Здравейте колеги,реших се най после и аз да ви представя моето бъги. Нарекъл съм го студентско по няколко причини...1. Имам голям мерак за джип,но финансите ми се изразходват главно по следването ми и за това не мога да си го позвля,за сега. 2. От Дядо ми остана един Вартбург комби,2 тактов от тези на които скоростния лост е на пода (а не на волана) но тъй като имам кола за всеки ден нямаше какво да го правя.....и реших да стане на бъги,тъй като ми беше жал здрава кола да я закарам на вторични. 3. За бъги винаги трябват пари,но тъй като аз живея в ,,стара къща" (сещате се) трябваше просто да използвам каквото имам вгаража и под навеса, като също се придържам към оригинала за да бъде лесно,евтино,бързо,и здраво, абе като за студент. А главната цел е да носи само адреналин и усмивки. Очаквайте продължение........
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Студентско бъги
Свий
X
-
От: Студентско бъги
.......И така ,вкарах Вартбурга в гаража,а от там след няколко часа излезе само купето, и се запъти към пункта за скраб. След това се хванах за флекса и скъсих рамата,(няма да забравя снимките ако мога да ги кача де )....Последваха заварки по рамата,за да стане отново цяла,усилихме я с няколко планки (главен майстор заварчик е брат ми),и бъгито си стъпи на колелата. Първоначално мислех да го направим едноместно,но един приятел ми каза: АБЕ...за к'во ти е това бъги като няма до тебе кой да ти ръси простотии, и така бъгито стана двуместно.0885602543- Стефан
-
От: Студентско бъги
Ето няколко снимки: оригиналния радиатор течеше за това съм го сменил, с такъв от голф 1, поставих го зад седалките на по чисто и защитено място, а и ако е отпред ъгъла на заход е много малък. От пред и отдолу на двигателя ,сложих по една рифелова ламарина за да го предпазва от удари.0885602543- Стефан
Коментар
-
От: Студентско бъги
Това са снимки от първия сериозен тест,тоя там дето се чеше където не го сърби е братовчед ми, вкара го в едно тресавище и няма излизане. Ама нали с нас беше пилотната кола ( Москвича на брат ми ) та си викаме : е сега ще го извадим , ДА АМА НЕ Москвича затъна на около 300 м. от бъгито (Много по тежък е, а и за да не забуксува му сложихме веригите, та с няколко превъртания легна на моста и до там ). Ами сега ?казало ципчето. Седим и мислим : като е толкова леко защо не го изнесем на ръце? Хващаме се четири човека напъваме, то не помръдва а краката ни до коленете под кота нула аааааааа сега к"во е това направо плаващи пясъци (мястото е на язовир Жеков вир сигурно го знаете някои ) . За около един час успяхме само да го завъртим на 180 градуса и седнахме да чакаме помощ ,другия братовчед с Тойота 70а серия (ще я снимам и нея за протокола след някои ден ). След като дойде извадихме Москвича, после прекара на десетина метра от бъгито , аз му показах едно сухо но по далечно място, въжета имахме достатъчно, той се инати от тук и това е , та и бъгито няма да палиш, и без това ще те извадя като КЪТЕН ЗЪБ. Добре. Окопа Тойотата така, че ако не беше Москвича да и помогне с дърпане (добре че го извадихме пръв ) щяхме да викаме втори джип. След това отиде на мястото което му бях показал, наставихме четири въжета , Тойота-газ, бъги-газ,двамата бутачи-газ ,излязохме на сухо и пак газ за в къщи. Бъгито и ние бяхме прекарали към 5-6 часа в тресавището, само за да разберем че съединителят буксува и за офроуд са нужни съответните гуми и още повече КАЛНИЦИ. П.П. Поздрави на всички колеги и братовчеди от форума :-) . Надявам се темата да ви бъде интересна , приемам всякакви мнения , коментари и съвети не се стеснявайте пишете ,все пак на новобранците трябва да се помага. Аз ще продължа пак утре с нови снимки и доработки на ''Студентското бъги''.0885602543- Стефан
Коментар
-
От: Студентско бъги
Учите се по трудния начин
Като гледам как сте се окопали-и добри гуми да имахте-пак нямаше да излезете оттам.
Моето бъги хем е с доста хубави гуми пак не върви в калта, щото е само със задно предаване. Вашето пък е само с предно-почти същата работа. За да излизате от кал-трябва си 4х4...
