Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Бъгито на Кольо

    Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
    Етого и таблото на моето бъги, но още не съм го подкарал
    Колега на път сме тоя тип табло да го патентоваме с теб .Кольо другия месец захващам моето и мисля да те потормоза с някоя и друга снимка от близо ако нямаш нищо против разбира се.

    Коментар


    • До: Бъгито на Кольо

      Първоначално публикуван от SLAVIKA1980 Преглед на мнение
      ...и мисля да те потормоза с някоя и друга снимка от близо ако нямаш нищо против разбира се.
      Разбира се, че нямам.
      Но не мислиш ли, че е по-добре да си направиш отделна тема?
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • До: Бъгито на Кольо

        Първоначално публикуван от asen3 Преглед на мнение
        Момчетата дето си ги повозил май мусколна треска са имали после. Имаше ли дупка в пода?
        Не знам за каква мускулна треска става въпрос и не съм имал подобни проблеми. Усещането да се возиш и да караш подобно нещо е несравнимо, брат ми беше като малко дете на въртележка- не можеш да го свалиш.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • До: Бъгито на Кольо

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Ето:...
          Железен си!
          Благодаря, точно това ми трябваше. Ще има още доста въпроси но по-нататък.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • До: Бъгито на Кольо

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            Железен си!
            Благодаря, точно това ми трябваше. Ще има още доста въпроси но по-нататък.
            Не железен бе, те комунистите са от желязо.
            Аз съм дървен...
            Философ де...

            Ама отсега нататък акъл давам само срещу бърничкане из витарата
            То аз акъл за мен си нямам, пък съм тръгнал и да раздавам...

            Майтап, питай каквото ти трябва, ще се радвам да помогна.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • До: Бъгито на Кольо

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Няма, питай си на воля... Който знае-да отговаря.


              Ще отдаде ама друг път... Ако дойдеш пак-можеш да седнеш, и ако ти стиска да се треснеш в нкое дърво
              Ако отдаде-добре за теб, ама ако не отдаде

              Майтапа настрана-не мисля, че ще отдаде, и знам, че е опасно, но не развиваме големи скорости, скорости, а и знаем кога да пуснем газта... И да ти кажа-много се заиграваш с ъгли, ходове, и т.н.
              Аз направих така-при максимално разгънат амортисьор вдигнах двигателя колкото позволява карето. Т.е. при евентуален скок
              карето няма да работи под ъгъл по-голям от предвидения в завода.
              А колко см. ще се получи-колкото-толкова. На който не му харесва-да си проектира и изработи каквито му трябват. Или започва едно преправяне, с карета от друга машина, те пък шлиците други... Преходници, заигравки, и накрая може да се получи нещо добро, ама ще е след няколко години


              Пък Кольо си кара бъгито, и вчера пак бяхме на полигона, и има клипове, и снимки, но сега се точат...

              Мъчи ме такъв въпрос:

              При пълна съосност на двете части на карето (осите им) и двете имат еднаква, непроменяща се в рамките на един оборот, ъглова скорост.
              Какво става, когато несъосността се променя? Особено в пределната от конструкцията възможност. Става дума за класическо каре от две кръстосани вилки с четири лагерчета.

              Мнението ми е, доколкото си спомням лекциите по ТММ, че при постоянна ъглова скорост на водещия вал, ъгловата скорост на ведомия ще е неравномерна - на тласъци, което води до преждевременно износване.

              В модел на Мерседес от 1938 година "каретата" на карданния вал представляваха парче от външна автомобилна гума. Пука й, че й дреме от неравномерности...

              Коментар


              • До: Бъгито на Кольо

                Първоначално публикуван от Georgi Rudy Преглед на мнение
                Според мен
                за границата която питаш каде е?
                Аз ще ти отговоря така.
                Границата ми се навира в главата
                тя контролира крачето да не подава толкова много газ (независимо колко е тежко то).
                Защото все пак не се намираш във вехта или нова кола която има всякакви ЕР беци, колани и така нататъка защитни средства за водача и пътниците. Все пак си на Бъги което си го направил за удоволствие не за състезание по писта на формола 1.
                И аз така си мислех докато правехме бъгито ми. Виках си "Мале как ще лети и какви скорости ще се развиват" докато не се качих за пробно кръгче и слезнах с треперещи капачки на коленете. А като погледнеш никакво двигателче от Трабантче а на какво е способно.
                КАдето и да пишеш, формОлирай си правилно думите...

