От: Студентско бъги
На Варбурга има два модела кутии,на тези със скоростният лост на волана,щангата за включване на скорости е от горе на кутията,а на другите по-новите"де лукс" се включват от долу.Няма вариант да я уплътниш,смени задния капак(или цялата кутия) и ще си решиш проблема,други разлики в кутиите няма.Не заварявай диференциала,касетата е чугунена и се пръска,а и триглавите на полуоските имат навик да дават фира!
На Варбурга има два модела кутии,на тези със скоростният лост на волана,щангата за включване на скорости е от горе на кутията,а на другите по-новите"де лукс" се включват от долу.Няма вариант да я уплътниш,смени задния капак(или цялата кутия) и ще си решиш проблема,други разлики в кутиите няма.Не заварявай диференциала,касетата е чугунена и се пръска,а и триглавите на полуоските имат навик да дават фира!
-->
Коментар