Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

    За публиката имаше пластмасова оградна мрежа, като двойна лента, която в началото вършеше някаква работа, но след това хората я премазаха и наистина много трудно се справяме с изгонването и на безопасно разстояние от машините. Със заплахи за спиране на състезанието една част от публиката отстъпваше, но имаше и доста агресивни типове, които даже налитаха и на бой на съдиите.

    Общо взето културната и компетентна публика в България е мираж, опитите да се справим с нея продължават.

    Коментар


    • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
      Общо взето културната и компетентна публика в България е мираж, опитите да се справим с нея продължават.
      Стоянски, доста време ще е необходимо!
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

        Благодаря и от наше име на организаторите.Изкарахме си страхотно,като изключим.че се писахме "екстремисти",особено някои,които спаха в буса.
        Хората от селото бяха много отзивчиви и помогнаха втория ден да си оправим охладителната система.
        Джипа има още доста проблеми,но се надявам за догодина да сме в пълна кондиция.

        Коментар


        • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

          Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
          Стоянски, доста време ще е необходимо!
          Не е точно така. Дано успеем да запазим този съдийски състав и догодина мисля, че ще можем да пресечем 90% от тези прояви. Трябва да сме още по задружни и категорични в преценките си като съдии и колкото пъти е нужно толкова да се спира състезанието за да може да се отстрани публиката от трасето. За жалост не ни достигат маршали по и около трасето за да можем да тушираме дадени ситуации още в зародиш. За това имам молба към състезателите, които в момента не са на старт и така и иначе ходят по трасето да оглеждат терена, нека помагат колкото могат на съдиите по зоните.
          Искам да благодаря на колегата Христо Панов, че не се поддаде на провокациите от страна на малка част от публиката и агитката от Говедарци въпреки, че го замяраха с буци пръс и кал.
          А сега да изкажа благодарност на организаторите за поредния празник на офроуда защото знам какво им струва като средства, време и нерви всичко на което станахме свидетели този уикенд.
          ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
          ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
          0896 846 246

          Коментар


          • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

            Ето една част от снимките от ден 1 много набързо отделих нещо читаво /замислете се преди да си вземете огледално рефлексен апарат половин част чистих оптика/
            ето линк към ФБ https://www.facebook.com/media/set/?...1&l=3b1128e2f3
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_58690003.jpg
Прегледи:1
Размер:222.3 КБ
ID:5525325
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_59620009.jpg
Прегледи:1
Размер:151.9 КБ
ID:5525326
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_60730012.jpg
Прегледи:1
Размер:265.7 КБ
ID:5525327
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_61740019.jpg
Прегледи:1
Размер:168.8 КБ
ID:5525328
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_63620030.jpg
Прегледи:1
Размер:229.5 КБ
ID:5525329
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_64170037.jpg
Прегледи:1
Размер:183.4 КБ
ID:5525330
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_66030056.jpg
Прегледи:1
Размер:162.3 КБ
ID:5525331
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_67420064.jpg
Прегледи:1
Размер:183.4 КБ
ID:5525332
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_68040068.jpg
Прегледи:1
Размер:154.4 КБ
ID:5525333
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_68250069.jpg
Прегледи:1
Размер:200.6 КБ
ID:5525334

            Така се включват бавни
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_70340083.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5525335
            Ако някой иска дадена снимка да бъде премахната само да ми пише. Ако някой си е харесал своя снимка да ми напише за коя става дума ще му я изпратя оригиналната.
            Снимките са само с намален размер и поставен надпис.
            Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
            Калоян Кирилов
            LZ2ZGT

            Коментар


            • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

              Искам и аз да споделиа мнение за състезанието.Много ми хареса организациата,трасето,и за нас садиите вси4ко беше на ниво ,НО видях и много пропуски относно сигурноста,на састезатели и публика,Бяха допуснати до старт много машини които нямаха нивото на това състезание,с нормалните колани се видя 4е ефкта е убииствен .пилота въпреки колана си с4упи стъклото с каската,което нямаше да се слу4и с спортен колан,клетките трябва да са задължителни и направени професионално,при обращане на уазката клетката се разпадна и по скоро стана опасна отколкото сигурна,ПУБЛИКАТА приятно е да я има но само ние садиите трудно ще се справим.трябва си двоина лента в опасните екстрими и нали4ие на полиция кам састезанието.за садииството ,бяха наи добрите ,но трябва правелника да ги пази по някакъв на4ин.неможе състезател да иска сметка за взето решение,да ска4а на бои пред толкова публика,да се иска дисквалификация за такав състезател,Състезателите да могат да си проверяват наказанията веднага след финиширане на последния състезател и ако има констатация да я изрази в писмен вид .снимки или видео,проблема ще се реши цивилизовано,и тогава ще се изнася класиране,БЛАГОДАРЯ на организатори и състезатели и колеги за прекрасните дни вав ЗВЕРИНО.

