Ти също си направил супер машини. Ще послушам съвета ти
Да но с таргата на Флинстоун не можеш да мъкниш трупи или да караш по пресечен терен, а също така няма тоя луд вид.
Просто направих от нищо нещо. Не исползвах готово купе, единствено въображението си.
това ясно ,но използваи въображението си малко повече и придаи на самоделката някакъв завършен вид........
6 за всички самоделки......
И никога несе подигравам с човешкият труд. които не разбира от шеги ---- сории......................................
Колега vasko_gaz 66 много ще ми е интересно да споделиш какво е мнението на Г-н Иончев от КТИ Смолян за твоята разработка?
[дано до сега да си нямал среща с него]
Машината си е екстра. Вярно, има доста забележки относно сигурността най-вече,но пък и човека явно не гони естетика и 5 звезди на EuroNCAP, a в кратки срокове и кратки средства да има машина за работа в дивия родопски лес. От собствен опит знам, че такива начинания никак не са лесни и в повечето случаи си принуден да бачкаш с наличните материали и инструменти, което ако не си рисувал планове и чертежи на хартия, неминуемо води до разминаване в представите ти и реализацията. Идеите ти идват по време на работа, абе нещо като музикална импровизация с виртуозни забежки. Важно е да те кефи резултата
Машината е перфектна и може да я оцени само човек които се занимава и разбира от дърводобив.Аз имам подобно и по производителност не отстъпва на Универсала.Само дето не е с две лебедки но е по нисък и по не се обръща на сранични наклони.
Машината си е екстра. Вярно, има доста забележки относно сигурността най-вече,но пък и човека явно не гони естетика и 5 звезди на EuroNCAP, a в кратки срокове и кратки средства да има машина за работа в дивия родопски лес. От собствен опит знам, че такива начинания никак не са лесни и в повечето случаи си принуден да бачкаш с наличните материали и инструменти, което ако не си рисувал планове и чертежи на хартия, неминуемо води до разминаване в представите ти и реализацията. Идеите ти идват по време на работа, абе нещо като музикална импровизация с виртуозни забежки. Важно е да те кефи резултата
не мога да ви го кажа по по-точен начин от този на колегата. Само за това че средствата са кратки не е прав
Машината е перфектна и може да я оцени само човек които се занимава и разбира от дърводобив.Аз имам подобно и по производителност не отстъпва на Универсала.Само дето не е с две лебедки но е по нисък и по не се обръща на сранични наклони.
Тук си много прав,машината не отстъпва на Универсала, ходи по места кудето се съмнявам че Универсала ще се справи.За тва че е с една лебедка също си прав, но мисля по този вапрос и може скоро време да му сложа още една.
Колега vasko_gaz 66 много ще ми е интересно да споделиш какво е мнението на Г-н Иончев от КТИ Смолян за твоята разработка?
[дано до сега да си нямал среща с него]
Не мога да разбера защо мислите, че съм от смолян.Може би штото регистрацията на виетнамката донор е от там.
Нека да ви поясня.Тази машина бе направена на шега.С няколко приятели намерихме виетнамка, която да ползваме за донор и решихме да я превърнем в нещо което може да ходи почти на всякъде.Не сме правили никакви чертежи и планове всичко ставаше по време на сглабянето.Срокът бе кратък и нямаше време за излишно мислене, ако нещо не съвпадаше измисляхме компромисни варианти, заради това са многото забележки
Последно редактирано от Yordan Kolev; 12-01-08, 17:56.
АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!
Васко мислих дълго по твоето творение,но да започнем от заглавието,че е нещо страшно си прав и СПИЛБЪРГ би се изплашил,но не от вида,а от това какво може да последва.Искам да ти кажа,че тези който ти ръкопляскат явно те заблуждават. Искам да съм откровен Нищо не си направил по скоро си осакатил нещо, или поне не е за този форум.А ,ако с това не знам как да го нареча/ЧУДО/ си изкарваш хляба и не ти пука какво може да ти се случи ,то поне помисли за гората :ще се взривиш бе:,а никъде не видях сериозен пожарогасител.Тук има доста начетени хора който биха ти помогнали/ЙОРИ, СОТИ,ЛАМБРЕВИ и.тн/Не губи кураж поне имаш желание
До преди нова година работех с вятнамки в балкана и са перфектни за дърводобив вярно че лесно се обръщат дори когато им обърнеш гумите като гледам не са обърнати на този дзвер та мисалта ми е че единствената далавера от тази преработка е че не се дигат трупите а се поставят на платформата.А що се отнаса до дизеловият двигател едната беше с булгаров и яде земята и много икономичен. С няколко думи орезилил си хубавия камион но като ти изкарва пари а това е наи важно в днешно време караи го на воля и печели пари
0885 297985,мтел-Радо
0876 556870,виваком като домашен
Хора ,това е машина за работа ,и то в строго специфични условия. Просто по тази технология се свалят трупите на удобно да товарене място.Машината трябва да е с нисък център на тежеста за да не се обръща лесно с изесен напред център за да не се вдигат предните колела ,да е тясна за да минава между дърветата и т.н. по техническото задание.Когато няма кабина се бяга по лесно. Клетката задължително върви с колани иначе полза от нея няма ,а това не е удобно за работа.
не се заяждам, но мисля ,че човекът е прав да се кефи от това което е направил.
С пари и баба може.
Хора ,това е машина за работа ,и то в строго специфични условия. Просто по тази технология се свалят трупите на удобно да товарене място.Машината трябва да е с нисък център на тежеста за да не се обръща лесно с изесен напред център за да не се вдигат предните колела ,да е тясна за да минава между дърветата и т.н. по техническото задание.Когато няма кабина се бяга по лесно. Клетката задължително върви с колани иначе полза от нея няма ,а това не е удобно за работа.
не се заяждам, но мисля ,че човекът е прав да се кефи от това което е направил.
С пари и баба може.
Еми то това е Човека си направил машина скоято да работи и да си изкарва хляба.Била грозна ,била крива и не знам си каква.Аз знам че сте я сътворили с двете си ръце и щом работи за вас е много хубава.Няма какво да се намират кусури на нещо което за да го купиш трябва да се заробиш за цял живот ,а ти го сътворяваш от скрапа и пак казвам си изкарваш хляба с него.Много е лесно някой който има пари да плуе по сиромашта.Че ако има пари то нали всеки може.
Еми то това е Човека си направил машина скоято да работи и да си изкарва хляба.Била грозна ,била крива и не знам си каква.Аз знам че сте я сътворили с двете си ръце и щом работи за вас е много хубава.Няма какво да се намират кусури на нещо което за да го купиш трябва да се заробиш за цял живот ,а ти го сътворяваш от скрапа и пак казвам си изкарваш хляба с него.Много е лесно някой който има пари да плуе по сиромашта.Че ако има пари то нали всеки може.
Браво и от мен.Важното е,че си се хванал и си направил това,което можеш и с това,което имаш!Да ти даде някой 20х.лв.ида те накара да направиш нещо подобно,пък тогава да ти дирят кусури!И моят "кроки"е грозен,но ми иде да го разцелувам,когато отида на Дунава,а там освен него други машини няма-тях"супер хубави и красиви"са ги оставили отатък дигата,уж да не ги калят и са продължили пеша.Още веднъж браво!
Чавдар Владимиров
0887/912075
Ленд Ровър Диско 1
Самуад в проект
Нещата не опират до това че машината е направена с малко пари, все пак както няколко колеги казват , че с пари всеки може.Първото предназначение не беше да направя машина с която да си искарвам хляба,а просто да има с какво да си запълня свободното време и да създам нешто което ще ходи почти навсякъде, а в последствие установих ,че е перфектно за работа в тежки условия.
Когато няма кабина се бяга по лесно. Клетката задължително върви с колани иначе полза от нея няма ,а това не е удобно за работа.
не се заяждам, но мисля ,че човекът е прав да се кефи от това което е направил.
С пари и баба може.
доста от давна се опитах да им го обесня това което си писал но все ме критикуваха.
Последно редактирано от Yordan Kolev; 19-01-08, 12:02.
Причина: Поредни
АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!
Хора ,това е машина за работа ,и то в строго специфични условия. Просто по тази технология се свалят трупите на удобно да товарене място.Машината трябва да е с нисък център на тежеста за да не се обръща лесно с изесен напред център за да не се вдигат предните колела ,да е тясна за да минава между дърветата и т.н. по техническото задание.Когато няма кабина се бяга по лесно. Клетката задължително върви с колани иначе полза от нея няма ,а това не е удобно за работа.
не се заяждам, но мисля ,че човекът е прав да се кефи от това което е направил.
С пари и баба може.
Абсолютно си прав за клетката и коланите.При работа в гората на водача постоянно му се налага да слиза, да пирикачва важето, при което са крайно неудобни.Освен това, при по трудните терени, ако трупите повлекат машината по някой стръмен склон по- добре скачай защото при подобна случка машината става на кайма и едвали клетката би те спасила.
Кораб, стоящ на пристанището, е в безопасност, но НЕ за това са направени корабите...
Коментар