                Коментар


                • До: Бъгито на Кольо

                  Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                  В модел на Мерседес от 1938 година "каретата" на карданния вал представляваха парче от външна автомобилна гума. Пука й, че й дреме от неравномерности...
                  Да, т.нар. по старите книги "мек шарнир Харди". Използва се и при някои карданни валове. Дава по-малко максимално отклонение, в сравнение с "твърдите" такива.

                  Мой познат реставрира именно такъв Мерцедес, някой път ще го помоля да снимам задния мост за да рагледаме по-обстойно тази конструкция.
                  С "Фармахим" - непобедим
                  Дизел - само дънки!

                  Коментар


                  • До: Бъгито на Кольо

                    Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                    ...
                    В модел на Мерседес от 1938 година "каретата" на карданния вал представляваха парче от външна автомобилна гума. Пука й, че й дреме от неравномерности...
                    Че то и на жигулките едното "каре" е гумено, макар и малко по-различно. Шарнирите с равни ъглови скорости решават доста удачно проблема, поне докато са здрави. Специално за триподните - трябва и да са монтирани правилно едно спрямо друго. 5 и 6 ролковите/съчмените им е все тая. Допустимия ъгъл е от порядъка на 30 до 40 градуса, че и малко отгоре.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • До: Бъгито на Кольо

                      Днес скъсах ангренажния ремък
                      Надявам се да няма поразии по клапани и бутала. Засега мисля да купя нов ремък, и да пробвам по лесния начин-слагам, и се надявам да запали. Ако не запали-лошо, ще трябва да свалям главата.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • До: Бъгито на Кольо

                        Ииии Коле, много кофти братче!
                        Как го скъса, нещо зор ли му даде, ремъка ли е бил остарял? Да не е блокирала ролка?
                        Дано няма други поразии и минаш само с ремък..... пиши какво е развитието!
                        LZ1PER

                        Коментар


                        • До: Бъгито на Кольо

                          Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение

                          Мъчи ме такъв въпрос:

                          При пълна съосност на двете части на карето (осите им) и двете имат еднаква, непроменяща се в рамките на един оборот, ъглова скорост.
                          Какво става, когато несъосността се променя? Особено в пределната от конструкцията възможност. Става дума за класическо каре от две кръстосани вилки с четири лагерчета.

                          Мнението ми е, доколкото си спомням лекциите по ТММ, че при постоянна ъглова скорост на водещия вал, ъгловата скорост на ведомия ще е неравномерна - на тласъци, което води до преждевременно износване.

                          В модел на Мерседес от 1938 година "каретата" на карданния вал представляваха парче от външна автомобилна гума. Пука й, че й дреме от неравномерности...
                          На това му казват дефазиран кардан. Употребява се в някакви случаи, когато карданния вал трябва да застава под голям ъгъл спрямо двата вала, които свързва. Още не мога да си обясня защо това помага. Един от шампионите по ъгъл между водещ/водим вал и кардан е Нива, нейните карета са строго успоредни.

                          А за гумените карета - немалко кормилни уредби и сега са с такива.

                          Коментар


                          • До: Бъгито на Кольо

                            Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
                            Ииии Коле, много кофти братче!
                            Как го скъса, нещо зор ли му даде, ремъка ли е бил остарял? Да не е блокирала ролка?
                            Дано няма други поразии и минаш само с ремък..... пиши какво е развитието!
                            Май зора му дойде вповече...
                            Ама и старостта си каза думата-на мястото на скъсването се виждаше "разлепяне" на няколко зъба.
                            Гарантирано не е ролка-като угасна мотора, се обърнах да видя какво е станало. И понеже шайбата на разпределителния вал се вижда-веднага разбрах, като я видях празна. Слязох да погледна по-подробно, и ролката все още се въртеше. Става въпрос за 15-20 секунди.
                            То ремъкът си беше за смяна-сменян е последно преди 9 години-като купувах форда. И докато си го карах пробегът не беше като за смяна. А откакто карам коли с ремък това ми е първото скъсване, и все си мислех, че съм имунизиран против тази повреда...
                            Явно не съм
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • До: Бъгито на Кольо

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              ...То ремъкът си беше за смяна-сменян е последно преди 9 години
                              ...
                              А откакто карам коли с ремък това ми е първото скъсване, и все си мислех, че съм имунизиран против тази повреда...
                              Явно не съм
                              Явно си, иначе досега да си го скъсал 10 пъти
                              Късмет!
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • До: Бъгито на Кольо

                                Всяко зло за добро!
                                Важното е, че работата напредна.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X