Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

    БРАВО БЪЛГАРИ !!!
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

    Коментар


    • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

      Трети път разглеждам темата, клипа с класирането го гледам сигурно за пети път... Браво пичове! И БЛАГОДАРЯ ВИ!
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

        Ето малко снимки:

        Къща:


        Храна:


        Почивка след дългия път:





        Камиони Мноого камиони



















        Мината:




        Преди старта:



        И след финала






        Малко джипки:




        Българската група:



        И купона:

        Кръвна група 0+

        Ivan_J: " Всеки си има глава на раменете, лично негово задължение е да си я пази, ако му трябва за нещо. "

        Коментар


        • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

          Съжалявам, че не успях да направя снимки на трасето, но Близнаците, Върбанелка и Драев направиха невероятни снимки и скоро ще им се радваме заедно
          Кръвна група 0+

          Ivan_J: " Всеки си има глава на раменете, лично негово задължение е да си я пази, ако му трябва за нещо. "

          Коментар


          • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

            Браво момчета все така и все по добри
            Този клип трябва да го видят цяла България

            Коментар


            • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

              След като се посъвзех и наспах след кошмарното пътуване, време е да разкажа как видях аз "Баха Саксония 2010"...
              Всички знаем, че това състезание е заветна цел за всеки уважаващ себе си оффроудър

              ЗА МОЕТО ПРЕДСТАВЯНЕ

              За мен и Петър подготовката беше започнала още от Гърция...в рамките на 1 месец ние карахме общо около 1600 състезателни километра в три държави, в Гърция, в Италия и Германия.
              И за двамата беше важна срещата ни с именитите европейски АТВ пилоти и наша конкуренция за "Дакар 2011".
              Поради разни неприятни причини не успях да стигна в Германия и пропуснах пролога...пристигнах в края след 12 часа пътуване между немските летища...
              Лагера беше на най-хубавото място, беше осветен, с много знамена и настроение на нашите.
              Близнаците бяха дошли за подкрепа и внасяха познатия на всички колорит
              Големия студ и вятър разваляха малко идилията, но тайно се надявах да вали и дъжд
              В първия ден стартирах с последните (заради пропуснатия пролог) и имаше много голям трафик...все пак пред имаше над 150 участника с мотори и АТВ...
              Навигацията ми вървеше като по вода, първата обиколка направих за 55 мин. и постепенно вдигах темпото,
              докато на 4-та обиколка времето ми вече беше 41 мин.(43 км.)
              Това прави близо 60 км/ч. средна скорост при положение, че имах 20 спирания за контроли (по 5 на обиколка).
              Лошата новина обаче дойде в последната обиколка, когато се пропука заварката на допълнителния резервоар и ми изтече горивото...
              Изгаснах на няколко километра от старта и се наложи да ме изтегли организатора, за което получих 2 часа наказание...
              За следващия ден вече валеше, всичко се подреждаше по мой тертип
              Карах като за последно, всичко или нищо, два пъти отнасях една брезичка в трасето, но финиширах нормално и дадох първо време
              Конкуренцията беше пропуснала CP-та(правили шорткът около 2 км.), някои се предобриха и се счупиха, други останаха в едно тресавище и в крайна сметка се класирах трети в Генералното
              Карах 5 обиколки без очила в безумна кал и много рисково, защото в дъжд капките при скорост 100 км/ч. удрят като гвоздеи...



              За награждаването вече разбрахте, няма по-голямо удовлетворение да се качиш на стълбичката на "Баха Саксония"
              Това е за моето представяне, извадих си още поуки и си сверих часовника...

              ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА

              Изненадахме се, че пропуските от миналата година не само не бяха коригирани, а напротив, кашата беше още по-голяма...
              Не знам дали заради големия брой състезатели (в което се съмнявам) или заради недоглеждане или нещо друго, но пак нямаше класиране навреме, стартовия списък излизаше след 1 часа сутринта, промените се правят в последния момент и ние се чудим да спим ли, да чакаме ли, как да караме, в колко, с кого и т.н.
              Лошо впечетление ми направи, че организатора не знаеше колко хора има още трасето и колко са финиширали
              След като затвориха етапа в 12 часа за мотори и АТВ нямаше кола за сигурност, която да провери кой е в трасето и какъв зор или проблем има...
              При двата нещастни случая се реагираше след сигнал от състезатели, защото се случиха на трасето, а ако някой беше излетял и не се виждаше... Направо не ми се мисли...
              Проблем имахме и с българската вечер, защото организаторите се отметнаха от първоначалните обещания и трябваше със Сашо да търчим наново да правим организация вместо да си мислим за почивка и за състезанието...
              Импровизирахме, но пък за сметка на това се получи доста добре, с голям интерес особено от представителите на Холандия.
              Сашо беше осигурил водещ на немски, Румен Петков беше напраил хубаво видео за презентация на България и Маратона, бирата се лееше без пари, а с чашите направихме голям фурор





              ЗА БЪЛГАРСКИЯ ОТБОР

              Радостно ми беше каква задружна група бяхме...всеки помагаше на всекиго, цареше разбирателство и единство
              Пламен Йоцов тренираше много за това състезание и много се радвам, че сбъдна мечтата му да спечли Бахата,
              а Цвети Иванчев направи перфектно представяне при второто си състезание по роудбук
              Много жалко, че Събин Коларов се контузи точно преди да тръгнем за Германия и второто място при мотоциклетите го взе германец...
              Пожелавам му бързо оздравяване и за Румъния да е във супер форма
              Петър Ценков става все по-добър и ми е зор вече да го гоня, ама това говори, че е имал добър учител
              Неговият дебют беше точно преди година и точно на "Баха Саксония"
              Иво Върбанов беше доста амбициран и подготвен, но пак му убягнаха някои детайли в подготовката и това ни лиши от още едно призово място при джиповете...
              Дебютантите от Бургас не се стреснаха много и започнаха добре, но малшанса със спирачките ги спря от надпреварата...
              Руси и Руслан имаха амбицията да повторят миналогодишното си силно каране, но "детските" болежки по новата кола и едно притиснато маркуче им изигра лоша шега...
              Сашо Ковчев подходи по правилно тактически, "опипа" почвата и конкуренцията, изчака Лазаров да "ходи за гъби" само на пролога и после с постоянно увеличаване на темпото грабна заслужено победата.
              Това е от мен, снимки не съм правил, че нямаше кога, но си ги търсете от Близнаците, Мария (Върбанелка), Пламен Въшимуров, Вили и Драев
              Специални благодарности на Събин Коларов и Близнаците за съдействието и помоща по време на състезанието и всички от Българския Оффроуд Тим







              Коментар


              • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                Специални благодарности и за нашата асистенция Пламен, който използваше всяка свободна минута за "зашепи" "кировките" (Женя, това не го чети и не го гледай)



                Благодаря и на Мариела Христова, която не се спря тези 3 дни да се занимава с организация, тракери и представянето ни във вечерта на България

                Коментар


                • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                  Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                  Вальо, какво им сложи в манджата, бре?! Да не би да си прекалил с някоя подправка?!

                  Още веднъж, поздрави за всички български участници! Страхотни сте!
                  Няма да кажа какво сложих. Но виж резултата
                  Попитай ги дали е било вкусно.

                  Коментар


                  • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                    Вальо,
                    Манджата беше супер. Такава скара не бях ял от събора в Приморско.

                    Явно сме били много гладни с Иво, защото приличаме на олигофрени на втората снимка. Чак сега обърнах внимание и се смях с глас.

                    Благодаря ти за гощавката в тази мразовита нощ. Ти направо ни спаси живота.

                    Поздрави на морето
                    Сашо
                    www.offroad24.bg www.remarketa.com www.arena-offroad.com
                    тел.: 032/277 999; факс: 032/ 277 990; моб.: 0888/ 524 330

                    Коментар


                    • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                      Първоначално публикуван от gladiator Преглед на мнение
                      Вальо,
                      Манджата беше супер. Такава скара не бях ял от събора в Приморско.

                      Явно сме били много гладни с Иво, защото приличаме на олигофрени на втората снимка. Чак сега обърнах внимание и се смях с глас.

                      Благодаря ти за гощавката в тази мразовита нощ. Ти направо ни спаси живота.

                      Поздрави на морето
                      Сашо
                      Като дойдете на лятната сбирка ще повторим мероприятието.

