От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Ееей, как ме награбихте без време...
Първо да кажа, че не недоволствам срещу съдиите. Поводът за всичкото това писане беше да покажа как различните хора тълкуват по различен начин правилника. Което мисля, че стана ясно.
Напълно съм съгласен, че не трябва да се стои от ниската страна на терена, но в случая терена не беше толкова стръмен. И друго-ако забележката е единствено заради моята безопасност-можеше да ми кажат, че не мога да стоя в ниското, и да натискам гумите. Тогава не се сетих да питам дали може да ги въртя ако мина от високата страна, но предполагам, че отговорът щеше да бъде същия.
Пак казвам-не недоволствам от съдията, даже го приветствам за това, че не ми позволи да стоя от ниската страна. В разгара на състезателната треска човек му пада пердето и такива елементарни неща се забравят.
Всичкото писане е заради различното тълкуване на правилника от различните хора. Това с гумите беше само пример, а вие се хванахте за него. Че искате и да черпя... Ще получа инфаркт бе...
А има и други примери как в заплетени ситуации различните съдии вземат решения според собственото си виждане. На това трябва да се наблегне, и тези неща да се изчистват за в бъдеще.
Такива примери има не само от онзи ден, на всички състезания ги има. На Варна 10 бяхме свидетели как самите организатори не можеха да решат дали състезателен джип може да мине извън трасето за да застане за котва на друг, и после да се върне.
И във F1 ги има, често се случва комисарите да се събират на заседание и да вземат правилно решение при заплетени случки по пистата, та какво остава при нас.
Но трябва да се работи за уеднаквяване на тълкуването на правилника. За да не се получават такива ситуации. Че ако стане спор за първото място ще има конфузна ситуация заради различното прилагане на правилника от различните хора.
Пак казвам-лично аз нямам претенции нито към съдиите, нито към организаторите.
Благодарен съм, че бях на този празник на офроуда, и ако имам възможност-догодина пак. Дай Боже като пилот.
Ееей, как ме награбихте без време...
Първо да кажа, че не недоволствам срещу съдиите. Поводът за всичкото това писане беше да покажа как различните хора тълкуват по различен начин правилника. Което мисля, че стана ясно.
Напълно съм съгласен, че не трябва да се стои от ниската страна на терена, но в случая терена не беше толкова стръмен. И друго-ако забележката е единствено заради моята безопасност-можеше да ми кажат, че не мога да стоя в ниското, и да натискам гумите. Тогава не се сетих да питам дали може да ги въртя ако мина от високата страна, но предполагам, че отговорът щеше да бъде същия.
Пак казвам-не недоволствам от съдията, даже го приветствам за това, че не ми позволи да стоя от ниската страна. В разгара на състезателната треска човек му пада пердето и такива елементарни неща се забравят.
Всичкото писане е заради различното тълкуване на правилника от различните хора. Това с гумите беше само пример, а вие се хванахте за него. Че искате и да черпя... Ще получа инфаркт бе...
А има и други примери как в заплетени ситуации различните съдии вземат решения според собственото си виждане. На това трябва да се наблегне, и тези неща да се изчистват за в бъдеще.
Такива примери има не само от онзи ден, на всички състезания ги има. На Варна 10 бяхме свидетели как самите организатори не можеха да решат дали състезателен джип може да мине извън трасето за да застане за котва на друг, и после да се върне.
И във F1 ги има, често се случва комисарите да се събират на заседание и да вземат правилно решение при заплетени случки по пистата, та какво остава при нас.
Но трябва да се работи за уеднаквяване на тълкуването на правилника. За да не се получават такива ситуации. Че ако стане спор за първото място ще има конфузна ситуация заради различното прилагане на правилника от различните хора.
Пак казвам-лично аз нямам претенции нито към съдиите, нито към организаторите.
Благодарен съм, че бях на този празник на офроуда, и ако имам възможност-догодина пак. Дай Боже като пилот.








Коментар