Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
    Имам няколко съвсем добронамерени въпроса към теб и ако ми отговориш, ще ти благодаря.

    Представи си следната ситуация: организаторите обявяват изменение и допълнение на правилника за състезанията, в частта безопасност, и там включват поставянето на панел, шина, врата, като средство за ограничаване и намаляване на възможните травми от подпирането.

    Под мерките за безопасност поставят следното: "Не се допускат до участие в състезанието машини, които не покриват изискванията за безопасност".

    Та, какво би направил ти в тази ситуация? Ще сложиш ли врати? Ако не, защо? Как поставянето им ще намали конкурентноспособността ти или ще повлияе негативно на представянето ти? Дали и как би се променило отношението ти към този спорт, в този му вид?
    Да отговоря за да не ме помислиш за груб.
    1.Такива постъпки посредата на сезон или състезание не се одобряват от никого.Да не кажа на кое въпросно мероприятие имаше много недоволни от подобни опити.
    2.Изискванията за безопастност се обявяват преди сезон и ако даден участник който иска да кара сам си прави сметката.
    3.Аз лично цели врати НЯМА да сложа защото просто на моменти ме затрудняват и ми пречат на управлението.Чисто мое желание.С тази точка ти отговорих на няколко въпроса.
    4.Отношението винаги ми е било едно.НЕ СМЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ и това ни е ХОБИ.
    Точно по тази причина жестоките изисквания и организаций ще си останат за няколко човека.
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
      4.Отношението винаги ми е било едно.НЕ СМЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ и това ни е ХОБИ.
      Точно по тази причина жестоките изисквания и организаций ще си останат за няколко човека.
      Точно това исках да кажа по горе но просто не ме разбраха
      ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

      Коментар


      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
        Да отговоря за да не ме помислиш за груб.
        1.Такива постъпки посредата на сезон или състезание не се одобряват от никого.Да не кажа на кое въпросно мероприятие имаше много недоволни от подобни опити.
        2.Изискванията за безопастност се обявяват преди сезон и ако даден участник който иска да кара сам си прави сметката.
        3.Аз лично цели врати НЯМА да сложа защото просто на моменти ме затрудняват и ми пречат на управлението.Чисто мое желание.С тази точка ти отговорих на няколко въпроса.
        4.Отношението винаги ми е било едно.НЕ СМЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ и това ни е ХОБИ.
        Точно по тази причина жестоките изисквания и организаций ще си останат за няколко човека.
        За това, че посред сезон не се правят промени съм съгласен с теб.
        За това дали е хоби или професия.... абе то и на мен дърворезбата ми е хоби, но като работя с фреза си слагам очила за да не ми извади някоя треска окото...
        А за вратите цели или не (макар че аз до тук забелязах да се обсъжда нещо на височината на лакътя а не до тавана) представи си една такава ситуация: машина без никакви врати (като твоята) стига до препятствие със страничен наклон, тръгва, обръща се, пада върху колче, няма какво да спре колчето да прониже пилота в кръста.
        Та организаторите ги искат тея предпазни мерки не с цел да останат да си карат двама души с много пари, а ги искат за да останат точно толкова състезатели след състезанието колкото са и стартирали.
        I'm not Lost, I'm Discovering !

        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

        Коментар


        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
          НЕ СМЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ и това ни е ХОБИ.
          Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
          Точно това исках да кажа по горе но просто не ме разбраха
          Аз съм на вашето мнение. Но нали няма да отречете, че ако на състезание има смъртен случай(пази Боже)-организирането на толкова любимите ни състезания ще стане ако не невъзможно-поне много тежко за получаване на разрешение.
          С това излизаме от вече завоюваното ни положение на официални състезания, макар и за аматьори. Минаваме на етап "състезания тип "селска кушия". Каквито има много, но всеки иска да кара на сериозните.

          Затова съм за затягане на мерките за безопасност. Не струват много, даже са много евтини за прилагане, а ефекта може да е голям.
          Говорим за работещи решения, не за хомологирани изгъзици.
          Те изгъзиците си имат своя смисъл, но за нашия вид каране са безсмислено скъпи. За нас една шевна тръба би свършила същата работа както безшевна от екзотична стомана която се ползва при супер бегачките във WRC...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
            А за вратите цели или не (макар че аз до тук забелязах да се обсъжда нещо на височината на лакътя а не до тавана) представи си една такава ситуация: машина без никакви врати (като твоята) стига до препятствие със страничен наклон, тръгва, обръща се, пада върху колче, няма какво да спре колчето да прониже пилота в кръста.
            Та организаторите ги искат тея предпазни мерки не с цел да останат да си карат двама души с много пари, а ги искат за да останат точно толкова състезатели след състезанието колкото са и стартирали.
            А я си представи ако стане инцидент и кола се запали и екипажа се чуди как да излезне?
            Дали някой е виждал как човек гори или как се задушава.
            Точно затова казах преди няколко поста.
            ПРАВИЛА СЕ ИЗИСКВАТ И ОБСЪЖДАТ С УЧАСТВАЩИТЕ.
            Неможе да се налагат правила за състезания като повечето от участващите неудобряват или не бъдат дискутирани с тях.
            Но дискусията трябва да бъде проведена директно лице в лице.
            И за пореден път някой да не остане с впечетление че съм против безопастноста аз лично както много хора знаят колата съм си я оборудвал с средства който пазят мен и навигатора на ниво което дава известен производител.
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Аз съм на вашето мнение. Но нали няма да отречете, че ако на състезание има смъртен случай(пази Боже)-организирането на толкова любимите ни състезания ще стане ако не невъзможно-поне много тежко за получаване на разрешение.
              С това излизаме от вече завоюваното ни положение на официални състезания, макар и за аматьори. Минаваме на етап "състезания тип "селска кушия". Каквито има много, но всеки иска да кара на сериозните.

