Eдва ли е изкарал много така моста ! предполагам малко след снимката се е предал !
На моста нищо му няма. Долния шарнир се скъса.
Та се опитвам да разбера кога се е скъсал, щото Ламбрев точно една обиколка преди да спрат, каза че нещо предницата била крива. На снимката която Ицо пусна се вижда много ясно.
Ама надали са карали цяла обиколка само на горен шарнир без да разберат.
На моста нищо му няма. Долния шарнир се скъса.
Та се опитвам да разбера кога се е скъсал, щото Ламбрев точно една обиколка преди да спрат, каза че нещо предницата била крива. На снимката която Ицо пусна се вижда много ясно.
Ама надали са карали цяла обиколка само на горен шарнир без да разберат.
Най вероятно шарнира е бил изкривен на предишната обиколка, а след това се е счупил.
Състезанието наистина беше уникално.Виждам, че доста се е изписало за организацията, която наистина беше като на източно германци. По интеесното е представянето на българския отбор. За съжаление, въпреки победата на Сашо и Борко всичко може да се опише с една дума: малшанс.
Всички да се стегат здраво! Предстои "поправителен"- Германия, Македония, Гърция
р.s.Специални поздрави за Дидка, грижеше се за всички и за всичко.
Състезанието наистина беше много тежко и уникално като преживяване.Ще напиша съвсем скоро какво се случи и как го преживяхме.В момента сме в Троян и сме много заети в провеждането на АТВ -Челиндж къп.
Но в едно мога до ви уверя в германия нйкога повече няма да крият БЪЛГАРСКИ туби.
Ама Кинекса се е умешал.Не става без шарнир.Ако е навит да пробаме.(една обиколка).
Еле пА близнаците.
Много задълбахме в тъпия шарнир, но това все пак е "камъчето което преобърна каруцата".
Долния шарнир се скъса между ябълката и началото на конуса. Там разстоянието е толкова късо че дори да се изкриви това няма да повлияе осезаемо на наклона на колелото.
При положение че моста не е крив, което е факт, и снимката с кривото колело е правена по време на втората половина на шестата (предпоследна) обиколка, не виждам друга причина освен скъсан долен шарнир. На същото място, по-точно 50-60м преди това, само че в седмата (последна) обиколка Близнаците спряха и прекратиха участието си. Щото моста вече правеше "дълбока оран".
След края на състезателния ден Иво изкара джипа от трасето на ход, и на ход го качи на платформата. Причината джипа да може да се движи само на горен шарнир е че горния не е ябълковиден както долния, и за да се промени страничния наклон на колелото, трябва горния да се изкриви. А той че беше крив, беше, и то доста.
С това състезание, България стана фактор в Европейския ОффРоуд. Вече трябва да се съобразяват с българския тим, както навремето се съобразяваха с националният ни отбор по вдигане на щанги.
За което участниците заслужават Адмирации !
Последно редактирано от Nik Nikolov; 18-04-09, 09:39.
Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))
Разбира се , че сега вече няма да крият туби .
Ако направим аналогия със всички световни спортове, в които българите сме се оказвали явление - ще замислят по сериозен номер.
Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))
Коментар