Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Novi Iskar Trophy Challenge 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

    Моля, запишете двама новобранци: Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница.За първи път ни е и се надявам да не се изложиме много.
    Оф-Роуд клуб "Без Граници" - Сливница

    Коментар


    • #62
      От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

      Първоначално публикуван от Благо Евлогиев Преглед на мнение
      Моля, запишете двама новобранци: Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница.За първи път ни е и се надявам да не се изложиме много.
      Радвам се, че ще има участници от вашия район.Не знам дали сте разбрали, но задължително оборудване е лебедка и да имате клетка.Потвърдете, ако ги имате, за да ви запиша.
      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

      Коментар


      • #63
        От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

        Официално откривам записването, като утре ще пусна и правилника. За събота и неделя обмисляме затворено трасе отделно от Трофито, само за ралиджии с отделно класиране!
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #64
          От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

          Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
          Радвам се, че ще има участници от вашия район.Не знам дали сте разбрали, но задължително оборудване е лебедка и да имате клетка.Потвърдете, ако ги имате, за да ви запиша.
          Да, знам за клетката и лебедката, работи се по тях. Поздрави и успех!
          Оф-Роуд клуб "Без Граници" - Сливница

          Коментар


          • #65
            От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

            Първоначално публикуван от Благо Евлогиев Преглед на мнение
            Да, знам за клетката и лебедката, работи се по тях. Поздрави и успех!
            Ok, разбрахме се!
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • #66
              От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

              Запиши и нас,Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г

              Коментар


              • #67
                От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                Първоначално публикуван от tsvetan mollov Преглед на мнение
                Запиши и нас,Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г

                1.Кирил Цветанов - Митко Цветанов- Клуб "ГАЗ 69"
                2.Стоян Францов- Георги Василев-София-Уаз Хънтър- клуб" Газ69"
                3. Свилен Максимов- Пламен Генчев - Джип Чероки, Networx-Racing
                4.Асен Иванов- Радан Кънчев -София Сузуки Самурай
                5.Александър Трендафилов,Васил Лютачки-Jeep Cherokee ( прототип ) Самоков 4x4
                6.Живко Бакалов Георги Василев Nissan Patrol - Black Death
                7.Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница
                8.Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар


                • #68
                  От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                  За съжаление ще се забавим малко с правилника, тъй като още не се знае дали само Трофи формат ще има и от къде точно ще минава трасето.Другата седмица се надявам да сме уточнили всичко и ще публикувам окончателния правилник.
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #69
                    От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                    • Правилник

                    До участие в състезанието се допускат автомобили 4х4 с общо тегло до 3.5тона(Постоянно зацепени или с допълнително включване на единия от мостове) отговарящи на следните изисквания:
                    - Автомобила да е с адекватна товароносимост за екипировката.
                    - Оборудването в автомобила да бъде адекватно прикрепено ,заради личната и на трети лица безопасност.
                    - Да имат монтирана лебедка за самоизвличане /освен ако участват в отбор с друг автомобил притежаваш такава/
                    2. Автомобилите не се делят на класове.
                    3.Автомобили които нямат монтирана лебедка ще стартират след екипажите с налични такива./
                    4. Организатора предоставя на всеки екипаж:
                    - два състезателни номера
                    без наличието на които автомобила няма да бъде допуснат до участие.
                    5. Рекламните стикери върху автомобилите са задължителни и неможе да бъдат отказани при каквито и да е било обстоятелства.


                    Състезатели

                    До участие се допускат водачи, притежаващи свидетелство за управление минимум кат.В
                    Навигатора може да бъде лице което не притежава свидетелство за управление но да е навършило 18години и няма право да управлява автомобила по време на състезанието.
                    В автомобила се допускат само двама състезатели-пилот и навигатор,освен ако трябва да се превози пострадал.
                    До участие се допускат състезатели спазили срока за записване. Заявките за участие да бъдат попълнени ясно и четливо и подписани от състезателите.
                    Заявките за отборно класиране се подават от ръководителя на отбора по време на техническия преглед.
                    Всяка смяна на състезатели и автомобили след приключване на записванията е забранен.


                    Задължително оборудване

                    За нормалното протичане на състезанието,организатора изисква следното оборудване:
                    Клетка(ролкейдж).
                    • Лебедка с подходяща теглителна сила (освен ако участва с друг автомобил в отбор притежаваш такава), изключение т.3./
                    • Гуми с подходящ протектор минимум 80/20% Off/ON.
                    • GPS устройство (марка GARMIN)-чертаещ трак
                    • Каски и предпазни колани за двамата участници
                    • Пожарогасител минимум 2кг.
                    • Предпазни ръкавици.
                    • Колани за теглене минимум 6 метра

                    Препоръчително оборудване:

                    1. Рали-компютър(трипмастер)
                    2.Пътеки,полиспас,котва и др.


