А ,бе не знам що , ама само УАЗ-ките имаха нещо общо с УАЗ . Другите марки най вероятно са ги разпознавали по талоните !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЛАДОГА 2006 завърши (резултати и сравнения по марки)
Свий
X
-
Защото многото коне са само за асфалта Евентуално за каменен триал.
Откак съществуват всъдеходи и до ден днешен работата е все такава. Бронетехниката изобщо е с 18 - 25 к.с./тон. Джиповете са с малко повече, за да не се пречкат в градското движение. Влекачите, когато са соло са с много повече, но с прицепите пак са толкова. И тракторите.
Давайте, казвайте защо! Само ше замоля Братята да си траят, щото ще развалят разправията и няма да излезе никва поука
Коментар
-
Нормален среден танк струва около 15 милиона долара. Минималната смислена комплектация е от 39 машини. БК и ЗИП-а струват още 2/3 от това. Кое казваш трябва да е по-евтино? Или не могат да набутат там къв да е самолетен двигател? Щот не са се сетили че струва колкото лека кола и е десет пъти по-мощен?
Наистина добрите основни бойни танкове имат около и малко над 20 к.с./т. "Основен боен" и "среден" често са едно и също, но не винаги. Тяговъоръжеността им е еднаква.
Опитай да мислиш и след паркинга на дискотеката.
В офроуда многото коне вършат работа само на дълъг глинен скат. Давай нататък.
Коментар
-
не мога да се спра , обаче има танк с реактивен двигател .
пък в офроуда по баира на горе е по зор от надолу . друго си е с някой друг послушен кон в повече.
по весело е да се налага да връщаш газта отколкото да тъпчеш там долу в дясно малкото гадно педалче....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
Имало е и летящи танкове. И планери, и с активно движение. Не само експериментални. Ако става дума за танковете, можеш да ги разгледаш в музея отблизо. Или да погледаш някой стар съветски филм за войната. Повече идеи за реактивни танкове няма да ти идват. Проектите за перспективни танкове също нямат такива джаджи. Това е по-глупаво отколкото изглежда на пръв поглед.
А разговорът тръгна от мощността на джиповете. Очаквам смислени съображения за мощностите и резултатите от класирането в тежките състезания. "Мойте дънки са по - американски" е разговор от Чака-рака. Аз там не ходя. И това не е форумът на голфаджийчетата.
Обяснението е известно, и освен математички обосноваемо е и физически наблюдаемо. Описва се с една дума. Мислете!
Коментар
-
имам щастието да карам 3 Г класи почти всеки ден 230Е 300Д и 280Е с леко модифициран мотор 300Д е опасна по кръстовищата 230 горе долу става но при големи наклони се мъчи с големите гуми и тежестта на колата 280 не мога да кажа че е перфектна но напълно задоволява моите очаквания, не говоря за разходки а за тежък оффроад
Коментар
-
Не, отклоняваш се. Мисли за двигателя.
"Тяговъоръженост" е параметърът мощност/тегло. Това е част от тайната, има по-важна. Пример - първите модели Унимог не отстъпват много на последните по проходимост. Имали са двигатели 25 к.с.
Коментар
-
съгласен съм с теб най-важният критерий е к.с./кг , после имаме въртящ момент на слабите силови предавания редукцията трябва да е по голяма и може да се компенсира, аз използвам силата на мотора когато засилката не може да е голяма и в последните метри трябва да държа 4 гуми в високи обороти ако не искам да тръгна надолу
Коментар
-
Това сравнение с бойната и работна техника мисля , че не е много удачно.При тези машини се вземат под влияние и други фактори които са основни за тях , пробег с минимум гориво, използване на по9голям качествен диапазон горива , елементарна поддръжка , взаимозаменяемост на части и агрегати , не добра професионална подготовка на водачите при военните и мн.др. Докато в спорта не са ти излишни повече конски сили и въртящ момент пък ако искаш ги използвай.Тук кспоред мен също има някаква гранница от кс./кг. от която на сетне е безсмисленно да прескачаш но 20-30 кс./тон. не мисля ,че са оптимални за да постигнеш проходимост/скорост.
Коментар
-
А, е това е, как да ги използваш. Не съм сигурен, но като че ли първият двигател в който наистина някак управляват момента е на Туарега/Кайена. Във всички останали всъщност не успяваш да го управляваш оптимално. Това което се случва най-напред е да се закопае мигновенно на слаб грунт. С което и всичко свършва, че се и оказва че много силния и бърз двигател ти е враг
А иначе не виждам нищо лошо в такива изисквания и за джиповете. Те по идея все пак са работни машини, дискотечните са си отделна песен. Повечето изисквания за бойната техника няма как да огреяг джиповете, това е много скъпо.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар