Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се закопава влака

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се закопава влака

    Голяма сила - голямо закопаване ...

    http://kukmor.livejournal.com/597863.html

  • #2
    От: Как се закопава влака

    НЕ се отваря..... (поне при мен )

    Коментар


    • #3
      От: Как се закопава влака

      Това са снимките и видеото:









      Коментар


      • #4
        От: Как се закопава влака

        О, Сузана (песен за маса - изпълнява се в акомпанимент на китара)

        Джо намаза релсите със грес
        спира бързият експрес,
        и тогава с пистолет в ръка,
        Джо мангизите обра!

        Припев:
        О, Сузана,
        ти за мене не тъжи,
        ще се върна аз от прериите
        с много злато и пари!


        Тъй става, като е прекалил машиниста с водката...
        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

        Коментар


        • #5
          От: Как се закопава влака

          Еха, 12Х12 +пълен блокаж на шестте моста. Теренът изглежда не много стръмен, значи се е изгубил въздухът на композицията, но машинистът не е разбрал и е бил упорит Направил релсите на кал.

          Коментар


          • #6
            От: Как се закопава влака

            Те веднъж започнат ли да се топят няма тръгване оттам? Нали влаковете имат система, която пуска пясък пред колелата, за повишаване на сцеплението при тръгване и спиране?

            Коментар


            • #7
              От: Как се закопава влака

              Как пък точно тогава на мястото се озова "репортер" с камера и никой не си направи труда да каже на машиниста, че колелетата на композицията са блокирани? И как при блокирани колела автоматиката на локомотива е позволила той да тръгне?
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #8
                От: Как се закопава влака

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Как пък точно тогава на мястото се озова "репортер" с камера и никой не си направи труда да каже на машиниста, че колелетата на композицията са блокирани? И как при блокирани колела автоматиката на локомотива е позволила той да тръгне?
                Ти нещо надценяваш железниците, за автоматиката конкретно. Тънкият момент е, че вероятно са блокирани колелата на цялата композиция вагони (това става при спадане на налягането в спирачната уредба или при задействането и), а в локомотива може и да не знаят това. Е, в ПЪРВИЯ локомотив на композицията може и да знаят, защото там има машинисти, на които се натрапва един и същи пейзаж, но във 2, 3, 4 машинисти няма, а синхронизацията на тягата е един интересен инженерен въпрос, който понякога се решава с ръкомахане през прозореца.

                Иначе са снимани две събития - на видеото е потегляне при близки проценти наклон и сцепление (но все пак потегляне), а снимките са си от буксуване на място дълго време.

                Коментар


                • #9
                  От: Как се закопава влака

                  Вярно е, че локомотивите имат пясъчници и, че машиниста причинил това е пълен тъпанар! Ако падне въздуха в спирачната система на композицията, влака наистина спира - както е написал Ясен. Основната причина за това е за да няма вагони които се разкарват безконтролно по релсовия път, ако се разкачат от композицията по някаква причина. Що се отнася до синхронизацията на два или повече локомотива - елементарна е. Дори и дизеловите локомотиви са електрически по своята същност. Половината от локомотива е голям дизелов мотор, а другата половина е голям електрически генератор за прав ток, който захранва по два много големи и мощни електромотора на всяка задвижваща ос (при различните модели локомотиви, са различен брой). Подаването на "газ" става като се регулира нужното напрежение. При поискано по-високо напрежение от генератора, той подава сигнал на дизеловия двигател, който от своя страна увеличава оборотите си и така... Държа да отбележа, че всичко това се случва с много елементарна автоматика и електроника, които са изключително надеждни и издръжливи (по-принцип локомотива е много дуракоустойчива машина) и тези сакатлъци които се случват в железниците ни са следствие повече на лоша или никаква поддръжка, от колкото заради възрастта на подвижния състав. Ако един или повече локомотиви сдадат багажа в движение, се превръщат във вагони и това е... Допълнителната им мощ е нужна само при потегляне или големи наклони, като за влака "голям наклон" са и пет градуса, ако е продължителен. При по-големи наклони, локомотива директно губи сцепление и понякога се получава това - от снимките... През повечето време на движение на влаковата композиция, всичко се свежда до просто контролиране на инерцията на цялата тази маса. Машиниста познава маршрута си и предварително увеличава скоростта на композицията, за да има тя нужната инерция да преодолее височината със скорост, която може да се контролира безопасно от локомотива - съобразено с условията на релсовия път в конкретния участък. Същото се отнася и за спирането и намаляването на скоростта - машиниста предварително (понякога става дума за няколко километра) намаля скоростта преди опасен участък, като това става плавно и постепенно". При агресивно спиране доста често накладките се разтапят и парчета от тях се откъсват с доста голяма скорост и летят като шрапнели. Тези шрапнели са способни да запалят дървен вагон или да взривят цистерна с газ, бензин или друго лесно запалимо вещество! Няма да ви обяснявам какво се случва, ако подобно нещо се случи в движение с пътнически влак пълен с хора...
                  Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 25-11-11, 07:17.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Как се закопава влака

                    Прав си Марто за инерцията и сцеплението. Но тези правил важат докато не се намери кретен като мен, на който му беше любопитно, какво ли ще се случи, ако се излеят 2 шишета по литър с старо масло на наклона. На наклона между Бобов дол и Банковица. 2 пътнически минаха и се бях отчаял, че капана не бачка. После обаче дойде товарен.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Как се закопава влака

                      "Парния локомотив е събитие а дизеловия е просто един влак" Беше казал един мъдър човек


                      На този влак дето са го копнали сигурно са му били изтъркани талигите и са решили да му ги изпилят докато гръмнат и след това да ги сменят,е явно релсите са свършили по бързо
                      Последно редактирано от pikachu; 25-11-11, 07:47.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Как се закопава влака

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Прав си Марто за инерцията и сцеплението. Но тези правил важат докато не се намери кретен като мен, на който му беше любопитно, какво ли ще се случи, ако се излеят 2 шишета по литър с старо масло на наклона. На наклона между Бобов дол и Банковица. 2 пътнически минаха и се бях отчаял, че капана не бачка. После обаче дойде товарен.
                        Добре, че не са те набарали! Иначе сега щеше да разказваш как си бутал влак по баира...!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Как се закопава влака

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          Добре, че не са те набарали! Иначе сега щеше да разказваш как си бутал влак по баира...!!!
                          Ако ме бяха набарали...........не ми се мисли. Бях се набутал в драките да гледам сеир. След 2та пътнически се прибрах, а панаира стана 2 часа по-късно. Голямо тупуркане беше.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Как се закопава влака

                            Да поясня някои неща. Всяка една загуба на сцепление (било то буксуване при потегляне или повличане при спиране) се усеща директно в локомотива както със сетива така и чрез уредите в локомотива. Тоест - няма шанс локомотива да буксува или да се повлича и машиниста да не разбере, че това се случва. Второ пясъчници има - но те не винаги са пълни с пясък, а и не винаги този пясък е сух за да може да бъде подаден под колелата на локомотива. При липса на пясък - буксуването се прекратява със задържане на локомотивната спирачка - с което се прекратява буксуването - или се намалява тягата - но това в краен случай, тъй като в неблагоприятен наклон влака ще спре и няма да може да тръгне отново. Трето - при понижаване на налягането във главния въздухопровод на влака е вярно, че се задействат спирачките - но това също е нещо което машиниста знае и контролира (в повечето случай) - тъй като във всеки локомотив има манометри отчитащи налягането в главните въздушни резервоари, главния въздухопровод и спирачните цилиндри. Сиреч - няма как влака да е със задействана спирачка и локомотивният машинист да не знае това. Четвърто - дизеловите локомотиви - могат да бъдат Дизел - хидравлични, дизел - електрически и дизел-механични. Като при дизел електрическите предавателната система е както описа колегата Мартин Христов, дизел хидравличните имат хидравлична предавателна кутия която чрез кардани и редуктори предава въртящият момент до колоосите, а дизел-механичните разполагат с щангова система свързана към колоосите. Пето - всяко едно междугарие има точно определена скорост записана в специални книжки-разписание - тази скорост не е една и съща за всички влакове и е доста променлива - за бързите влакове е по-висока, са товарните е по-ниска и в повечето случай това е заради спирачният процент на дадена композиция. Тоест - скоростта на движение не е по преценка на машиниста, а е точно определена с точност до 1км/ч. и всяко едно превишаване на тази скорост води до наказание на същият. Шесто - в повечето случай машинистите познават терена и профила, но всеки локомотив си има теглителни норми - тези норми са изчислени за всеки един участък и са смятани така, че в най-неблагоприятните условия дори при установяване на влака в най-неблагоприятният терен - локомотива да може да да потегли и да качи влака по нагорнището. Тоест - такива работи като засилване от преди наклона - няма. И седмо - най-големият наклон по нашите ж.п. линии с нормално междурелсие (1435мм) е 25 промила (25/1000).

                            Коментар


                            • #15
                              От: Как се закопава влака

                              Още малко пояснения:при влаковете се наричат колооси а не колела(защото оста и колелото е едно цяло);,,накладките,,се наричат калотки.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X