                    Забранено оборудване

                    1. Туба с гориво
                    2. Резачка


                    Трасе

                    Novi Iskar Trophy Challenge 2012 влючва :
                    Пролог 21.09.2012г. маршрут 8 км. пресечен терен със специални участъци с повишена трудност-като класирането от него ще определи стартирането за 22.09.2012г.(събота) и ще носи точки за крайното класиране.Идеално време за преминаване 40мин.

                    • За втория ден-маршрут около 60км. има обособени специални участъци които ще бъдат отбелязани с ленти и са с повишена трудност.
                    В етапите е задължително спазването ЗДП. трасето не е обезопасено и не е отцепено.
                    За третия ден е предвидено затворено трасе с дължина от 1.5 км.

                    Протичане на състезанието

                    • Движението се осъществява по полски,горски и извън градски пътища при строго спазване ЗДП (Закон за движение по пътищата) и правилника за неговото приложение.
                    • Носенето на каска и поставянето на предпазен колан е задължително!
                    • По трасето екипажа се ориентира по пътна книга (roadbook) като се използват помощни средства- рали-компютър /Тератрип/,GPS, и др. за да може екипажа да достигне финала.
                    • На старта организатора предоставя контролен карнет в който е отбелязан часа на стартиране,подпечатва се от контроли по трасето. На финала се отбелязва часа на финиширане.
                    • Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS.
                    • По трасето има специални участъци маркирани с ленти които задължително се преминават.Непреминаването носи наказателно време от 2 часа за всяко.
                    • 15 минути бонус време се дава в специалните зони оградени с ленти при оказана помощ на друг автомобил (теглене,бутане и др.) като това се записва от съдията в специалния участък.
                    • Неподвижен или аварирал автомобил по състезателното трасе трябва да бъде отстранен от екипажа незабавно за да не пречи на преминаването на останалите участници в състезанието.
                    • В случай ,че екипаж се откаже от състезанието е задължен да информира организаторите незабавно.


                    График:

                    Технически преглед и регистрация

                    На 21.09.2012г. от 13.00 часа до 15.00 часа ще става записването за участие и техническия преглед на автомобилите.
                    -Заплащане на такса участие-80лв.-Включваща застраховка,,Злополука” за двата състезателни дни.
                    - Проверка изправността и безопасността на автомобила
                    - Проверка задължителното оборудване
                    Подават се заявки за отборно класиране .
                    След завършването на ” Техническия преглед” допуснатите се вписват в стартовия списък който ще бъде обявен от главния съдия.
                    Автомобилите се паркират в специален парк ограден с ленти.


                    Технически брифинг

                    На 21.09.2012г в 15.30ч. вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят на технически брифинг за обяснение на правилата на състезанието, разясняване на пътната книга (roadbook) и раздаване на стартовите номера. Ще бъдат обсъдени възникнали или недоразяснени въпроси.


                    Стартиране

                    Вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят за официалното откриване на състезанието в указаното време. След тържествената част участниците отиват при автомобилите си ,като изчакват времето за старт който ще бъде даден от главния съдия на състезанието.
                    първи ден
                    16.00ч Официално откриване на състезанието. Представяне на автомобилите на стартовата арка.
                    16,30ч Стартиране на първия автомобил-Пролог


                    Указания
                    1. Екипажите стартират в точния час обявен им от главния съдия и спазват реда на стартиране.
                    2. Стартирането става само при пълен състав на екипажа на автомобила.
                    3. И двамата състезатели могат да управляват автомобила като задължително трябва да притежават свидетелство за управление.
                    4. По време на цялото състезание, екипажа на автомобила трябва да бъде в него в пълен състав. Липсата на един от състезателите или приемане на трето лице в автомобила /освен ако трябва да се превози ранен/води до изключване от състезанието.
                    5. Времето за стартиране между автомобилите е 2мин.(За втория ден)
                    6. Контролно време до което се приемат карнетите на финала е 18,00ч.(За втория ден)
                    7.Третия състезателен ден се стартира в затворено трасе без изкуствени препятствия оградено с ленти.
                    Време измерване:
                    • Най–голямата мерна единица е час а най-малката е секунда./
                    • Финиширалия с най-малко време и най-малко наказания печели състезанието./
                    • При еднакво време/точки/, се взема в предвид резултатите от първия ден.
                    • За класирането се обработват данни от GPS-у-во и от контролния карнет предадени до 5мин след затваряне на етапа.


                    Наказания

                    Закъснение за начален старт-Времето започва да тече по график,екипажа стартира последен.
                    Загуба на контролен карнет-Незачитане на етапа.
                    Непреминаване на контрола -2 (два)часа за всяка.
                    Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване-2(два)часа.
                    Ако екипажа се откаже или не финишира в определеното за етапа максимално време за преминаване-2(два)часа + времето на най–бавния редовно финиширал +времената от наказанията.
                    Ако не стартира или стартиране и непреминаване през нито една контролна точка-4(четири)час+ времето на най-бавния редовно финиширал+времената от наказанията.
                    Безотговорното и лудо каране извън етапа за класиране се наказва с-Дисквалификация.
                    Манипулация на контролния карнет с цел облагодетелстване-Дисквалификация.
                    Грубо,небрежно или преднамерено застрашаване на други лица-Дисквалификация.
                    Неоказана първа помощ-Дисквалификация.
                    Шофиране без задължителни предпазни средства(каски,колани)-Дисквалификация.
                    Неизползване на предпазен колан за дърветата при теглене с лебедка-1(един)час.
                    Умишлено блокиране на трасето-Дисквалификация.
                    Неспортсменско поведение уронващо престижа на състезанието,организаторите,участниците-Дисквалификация.
                    Намеса в данните на GPS-устройството-Дисквалификация.
                    Непреминаване на участъци маркирани с ленти,колчета,стрелки,GPS-точки или други-2(два)часа.
                    Непредаване на карта,GPS до 5мин. след финала -Добавя се времето до предаване на контролните елементи.
                    Неспазване ограниченията на скоростта
                    а/от 10 до 25%-30мин.
                    б/ над25%-Незачитане на етапа
                    в/Липса на трак в зоната с ограничения-Незачитане на етапа

                    Забранено преднамерено изливане нефтопродукти и технически течности на земята-Дисквалификация.
                    Забранено е наличието на резачка в оборудването на автомобила,както и нейното използване. –Дисквалификация.
                    На старта и финала участник в алкохолно опиянение-Недопускане,Дисквалификация.
                    Управление на автомобил от член на екипажа без шофьорска книжка-Дисквалификация.
                    Нарушение числеността на екипажа-Дисквалификация.
                    Липса на стартови номера-Дисквалификация.
                    Огнестрелно оръжие в автомобила по време на състезанието-Дисквалификация.
                    Демонстрационно форсиране на двигателя , безотговорно шофиране застрашаващо живота на себе си и на околните-Дисквалификация.
                    Състезателите са отговорни за действията на съпровождащите ги лица!

                    Наказания-трети ден:
                    Бутнато колче-3 мин.
                    Скъсана лента-2 мин.
                    Шофиране без колан- 20мин.
                    Шофиране без каска - Дисквалификация


                    Класиране

                    1. Класирането е индивидуално или отборно. Преминалия трасето за най–кратко време и с най-малко наказателни минути се обявява за победител. При равен брой точки като коректив се взима под внимание резултатите от първия ден.
                    2. За отборното класиране ще се вземат резултатите на отборите. Отборите са съставени от два екипажа. Единия от автомобилите може да няма монтирана лебедка. Автомобилите на отборите стартират и финишират в пакет. Двата автомобила участват с правата и задълженията на индивидуален участник. За завършил отбор се счита този, при който двата екипажа преминат едновременно финала с отчетено от двете GPS-устройства трасе и нужния брой контроли.
                    За третия ден в затвореното трасе автомобилите на отборите стартират и финишират заедно-като сами преценяват кой да води./

                    Точкуване;
                    1 ДЕН-Пролог
                    1 място-10 точки
                    2 място-8 точки
                    3 място-5 точки
                    4 място-3 точки
                    От 5 място до 10 място-2 точки
                    От 11 място назад получават по 1точка.
                    2 ДЕН: 3 ДЕН:
                    1 място-50 точки 1 място-32 точки
                    2 място-30 точки 2 място-21 точки
                    3 място-20 точки 3 място-15 точки
                    4 място-15 точки 4 място-8 точки
                    5 място-7 точки 5 място-6 точки
                    6 място-5 точки 6 място-5 точки
                    7 място-4 точки 7 място-4 точки
                    8 място-3 точки 8 място-3 точки
                    9 място-2 точки 9 място-2 точки
                    10 място-1 точка 10 място-1 точка
                    Всеки следващ завършил получава по 1 точка.