              Затова съм за затягане на мерките за безопасност. Не струват много, даже са много евтини за прилагане, а ефекта може да е голям.
              Говорим за работещи решения, не за хомологирани изгъзици.
              Те изгъзиците си имат своя смисъл, но за нашия вид каране са безсмислено скъпи. За нас една шевна тръба би свършила същата работа както безшевна от екзотична стомана която се ползва при супер бегачките във WRC...
              Коле явно сме писали заедно.
              Я ми кажи ти като човек който участва и посредата на сезона ти казват:Искаме еди какво си в колата.Без него си аут!
              Какво се получава айде чао теменужки.Клас Експерт 2 коли.
              Честит ви шампионат.Награждаване преди последния кръг.
              Пак казвам нека има дискусия и сбирка с участващите за да има разбирателство.Не съм против по-голямата безопастност.
              Но пък има и друг въпрос!
              Как ще ме предпазите от невнимателна публика?Как организатора ще ми даде поле на изява като пред мен има 10 човека който дори незнаят какво се случва.
              Колко хора видях до мен на места на който можех да сгазя?Тогава какво правим.
              Скачате по участници а публика?
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Асене.
                Това което пишеш може да е вярно само ако става въпрос за някакво скъпо или трудно за намиране оборудване.
                В случая става въпрос за две тръби или някаква там ламарина. Като пари-нещо като 20 лева, нека да са 50. С труда да станат 80-100. Баси, аз зареждам повече нафта на камиончето за да ида на състезание...
                Та хипотезата за нагласено класиране отпада. А и понеже се познавам с повечето организатори-изобщо не поставям под съмнение честността на класирането.

                Виж, за публиката си прав.
                Когато съм публика негодувам срещу съдиите и постоянното им викане да минем зад лентите, но когато съм в трасето-съм много доволен.
                Решението е много просто-двойни ленти, и те да станат стандарт. И съдии със самочувствие. Чичо Митко е образец в това отношение
                Знам колко струва топче лента, но нали говорим за безопасност...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                  А я си представи ако стане инцидент и кола се запали и екипажа се чуди как да излезне?
                  Дали някой е виждал как човек гори или как се задушава....
                  Тук си много прав, точно за това имаше предложение до всеки съдия (съдийски пост) да има пожарогасител. (А ако не е имало такова предложение то аз сега го предлагам). Ако вратата не е цяла, а е до половината някъде, все пак имаш възможност да я прескочиш дори и да е заяла и да не иска да се отвори.
                  Диалог с пилотите трябва да има, не знам колко е лесно той да се проведе лице в лице защото всички са някъде из България и не всички имат възможност да отделят средства и време за подобна среща и обсъждане.
                  То е ясно, че никога нямаш 100% сигурност и винаги съществува ситуация при която можеш да пострадаш или нещо да ти попречи да се спасиш. Но трябва и да се степенуват нещата и да се обмислят.
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Асене.
                    Това което пишеш може да е вярно само ако става въпрос за някакво скъпо или трудно за намиране оборудване.
                    В случая става въпрос за две тръби или някаква там ламарина. Като пари-нещо като 20 лева, нека да са 50. С труда да станат 80-100. Баси, аз зареждам повече нафта на камиончето за да ида на състезание...
                    Та хипотезата за нагласено класиране отпада. А и понеже се познавам с повечето организатори-изобщо не поставям под съмнение честността на класирането.

                    Виж, за публиката си прав.
                    Когато съм публика негодувам срещу съдиите и постоянното им викане да минем зад лентите, но когато съм в трасето-съм много доволен.
                    Решението е много просто-двойни ленти, и те да станат стандарт. И съдии със самочувствие. Чичо Митко е образец в това отношение
                    Знам колко струва топче лента, но нали говорим за безопасност...
                    Въпроса е принципен.Аз както казах на стоян ще си направя врата тип "полувинка" каквато е на вранглера.Но повече няма да има.Ако не ми дават да карам добре.Съседна Гърция ми е близо няма проблем.
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Благодаря на ДиДжейДавел за отговорите на въпросите.


                      Уточнявам, че говоря именно и само за безопасността (не за коефициенти, не за прогресии, дори не и за гуми - те нямат чак толкова фатални последници за живота и телесното и не само здраве, поради което отпадането им може да се отложи за следващото издание).

                      С фатални последици обаче може да бъде допускането до участие на машини, които не са адекватно обезопасени (адекватно на трасета, екстреми).

                      Стартовете до момента дават достатъчно примери за ситуации, които са изправяли на нокти и участници и организатори. Именно затова смятам, че дори по средата на сезона, дори преди всеки старт, ако щете, промени в правилата са съвсем оправдани.

                      След като са установени реални пропуски, които могат да имат за последица травми и увреждания, дори и летален изход, най-глупавото, което могат да направят, хората поели ангажимент да организират конкретните мероприятия, е да чакат края на това издание на веригата, за да включат нови, да модифицират стари мерки и елементи или пък да правят компромиси в оставащите два старта.

                      Основната роля на организаторите я разбирам (освен в чисто административен план) така - винаги да се стремят да са адекватни на реалната ситуация (и те и правилата) и реакциите им да са навременни.

                      По отношение на публиката - в една друга тема, в която доста хора реагираха като истерични лелюнгери, посочих какви са законовите изисквания (не измислени от Витан), вкл. обезопасяване за публиката. И тук има бюджетно решение - доброволци-стюарди, които да напомнят на зрителите, че с определени свои действия могат да бъдат опасни за себе си и за околните.

                      Отделно от горното, по мои впечатления, дотук повечето от участниците и организаторите, са се обявили "за" мерки за безопасност.
                      Последно редактирано от Vitan; 13-06-13, 23:28.

                      Коментар


                      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
                        Отделно от горното, по мои впечатления, дотук повечето от участниците и организаторите, са се обявили "за" мерки за безопасност.
                        Така е.На никой предполагам не му се иска да има инциденти /а то винаги ще ги има/ с травми.
                        В събота /на кайсиева и рибена/ можем да по-обсъдим някой работи,включително и това как действа полиспаста.

                        Коментар


                        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          Давайте го по спокойно, много се освирепихте , машините няма да се превърнат в малките танкове на Грубер от Ало, ало.

                          От нововъведенията недоволни няма да има, няма да останат 2 джипа, а в Гърция със сигурност са по-строги и по-скъпи. Утре пътуваме за Нова Черна и затова ще ги публикуваме на спокойна глава като се върнем.

                          Коментар


                          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            ...... И тук има бюджетно решение - доброволци-стюарди, които да напомнят на зрителите, че с определени свои действия могат да бъдат опасни за себе си и за околните.[/QUOTE]

                            Ей тук си в абсолютна грешка. Доброволец-стюард но трябва да е поне сумист за да се справи с публиката. Опитахме с двойна лента и полиция вкарахме даже и пак се наложи да прегракна по мегафона. Трудно, да не кажа невъзможно е да пребориш родната публика. Което не значи че сме се отказали де.
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Колче през кръста,колче през това,колче през онова.Ами нека и малко Организаторите да помислят по Евротраялски-без ДЪРВЕНИ колчета и то високи-опасни за екипажите.Само за пример от състезанията по мотокрос-бали слама мушнати в найлонови чували и между тях опъната лента и вече на няколко метра дървени колчета и на тях закачена мрежа,до там е зоната за публиката.

                              Пример за мрежата-тук няма място за бали с слама,и моторите минаваха от тук с над 60 км

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d4bfdff38c63f16b.jpg
Прегледи:1
Размер:140.9 КБ
ID:5493138

                              Тук ниски колчета.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:e49ad0954204b399.jpg
Прегледи:1
Размер:94.8 КБ
ID:5493139

                              Тук обърнете внимание какви са колчетата!

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:e5c300304b7a015d.jpg
Прегледи:1
Размер:120.5 КБ
ID:5493140


                              Няма ленти,ама няма и публика,тя е назад на безопасно за всички място.

                              ​Снимки личен архив.
                              И малко снимки от Европейците-
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ceca85d81f7aeaf5.jpg
Прегледи:1
Размер:89.7 КБ
ID:5493141
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bcf02c0f8429b53f.jpg
Прегледи:1
Размер:70.5 КБ
ID:5493142

                              Последно редактирано от Валентин Исаев; 14-06-13, 01:55.
                              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                              0885 660 613

                              Коментар


                              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Публиката е "враг"на организатора,трябва да я има,но не се излиза на глава със нея.При мен решавам проблема със охрана между двете ленти със реферски свирки,за сега действа...
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X