                      Коментар


                      • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                        Поздрвления за всички Български участници.
                        Невероятни сте !
                        Константин Вълчанов.0888313247

                        Коментар


                        • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                          ОГРОМЕН ПОЗДРАВ(след като гледах и клипа)Размазали сте ги!!!
                          Ама ще ги ошашавите за маратона бре!!!
                          ПРАВЕТЕ СИ КЕФА БЕ ХОРА!!!!!!!!!

                          Коментар


                          • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                            Димитър Лазаров

                            Здравейте и от мен! Благодаря за топлото посрещане и милите думи от всички Ви!
                            Днес вече със събран акъл и сравнително отпочинал след тези 10 дни изпълнени с напрежение и емоции реших да напиша какво се случи през моя поглед!

                            Ден първи 12.05.2010
                            Пристигнахме в бивака където вече бяха повечето от българите и започнахме разпъване на шатри и подреждане на лагера! В края на деня вече бяха пристигнали почти всички състезатели и бивака се напълни! При вида на много от конкурентите ни който тази година бяха подготвили напълно нови машини ми настръхна косата и съответно глътнах "бастуна"!
                            Имаше автомобили от световна класа и с почти два пъти по мощни мотори от нашия!

                            Ден втори 13.05.2010
                            Пролог
                            Както Тодор каза май наистина бях тръгнал за гъби защото направих най левашката навигаторска грешка да прескоча точка и то на 3км след старта на пролога! Отдавам го на напрежението което не ме пускаше и до края на вечерта! След връщане на трасето и за моя голяма изненада Сашо остана спокоен /обикновено има викове и крясъци / подаде малко повече "смес" и успяхме да се класираме 38 за следващия ден!

                            Ден трети 14.05.2010
                            I -ви състезателен ден
                            След малки неразбории на предварителния старт кой след кой трябва да стартира застанахме на същинския старт и съдията започна да отброява ....5 4 3 2 1 ..... интересното за мен беше че точно в този момент почувствах страшно облекчение и спокойствие, успях да събера мислите си и да се концентрирам! Започна първата обиколка със сравнително високо темпо. Стартирахме 38 и пред нас по трасето вече се движиха и камиони! Започна едно лудо изпреварване, гонене по дългите прави, подскачане и прелитане на бабуните, газ до прекъсвач на калните зони и в средата на втората обиколка вече бяхме изпреварили около 30-32 автомобила и камиона! За зла участ при едно изпреварване в завой от външната страна на Rover Bowler Tomcat на пътя стърчеше добре заострен камък който изтрещя в предна дясна гума, която остана здрава, но джантата се изкриви и гумата се отлепи! Последваха 2 км каране по джанта за да излезем на по широко и равно място за да сменим гумата! По разликите във времената на всичките обиколки разбрах, че гумата ни е отнела около 7,30 - 8 минути! Това отново ни върна назад, изпревариха ни около 7-8 автомобила! След връщането на трасето последва изключително завършване на втората обиколка и една прелитаща трета, която според мен беше по скоро опит за наваксване на тези 7-8 минути които изгубихме в гумата! На едно изпреварване в завой на два автомобила наведнъж, водени от камион Унимог след излизането от завоя се налагаше леко връщане на газта, но "камиончето" реши че му пречим и ни изпращя с левия край на предната си броня на една педя от моята врата странично, но явно това не му беше достатъчно включи на първа, подаде газ и ни шибна и отзад в дясно! От вторият удар колата поднесе и тръгна към дерето!!! Отново пилота остана спокоен въпреки че спомена нещо на немски че щял да се обажда за нещо на майката на швабата и че жена му нещо ... абе не разбрах точно, но се върнахме на трасето и на една последвала права ги изпреварихме отново!
                            Два километра след влизането в четвъртата обиколка пред нас се размахаха организаторите че има инцидент!
                            Тогава видяхме близнаците които задъхано ни разказваха какво е станало! Вече беше дошла един медицински автомобил и беше поел пострадалия! Сашо попита съдията състезанието дали е спряно, а той поклати глава отрицателно - състезанието не е спряно! След още 5 мин пак същия отговор, след още пет минути отново същия - състезанието не е спряно. Един камион и две коли потеглиха за да търсят обходен маршрут! Ние тръгнахме също, но след 5 минути лутане разбрахме че това е единственото място през, което можеш да се качиш на горно ниво на рудника и да останеш в трасето! Върнахме се отново на точката на инцидента и зачакахме! След около 10 минути дойде и главният организатор Карстен Майло и каза че състезанието е спряно! Кацна хеликоптер и откараха пострадалия, който в последствие се оказа че е ОК и с изключение на счупена ръка и ключица, наколко натъртвания и охлузвания и бил и доста уплашен! Няма как все пак камион го е мачкал в калта! Важното е че Бог е бил с него, а БЛИЗНАЦИТЕ до него! Поклон пред смелостта ви!
                            Прибрахме се в бивака и се концентрирахме върху подготовката на автомобила за следващия ден! Имахме три пълни обиколки с една спукана гума и удин удар с камион /подадохме контестация, но огранизаторите заеха стойка „шпагат” за да има мир! На брифинга обаче ни резнаха крилата като обявиха че в класирането ще влязат първите две обиколки! А ние имахме една бърза и една бавна! Към 10,30 часа излезе класирането и се оказа че сме на 11 позиция на 7,50мин след първия!

