Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Instroi Rally team гараж.
Свий
X
-
От: Instroi Rally team гараж.
На това му го обърнах преди десетина години и още не е умрял . Умори един двигател ама кутията още е здрава.Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнениеПо въпроса за здравината на зъбите в раздатката,няма да имаш проблем.Но ако мислиш да въртиш на обратно диф,рано или късно ще му изпопадат зъбите.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Сърцето на новата машина , излезе от нафталина /ако няма рима ..... /
Фланеца с отворите за новата камбана беше уточнен по най-простия възможен ... с налагане на прозрачен плексиглас в/у камбаната на ск. кутия. После внимателно центроване на фрезера към отвора и се надявам да ви покажа днес ... колко точен е метода за куплиране.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Спирачките за предните колела са готови за монтаж и ги отмятам от списъка .
Въпреки , че е отработена схемата ... изработката на фланците и дистанционерите за апаратите операцията отне четири дни .
Оказа се на практика , че новите сп. апарати освен по цвета се различават леко и в габаритните размери.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Много са яки клиповете в предните страници,скивах тоя с Евото,по тия скапани пътища обаче си личи ,че не му развихряш потенциала!По въпроса за фланците,преди време пак ги сваляхме с шаблони ,чиста работа.Силовата шестак група кви конье е ,демек ще има ли силов тунинг,че май на това купе дето гласите не му трябва ,че ше отидете в орбита,гласите си сигурно"бетонно окачване"?!Кво стана със дзадния мост ?Кой победи ,екипа или той?
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
На мотора ще му гоним едни 280-90 коня и 620-30 Нм. и ако ги постигнем наистина ще лети. Тя, битката със задния мост беше предрешена .... естественоПървоначално публикуван от faster Преглед на мнениеМного са яки клиповете в предните страници,скивах тоя с Евото,по тия скапани пътища обаче си личи ,че не му развихряш потенциала!По въпроса за фланците,преди време пак ги сваляхме с шаблони ,чиста работа.Силовата шестак група кви конье е ,демек ще има ли силов тунинг,че май на това купе дето гласите не му трябва ,че ше отидете в орбита,гласите си сигурно"бетонно окачване"?!Кво стана със дзадния мост ?Кой победи ,екипа или той?
. Никой не може да си играе игрички с екипа.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Спортна електроника , всичко друго ще е компромис . Задачата по доставката съм я възложил на подизпълнител ... така че, ще стоя и ще чакам крайния резултат.Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнениеБавареца със стоковото ЕКУ ли ще е или сте му намислили нещо по-добро?Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Просто е , в момента двигателя ми е 6.2 480к.с. 5.7 литровия вече е в историята. Дроселовата клапа е 102мм., а за да отговаря на ФИА регулациите трябва да го задъня с 35мм. рестриктор. Резултата ще е поне 200коня надолу от там следват добавки за гориво и т.н. Отделно всичко зад гърба ми трябва да се оформи резервоар поне 500литра. и за капак 50- 60/100 си е достатъчно сериозен разход за да мисля за дизел. Кутията за сега ще е КУАЙФ ... за сега.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
3.0 литровия с една турбина ли е или с две? Ако е с две с един ремап се изкарват 340к.с. Нютон метрите- 680.
А разхода в състезателно каране най-вероятно ще е поне /3. Успех...изпитан и крайно надежден е тоя мотор.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Той ако е с две турбини си идва с 277/286 коня от завода.Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение3.0 литровия с една турбина ли е или с две? Ако е с две с един ремап се изкарват 340к.с. Нютон метрите- 680.
А разхода в състезателно каране най-вероятно ще е поне /3. Успех...изпитан и крайно надежден е тоя мотор.
Тези коне с рестриктор ли ще ги гоните или без?Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеНа мотора ще му гоним едни 280-90 коня и 620-30 Нм. и ако ги постигнем наистина ще лети.“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар