Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Novi Iskar Trophy Challenge 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

    Първоначално публикуван от salekg Преглед на мнение
    За съжаление, тази година само един екип от Сърбия:
    Саша Милошевич и Мирко Йовович, Велика Плана, Suzuki Samurai.
    Много се радвам, че ще сте с нас!


    1.Кирил Цветанов - Митко Цветанов- Клуб "ГАЗ 69"
    2.Стоян Францов- Георги Василев-София-Уаз Хънтър- клуб" Газ69"
    3. Свилен Максимов- Пламен Генчев - Джип Чероки, Networx-Racing
    4.Асен Иванов- Радан Кънчев -София Сузуки Самурай
    5.Александър Трендафилов,Васил Лютачки-Jeep Cherokee ( прототип ) Самоков 4x4
    6.Живко Бакалов Георги Василев Nissan Patrol - Black Death
    7.Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница
    8.Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г
    9.Румен Белчински - Антон Димов . Нисан Патрол- Самоков
    10.Саша Милошевич и Мирко Йовович, Велика Плана, Suzuki Samurai-Сърбия
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • #77
      От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

      Влади запиши Владимир Панов - Евгени Евгениев - Сузуки Самурай-Своге

      Коментар


      • #78
        От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

        Първоначално публикуван от go6ko2 Преглед на мнение
        Влади запиши Владимир Панов - Евгени Евгениев - Сузуки Самурай-Своге
        OK


        1.Кирил Цветанов - Митко Цветанов- Клуб "ГАЗ 69"
        2.Стоян Францов- Георги Василев-София-Уаз Хънтър- клуб" Газ69"
        3. Свилен Максимов- Пламен Генчев - Джип Чероки, Networx-Racing
        4.Асен Иванов- Радан Кънчев -София Сузуки Самурай
        5.Александър Трендафилов,Васил Лютачки-Jeep Cherokee ( прототип ) Самоков 4x4
        6.Живко Бакалов Георги Василев Nissan Patrol - Black Death
        7.Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница
        8.Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г
        9.Румен Белчински - Антон Димов . Нисан Патрол- Самоков
        10.Саша Милошевич и Мирко Йовович, Велика Плана, Suzuki Samurai-Сърбия
        11.Владимир Панов - Евгени Евгениев - Сузуки Самурай-Своге
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #79
          От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

          Влади запиши още един Самурай като си тръгнал Дано тази година не ми мине котка път и да направя сефтето на това хубаво състезание.Светослав Христов - Георги Митрев

          Коментар


          • #80
            От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

            Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
            Влади запиши още един Самурай като си тръгнал Дано тази година не ми мине котка път и да направя сефтето на това хубаво състезание.Светослав Христов - Георги Митрев
            BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

            Коментар


            • #81
              От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

              След кратко съвещание на отбора, беше взето решение да пуснем поне един джип, уважавайки това хубаво състезание. Затова моля да запишете: Станислав Стоянов/Асен Василев - Nissan Patrol RB
              RB Patrol Team

              Коментар


              • #82
                От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                Айде и победителите от Тетевен 2012:



                1.Кирил Цветанов - Митко Цветанов- Клуб "ГАЗ 69"
                2.Стоян Францов- Георги Василев-София-Уаз Хънтър- клуб" Газ69"
                3. Свилен Максимов- Пламен Генчев - Джип Чероки, Networx-Racing
                4.Асен Иванов- Радан Кънчев -София Сузуки Самурай
                5.Александър Трендафилов,Васил Лютачки-Jeep Cherokee ( прототип ) Самоков 4x4
                6.Живко Бакалов Георги Василев Nissan Patrol - Black Death
                7.Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница
                8.Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г
                9.Румен Белчински - Антон Димов . Нисан Патрол- Самоков
                10.Саша Милошевич и Мирко Йовович, Велика Плана, Suzuki Samurai-Сърбия
                11.Владимир Панов - Евгени Евгениев - Сузуки Самурай-Своге
                12.Светослав Христов - Георги Митрев -София
                13. Станислав Стоянов/Асен Василев - Nissan Patrol RB
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар


                • #83
                  От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                  Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                  Ще бъде за време по един джип.Трасето ще бъде достатъчно трудно и интересно без изкуствени препятствия.
                  Да питам и аз , може ли да се кара само третия ден , без претенции за класиране и с каква такса. Уважавам ти амбициите и труда за това с-е , но ми идва малко в по-вече 3-дни любителско трофи с всички изисквания и тн. Не , че не е това правилният път , но все пак не сме в шампионата . Дано не съм прав , но като гледам записалите се до момента са много по малко от предишните издания !!! На мен лично си ми най близко и най удобен за у-е , но с този регламент ... Успех.
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • #84
                    От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                    Въпреки всички проблеми, запишете и друг екип от Сърбия:
                    Небойша Ракич и Горан Ракич, Jeep Wrangler, Валево.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                      Първоначално публикуван от salekg Преглед на мнение
                      Въпреки всички проблеми, запишете и друг екип от Сърбия:
                      Небойша Ракич и Горан Ракич, Jeep Wrangler, Валево.
                      Е това вече е новина Саша-много се радвам.Поздрави!