                            Ден четвърти 15.05.2010
                            II – ри състезателен ден
                            Тук ще използвам само няколко думи
                            ГАЗЗЗЗЗ, КАААЛЛЛ, ДУУПКИИИ, ГАЗЗЗ
                            В средата на третата обиколка започнаха да изкачат втора и трета предавка и се наложи и аз да се включвам в шофирането! Баси майката в рамките на 60sec. Скоростния лост сменя позицията си над 20 пъти!!! Още ми е схванато рамото от натискане и дърпане!
                            Към края на шестата обиколка казах на Сашо да върне малко газта, че нещо стрелката на резервоара не се клатеше вече в посоката на автомобила а седеше неподвижно до нулата! За малко това можеше да ни струва първото място както се оказа после че разликата с Холандците е била само 49 секунди в общото класиране! Като финиширахме пред нас бяха само холандците които бяха влезнали в същата минута във финала! За моя изненада от дясната седалка слязоха малко по дълги и слаби крака и след махането на каската се развяха и дълги руси коси!!! Бахти викингите!!!
                            Последва смятане в бивака с тяхното време и нашето и разбрахме че работата ще е до някакви секунди!!!!
                            Последваха часове на чакане! Към 18 часа излезе класирането на мотори и ATV и след пресмятане и при тях се оказа че там имаме две първи и две трети места!
                            Настана шумотевица в лагера, групата която забиваше в шатрата се беше погрижила да се усещат басовете чак в слабините!
                            От тук на татък всички видяхте вечерта на клипчето и неистовата радост на всички Българи!

                            Честито на всички Българи!
                            Поздравления за асистенциите!
                            Огромно благодаря на Сашо и на нашият екип, които се погрижиха всичко да е ОК.
                            Горд съм, че съм Българин и че участвах в това!!!!
                            Сашо ти си велик състезател и пилот!!!! Благодаря ти!!!!

                            Това е от мен!
                            Поздрави
                            Димитър Лазаров
                            www.offroad24.bg www.remarketa.com www.arena-offroad.com
                            тел.: 032/277 999; факс: 032/ 277 990; моб.: 0888/ 524 330

                            Коментар


                            • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                              Поклон пред изумителното постижение!
                              Адмирации за всички!
                              ОГРОМНО БРАВО! ! !
                              Per aspera ad astra.

                              Коментар


                              • До: "BAJA SAXONIA 2010" 13-15 МАЙ

                                Първоначално публикуван от gladiator Преглед на мнение
                                ... При вида на много от конкурентите ни който тази година бяха подготвили напълно нови машини ми настръхна косата и съответно глътнах "бастуна"!
                                Имаше автомобили от световна класа и с почти два пъти по мощни мотори от нашия! ...
                                Нещо подобно сподели и Гого Флекс (а.к.а Георги Антов за тези, които не го познават).

                                Важното е, че по време на състезанието онези с автомобилите от световна класа са видели, че само по себе си това не е гаранция за успех, ами си трябва и някой да може да ги кара здраво ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X