Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"BAJA SAXONIA 2009"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: "BAJA SAXONIA 2009"

    Браво момци пак показах те на сандалите кадее еее БГ

    Коментар


    • До: "BAJA SAXONIA 2009"

      Това е новата бегачка на отбора проектирал Г-класата
      на победителя в Баха Саксония 2009 Александър Ковачев.
      Двигателя на новата е много рядко срещания 3.0CRD AMG.
      Три инчови коилоувъри с четири линк отзад, и почти заводското пет линк с радиални носачи и напречна щанга отпред.























      Коментар


      • До: "BAJA SAXONIA 2009"

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Това е новата бегачка на отбора проектирал Г-класата
        на победителя в Баха Саксония 2009 Александър Ковачев.
        Двигателя на новата е много рядко срещания 3.0CRD AMG.
        Три инчови коилоувъри с четири линк отзад, и почти заводското пет линк с радиални носачи и напречна щанга отпред.
        Предвид факта, че тазгодишния победител купи предишната кола на тези момчета, чудя се дали някой български пилот няма да се бръкне за новата бегачка? Явно хората знаят да правят коли...

        P.S. Чакам моя Жорко да се осафери (днес си дойде) и ще го помоля да качи и той снимки.

        Коментар


        • До: "BAJA SAXONIA 2009"

          Да споделя и аз моето мнение за състезанието.
          Отидох много подготвен.За разлика от предишната година,този път подготовката беще сериозна,без да се икономисват усилия и средства.Само времето недостигна за да свършим всичко,но основното(двигател и окачване) беше направено и тествано.Не успях да направя спирачките,откъдето дойде и превъзходството на Сашо.Двигателя ми не издържа заради неадекватна за случая филтрираща въздуха система.Въздушният филтър се запуши на 25 тия километър и ние просто го махнахме,което повреди иначе здравия двигател.

          За конкуренцията-по същество състезанието стана между българите(Ковачев-Лазаров,Цанов-Цанов,Фиков-Миков и Русев-Милев), един германски екипаж(Лилавите Крави) и един австрииски (Митсубишито което стана трето).Ако Илиев-Маринов не бяха отпаднали на тридесетия километър поради технически проблем убеден съм ,че и те щяха да се включат в тази група.
          Останалите участници хабяха гориво,вдигаха прах и шум,даваха своя принос за замърсяването на планетата,но бяха доста под класата на горната група,въпреки.че атомобилите на някои от тях бяха впечтляващи на външен вид.
          Лично аз не очаквах,че представителите на нашия офроуд ще са толкова ПРЕД европейската конкуренция.
          И още нещо-при нас българите се вижда сериозно израстване сравнение с миналата година!!!

          За българският лагер.За мен беше удоволствие да гледам как асистенциите работеха заедно и си помагаха.Мисля,че това е постижение.Дори и факта,че бяхме в общ бивак е постижение.

          За победителя-Ковачев показа как се печели състезание,как се прави подготовка за състезание,показа как може да се помага на колегите в бокса.Ако колата му не беше купена от тези същите германци щях да го хваля още повече.

          За близнаците-сериозно израстване в последно време.Имат чудесна асистенция и ще сбъркат ако не я запазят за вбъдеще.Ако намалят приказките и увеличат работата,с тяхните познания и финансови възможности могат да бъдат от първите в Европа.

          Фиков-Миков.Това е верният път за тях.Пък и само Миков май може да вкарва Жоро в правия път.

          За организацията на състезанието.Сериозна критика за тях като организация.И похвала за това ,че нямаше наши и ваши!!!
          Това дето казва Събин за тубите аз не го споделям-моите туби си бяха на мястото.Истина е ,че за тези пари(395 евро за джип),трябваше да получим повече.Но пък да отчетем,че състезанието се провежда едва за втори път и те ще си направят изводите.

          И накрая за Тодор Христов.Той хвърли усилия да убеди много от участниците да дойдат.Той ни уреди настаняване по хотели на префернциални цени.И накрая той си тръгна сърдит...Мисля че му дължим уважение,а някои и извинение.

          И последно-на мен ми липсваше Иво Върбанов.Ако и той караше удоволствието щеше де е пълно!
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • До: "BAJA SAXONIA 2009"

            Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
            Явно хората знаят да правят коли...

            .
            Ако се загледаш в мръсния бъмп стоп, и беше видял късите горни носачи на 4-линка, това че могат да правят коли нямаше да е много явно. Ама както в една конструкция така и в едно състезание има прекалено много ако.
            Ако Руси не беше махнал въздушния филтър 20км след старта. Ако имаше масло да долее в последната обиколка. Ако Долфи не му беше изгорял компютъра. Ако Фиков не се беше запалил. А в тази цялата работа и човека зад волана и този до него също са много важни. За добро или за лошо обаче историята помни само имената на първите и тези всичките ако широката публика изобщо не я интересуват. Ама ние нали не сме от широката публика.

