Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Да: - Кбир=телесното тегло( в кг.)/10. На чичо Митко коефициента според мен не е по-малък от 12
    Прав си 13,5 е. Винаги се чудя какво да правя с половинката но не за дълго.
    ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
    ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
    0896 846 246

    Коментар


    • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
      Абе да внимава като минава и да обеснява вредата от алкохола защото повечето разбирачи се знаят и може да не толкова чут в хорото от многознайковци.Това ми харесва това не.
      Тихо.
      Както казах на няколко пъти.Дума според мен трябва да имат хората който ОРГАНИЗИРАТ и УЧАСТВАТ всичко друго е зрител.В театъра ти си никой до момента до който не ЗАПОЧНЕШ да УЧАСТВАШ.Каквото и друго мнение да има някой който няма общо според мен е като съвет от зрител към участник какво да прави.
      Ей така те искам.
      Ако си помислил,че се заяждам с теб,че видиш какво е заяждане на 17.05.вечерта младежо

      Коментар


      • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

        Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
        Абе да внимава като минава и да обеснява вредата от алкохола защото повечето разбирачи се знаят и може да не толкова чут в хорото от многознайковци.Това ми харесва това не.
        Тихо.
        Както казах на няколко пъти.Дума според мен трябва да имат хората който ОРГАНИЗИРАТ и УЧАСТВАТ всичко друго е зрител.В театъра ти си никой до момента до който не ЗАПОЧНЕШ да УЧАСТВАШ.Каквото и друго мнение да има някой който няма общо според мен е като съвет от зрител към участник какво да прави.
        Бъркаш. Много. Последователността. Примера. Зрителите, както ги наричаш, са тези, заради които актьорите са на сцената.
        Жокер 1: Сравни броя на зрителите с този на актьорите и режисьорите.
        Жокер 2: Маркетинг. Режисьорите нямат полза да предложат постановка, която няма да заинтригува зрителите.


        Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
        Витанчо ти като дойдеш на Лазарово минавай покрай екипажите съдийте и публиката и им разяснявай вредата от алкохола
        Тя се вижда вредата от алкохола. И тук. И там. На едни дава смелост за безсмислени спорове, на други цироза, на трети самочувствие. Може и в комплект.
        Последно редактирано от Vitan; 10-05-13, 00:23.

        Коментар


        • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

          Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
          Бъркаш. Много. Последователността. Примера. Зрителите, както ги наричаш, са тези, заради които актьорите са на сцената. Жокер: сравни броя на зрителите с този на актьорите и режисьорите.
          Да обаче зрителите гледат това което им се представи,и не се месят в работата на режисьорите и актьорите.

          Коментар


          • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

            Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
            Бъркаш. Много. Последователността. Примера. Зрителите, както ги наричаш, са тези, заради които актьорите са на сцената. Жокер: сравни броя на зрителите с този на актьорите и режисьорите.
            Ако имаш 5 действащи човека, бройката на бездействащите няма значение. Има си организатори, решили са как ще организират. Зрителите могат да решат как ще гледат. Доста подробно си изложи предложенията, обясни ти се, че тази година не може да се вземат предвид, беше поканен на обсъждането за следващата година, така, че може вече да се кротнеш. Темата се изчерпа.

            ПС: Пламен Исаев ме е изпреварил.
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

              Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
              Темата се изчерпа.
              Вие сте на ход.

              Коментар


              • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

                Ще си позволя да се включа в темата нищо, че не организирам състезание - част от веригата...

                Към колегата Витан - "коефициент" означава стандарт! Основна част от стандарта в едно състезание по моторни спортове, каквото е и ТРАЯЛ–А са състезателите участващи в него, или по-точно нивото им на подготовка (класата им) и на техните машини, които пък са следствие (ако говорим в частност за офроуда и по-конкретно за ТРАЯЛ-А) основно от развитието на трасетата в състезанията в които участват! От тук е и първата щуротия, която прочетох от вас още в началото на темата - да се направят всички трасета сходни или еднакви! Ако всички трасета са еднакви или сходни, къде остава прогреса на състезатели и машини и в какво ще се състои конкуренцията помежду им..?!! Огромна грешка е схващането, че състезателя и екипа му развиват машината, респективно и уменията на състезателя! Това го прави организатора - предоставяйки всеки път нов ребус, чието решение движи състезателя и техниката му напред - карайки го да се развива в търсенето на границите на собствените му и на машината възможности! В моторните спортове всичко опира до стандарти, колега! Без тях просто няма да ги има и тези стандарти непрекъснато се променят. Може би въпросния "коефициент" все още не е достатъчно оптимизиран като принцип и съдържание, но е стъпка в правилната посока и тази стъпка касае основно организаторите, а не състезателите, както погрешно си мислите! И преди да ме обвините в слагачество или нещо от сорта - състезанието (траялното, щото има и други) в чието организиране участвам не е част от веригата, защото с колегите ми сме решили така (иначе състезанията във веригата щяха да са с едно по-повече...)! Това, че не споделям вижданията на Жоро и останалите за някои неща обаче, не означава, че ще седна да ги плюя и то в теми които не ме касаят пряко (визирам включването ви преди тази тема да бъде обособена отделно заради вас)... Решението е много просто - запряташ ръкави и показваш на практика дали и колко си прав, а не даваш акъл, особено ако не ти го искат и най-вече - ако не знаеш как да го предложиш...

                Поздрави

                Коментар


                • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

                  Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
                  Тя се вижда вредата от алкохола. И тук. И там. На едни дава смелост за безсмислени спорове, на други цироза, на трети самочувствие. Може и в комплект.
                  Гледам дописваш и се доразпалваш, та да ти обясня малко по-подробно. Тук хората не снимат филм и не се делят на режисьори и актьори. Има едни хора, дето си хабят времето, парите и нервите за да организират нещо. Има и други хора, които идват, гледат и се радват на това, което са организирали добре или зле. Никой не им взема пари за гледането. Който е недоволен не идва и не гледа. Който има конструктивни предложения ги дава с цел да помогне на организаторите. Ако ги вземат под внимание добре. Ако не, другия си наляга парцалите и не гледа, гледа телевизия или си чопли носа. Всяко излишно плюнчене и неимоверно старание да обясни колко аджеба са му конструктивни предложенията води до едни размисли, които пък водят към едни изводи, че целта на въпросния "конструктивен" мислител е друга. Не виждам какво повече могат да направят организаторите от това да те поканят в дискусиите по организацията - нещо, което те направиха вече няколко пъти.
                  Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                  Коментар


                  • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - без цензура

                    Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                    Има едни хора, дето си хабят времето, парите и нервите за да организират нещо.

                    Не виждам какво повече могат да направят организаторите от това да те поканят в дискусиите по организацията - нещо, което те направиха вече няколко пъти.
                    За мен отделянето от личното време и усилия не е "хабене". И аз го правя за точно тази верига, на практика, и не визирам предложенията във форума. Тъй че, в този контекст, "ръкавите ми са запретнати".

                    Какво могат да направят организаторите? Да модерират умело. Както обясних по-рано, запазването адекватността на една дискусия спрямо нейната тема зависи както от желанието на участниците да не я превръщат в говорилня, така и от изпълнението на функциите по модериране. Темата съвсем спокойно може да бъде разделена на две части - мнения и предложения и общи приказки, офтопици, театри и т.н. Аз имам афинитет към първата част...

                    Коментар


                    • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

                      Няма дейност на този свят, която да се върши перфектно. Конструктивните предложения са добри, докато не започнат да минават в графа фанатизъм. Ако не направят добро състезание ще се прочуят като лоши организатори. Досега не се е случило, така че аз съм доста уверен, че и тази година ще мине добре. Ако някой пък не може да спи с мисълта, че някой друг ще се прочуе като лош организатор, трябва да помисли за варианта с успокоителни.
                      Дори темата да се раздели на 5, организирането се извършва между организаторите и най-вече на полето. Другото както казах са предложения, които макар и добри си остават предложения. Даже в настоящия случай изрично има няколко конкретни покани тези предложения да се вземат предвид. Ако някой е лично ощетен от лоша организация разбира се може да се оплаче. Но превантивно да си тровим нервите не ми се вижда добра идея.
                      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                      Коментар


                      • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

                        Има една мъдрост: "Насила можеш да вземеш, но насила не можеш да дадеш". Този сезон на веригата е започнал по тази система на оценяване на състезателите и организаторите и ще завърши по същата система.
                        Промени могат да се правят след края на м. октомври независимо кога "компаниите с развита политика за спонсорство" си правят бюджетите. Тоест предложенията са хубаво нещо, но евентуално ще се обсъждат след края на Разград 4х4 Екстрийм.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          Ще си позволя да се включа в темата нищо, че не организирам състезание - част от веригата...

                          Към колегата Витан - "коефициент" означава стандарт! Основна част от стандарта в едно състезание по моторни спортове, каквото е и ТРАЯЛ–А са състезателите участващи в него, или по-точно нивото им на подготовка (класата им) и на техните машини, които пък са следствие (ако говорим в частност за офроуда и по-конкретно за ТРАЯЛ-А) основно от развитието на трасетата в състезанията в които участват!

                          В моторните спортове всичко опира до стандарти, колега! Без тях просто няма да ги има и тези стандарти непрекъснато се променят. Може би въпросния "коефициент" все още не е достатъчно оптимизиран като принцип и съдържание, но е стъпка в правилната посока и тази стъпка касае основно организаторите, а не състезателите, както погрешно си мислите!

                          От тук е и първата щуротия, която прочетох от вас още в началото на темата - да се направят всички трасета сходни или еднакви! Ако всички трасета са еднакви или сходни, къде остава прогреса на състезатели и машини и в какво ще се състои конкуренцията помежду им..?!!
                          Ще си позволя да не се съглася с Вас. Ето защо:

                          "Коефициент" не означава стандарт.

                          Ако има понятие, което да изпълва думата "стандарт" със съдържание, то в случая това е "Верига". Има волеизявление на определен брой лица-организатори, чрез общи усилия да организират, администрират и проведат определен брой стартове, на основата на общ правилник, с участието на квалифицирани съдии и общо крайно класиране. Да, няма "официален орган", който да "стандартизира", но да приемем, че опитът изпълнява, ако не формално, то поне на практика, част от тези условия.

                          Общият правилник е "нещото" което обуславя "сходството", а не "еднаквостта", която Ви тревожи и това имам предвид в изречението "Неприемане на оправданието, че трасетата са различни - ами като са различни, положете усилия и ги направете сходни", което предполагам визирате."

                          Защо? Ами защото в него (правилника) са дефинирани условията, на които следва да отговарят участниците, класове, основания за добавяне и отнемане на точки, основания за дисквалификация и по естествен път той е "рамката", "стандарта", "сходството"

                          Трасетата няма как да бъдат еднакви, най-малкото имат различна "география", а и се изготвят и проектират от различни лица, затова и намирам "страховете Ви", в тази посока, за неоснователни.

                          Коефициентът, който разпалва толкова страсти, и по-точно неговите елементи (сложност, техничност и цялостна организация), лично за мен, е/са имал/и една функция-в условията на сравнително кратък период на организация на събитие с подобен мащаб, да подпомогне/ат осъзнаването на отделните организатори, които до момента са били "свободни електрони" и не са работили като екип, за една по-голяма цел, да "приемат", "смелят" и "заживеят" с идеята за "общата шапка", която изисква повече усилия. В този смисъл, той е изпълнил своята "стиковаща" функция. Ето защо смятам, че евентуалното му отпадане от следващия сезон, няма да причини драма (хората са мотивирани) и би бил приложим единствено ако към веригата се присъединяват нови стартове. Ако сте прочели, аз "предлагам на обсъждане" приложимостта му към уменията на състезателите, още повече, че той се дава впоследствие.

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          Огромна грешка е схващането, че състезателя и екипа му развиват машината, респективно и уменията на състезателя! Това го прави организатора - предоставяйки всеки път нов ребус, чието решение движи състезателя и техниката му напред - карайки го да се развива в търсенето на границите на собствените му и на машината възможности!
                          Тук можем да поговорим за "взаимното, двустранно възпиране/мотивиране". Сложността и техничността на едно трасе, които са прерогатив на организатора и неговата креативност, ако и да "мотивират" участниците да извършат определени подобрения, за да си гарантират евентуално по-добро представяне в следващ старт, са и "възпиращ" фактор и неминуемо се влияят от уменията и подготовката на участниците.

