Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
    Не разбирам какъв е тоя зор за диагонали и панели.В много от колите и до този момент се влиза и излиза трудно
    Организаторите го обясниха:

    - страничните панели за предпазване на тялото на състезател и навигатор от колчетата по трасето, клончета, помпони на мажоретния състав...

    - диагонал - предпазване на състезателя от "подпиране"

    Ти му казваш "зор", другите-безопасност.

    Коментар


    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
      В много от колите и до този момент се влиза и излиза трудно
      Особено като наближаващ петдесетте.

      Коментар


      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
        Не разбирам какъв е тоя зор за диагонали и панели.В много от колите и до този момент се влиза и излиза трудно
        Асенчо, това е за колата на Ради, за теб врати както сме си говорили са добре

        Коментар


        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
          Особено като наближаващ петдесетте.
          Ти си имаш диагонал

          А питате ли го дядо Коста какво му е на 67?

          Коментар


          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
            Особено като наближаващ петдесетте.
            Този страничен панел може да се направи като врата или да се вади при влизане и излизане.Мрежа ,хваната от вътр.страна на тръбите също ще върши работа.
            Толкова ли е трудно да се закрепи една ламарина на тавана,седалките и коланите нито трябва да са сертифицирани,нито хомологирани,просто да вършат работа.
            Дали сте хиляди левове/някои и десетки хиляди / и месеци и години труд,сега циврите за елементарни неща.Аз лично предпочитам да загубим някой състезател ,който го мързи да свърши малко работа,отколкото да видя пред очите ми как става инцидент,да се занимавам със съдилища и всякакви подобни простотии.
            Не ,че с тези изисквания ще стане всичко песен,но все пак е нещо.
            И не мислете ,че специалиста по техн.преглед,за който писахме ще изледва с рентгенклетката ви ,просто ще има някакви елементарни правила !
            Бъдете сигурни ,че заедно ще го измислим и по-добре давайте градивни идеи и решения за съответните детайли,отколкото да мрънкате
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
              Аз лично предпочитам да загубим някой състезател ,който го мързи да свърши малко работа,отколкото да видя пред очите ми как става инцидент,да се занимавам със съдилища и всякакви подобни простотии.
              Аз също!
              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

              Коментар


              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Недоумявам реакцията по темата на хора, заради чиято безопасност се коментират нещата в нея..?!! Асене - в прав текст, погледнато от моята камбанария: - Организацията на едно състезание струва много пари, труд и време (сам се убеди преди фестивала), които имат никаква или почти никаква възвращаемост за организаторите и всичко се случва "на мускули" - на инат, от мерак и любов към офроуда! Лично аз не смятам, че към всички лични негативи с които трябва да се примиряват организаторите (занимание успешно сравнявано с мазохизъм), трябва да се прибавя и вероятността, да лежат в затвора или най-малкото да се мъкнат по съдилища и да обясняват "че нямат сестра", само защото някой не иска, да прибави няколко килограма към теглото на машината си, защото и сега му било трудно да излиза и влиза в нея и т.н. Такава позиция е свръх егоистична, като оставим на страна и, че е безкрайно глупава - все пак става дума за твоя живот и здраве преди всичко! Ако подобни неща ти идват нанагорно въпреки, че си безспорен талант, бих ти препоръчал да се ориентираш към федербала - там риск за здравето и живота ти няма! Друг вариант е да си караш джипката по разходки - там друг освен теб самия не носи отговорност за теб самия! На състезанията обаче не е така! И за финал една подробност от кухнята на фестивала, която ще ви ориентира и какво ще се случи със състезанията, при един по-сериозен (не дай Боже) сакатлък... Единственото условие, което ни бе поставено от кмета на гр. София, за това - фестивала да стане традиционен и да имаме пълната подкрепа на общината, е изричното изискване да няма инциденти! Слава Богу - нямаше, но на косъм! Никой, повтарям НИКОЙ от когото зависи разрешението за провеждането на състезание по офроуд (независимо от какъв тип), няма да си пусне таралеж в гащите и да разреши подобно събитие, защото подписа му го натоварва с отговорност, която не иска (ние му я натрапваме). Ако не знаеш и не си виждал какво е "сагласувателно писмо", с удоволствие ще ти покажа, за да видиш колко подписа, от колко служби и службички стоят под него! Всеки един от подписалите го, може да саботира провеждането на едно състезание, като просто не го подпише, с краткото обяснение "Не е безопасно за участници и публика"! В заключение - липсата на изисквания за безопасност ще сложат край на състезанията по офроуд много по-бързо и сигурно от колкото тяхното въвеждане! И имам една молба - спрете да сравнявате организаторите със ASO и FIA, защото тук организаторите търсят диалог със състезателите и гледат нещата да се случат по възможно най-безболезнения начин! Големите батковци не се обясняват на никого - просто свеждат изискванията си и който отговори на тях - кара, а който не може или не смята за необходимо - гледа от страни и чопли семки!

                Коментар


                • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  Газовият клапан и бензиновата помпа с маса не от купето а от кл.масата...
                  Не карам и не организирам, затова предварително се извинявам за намесата в дискусията, но пък сега чопля инсталацията на една машина, която, надявам се скоро да е по трасетата и въпроса за ключ-масата живо ме интересува.

                  Може и да съм по-тъп от обичайното днес, но сега засега не успявам да измисля как точно става горепосоченото вързване. Моля колегата да драсне една схема, може и на лични, но май и тук ще е добре, все пак въпроса е съвсем по темата, а нещо ми подсказва, че доста хора не са наясно по въпроса.
                  Ако има фокус, за който не съм се сетил, веднага отивам да преправям жиците, ако няма - да търсим ключ с двоен контакт докато е време?
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Ами за да не си играеш направо готов ключ. Варианти много но зависи и от инсталации и от един куп неща. Най-простото решение е горепосоченият ключ.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Малко спам:
                      От днес тренирам това:
                      Последно редактирано от Пламен Исаев; 07-06-13, 13:34.

                      Коментар


                      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        Ами за да не си играеш направо готов ключ. Варианти много но зависи и от инсталации и от един куп неща. Най-простото решение е горепосоченият ключ.
                        там е работата, че варианти не ми хрумват никакви.
                        Когато мотора не работи и ключ-масата е изключена, никъде нищо не бачка и няма как да тръгне. Обаче ако генератора движи, най-много да спре лебедката. Става дума за чисто механична ключ-маса с два извода. Ако не те затруднявам, драсни с няколко думи на лични кое къде е вързано, достатъчно съм грамотен, схващам бързо
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          там е работата, че варианти не ми хрумват никакви.
                          Когато мотора не работи и ключ-масата е изключена, никъде нищо не бачка и няма как да тръгне. Обаче ако генератора движи, най-много да спре лебедката. Става дума за чисто механична ключ-маса с два извода. Ако не те затруднявам, драсни с няколко думи на лични кое къде е вързано, достатъчно съм грамотен, схващам бързо
                          Явно не ме разбра. Как да драсна просто описвайки как е присаден 6 цил. БМВ двигател с все инсталацията и хилядата релета +комп. към инсталацията на прост Самурай? Принципно е лесно при мен защото за всяко нещо си имам релета и като изключа кл.масата без проблем ми реже същата към всички уреди като помпа, газ клапани, конт. ключ. Реално при теб трябва да реже масата към конт.ключ, така че виж коя е и я присъедини с отделен кабел към изкл.на ключ масата щом не искаш готово решение във вид на ключ с доп.изводи.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            Явно не ме разбра. Как да драсна просто описвайки как е присаден 6 цил. БМВ двигател с все инсталацията и хилядата релета +комп. към инсталацията на прост Самурай? Принципно е лесно при мен защото за всяко нещо си имам релета и като изключа кл.масата без проблем ми реже същата към всички уреди като помпа, газ клапани, конт. ключ. Реално при теб трябва да реже масата към конт.ключ, така че виж коя е и я присъедини с отделен кабел към изкл.на ключ масата щом не искаш готово решение във вид на ключ с доп.изводи.
                            Или масата на генератора ти е вързана не към двигателя или наистина не се сещам как ще спре каквото и да било на работещ двигател. Иначе и при нас има едно леко присаждане на шестак, засега успешно ... но да не отклонявам темата.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Или масата на генератора ти е вързана не към двигателя или наистина не се сещам как ще спре каквото и да било на работещ двигател. Иначе и при нас има едно леко присаждане на шестак, засега успешно ... но да не отклонявам темата.
                              Ако оставиш генератора без маса, вероятно ще изгори. Не питай що, щото не знам. Бобината на газовия клапан се захранва с +, а минуса идва от корпус. Монтирай го на тампон за въздушен филтър, и го захрани през ключ масата. Като я изключиш и приключваш с горивото. Бензиновата помпа е още по-лесна, защото е с + и минус. И там като прекъснеш минуса си готов.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                                Ако оставиш генератора без маса, вероятно ще изгори. Не питай що, щото не знам. Бобината на газовия клапан се захранва с +, а минуса идва от корпус. Монтирай го на тампон за въздушен филтър, и го захрани през ключ масата. Като я изключиш и приключваш с горивото. Бензиновата помпа е още по-лесна, защото е с + и минус. И там като прекъснеш минуса си готов.
                                Или вързвате по различен начин ключ масата или аз днес съм съвсем зле с главата (не е изключено).
                                Единия край на минуса на акумулатора, другия на купе и минуса на лебедката. Ако помпата е от страната на акумулатора, няма да спре изобщо, ако е от страната на купето, при работещ генератор пак няма да спре.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X