Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Instroi Rally team гараж.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Instroi Rally team гараж.

    Готови за бой.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2580.jpg
Прегледи:1
Размер:156.1 КБ
ID:5646802Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2581.jpg
Прегледи:1
Размер:144.0 КБ
ID:5646803След първия бой ... асистенцията в действие.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2584.jpg
Прегледи:1
Размер:152.3 КБ
ID:5646804Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2583.jpg
Прегледи:1
Размер:147.8 КБ
ID:5646805
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • От: Instroi Rally team гараж.

      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
      По въпроса за здравината на зъбите в раздатката,няма да имаш проблем.Но ако мислиш да въртиш на обратно диф,рано или късно ще му изпопадат зъбите.
      На това му го обърнах преди десетина години и още не е умрял . Умори един двигател ама кутията още е здрава.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6402.jpg
Прегледи:2
Размер:161.5 КБ
ID:5646806
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Instroi Rally team гараж.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image.jpg
Прегледи:1
Размер:57.1 КБ
ID:5646813 И една панорамна.

        Коментар


        • От: Instroi Rally team гараж.

          Сърцето на новата машина , излезе от нафталина /ако няма рима ..... /
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2615.jpg
Прегледи:1
Размер:164.4 КБ
ID:5647269
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2611.jpg
Прегледи:1
Размер:154.4 КБ
ID:5647270
          Фланеца с отворите за новата камбана беше уточнен по най-простия възможен ... с налагане на прозрачен плексиглас в/у камбаната на ск. кутия. После внимателно центроване на фрезера към отвора и се надявам да ви покажа днес ... колко точен е метода за куплиране.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2617.jpg
Прегледи:1
Размер:140.4 КБ
ID:5647271
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2616.jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5647272
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • От: Instroi Rally team гараж.

            Спирачките за предните колела са готови за монтаж и ги отмятам от списъка .
            Въпреки , че е отработена схемата ... изработката на фланците и дистанционерите за апаратите операцията отне четири дни .
            Оказа се на практика , че новите сп. апарати освен по цвета се различават леко и в габаритните размери.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2614.jpg
Прегледи:1
Размер:147.5 КБ
ID:5647273
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • От: Instroi Rally team гараж.

              Много са яки клиповете в предните страници,скивах тоя с Евото,по тия скапани пътища обаче си личи ,че не му развихряш потенциала!По въпроса за фланците,преди време пак ги сваляхме с шаблони ,чиста работа.Силовата шестак група кви конье е ,демек ще има ли силов тунинг,че май на това купе дето гласите не му трябва ,че ше отидете в орбита,гласите си сигурно"бетонно окачване"?!Кво стана със дзадния мост ?Кой победи ,екипа или той?
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • От: Instroi Rally team гараж.

                Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                Много са яки клиповете в предните страници,скивах тоя с Евото,по тия скапани пътища обаче си личи ,че не му развихряш потенциала!По въпроса за фланците,преди време пак ги сваляхме с шаблони ,чиста работа.Силовата шестак група кви конье е ,демек ще има ли силов тунинг,че май на това купе дето гласите не му трябва ,че ше отидете в орбита,гласите си сигурно"бетонно окачване"?!Кво стана със дзадния мост ?Кой победи ,екипа или той?
                На мотора ще му гоним едни 280-90 коня и 620-30 Нм. и ако ги постигнем наистина ще лети. Тя, битката със задния мост беше предрешена .... естествено. Никой не може да си играе игрички с екипа.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • От: Instroi Rally team гараж.

                  Бавареца със стоковото ЕКУ ли ще е или сте му намислили нещо по-добро?
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: Instroi Rally team гараж.

                    На какво щеше да го качваш мотора?
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • От: Instroi Rally team гараж.

                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      Бавареца със стоковото ЕКУ ли ще е или сте му намислили нещо по-добро?
                      Спортна електроника , всичко друго ще е компромис . Задачата по доставката съм я възложил на подизпълнител ... така че, ще стоя и ще чакам крайния резултат.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • От: Instroi Rally team гараж.

                        На това , или по правилно в това.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2619.jpg
Прегледи:1
Размер:166.5 КБ
ID:5647291
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2621.jpg
Прегледи:1
Размер:159.3 КБ
ID:5647292
                        Ето го и фланеца закачен за кутията.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2623.jpg
Прегледи:1
Размер:124.6 КБ
ID:5647294
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2622.jpg
Прегледи:1
Размер:132.5 КБ
ID:5647295
                        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                        Коментар


                        • От: Instroi Rally team гараж.

                          Всичко в този проект изглежда добре обмислено,именно за това искам да попитам.Ако е удобно !!!!
                          Защо избра BMW 3,0 дизолов двигател пред този с който караш в момента 5,7 бензин ? И с каква ск. го куплираш ?

                          Коментар


                          • От: Instroi Rally team гараж.

                            Просто е , в момента двигателя ми е 6.2 480к.с. 5.7 литровия вече е в историята. Дроселовата клапа е 102мм., а за да отговаря на ФИА регулациите трябва да го задъня с 35мм. рестриктор. Резултата ще е поне 200коня надолу от там следват добавки за гориво и т.н. Отделно всичко зад гърба ми трябва да се оформи резервоар поне 500литра. и за капак 50- 60/100 си е достатъчно сериозен разход за да мисля за дизел. Кутията за сега ще е КУАЙФ ... за сега.
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • От: Instroi Rally team гараж.

                              3.0 литровия с една турбина ли е или с две? Ако е с две с един ремап се изкарват 340к.с. Нютон метрите- 680.
                              А разхода в състезателно каране най-вероятно ще е поне /3. Успех...изпитан и крайно надежден е тоя мотор.

                              Коментар


                              • От: Instroi Rally team гараж.

                                Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                                3.0 литровия с една турбина ли е или с две? Ако е с две с един ремап се изкарват 340к.с. Нютон метрите- 680.
                                А разхода в състезателно каране най-вероятно ще е поне /3. Успех...изпитан и крайно надежден е тоя мотор.
                                Той ако е с две турбини си идва с 277/286 коня от завода.

                                Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                                На мотора ще му гоним едни 280-90 коня и 620-30 Нм. и ако ги постигнем наистина ще лети.
                                Тези коне с рестриктор ли ще ги гоните или без?
                                “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                                Walter Rohrl
                                GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X