                          Организаторите могат да изградят препятствия и трасета с изключително висока сложност и техничност, преодолими само от офроуд луноход, но ако състезателите не разполагат с необходимите за преодоляването им автомобили какво става (дори по чисто финансови причини) - надделява "мотивацията" да не вземат участие, пред алтернативата да не разполагат с автомобил за неопределен период от време, с който биха могли да вземат участие на едни други по-балансирани трасета. Та, разковничето е балансът, и да приписваме на организаторите свръхестествени функции на "единствени двигатели" към прогреса, значи да си затворим очите пред примерите за обратното.

                          Идеята, която споделиха организаторите (и която адмирирам) за следващия сезон, а именно, добавянето на два нови класа, отразява именно горното мое твърдение-организаторите са открили смисъла на баланса и са "мотивирани" да изградят трасета за прототипи (които вече са факт). Същото важи и за клас ентусиаст.

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          И преди да ме обвините в слагачество или нещо от сорта - състезанието (траялното, щото има и други) в чието организиране участвам не е част от веригата, защото с колегите ми сме решили така (иначе състезанията във веригата щяха да са с едно по-повече...)! Това, че не споделям вижданията на Жоро и останалите за някои неща обаче, не означава, че ще седна да ги плюя и то в теми които не ме касаят пряко (визирам включването ви преди тази тема да бъде обособена отделно заради вас)..
                          Слагачество на кого, за какво? Състезанията във "Веригата" са толкова, колкото организаторите са преценили. Именно защото говорим за верига, включването на допълнителни стартове, става по преценка на организаторите и "включваните" следва да изпълняват условията на вече заложения с веригата "стандарт". Та в тоя ред на мисли, ако и да имате различия с когото и да било от организаторите (макар че правилникът на вашето състезание има около 60% сходност, с този на настоящата верига, включая и правописните грешки) но имате желание за "включване" - дерзайте! Успех!

                          За оплюването - отново прочетох темата и не срещнах подценяване на положените до момента усилия на организаторите. С тях водим дискусии и извън тази тема и нямаме спор относно целта - организиране и провеждане на качествени стартове, обединени от верига. Тук водим диалог за средствата и отделни елементи. Нищо лично.
                          Последно редактирано от Vitan; 10-05-13, 09:17.

                          Коментар


                          • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

                            Колега Витан - това ще е последното ми мнение тук, а вие си разтягайте локумите колкото си искате..

                            1-во. Коефициентът за трудност означава стандарт защото след избистрянето му, всеки ще знае, че ако машината му или уменията му не позволяват, няма работа на състезания с определен коефициент и на горе, освен като зрител или доброволец (освен ако няма излишни пари за трошене). Определя се праг, който отсява "плявата от сеното" и за чието преодоляване се заплаща съответната цена и респективно се получава съответното поощрение (награда) за това под формата на точков актив - така като е на всякъде в света на моторните спортове. Както колегите правилно са се насочили - коефициента е комбинация от много фактори и не касае само трудността на трасето. Ако не сте схванал до сега - става дума за оценка на качеството на целия продукт наречен "състезание" и понеже в БГ все още няма офроуд федерация, която би трябвало да се занимава с тези неща - да дава оценки и да поставя стандарти - колегите са се нагърбили да го направят сами - респект за което. Тук идва проблема между тези които карат по състезанията просто за кеф и тези които имат по-сериозни амбиции - за това са класовете и отделните трасета за тях, защото е крайно време да се сложи някакъв ред в тюрлюгювеча който цари в момента! Следващата стъпка би трябвало е направо да има отделни състезания за тях (любители и професионалисти - както е по белиот свет) и най-накрая в БГ да се стигне до специализирането на машините и да се сложи край на опитите да се създаде "джип за всичко"! Коефициента не касае пряко уменията на състезателите и няма как и защо да се прилага от върху тях - той касае организаторите, а състезателите се съобразяват с него! Подобен начин на мислене ме подсеща за още един роден абсурд - състезатели да определят правилата и трасетата. Състезателя има избор - да участва или не в определено състезание, верига или шампионат. Ако реши да кара - приема правилата, условията и стандартите на организатора и се съобразява с тях! Организатора може да се съобрази със състезателите, а може и да не се съобрази - това пък е негов избор! В крайна сметка всеки си носи отговорността и последиците от избора си...

                            2-ро. От както има моторни спортове, прогреса е движен единствено и само от правилата и условията в/при които се провеждат те, защото те поставят предизвикателството пред състезатели и машини! Колкото повече се съобразяват организаторите с моментното състояние на нещата, толкова прогреса е по-малък. Съгласен съм, че всичко е въпрос на баланс, но този баланс ВИНАГИ ТРЯБВА ДА ГЕНЕРИРА МОТИВИРАЩ ДЕФИЦИТ ЗА СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ, иначе си оставаме на едно и също ниво и прогреса зависи само и единствено от доброто желание на някого, да направи нещо ново и различно, а ТАКА НЕ СЕ РАЗВИВА СПОРТ! Моторните спортове и в частност офроуда винаги са били най-скъпите удоволствия в тази сфера! Затова и тези спортове се водят елитни в цял свят! Дали някой има или няма пари за да построи машина АБСОЛЮТНО НИКЪДЕ И НИКОГА НЕ Е БИЛО ФАКТОР И НЕ ТРЯБВА ДА БЪДЕ! Работата на организатора е да направи така, че да стимулира състезателя да намери необходимите му пари, за да покрие поставените му стандарти и да участва в състезанието му, било то чрез наградния фонд или чрез възможността състезателя да бъде забелязан от спонсори и/или от богати клубове на място, или чрез медийно отразяване - толкоз! Всичко друго е "Криворазбраната цивилизация"... Докато не се проумее това от всички - ще си караме таратайките с ролл бар-и от тръби за парно и ВиК, и ще чудим що така при другите става, а при нас не става! Замислете се защо именно в най-голямата криза в България се отбеляза най-голямото развитие като цяло на машини и състезатели и после пак ми разтягайте локуми!

                            3-то. 60% сходност, не значи 60% еднаквост! Останалите 40% са почти половината, а там нямаме дори и сходност въпреки, че топлата вода в общи линии е открита отдавна и няма особено място за импровизации когато говорим за правила и безопасност. Просто смятаме, че може и по-друг, по-прост начин да се постигне крайния резултат и искаме да опитаме - ПЛАЩАЙКИ СИ ЗА ДЯВОЛЪКА с огромен труд, цялото си време (не само свободното) и не малко пари! Можем само да бъдем щастливи, ако се окажем на прав път и останалите организатори се възползват от това! Идеята ни е при нас състезателите да идват да карат и да се раздават максимално, а не да си правят тънки сметки, като за целта ще ги стимулираме подобаващо и се погрижим да им отнемем дори и най-малката възможност за това! Другата основна разлика е трасето - при нас целта е условията да са максимално близки до естествените, изискващи комплексна подготовка (ниво) на техника и състезатели. Екстремите да са максимално непроменливи и най-важното да предоставят повече от една равностойна алтернатива за преминаването им, защото е крайно време в България навигаторите да започнат да печелят състезанията - разчитайки оптимално трасето, а не здравината на полуските и диференциалите, тежестта на кубинката на пилота и малките габарити на машината! Дано се справим въпреки всички трудности и предизвикателства - не остана много!

                            Поздрави
                            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 10-05-13, 11:01.

                            Коментар


                            • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

                              Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение

                              Идеята, която споделиха организаторите (и която адмирирам) за следващия сезон, а именно, добавянето на два нови класа, отразява именно горното мое твърдение-организаторите са открили смисъла на баланса и са "мотивирани" да изградят трасета за прототипи (които вече са факт). Същото важи и за клас ентусиаст.
                              Тази идея съществува от години, но за осъществяването и е необходимо решаването на няколко досадни задачи, като повече на брой трасета, повече на брой наградни фондове(купи, грамоти и т.н), повече съдии, повече класирания и т.н. За съжаление решението е свързано освен с допълнителни усилия и с допълнителни средства.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Тази идея съществува от години, но за осъществяването и е необходимо решаването на няколко досадни задачи, като повече на брой трасета, повече на брой наградни фондове(купи, грамоти и т.н), повече съдии, повече класирания и т.н. За съжаление решението е свързано освен с допълнителни усилия и с допълнителни средства.
                                За трасетата и съдиите е по-лесно решимо, карат по общи трасета с Хоби и Експерт, но разходите ще са по-големи, което пък може да се компенсира с повече участници.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X