              Коментар


              • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                Страхотно състезание. Стройна организация и нахъсани състезатели. Ето малко снимки:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180829.jpg
Прегледи:1
Размер:215.2 КБ
ID:5525352

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180839.jpg
Прегледи:1
Размер:352.9 КБ
ID:5525353

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180859.jpg
Прегледи:1
Размер:262.4 КБ
ID:5525354

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180862.jpg
Прегледи:1
Размер:223.4 КБ
ID:5525355

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180873.jpg
Прегледи:1
Размер:283.0 КБ
ID:5525356

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180878.jpg
Прегледи:1
Размер:324.3 КБ
ID:5525357

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180885.jpg
Прегледи:1
Размер:221.3 КБ
ID:5525358

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180889.jpg
Прегледи:1
Размер:292.8 КБ
ID:5525359

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180898.jpg
Прегледи:1
Размер:320.0 КБ
ID:5525360

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180902.jpg
Прегледи:1
Размер:211.6 КБ
ID:5525361

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180908.jpg
Прегледи:1
Размер:262.6 КБ
ID:5525362

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180920.jpg
Прегледи:1
Размер:203.3 КБ
ID:5525363

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180921.jpg
Прегледи:1
Размер:245.8 КБ
ID:5525364

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180930.jpg
Прегледи:1
Размер:263.3 КБ
ID:5525365

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180941.jpg
Прегледи:1
Размер:276.6 КБ
ID:5525366

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180945.jpg
Прегледи:1
Размер:273.1 КБ
ID:5525367

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180948.jpg
Прегледи:1
Размер:328.9 КБ
ID:5525368

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180956.jpg
Прегледи:1
Размер:254.2 КБ
ID:5525369

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180959.jpg
Прегледи:1
Размер:277.6 КБ
ID:5525370

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180968.jpg
Прегледи:1
Размер:229.7 КБ
ID:5525371

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180979.jpg
Прегледи:1
Размер:321.4 КБ
ID:5525372

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180983.jpg
Прегледи:1
Размер:179.7 КБ
ID:5525373

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180987.jpg
Прегледи:1
Размер:252.9 КБ
ID:5525374

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1180995.jpg
Прегледи:1
Размер:325.8 КБ
ID:5525375

                Коментар


                • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                  И още от неделя:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190014.jpg
Прегледи:1
Размер:244.6 КБ
ID:5525377

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190038.jpg
Прегледи:1
Размер:268.3 КБ
ID:5525378

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190054.jpg
Прегледи:1
Размер:258.7 КБ
ID:5525379

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190060.jpg
Прегледи:1
Размер:251.3 КБ
ID:5525380

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190066.jpg
Прегледи:1
Размер:245.6 КБ
ID:5525381

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190070.jpg
Прегледи:1
Размер:281.6 КБ
ID:5525382

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190077.jpg
Прегледи:1
Размер:298.0 КБ
ID:5525383

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190082.jpg
Прегледи:1
Размер:256.8 КБ
ID:5525384

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190098.jpg
Прегледи:1
Размер:262.7 КБ
ID:5525385

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190106.jpg
Прегледи:1
Размер:293.1 КБ
ID:5525386

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190118.jpg
Прегледи:1
Размер:206.9 КБ
ID:5525387

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190122.jpg
Прегледи:1
Размер:228.8 КБ
ID:5525388

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190138.jpg
Прегледи:1
Размер:267.6 КБ
ID:5525389

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190144.jpg
Прегледи:1
Размер:287.1 КБ
ID:5525390

                  "Ентусиаст"
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190182.jpg
Прегледи:1
Размер:133.1 КБ
ID:5525391

                  "Хоби"
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190186.jpg
Прегледи:1
Размер:118.0 КБ
ID:5525392

                  "Експерт"
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190188.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5525393

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190176.jpg
Прегледи:1
Размер:160.1 КБ
ID:5525394

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190189.jpg
Прегледи:1
Размер:177.9 КБ
ID:5525395

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190191.jpg
Прегледи:1
Размер:199.8 КБ
ID:5525396