Ама вече ще знаете де-бъгито не става за кал. И ще си го карате по сухи терени. Също дава доста адреналин, особено в началото.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Студентско бъги
става става и в калта с цялата газ и пляс до уши в кал и после трактор трябваа
Според мен трябва малко защита от вода на кабеляците и на въздушния филтър, че като гледам как го потапяте в блатата- нещо ще изпуши. А какъв е клиренса на таз машинка?I'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Студентско бъги
На мен да ви кажа в калта ми е най-кеф. Утре ще измеря клиренса, тъй като вече съм с нови и май по-ниски гуми. Междувременно си купих още един ,,Варц" ,защото за комплект съединител (нов) ми искат над 100 лв. А за 300лв. купих цялата кола със сменен съединител ,нови зимни гуми от пред, сменени тампони на носачи, ремонтиран стартер, три резервни гуми с джантите, здрав акумулатор и цял кашон части в багажника. Оставих на собственика само номерата да отиде да си го бракува. Завчас го съблякох и си върнах половината пари от скраб.0885602543- Стефан
Коментар
-
От: Студентско бъги
Не знам защо така се разбъркаха тези снимки . Между другото от транспортна лента направих някои обшивки. Както правилно е отбелязал колегата МТранс, за да предпазя кабели,двигател и себе си от калта. Не претендирам за красота а за практичност. Винаги мога да ги сваля ако трябва, не се кривят не ръждясват, не се боядисват ,не е лесно и да се скъсат. Аз дори с трудност ги режа. На снимката в предния пост съм снимал и радиаторът който сложих от новия Вартбург, понеже и голфовия с който беше протече. Тези дни ще му монтирам и перката. Днес също преместих акумулаторната стойка малко по в ляво. Така хем ще си облягам крака като е на газта хем за краката на навигатора ще има повече място. Следва.......0885602543- Стефан
Коментар
-
От: Студентско бъги
С тези гуми не можеш да издрапаш из калта, колкото и да се мъчиш. Виж аз с какви съм:
И с тях се излиза доста трудно от калта, та какво остава за твоите "пистарки"
Но това е заради 4х2... Ако всички колела дърпат-няма да има никакви проблеми.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Студентско бъги
Радвам се за теб.
Но пак няма да минеш през онази кал сам. Преди да се пробваш отново-вземи и тойотата
Нашите бъгита сме ги карали доста в гората, и мога да кажа, че когато е кално проходимостта им е малка. Силата им е в изкачването на стръмни, но сухи баири. Опитай на някое стръмно изкачване и ще се убеиш. Ма то твоето е с предно предаване, не знам как ще се държи по баира...
Но си е голям кеф, а?..Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Студентско бъги
Първоначално публикуван от Стефан2023 Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]267999[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]267998[/ATTACH] На мен да ви кажа в калта ми е най-кеф. Утре ще измеря клиренса, тъй като вече съм с нови и май по-ни[ATTACH=CONFIG]267997[/ATTACH]ски гуми. Междувременно си купих още един ,,Варц" ,защото за комплект съединител (нов) ми искат над 100 лв. А за 300лв. купих цялата кола със с[ATTACH=CONFIG]267996[/ATTACH]менен съединител ,нови зимни гуми от пред, сменени тампони на носачи, ремонтиран стартер, три резервни гуми с джантите, здрав акумулатор и цял кашон ч[ATTACH=CONFIG]267995[/ATTACH]асти в багажника. Оставих на собственика само номерата да отиде да си го бракува. Завчас го съблякох и си върнах половината пари от скраб. [ATTACH=CONFIG]267994[/ATTACH]Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Студентско бъги
Напълно съм съгласен с теб Кольо, прав си. Нали го правя по бързия и лесен начин. Сега ще ви помоля да дадете мнения за това дали да блокирам диференциала,със заварка например. Дали ще издържи? Някой пробвал ли е с Вартбург? А и от долу на скоростите тече масло ( сигурно има семеринг ) от там където излиза щангата за към скоростният лост. Та с едното правене да станат два заека. От вторият Вартбург всичко освен купето оставих за части, а скоростите са еднакви на външен вид с тези на бъгито, с разликата че се сменят от волана, по различна е лостовата система. Ако кажете ще ги снимам и пусна тук още утре.0885602543- Стефан
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар