудовище" си върни "осмака", като може да му позапилиш главата, шлайфаш колекторите, клапаните, изравниш масата на буталата с мотовилките, балансираш коляновия вал и т.н..
Помисли за преместване на центъра на тежестта към средата на шасито.
Направи си ЗДРАВА обезопасителна клетка и се вржи с някой колан да не изпаднеш от машината.
Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Не знам какъв дизел си сложил, но ако ще правиш "чудовище" си върни "осмака", като може да му позапилиш главата, шлайфаш колекторите, клапаните, изравниш масата на буталата с мотовилките, балансираш коляновия вал и т.н..
Помисли за преместване на центъра на тежестта към средата на шасито.
Направи си ЗДРАВА обезопасителна клетка и се вржи с някой колан да не изпаднеш от машината.
Подкрепям с двете ръце. Освен това е хубаво да се свали шофьорското място още по-надолу, сега като няма кабина може да се направи.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Сложих дизела защото с него пестя гориво.А основната задача на ЧУДОВИЩЕТО е извоз на дърва и трупи.Затова не мога да сложа кабина или колани. Трябва да имам възможност да изкоча от машината по всяко едно време понеже терените по които работя с машината са изклучително лоши и човек не знае кога ще му се наложи да се спасява.
Естествено през свободното си време използвам багито за да покача адреналина.
Последно редактирано от Yordan Kolev; 17-02-07, 15:33.
АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!
Коментар