            Коментар


            • До: "BAJA SAXONIA 2009"

              И понеже Иван Иванов се готви за ATV Challenge Cup и не може да избере от хилядите снимки, които е направил, аз ще публикувам няколко от най-добрите















              Мачачек в нашия лагер...много земен пич

              Коментар


              • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                Близнаците отново са в центъра на събитията и на обектива













                Руси Русев и Владо Милев



                Фиков и Чопъра

                Коментар


                • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                  И още...







                  Останалите снимки са в Иван...очаквайте включване скоро

                  Коментар


                  • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                    Много яки снимки! Между другото, как се справиха бъгитата? На "Бреслау" преди две години имаше мераклии с подобни машини и накратко им се е*а м***та - всяка вечер кола и екипаж директно отиваха на пароструйка за да ги разпознаят... Е, все пак единият финишира.
                    И още един въпрос - металическите цилиндри отзад са резервоари, нали?
                    И ако позволите една малка поправка - човекът се казва МаХачек.

                    Коментар


                    • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                      Продължавам с моята слабост Порше Кайен.
                      Защо слабост ли?
                      Ми защото е комфортен джип за бели хора. и след 20 години Поршето пак ще е Порше.
                      Конкретно това което участваше на Баха Саксония беше най-бавното Кайен S.
                      С 3.2L V6 под капака и като цяло по-скоро сток.
                      Колите на разходкаджиите в България са по-направени.
                      Основните промени бяха по електрониката на въздушното окачване.




















                      На снимката долу се вижда как някой доста неправилно се беше опитал да поправи автора.
                      Правена е преди пролога.
                      А на самия пролог въпросния бъмп стоп съвсем закономерно доведе до счупване на десния strut (шенкел)





                      Цяла вечер преправяха окачването и на следващия ден
                      стартираха със заводския бъмп стоп който е във амортисьора.

                      Имаха една от най-впечатляващите асистенции.
                      Унимога е участвал в Париж-Дакар.





                      По трасето се движеха много бавно,
                      основно заради доста мекото окачване
                      както и заради липсата на мощност.





                      Коментар


                      • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                        Хъмвито си дойде на ход.
                        Разходи се в туристическо темпо по трасето, и си тръгна на ход.
                        Все пак максималната му скорост е 120км/ч
                        а на правите се развиваха скорости от порядъка на 150км/ч.








                        Коментар


                        • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                          Този Вранглер за съжаление не можах да го разгледам в бивака.
                          За съжаление защото това беше една от колите които се държаха най-адекватно по време на състезанието.
                          Портални мостове с V8.




                          Коментар


                          • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                            И накрая разбира се най-бързите.
                            Не защото са българи, то просто си беше очевадно.
                            Подаваха яко смес и получиха заслужените аплодисменти на публиката.
                            Който си го може - си го може.

                            Фиков първия ден се забави заради проблеми с охлаждането.
                            Втория ден стартира без генерация. Чопъра се оплакваше че му се разтопили подметките.
                            Малко преди финала се запалиха и прекратиха участието си.










                            Коментар


                            • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                              Близнаците бяха много доволни от факта че заради високата им скорост,
                              състезанието беше изпълнено с множество изпреварвания.
                              И леко напрегнати от прахът съставен от метални частици и въглища в белите си дробове.









                              Черокито не създаваше проблеми до момента(3 минути преди финала) в които на това място се скъса долен десен шарнир.

                              Коментар


                              • До: "BAJA SAXONIA 2009"

                                Здравейте, имам няколко уникални кадъра на трасето, снимах ги от хеликоптер с DVD камера SONY. Има ли кой да ги обработи и качи на сървъра? Освен общия план на мината имам заснети скоростните отсечки на Сашо Ковачев в най-гъстия прахоляк и един вираж на близнаците.
                                [CENTER][FONT=Impact][SIZE=3][I][COLOR=blue][FONT=Arial Black][URL="http://www.vromos.com/"][COLOR=red]VROMOS.com[/COLOR][/URL] [/FONT][/COLOR][/I][/SIZE][/FONT][FONT=Impact][COLOR=blue][I][SIZE=3][FONT=Impact][URL="http://www.t-max.bg/"][COLOR=orange]T-Max.bg[/COLOR][/URL] [/FONT][/SIZE][/I][/COLOR][/FONT][SIZE=3][URL="http://www.calmini.bg/"][COLOR=blue][I][B][FONT=Arial Black]CALMINI.bg[/FONT][/B][/I][/COLOR][/URL][/SIZE][/CENTER]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X