                  и още: https://www.facebook.com/profile.php...0644652&type=3

                  Коментар


                  • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                    Здравейте и от мен.Искам да благодаря първо на Стоян,Зари,Г.Василев и всички от оргатима,които са се потрудили и то доста ,за да направят трасетата за състезанието.Наистина оценявам усилията,защото знам доста добре какво коства една добра организация.
                    Болно ми стана,когато разбрах как се е отнасяла публиката към съдии и помощници по трасетата.Знам,че винаги има инфарктни моменти,недоволни състезатели или техни приятели и агитки,но .........нали:"Състезанията се правят единствено за кефа и удоволствие на състезателите и публиката"?????
                    Не съм привърженик на грубата игра,но ако тези инциденти се бяха случили в мое присъствие със сигурност щеше да направим голяма бела.Дошъл "бай съдия" от "майната си" да помага ,да пази публика и състезатели от инциденти,а публиката решила,че той не разбира,не знае и защо да не го замерят с прът,камъни или пък защо да не му хвърлят един бой?.Ами ние/състезатели и съдии/ се виждаме на всяко мероприятие,познаваме се и сме доста хора.Какво ще се получи при едно изпускане на нервите от наша страна?Ако запалим джиповете и тръгнем и ние да си отмъщаваме на публика,агитки и т.н?
                    Моля всички колеги организатори да помислят върху моите писанки /ако искат,разбира се/ и дано занапред да няма такива грозни и срамни сцени.Нека не ставаме за смях.

                    За безопастността наистина има два начина да се справим.Единият е за клас "хоби" да се правят трасета без много хард елементи,а другият е да се изисква добре оборудвани и обезопасени джипове.
                    Ако се махнат опасните елементи се губи тръпката и част от публиката,а ако се въведе правило за адекватна клетка,колани и др.оборудване ще се загубят много от екипажите.
                    За мен първият вариант е по-добрият.Нека трасетата на "Хоби" да са хоби,а който иска адреналин да мине към по-висок клас /Експерт/,със всички мерки за безопасност.

                    Накрая ще кажа,че състезанието ,организацията ми хареса,трасетата също и догодина пак ще дойда!
                    Последно редактирано от чаро 4х4; 07-10-13, 16:53.
                    Чавдар Владимиров
                    0887/912075
                    Ленд Ровър Диско 1
                    Самуад в проект

                    Коментар


                    • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                      Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                      Здравейте и от мен.Искам да благодаря първо на Стоян,Зари,Г.Василев и всички от оргатима,които са се потрудили и то доста ,за да направят трасетата за състезанието.Наистина оценявам усилията,защото знам доста добре какво коства една добра организация.
                      Болно ми стана,когато разбрах как се е отнасяла публиката към съдии и помощници по трасетата.Знам,че винаги има инфарктни моменти,недоволни състезатели или техни приятели и агитки,но .........нали:"Състезанията се правят единствено за кефа и удоволствие на състезателите и публиката"?????
                      Не съм привърженик на грубата игра,но ако тези инциденти се бяха случили в мое присъствие със сигурност щеше да направим голяма бела.Дошъл "бай съдия" от "майната си" да помага ,да пази публика и състезатели от инциденти,а публиката решила,че той не разбира,не знае и защо да не го замерят с прът,камъни или пък защо да не му хвърлят един бой?.Ами ние/състезатели и съдии/ се виждаме на всяко мероприятие,познаваме се и сме доста хора.Какво ще се получи при едно изпускане на нервите от наша страна?Ако запалим джиповете и тръгнем и ние да си отмъщаваме на публика,агитки и т.н?
                      Моля всички колеги организатори да помислят върху моите писанки /ако искат,разбира се/ и дано занапред да няма такива грозни и срамни сцени.Нека не ставаме за смях.
                      Проблемите с публиката и агитките не са от вчера, на Лазарово отново имаше заплахи за саморазправа със съдии от агитки на състезатели, както и други прояви на баитлък.

                      За инцидента в зоната с Гората в събота сутринта разбрахме веднага и наистина там беше на косъм да се получи сериозен конфликт, който да предизвика намеса на полицията и евентуално край на състезанието. Очевидно хора от публиката са дошли с нагласа да развалят празника и само разумът на съдии и състезатели изглади проблема, при който човек от публиката навлязъл с АТВ в трасето опита да се саморазправя с Борко.

                      Да речем с публиката борбата е по-трудна, но преди минути разбрах и за още един случай, не знам дали за него говори Чаро или за този с Борко, но състезателите трябва и ще се отнасят с по голямо уважение към хора пропътували по 400 км. за да им правят кефа, когато нещо не им харесва в отсъжданията има си цивилизован начин да се подаде възражение в писмен вид. Познаваме се, приятели се, караме заедно и това нещо не е редно. Всяка следваща подобна проява ще води до дисквалификация.

                      Всички искаме да виждаме това:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1379611_607842199257129_1113871244_n.jpg
Прегледи:1
Размер:99.6 КБ
ID:5525425
                      Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                      За безопастността наистина има два начина да се справим.Единият е за клас "хоби" да се правят трасета без много хард елементи,а другият е да се изисква добре оборудвани и обезопасени джипове.
                      Ако се махнат опасните елементи се губи тръпката и част от публиката,а ако се въведе правило за адекватна клетка,колани и др.оборудване ще се загубят много от екипажите.
                      За мен първият вариант е по-добрият.Нека трасетата на "Хоби" да са хоби,а който иска адреналин да мине към по-висок клас /Експерт/,със всички мерки за безопасност.
                      Точно това ще стане от следващия сезон. За хард ще трябва и оборудван джип. Класовете ще са 3 - сегашния Екпсерт ще стане нещо от рода на Прото, сегашното Хоби, което не е никак Хоби ще стане Експерт и ще има изисквания за задължителни клетки и колани, както ще се позволяват и по-големи гуми от сегашните 82 см., а за всички останали ще си има Хоби със съобразени трасета.
                      Последно редактирано от Стоян Францов; 07-10-13, 18:16.

                      Коментар


                      • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                        На Разград може да отделим време и да помислим по безопасноста и въпроса с публиката.Аз мисля,че като изключим инцидента с Борко при нас всичко беше на ниво.

                        Коментар


                        • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                          Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                          На Разград може да отделим време и да помислим по безопасноста и въпроса с публиката.Аз мисля,че като изключим инцидента с Борко при нас всичко беше на ниво.

                          Явно не е бил само този инцидент. И аз сега разбирам, че Ицо са го целили с кал и буци пръст. И може би защото е бил на прекалено оживено място са се ограничили само с целене. Наистина е грозно.

                          Коментар


                          • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                            Точно това ще стане от следващия сезон. За хард ще трябва и оборудван джип. Класовете ще са 3 - сегашния Екпсерт ще стане нещо от рода на Прото, сегашното Хоби, което не е никак Хоби ще стане Експерт и ще има изисквания за задължителни клетки и колани, както ще се позволяват и по-големи гуми от сегашните 82 см., а за всички останали ще си има Хоби със съобразени трасета.

                            Аз съм "ЗА"!
                            Ще се натоварят още повече организаторите, но според мен това е правилно решение на проблема.
                            Чавдар Владимиров
                            0887/912075
                            Ленд Ровър Диско 1
                            Самуад в проект

                            Коментар


                            • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                              Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение

                              Аз съм "ЗА"!
                              Ще се натоварят още повече организаторите, но според мен това е правилно решение на проблема.
                              Клас Ентусиаст на Зверино беше тест точно за тази схема. Видя се, че можем да се справим с повече от 40 участника и с 3 трасета.

                              Коментар


                              • От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/

                                На мен състезанието също ми хареса много. Браво на организаторите, съдиите и спонсорите, както и всеки, който има принос в реализирането на това събитие!

                                Като се говори за сигурност на състезатели и публика, нека повдигна един въпрос /без да претендирам за големи познания и умения по тази материя/. Може и да е обсъждано вече.
                                Става въпрос за намотаване на въжето на лебедката и прибиране в купето, най-често в краката на навигатора.Често част от въжето остава да виси под автомобила, понякога се закача по клони, изкуствени препятствия или просто се намотава на колелата. Все си мисля, ако при висока скорост това въже се закачи нейде, какво ще се случи с краката (и не само) на навигатора. Плюс това въжето завършва и с масивна метална кука, която може допълнително да нанесе вреди>
                                Пак повтарям, не съм състезател, нито навигатор. Знам, че обратното намотаване на въжето губи много време,също има и други негативи.
                                Другото, за което се сещам е НЕезакопчаването на каските. Това от опит го казвам. На първото ми премятане каската ми отхвърча и ударите в камъни и железа ги поемах с главата си.
                                Не налагам мнението си на никой, просто се опитвам да мисля в посока Сигурност
                                "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                                А+
                                LZ1DRZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X