Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се закопава влака

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Как се закопава влака

    Сигурно си млад човек.
    НЕ СЪЩЕСТВУВА безумие, което наето лице не може да извърши. В това число - принципиално невъзможно. Някак обаче успяват.

    Коментар


    • #32
      От: Как се закопава влака

      Бе и аз имам някакъв досег със Маришкия басейн. Именно откъм ЖП-инфраструктурата, но откъм строителният и аспект. Нямам впечатление за чак толкова "изпусната работа". Да, има си ги всичките характерни, глупави тарикатщини, но чак пък дотам!...

      пп Това пък за машинисти след 45-дневен курс, хептен не ми се връзва. Та то толкава е продължителността на курса за кат. "В". Може би става въпрос за някаква допълнителна квалификация след вече съществуваща основна.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #33
        От: Как се закопава влака

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        В Марица-изток думата "защита" често е в комплект с "изключена", "шунтирана" и прочее красоти от сорта. Не знам как е в момента, щото от някокло години не съм стъпвал там, но преди време се бях нагледал на какви ли не изобретения по въпроса.

        Е то и ние в БДЖ шунтираме разни защити и т.н.т, но чак пък толкова ? Най-малкото ако всичко е овързано с крокодили - локомотива става потенциална факла. Пак ме съмнява да има чак такива индивиди. За да шунтираш една защита - първо трябва да знаеш какво да шунтираш, второ как да го шунтираш и трето - как да реагираш при случай когато е шунтирана защитата, а в същото време трябва да сработи.

        Коментар


        • #34
          От: Как се закопава влака

          Първоначално публикуван от KRAKOMOBILA Преглед на мнение
          Е то и ние в БДЖ шунтираме разни защити и т.н.т, но чак пък толкова ? Най-малкото ако всичко е овързано с крокодили - локомотива става потенциална факла. Пак ме съмнява да има чак такива индивиди. За да шунтираш една защита - първо трябва да знаеш какво да шунтираш, второ как да го шунтираш и трето - как да реагираш при случай когато е шунтирана защитата, а в същото време трябва да сработи.
          Не съм се заглеждал особено по ЖПто, та не знам, но като цяло системата е хомогенна. И след като навсякъде другаде се изпростява, ня виждам причина точно пък ЖП участъците да са силно различни. А това, че има толкова малко жертви, по-скоро е късмет. Просто няма друго обяснение. Не ме разбирай погрешно, не се заяждам.

          Имам приятел, които беше машинист там, сега се премести, но със сигурност не е учил в железничарско училище. Не съм сигурен дали и курсове за стрелочник има даже Мога да го попитам колко и какво му е било обучението, но имам едно такова усещане, че Бакалов ще излезе прав.

          Пак казвам - в момента не знам как е. не съм стъпвал из рудниците от години, нямам и намерение, а повечето от приятелите ми се махнаха от там и нямам свежа информация. Ще ми се да вярвам, че нещата са се променили ... ама надали.

          П.П. Не е по темата, но докато го пишех това, се сетих за един тип, Марчо Петров ... каскадьор по душа и един от малкото оцелели след скок от роторния ескаватор на забоя ... Имам идея - гледам, че доста народ има вземане даване с рудниците, ако се отвори една тема за случки и издънки, ще се получи голяма веселба
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #35
            От: Как се закопава влака

            Курсовете за стрелочник и машинист нямат нищо общо. Но бъди сигурен, че не всеки може да управлява локомотив/влак. Нещата са коренно различни от всичко останало - особено работата със спирачката. Няма вариант да се движат влакове с неправоспособни лица - тъй като всички минават на изпити пред ИА"ЖА" (Изпълнителна Агенция "Железопътна Администрация" - нещо като ДАИ за влаковете). Тъй, че курс са минали със сигурност - а колко подробен е бил той вече не е ясно.

            Иначе за темата за рудниците - ще ми е интересно - въпреки, че нямам досег с тях.

            Коментар


            • #36
              От: Как се закопава влака

              Първоначално публикуван от KRAKOMOBILA Преглед на мнение
              ... а дизел-механичните разполагат с щангова система свързана към колоосите.
              Да допълня че и те са дизел-хидравлични, но вместо кардани се ползват щанги.А най големия наклон в България е 29/1000(Побит Камък-Вакарел и Горна Баня-Владая). Снимките изглеждат съвсем истински, не вярвам машинист да допусне подобно нещо. Предполагам че са пробвали какво ще се получи, ей така, заради майтапа.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X