                      1.Кирил Цветанов - Митко Цветанов- Клуб "ГАЗ 69"
                      2.Стоян Францов- Георги Василев-София-Уаз Хънтър- клуб" Газ69"
                      3. Свилен Максимов- Пламен Генчев - Джип Чероки, Networx-Racing
                      4.Асен Иванов- Радан Кънчев -София Сузуки Самурай
                      5.Александър Трендафилов,Васил Лютачки-Jeep Cherokee ( прототип ) Самоков 4x4
                      6.Живко Бакалов Георги Василев Nissan Patrol - Black Death
                      7.Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница
                      8.Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г
                      9.Румен Белчински - Антон Димов . Нисан Патрол- Самоков
                      10.Саша Милошевич и Мирко Йовович, Велика Плана, Suzuki Samurai-Сърбия
                      11.Владимир Панов - Евгени Евгениев - Сузуки Самурай-Своге
                      12.Светослав Христов - Георги Митрев -София
                      13. Станислав Стоянов/Асен Василев - Nissan Patrol RB
                      14.Небойша Ракич и Горан Ракич, Jeep Wrangler, Валево-Сърбия
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • #86
                        От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                        Да питам и аз , може ли да се кара само третия ден , без претенции за класиране и с каква такса. Уважавам ти амбициите и труда за това с-е , но ми идва малко в по-вече 3-дни любителско трофи с всички изисквания и тн. Не , че не е това правилният път , но все пак не сме в шампионата . Дано не съм прав , но като гледам записалите се до момента са много по малко от предишните издания !!! На мен лично си ми най близко и най удобен за у-е , но с този регламент ... Успех.
                        Ванка за кои изисквания говориш-уточни ги.!Регламента си е от миналата година с много малко допълнения.Най-важното, което съм променил и мисля че засяга доста хора, това е задължителното наличие на клетка.Въвел съм го, тъй като съм преценил че трасето или по-точно някои от спец. етапите в него го изискват.Сигурен съм, че участниците няма да са по-малко от миналата година, а дори и да са по-малко, за мен по-важна е безопасноста в такова състезание-казвам го от гледната точка на организатор и след това като състезател.
                        Колкото до карането за неделя-нямаш никакъв проблем.Такса примерно-20лв.
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • #87
                          От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                          Пускам тези препоръки и изисквания към всички участници относно GPS-контрола по време на състезанието.Моля всички да се запознаят добре, за да няма недоразумения от сорта- един не чул друг не разбрал и да има сърдити и недоволни.

                          GPS приемника който се използва за контрол да движението, няма да се регистрира предварително при съдиите. Ще се приемат повече от един приемници. Съдията който оценява трака на екипажа ще прочита и втория предоставен приемник при спорна ситуация. Например ако скоростта е превишена с малко над допустимата или скоростта на знак стоп е малко над допустимата. Ще се вземе под внимание по-благоприятното за участника отчитане само ако и на втория приемник спорната точка е със същия времеви щемпел.

                          Изисквания:
                          Трака който се сваля от GPS приемника трябва да е *.GDB или *.GPX формат.
                          Да е в приемливо техническо състояние с работещи основни функции по запис и четене на трак.
                          Функциониращ USB интерфейс.

                          Препоръки:
                          Желателно е да няма качена карта на устройството.
                          Желателно е да са изтрити старите тракове.
                          Желателно е да се предават на съдиите в изключено състояние.
                          Да бъде изключена опцията "Прикрепяне към пътя" (Lock on road)
                          При запис на трак метода да е "Auto"
                          Не винаги GPS приемника записва скорост нула когато е спрял съвсем за кратко, затова на знак стоп е желателно да има изчакване от интервал от поне 2 сек. за да може устройството да запише нулева скорост.
                          След спиране на Стоп, потеглянето да става след като водача и/или навигатора се убеди, че GPS приемника отчита моментна скорост 0 км/ч.
                          Приемника да е закрепен стабилно в автомобила с добра видимост на небето над автомобила.

                          Там където има ограничение на скорост ще се отчита средната скорост за целия интервал на ограничението.
                          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                          Коментар


                          • #88
                            От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                            "азимути" ще има ли?
                            Nissan Patrol 4.0

                            Коментар


                            • #89
                              От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                              Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                              След спиране на Стоп, потеглянето да става след като водача и/или навигатора се убеди, че GPS приемника отчита моментна скорост 0 км/ч.
                              Сега като каза това за стоповете си прегледах траковете от Трявна и Пловдив и независимо че съм спирал за повече от 5 сек. Почти винаги ми е отчитало някаква минимална скорост, а не 0. Например - 2, 4 или 6 км/ч.

                              Всички настройки са на автоматичен режим. Предполагам, че това се оправя като се промени отчитането да става на по кратки интервали. Така ли е?

                              Коментар


                              • #90
                                От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                                Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                                ...Предполагам, че това се оправя като се промени отчитането да става на по кратки интервали. Така ли е?
                                Желателно е да е на Auto а за Interval да е на Normal или More often. Ако започне много често да пише точки има вероятност да не ти стигне паметта и да загубиш първите точки от трака. Накои по-ранни модели на Гармин имат памет за 2048 точки само. Ако е на време дори и да си го настроил да пише на 2 сек. това са около 22 метра между 2 точки (40 км/ч) или около 20 хил. точки за 12 часа каране. при положение, че когато е на ауто за 8ч. каране на 250 км. рали маршрут точките са само 5000.
                                Не нулевата скорост най-верочтно идва от не добрата видимост на спътниците. Дори и в реален покой, апарата ако си преизчисли позицията в този момент ще се реализира запис на точка на някакво разстояние от предходната, която обаче реално е записана на същото място защото автомобила не се е движел. Така според трака ще се отчете движение, което реално не е съществувало.


                                Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                                ... Например - 2, 4 или 6 км/ч....
                                В Пловдив за стоповете имаше приета прагова скорост под която се считаше за спрял автомобил.
                                Последно редактирано от Niger; 14-09-12, 17:35. Причина: Попр. на грешка.
                                Иван
                                ivanp98[at]mail.бг

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X