Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Няма бе, ти си по-як от мене.
    Пък за тракторките-всеки си има мнение, няма защо да се бием.
    Ама е съвсем друга тема, тази е за Лазарово.

    @Стоян-сигурен ли си, че ще се оправите с още един клас? Засега всичко е почти перфектно в организацията, да не се окаже, че още един клас, с все нуждата от трасе, съдии, класиране и всички други грижи ще ви натовари до степен да стават грешки.

    Една критика(за да не излезем само ръкопляскащи):
    На почти всички състезания всеки отделен съдия има собствена интерпретация на правилника. И сега не беше изключение.
    Например в хоби зоната един съдия заплаши, че ще ме дисквалифицира задето с ръце помагам на предните гуми да завият(проблем в кормуването), а на другия ден-в каньона след специално питане към друг съдия-той ми каза, че нямало никакъв проблем да помагам за завиването.
    Добре е тези неща да се изчистят, за да няма двойни стандарти.
    Ентусиастът ще е лек клас, който ще кара по трасето на Хоби, така че ще ползва същите съдии. Няма да минава през ексремите и ще заобикаля конфликтните участъци. Времето му за преминаване ще е от порядъка на 3-5 мин. при време за преминаване на Хоби 15 - 20 мин. В Зверино винаги има специална награда, най-добре представил се ГАЗ-69 и тя ще бъде в този клас, за да могат хората от клуба , както и местните ГАЗ-ки да се включат. А понеже заговорихме за повече класове следващата година, това е и един хубав тест, да видим какъв ще е интересът към такъв лек клас.

    И аз имам подобни наблюдения за интерпретацията на правилника с леки отклонения. Отбелязаъл съм си ги тези неща и ще обучаваме още съдиите в конкретни ситуации как да се реагира.

    Коментар


    • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
      И аз имам подобни наблюдения за интерпретацията на правилника с леки отклонения. Отбелязаъл съм си ги тези неща и ще обучаваме още съдиите в конкретни ситуации как да се реагира.
      Нали затова са съдиите - да интерпретират правилника, когато има неясноти. От една страна, ако в правилника дадената ситуация е описана - няма място за интерпретация. Но от друга страна, даже ако се напише правилник с размерите на "Война и мир", пак ще има неописани ситуации.
      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
      Walter Rohrl
      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

      Коментар


      • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

        За мен беше чест и удоволствие да съм част от орга тима на това страхотно състезание . Всички състезатели се раздадоха докрай и направиха страхотно шоу през тези два дни .Надявам се да няма недоволни състезатели от моето съдийство , тъй като се стремях да бъда максимално обективен и да се придържам към правилника . Трасето беше страхотно - трудно , но не невъзможно за преминаване , с колегите съдии и целия орга тим се разбирахме чудесно и се работеше с удоволствие . Аз също имам няколко препоръки , но ще ги напиша другаде за да не пълня тази тема .
        Кольо , относно "итерпретациите" на правилника - в Хоби зоната сигурен ли си , че не е имало забрана за описаната от теб помощ , защото първия ден във всички мои зони беше забранено всякакви помощни средства , включително и помощ от навигатора , а втория ден в каньона можеше да правиш всичко за което и ме пита .
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

          Навигаторът може да балансира джипа в движение само посредством колан (въже) завързан за него.
          Балансирането в движение чрез стъпването на степенки, висенето от врати и прозорци се наказва.
          Балансиране на джипа без колан(въже) 100 т. (респ. 60 за хоби)
          Ако това има предвид Кольо, второто изречение от първия цитат звучи като изчерпателно изброяване на случаите на наказание и не предполага интерпретации. Виж, ако се допълни, ...както и всеки друг случай на....тогава дава повече свобода.

          Коментар


          • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

            Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
            Нали затова са съдиите - да интерпретират правилника, когато има неясноти. От една страна, ако в правилника дадената ситуация е описана - няма място за интерпретация. Но от друга страна, даже ако се напише правилник с размерите на "Война и мир", пак ще има неописани ситуации.
            Така е учим се в движение и хубавото е че всичко става по-добре от предния път.

            Коментар


            • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

              И аз като Витан да говоря в трето лице:
              Кольо имаше предвид точно каквото е написал-в хоби зоната единственото му съприкосновение с джипа беше хващането на предните гуми и натискането им за да завият в нужната посока. Никакво балансиране или висене през прозоерците(то няма такива) не е имало. И съдията заплаши, че ще ни дисквалифицира.
              Затова на следващия ден питах Живко дали е разрешено да натискам гумите за да завият, и отговора беше, че няма никакъв проблем да го правя. Което според мен е правилното. Съдията на хоби зоната(не го познавам) според мен се престара. Разбира се, не с лош умисъл.

              Нека да н е започваме дискусия за правилно или неправилно. Нашият екипаж така и така нямаше шанс за добро представяне, та не претендираме, че някой ни е ощетил, в никакъв случай. Просто давам пример как от незнаене и престараване може да се получи конфликтна ситуация.
              И е добре тези неща да се изчистят. Според мен трябва да се помисли в посока организиране на курсове за обучение на съдии.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                И аз като Витан да говоря в трето лице:
                Кольо имаше предвид точно каквото е написал-в хоби зоната единственото му съприкосновение с джипа беше хващането на предните гуми и натискането им за да завият в нужната посока. Никакво балансиране или висене през прозоерците(то няма такива) не е имало. И съдията заплаши, че ще ни дисквалифицира.
                Затова на следващия ден питах Живко дали е разрешено да натискам гумите за да завият, и отговора беше, че няма никакъв проблем да го правя. Което според мен е правилното. Съдията на хоби зоната(не го познавам) според мен се престара. Разбира се, не с лош умисъл.

                Нека да н е започваме дискусия за правилно или неправилно. Нашият екипаж така и така нямаше шанс за добро представяне, та не претендираме, че някой ни е ощетил, в никакъв случай. Просто давам пример как от незнаене и престараване може да се получи конфликтна ситуация.
                И е добре тези неща да се изчистят. Според мен трябва да се помисли в посока организиране на курсове за обучение на съдии.
                Опиши къде става тази ситуация, ако примерно е била на страничен наклон и ти си бил под джипа, съдията е нормано да интерпертира правилника така и да те подгони , ако е било на равно тогава пък се е попрестарал. Съдиите и те са хора, но каквото е казал съдията това е. Дадена му е отговорност и трябва да се слуша!

                Коментар


                • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                  Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                  Ако е било на равно тогава пък се е попрестарал.


                  По равното можехме и слалом да правим.
                  Не се сърдете на съдиите,никой не е съвършен.
                  Важното е,че два дни си изкарахме добре.
                  Последно редактирано от Пламен Исаев; 22-05-13, 14:35.

                  Коментар


                  • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                    Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                    Опиши къде става тази ситуация
                    На това клипче се вижда , след 2:00:
                    http://www.youtube.com/watch?v=-gQfK8qQxEw

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    И аз като Витан да говоря в трето лице:
                    Кольо имаше предвид точно каквото е написал-в хоби зоната единственото му съприкосновение с джипа беше хващането на предните гуми и натискането им за да завият в нужната посока. Никакво балансиране или висене през прозоерците(то няма такива) не е имало. И съдията заплаши, че ще ни дисквалифицира.
                    Затова на следващия ден питах Живко дали е разрешено да натискам гумите за да завият, и отговора беше, че няма никакъв проблем да го правя. Което според мен е правилното. Съдията на хоби зоната(не го познавам) според мен се престара.
                    И мен ме попита Пламен, дали навигатора може да помага за завиването, ДОКАТО ДЖИПА Е НА МЯСТО. И аз му казах че не е забранено от правилника, следователно е разрешено.
                    В клипчето ясно се вижда ситуацията - и аз да бях там съдия, и аз щях да му направя забележка.
                    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                    Walter Rohrl
                    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                    Коментар


                    • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                      Мда правлно са ти се скарали Кольо, тук 3 джипа от хоби се обърнаха. Единия даже направи оборот и си влезна пак в трасето ама малко по надолу по склона Сега няма как ще трябва да почерпиш с безалкохолна бира Витан, а нас може и нещо твърдо.

                      Коментар


                      • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                        Сега няма как ще трябва да почерпиш с нещо твърдо.
                        На Нова Черна с кайсиева.

                        Коментар


                        • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                          В темата за Лазарово на кемпер форума има много снимки.
                          Да не давам линк,че да не стане фал.

                          Коментар


                          • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                            Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                            В темата за Лазарово на кемпер форума има много снимки.
                            Да не давам линк,че да не стане фал.
                            Що да стане фал? Снимките са страхотни:

                            Ето линкове към два от албумите:


                            https://plus.google.com/photos/11782...78250204147889

                            https://plus.google.com/photos/11259...641?banner=pwa

                            Коментар


                            • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                              Лазарово си е Лазарово - най-добрия траял в България, а тази година и на още по-високо ниво!
                              И ако някой каже, че не му е харесало, значи или си криви душата, или няма грам "офф" в кръвта си...!
                              Поздравления за Жоро, Стоян, Кмета, спонсорите, съдиите(за тях и целувки) и за всички фенове!
                              Честито на победителите и голямо "БРАВО" на всички участници за мъжката борба! Съпреживявам заедно с вас емоциите на трасето и страхотните моменти в палатковия лагер...! Приятелството с вас ме прави много щастлива - благодаря ви за незабравимия уикенд!
                              Разбрахме се с Пламен Златарев аз да поснимам клас "Експерт". Разбираемо е, че когато са отворени две зони едновременно, не може да се хване всичко. ТрЕбе си за всяка зона "щатен" оператор...

                              Ето първите 10 клипчета от първи ден в хронологичен ред.
                              Както би казал Вальо, "...Да си видимЕ грешките...!"





                              Това ново "явление" с първите секунди ми грабна сърцето! Страхотна машина, пефектно владеене и стиковка на екипажа...БРАВО!!! При това, доколкото разбрах, дебют в състезание...!















                              И последно от двете зони преди обяд.



                              Следва продължение...
                              0889/ 634 448 - за приятели по всяко време...

                              Коментар


                              • От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                                Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
                                На това клипче се вижда , след 2:00:
                                http://www.youtube.com/watch?v=-gQfK8qQxEw


                                И мен ме попита Пламен, дали навигатора може да помага за завиването, ДОКАТО ДЖИПА Е НА МЯСТО. И аз му казах че не е забранено от правилника, следователно е разрешено.
                                В клипчето ясно се вижда ситуацията - и аз да бях там съдия, и аз щях да му направя забележка.
                                Кольо , в случая правилно са ти забранили да докосваш джипа , защото се намираш от страната на която е бил наклонен . Ако аз бях съдия на тази зона даже щях да ти забраня да минаваш от наклонената страна , така че колегата е бил прав и те е предупредил че ще ви накаже .
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X