Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛАДОГА 2006 завърши (резултати и сравнения по марки)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А ,бе не знам що , ама само УАЗ-ките имаха нещо общо с УАЗ . Другите марки най вероятно са ги разпознавали по талоните !
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • #17
      Да, там работата силно се комерсиализира и оттам се професионализира. УАЗовете затова и почти не ходят вече. Там няма много богати хора ...

      Коментар


      • #18
        защо тези които могат да карат си взимат някакви коли от около 90 коня?кеф ли е да ти е кофти?или който си го може си го може и с на баба тенкюто по баире нагоре.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #19
          Защото многото коне са само за асфалта Евентуално за каменен триал.
          Откак съществуват всъдеходи и до ден днешен работата е все такава. Бронетехниката изобщо е с 18 - 25 к.с./тон. Джиповете са с малко повече, за да не се пречкат в градското движение. Влекачите, когато са соло са с много повече, но с прицепите пак са толкова. И тракторите.
          Давайте, казвайте защо! Само ше замоля Братята да си траят, щото ще развалят разправията и няма да излезе никва поука

          Коментар


          • #20


            ЗАщо са с 20 к.с. на тон ли ? за да е евтинко
            Конските сили са за хора които обичат да си правят кефа ! винаги с 300+ коня е по забавно отколкото с 73,5
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • #21
              Нормален среден танк струва около 15 милиона долара. Минималната смислена комплектация е от 39 машини. БК и ЗИП-а струват още 2/3 от това. Кое казваш трябва да е по-евтино? Или не могат да набутат там къв да е самолетен двигател? Щот не са се сетили че струва колкото лека кола и е десет пъти по-мощен?
              Наистина добрите основни бойни танкове имат около и малко над 20 к.с./т. "Основен боен" и "среден" често са едно и също, но не винаги. Тяговъоръжеността им е еднаква.
              Опитай да мислиш и след паркинга на дискотеката.
              В офроуда многото коне вършат работа само на дълъг глинен скат. Давай нататък.

              Коментар


              • #22
                С БАБА ТЬОТКА Е ПО ДОБРЕ ОТКОЛКОТО ПЕШАЧКАТА. НАЛИ СИ ВОЗИ КОРМИЛАЧКАТА
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #23
                  не мога да се спра , обаче има танк с реактивен двигател .
                  пък в офроуда по баира на горе е по зор от надолу . друго си е с някой друг послушен кон в повече.
                  по весело е да се налага да връщаш газта отколкото да тъпчеш там долу в дясно малкото гадно педалче.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • #24
                    Имало е и летящи танкове. И планери, и с активно движение. Не само експериментални. Ако става дума за танковете, можеш да ги разгледаш в музея отблизо. Или да погледаш някой стар съветски филм за войната. Повече идеи за реактивни танкове няма да ти идват. Проектите за перспективни танкове също нямат такива джаджи. Това е по-глупаво отколкото изглежда на пръв поглед.
                    А разговорът тръгна от мощността на джиповете. Очаквам смислени съображения за мощностите и резултатите от класирането в тежките състезания. "Мойте дънки са по - американски" е разговор от Чака-рака. Аз там не ходя. И това не е форумът на голфаджийчетата.
                    Обяснението е известно, и освен математички обосноваемо е и физически наблюдаемо. Описва се с една дума. Мислете!

                    Коментар


                    • #25
                      имам щастието да карам 3 Г класи почти всеки ден 230Е 300Д и 280Е с леко модифициран мотор 300Д е опасна по кръстовищата 230 горе долу става но при големи наклони се мъчи с големите гуми и тежестта на колата 280 не мога да кажа че е перфектна но напълно задоволява моите очаквания, не говоря за разходки а за тежък оффроад

                      Коментар


                      • #26
                        Не, отклоняваш се. Мисли за двигателя.
                        "Тяговъоръженост" е параметърът мощност/тегло. Това е част от тайната, има по-важна. Пример - първите модели Унимог не отстъпват много на последните по проходимост. Имали са двигатели 25 к.с.

                        Коментар


                        • #27
                          съгласен съм с теб най-важният критерий е к.с./кг , после имаме въртящ момент на слабите силови предавания редукцията трябва да е по голяма и може да се компенсира, аз използвам силата на мотора когато засилката не може да е голяма и в последните метри трябва да държа 4 гуми в високи обороти ако не искам да тръгна надолу

                          Коментар


                          • #28
                            Да, това с оборотите е от важните части и правият път. За това отговаря горната граница на мотора. Давай сега надолу.

                            Коментар


                            • #29
                              Това сравнение с бойната и работна техника мисля , че не е много удачно.При тези машини се вземат под влияние и други фактори които са основни за тях , пробег с минимум гориво, използване на по9голям качествен диапазон горива , елементарна поддръжка , взаимозаменяемост на части и агрегати , не добра професионална подготовка на водачите при военните и мн.др. Докато в спорта не са ти излишни повече конски сили и въртящ момент пък ако искаш ги използвай.Тук кспоред мен също има някаква гранница от кс./кг. от която на сетне е безсмисленно да прескачаш но 20-30 кс./тон. не мисля ,че са оптимални за да постигнеш проходимост/скорост.

                              Коментар


                              • #30
                                А, е това е, как да ги използваш. Не съм сигурен, но като че ли първият двигател в който наистина някак управляват момента е на Туарега/Кайена. Във всички останали всъщност не успяваш да го управляваш оптимално. Това което се случва най-напред е да се закопае мигновенно на слаб грунт. С което и всичко свършва, че се и оказва че много силния и бърз двигател ти е враг
                                А иначе не виждам нищо лошо в такива изисквания и за джиповете. Те по идея все пак са работни машини, дискотечните са си отделна песен. Повечето изисквания за бойната техника няма как да огреяг джиповете, това е много скъпо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X