Стигате с тези Каени/Тоареги.Ето това е истински боец от "Ладогата".Май не е Кайен.Нито Тоарег.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЛАДОГА 2006 завърши (резултати и сравнения по марки)
Свий
X
-
Kaрал съм доста ТЛК по дългата база не знам как се казва
Та тя на заводски данни е 86 кс с гуми Фаерстон 34 инча в кал и на баир с всичкото оборудване ставаше към 30-40кс вярно минаваше през не много екстремни участъци добре но какво от това СКУКА ОТ КАРАНЕТО то даже не е и каране а някакво лашкане Добре е мотора да е мощен а колко гас трябва да се дава преценява тоя дето кара
Лесно може да се скопи мощен мотор обратното е трудното Които е юркал мотор над 200-300кс никога ама никога не се връща на по слаб
Ако беше по делавера куция мотор щяха да ги правят все по слаби а не обратното
Коментар
-
Мани батка ралитата, там си има път. Сух и твърд. Както това свърши, така конете те погубват, вервай ми ... По наште земи също, повечето места са такива. Остави ги състезанията, тва е кръгче по готов маршрут. Нищо демек. Изреваваш страшно два пъти, и задръстваш пътечката по която хората си карат сеното и дървата с москвичите. Цяла година.
Пишките на тия 300 коня ги мериш с яйцата на ония 400. Между фенки и евакуатори. Остави тая работа, тва е кино и шоу, нищо повече.
Коментар
-
Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKAKaрал съм доста ТЛК по дългата база не знам как се казва
Та тя на заводски данни е 86 кс с гуми Фаерстон 34 инча в кал и на баир с всичкото оборудване ставаше към 30-40кс вярно минаваше през не много екстремни участъци добре но какво от това СКУКА ОТ КАРАНЕТО то даже не е и каране а някакво лашкане Добре е мотора да е мощен а колко гас трябва да се дава преценява тоя дето кара
Лесно може да се скопи мощен мотор обратното е трудното Които е юркал мотор над 200-300кс никога ама никога не се връща на по слаб
Ако беше по делавера куция мотор щяха да ги правят все по слаби а не обратното
Коментар
-
А бе Стефко я ми кажи кога за последно кара с двигател 300кс по хендеците И къде в БГ има такива състезания в блата до гърдите И за краулене и за спиид и за коларски път е по добре по мощен агрегат А за блата има раздатки с няколко понижаващи позиции
Но за бебешкия мотор с големите гуми на баира анаболи нема
Ако буксуваш с гуми Я -ссср сложи едни богари 38 да видим има ли разлика
Коментар
-
Що са ти блата? Влез в нивата под дъжда. Ниви още има тук-таме ...
Стига бе хора, живеем в обезлюдяваща се запусната държава, това не са срутилите се асфалтирани Алпи. Освен ако чужденците не осерат всичко с гнусния си туризъм, ще става все по-така. Ей ти пример - картите остаряват реално за три години. Главната причина не е местенето на полюсите и магнитното склонение, това е важно за моряците и пилотите. Местят се главните ориентири - черните пътища. Особено горските. И се местят не от хубаво, а щото стават непроходими и за стоножките на горските.
Коментар
-
Не знам за какви полюси говориш ама виж на www.whiteknight.ca Този автомобил е с поне 450кс и то без да ползва нитрото което има АКО НЯКОИ ЗНАЕ КАК МОЛЯ ДА КАЧИ 2-3 КЛИПА
За мен колата се представя повече от добре на различните типове каране А за горски не-проходими пътища е просто уникална Голям мотори и правилните гуми
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар