Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Instroi Rally team гараж.
Свий
X
-
От: Instroi Rally team гараж.
Браво, дай си бележника!Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнение2. Алкохолът (етанолът) в Е85 има огромен охлаждащ ефект по принцип. Е85 има подобен охлаждащ ефект като водно-метановата инжекция. По-студен нагнетен въздух = по-гъст въздух. По-гъст въздух = повече въздух/ гориво. Повече въздух/гориво = повече мощност.
Охлаждащият ефект се получава при смесването на горивото с входящия нагнетен въздух поради връзката от изпаряването между горивото и нагнетения въздух и връзката между "сухата" и "мократа" температура ( http://www.engineeringtoolbox.com/dry-w ... d_682.html ). Колкото по-голяма е разликата между тези две температури, толкова по-голям охлаждащ ефект се получава. Изпарителното охлаждане е свойство, при което течност изпарена в заобикалящата я среда охлажда обект или флуид при контакт с него. В този случай тя е във въздушния поток.
Вие може да усетите този ефект в горещ летен ден. Може да си направите малък експеримент за да разберете как работи. В горещ летен ден полейте малко вода върху ръката си и започнете да духате върху мокрото място. Ще започнете да усещате ръката си доста по-студена. Сега полейте малко уиски върху ръката си и духайте върху мястото. Ще откриете, че охлаждащия ефект е много по-голям. Това е поради разликата в скоростта на изпарение между водата и етанола.мисля, да зема а се замисля...
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Ставало е въпрос с хора по вещи от мен за навигаторите в ралитата. Те не гледат пътя , а се ориентират по страничното натоварване в завоя и така разбират какво следва от книгата със записките.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
A Frame TowingПървоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеДа бе приятелю, оптичен тунинг и нищо друго. Чисто забавление. Ще го дърпам с едно ремаркенце отзад на кемпера за да не се филмирам с транспорта като ходя по състезания и по къмпинги.
Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
Grand 3.1TD
0898 620 306 Стоян
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Подобни клипове гледам постоянно за релакс,без да съм "свирнал"!Зарибяващо хоби ,изгледал съм доста и почвам да повтарям и не омръзва !Сменям с оффроуд и кинг оф хамър ,от време на време с милитари монстерс!Краста кво да правиш ,по-добре от пиеньето и пушеньето, пак си е краста обаче!Тая болест трябва да я кръстят "гориво в кръвта"!
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Случвало ми се е в трофито половината състезателен ден да не виждам пътя заради кал по прозорците. Почти не се усеща ако с пилота се познавате добре и по описанието пилота разбира ситуациите, а навигатора по описването на завоя и евентуално с въпрос към пилота "минали точката"Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеСтавало е въпрос с хора по вещи от мен за навигаторите в ралитата. Те не гледат пътя , а се ориентират по страничното натоварване в завоя и така разбират какво следва от книгата със записките.
.
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
...за спиранеПървоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение"минали точката"
ама тогава сигурно няма да имат много време да си говорят
Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Само за протокола : навигирането в рали и офроуд е "абселютно" различно. В първия случай опознаваш и описваш трасето, а в другия го търсиш по картинки на ситуациите , но от точка до точка нямаш никаква идея ...Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Подкрепям на 100%. Общото е комуникацията пилот-навигатор, останалото е доста различно.Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеСамо за протокола : навигирането в рали и офроуд е "абселютно" различно. В първия случай опознаваш и описваш трасето, а в другия го търсиш по картинки на ситуациите , но от точка до точка нямаш никаква идея ...Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Вярно, лечението е само едно - излизаш да караш по най-кривите пътища, които има по твоя край и като се прибереш, гледаш - ако имаш убити мухи само по вратите и страничните прозорци, всичко е ОК, палиш цигара и си отваряш една бира. Но ако имаш някоя по челното стъкло... трябва да продължаваш с тренировкитеПървоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнениеЛечението е само едно...
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Важно е да нямаш на задния джам. Аз и предно летящите мухи ги събирам на дългите прави.
Днес потренирах умения по Старопланинските завои . В района на Павел баня попаднах на разкошно трасе без трафик и се забавлявах на макс.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Следя темата с интерес
До сега не съм писал, но от горните клипчета се сетих за едно, което ми е любимо с Ари Ватанен. Интересна ситуация на 2:05
https://www.youtube.com/watch?v=cxDz0Z066NI
П.П. Сега погледнах, че колегата evos го е постнал....извинявам се.Последно редактирано от Емил Трайков; 16-03-15, 01:35.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар