Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ограничител на въртящия момент.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ограничител на въртящия момент.

    Това последното ме уби... Вие виждали ли сте проектите на този човек, хайде малко уважение... ебаси.
    Кольо Динев

    Коментар


    • #17
      От: Ограничител на въртящия момент.

      Първоначално публикуван от borkocolov Преглед на мнение
      Научи се да караш защото не разпознаването на прещракваща муфа от пъв поглед показва че сте теехнически инвалид.
      Абе колега, как със първият си пост успя да напишеш такива глупости???? Дай покажи първо твоите постижения и резултати и тогава прави коментари!
      Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

      Коментар


      • #18
        От: Ограничител на въртящия момент.

        Аз пък се чудя има ли шанс да се компенсира това с гуми? По-големи или широки или агресивни /ако си говорим за асфалт, сликове.../ Може би бъркам...

        Коментар


        • #19
          От: Ограничител на въртящия момент.

          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
          Аз пък се чудя има ли шанс да се компенсира това с гуми? По-големи или широки или агресивни /ако си говорим за асфалт, сликове.../ Може би бъркам...
          При тази машина май ще трябва да насажда такива от белаз.

          Не че не съм му изтървал края отдавна на това чудо. До някое време се опитвах да вдяна точно какво и как се случва вътре в механиката. И не че мога да дам някъв качествен акъл. Само си мисля , че вече е твърде сложна и красива за кал. Мисля си , че може да се стигне по опитен път до някакви данни за нужна мощност при различни предавки и съобразно избраната предавка , мощността да се ограничава /електронно или механично/ до нужното. То няма да е проблема само при старта а при всяко ускорение от по ниска предавка тааа.... минава ми през акъла и още нещо. На някои мотори го има. Самият педал на газта има два или повече режима на работа. По-чувствителен и по-"нервен". Чак се чудя дали да го публикувам това.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #20
            От: Ограничител на въртящия момент.

            Първоначално публикуван от borkocolov Преглед на мнение
            Научи се да караш защото не разпознаването на прещракваща муфа от пъв поглед показва че сте теехнически инвалид.
            Ок! Не претендирам че съм капацитет, но пък чак инвалид, имайки предвид че "ходя" сам поне за сега е малко пресилено твърдение за мен. Я по-добре кажи ти какво знаеш за прещтракваща муфа, като ограничител на въртящия момент. Защото при мелниците за пластмаса, за които имам докторска степен такава муфа предпазва от срив ако попадне метал или твърдо тяло. В шприцавтоматите с механично затваряне също има такива и ако не изпадне детайла също предпазва от претоварване електромотора, редуктора и т.н.
            Да чуем твоята теза.А и както казваш на пръв поглед се показва че съм инвалид а на втори ?

            Коментар


            • #21
              От: Ограничител на въртящия момент.

              Колеги! Отдавна не съм влизал, но имам новини, за това отварям нова тема.

              Коментар


              • #22
                От: Ограничител на въртящия момент.

                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                Аз пък се чудя има ли шанс да се компенсира това с гуми? По-големи или широки или агресивни /ако си говорим за асфалт, сликове.../ Може би бъркам...
                Проблема до някъде е решен,няма втори двигател от средата на миналия сезон,а за настоящия,не знам какво твори колегата.Гуми,основно макадан за сухо и изпилено трасе със нисък топлинен клас,за да се осигури що годе сцепление след първата обиколка,със всичко друго си във гъбите:

                За наплюто,олято трасе,или със четири пръста пепел,гуми няма,компромисен вариянт са тези на универгомма,също нисък топлинен клас:

                За кал и други производни от същата субстанция,ей тези:

                При автокроса е несериозно да се говори за ограничаване на въртящият момент,напротив всеки състезател се стреми да го направи максимално голям.За да има сериозен старт,една машина се нуждае от сериозни доработки,добри гуми и два задвижващи моста.При старт(държиш на ограничител,8200об/мин при мен и чакаш да светне светофара,изтърваш съединителя и каквото сабя покаже)едно забавяне при превключване от първа на втора да речем,може да ти коства две три позиции или сериозен удар отзад,ще ми ограничавате въртящият момент,това да не е разходка до кафето или в парка...

                P.S. Снимките са кофти,навънка мръкна...
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #23
                  От: Ограничител на въртящия момент.

                  както каза колегата Андреи трябва ограничител на оборотите на първа и втора скорост и след това да се изключва, АТВ на CFMOTO го имат на задна скорост и развиват до 1800об/мин с цел безопасност но как е точно трябва малко ривичкане и четене

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ограничител на въртящия момент.

                    Първоначално публикуван от katibo Преглед на мнение
                    както каза колегата Андреи трябва ограничител на оборотите на първа и втора скорост и след това да се изключва, АТВ на CFMOTO го имат на задна скорост и развиват до 1800об/мин с цел безопасност но как е точно трябва малко ривичкане и четене
                    А на задна ли стартираш!?
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ограничител на въртящия момент.

                      Първоначално публикуван от katibo Преглед на мнение
                      както каза колегата Андреи трябва ограничител на оборотите на първа и втора скорост и след това да се изключва, АТВ на CFMOTO го имат на задна скорост и развиват до 1800об/мин с цел безопасност но как е точно трябва малко ривичкане и четене
                      Всички Атв-та, които имат задна ск. имат ограничител, но не на въртящия момент, а на оборотите и са ограничени някъде около 3 000-3500 об/мин.

                      Но не това е въпроса в темата.

                      Правил съм опит да стопя съединителя на колата, която карам, стартирайки на мокра поляна с и без включен ESP. Електрониката помага при лошо сцепление м/у гуми и настилка.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X