                    Награждаване

                    1. Първите три места в “Генералното класиране”./
                    2. Отборно./
                    3.Допълнителни награди./

                    Заключителни разпоредби

                    • Организатора не поема никаква отговорност за нанесени щети по автомобилите, състезателите и трети лица.
                    • Организатора си запазва правото да променя от части или изцяло провеждането на състезанието.
                    Последно редактирано от Владимир Раденков(vladyas); 09-09-12, 09:43.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #70
                      От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                      Влади, запиши ни и нас пък дано стигнем . Румен Белчински - Антон Димов . Нисан - Самоков

                      Коментар


                      • #71
                        От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                        Първоначално публикуван от rumenlibia Преглед на мнение
                        Влади, запиши ни и нас пък дано стигнем . Румен Белчински - Антон Димов . Нисан - Самоков
                        Гледай да станеш, че трасето е интересно, пък и без вас няма да е същото


                        1.Кирил Цветанов - Митко Цветанов- Клуб "ГАЗ 69"
                        2.Стоян Францов- Георги Василев-София-Уаз Хънтър- клуб" Газ69"
                        3. Свилен Максимов- Пламен Генчев - Джип Чероки, Networx-Racing
                        4.Асен Иванов- Радан Кънчев -София Сузуки Самурай
                        5.Александър Трендафилов,Васил Лютачки-Jeep Cherokee ( прототип ) Самоков 4x4
                        6.Живко Бакалов Георги Василев Nissan Patrol - Black Death
                        7.Благой Евлогиев- Стоян Стоянов;Сузуки Витара, ''Без граници'' Сливница
                        8.Цветан Моллов Стоян Пачарозов Клисура Мерцедес Г
                        9.Румен Белчински - Антон Димов . Нисан Патрол- Самоков
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • #72
                          От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                          Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                          • Правилник

                          До участие в състезанието се допускат автомобили 4х4 с общо тегло до 3.5тона(Постоянно зацепени или с допълнително включване на единия от мостове) отговарящи на следните изисквания:
                          - Автомобила да е с адекватна товароносимост за екипировката.
                          - Оборудването в автомобила да бъде адекватно прикрепено ,заради личната и на трети лица безопасност.
                          - Да имат монтирана лебедка за самоизвличане /освен ако участват в отбор с друг автомобил притежаваш такава/
                          2. Автомобилите не се делят на класове.
                          3.Автомобили които нямат монтирана лебедка ще стартират след екипажите с налични такива./
                          4. Организатора предоставя на всеки екипаж:
                          - два състезателни номера
                          без наличието на които автомобила няма да бъде допуснат до участие.
                          5. Рекламните стикери върху автомобилите са задължителни и неможе да бъдат отказани при каквито и да е било обстоятелства.


                          Състезатели

                          До участие се допускат водачи, притежаващи свидетелство за управление минимум кат.В
                          Навигатора може да бъде лице което не притежава свидетелство за управление но да е навършило 18години и няма право да управлява автомобила по време на състезанието.
                          В автомобила се допускат само двама състезатели-пилот и навигатор,освен ако трябва да се превози пострадал.
                          До участие се допускат състезатели спазили срока за записване. Заявките за участие да бъдат попълнени ясно и четливо и подписани от състезателите.
                          Заявките за отборно класиране се подават от ръководителя на отбора по време на техническия преглед.
                          Всяка смяна на състезатели и автомобили след приключване на записванията е забранен.


                          Задължително оборудване

                          За нормалното протичане на състезанието,организатора изисква следното оборудване:
                          Клетка(ролкейдж).
                          • Лебедка с подходяща теглителна сила (освен ако участва с друг автомобил в отбор притежаваш такава), изключение т.3./
                          • Гуми с подходящ протектор минимум 80/20% Off/ON.
                          • GPS устройство (марка GARMIN)-чертаещ трак
                          • Каски и предпазни колани за двамата участници
                          • Пожарогасител минимум 2кг.
                          • Предпазни ръкавици.
                          • Колани за теглене минимум 6 метра

                          Препоръчително оборудване:

                          1. Рали-компютър(трипмастер)
                          2.Пътеки,полиспас,котва и др.


                          Забранено оборудване

                          1. Туба с гориво
                          2. Резачка


                          Трасе

                          Novi Iskar Trophy Challenge 2012 влючва :
                          Пролог 21.09.2012г. маршрут 8 км. пресечен терен със специални участъци с повишена трудност-като класирането от него ще определи стартирането за 22.09.2012г.(събота) и ще носи точки за крайното класиране.Идеално време за преминаване 40мин.

                          • За втория ден-маршрут около 60км. има обособени специални участъци които ще бъдат отбелязани с ленти и са с повишена трудност.
                          В етапите е задължително спазването ЗДП. трасето не е обезопасено и не е отцепено.
                          За третия ден е предвидено затворено трасе с дължина от 1.5 км.

                          Протичане на състезанието

                          • Движението се осъществява по полски,горски и извън градски пътища при строго спазване ЗДП (Закон за движение по пътищата) и правилника за неговото приложение.
                          • Носенето на каска и поставянето на предпазен колан е задължително!
                          • По трасето екипажа се ориентира по пътна книга (roadbook) като се използват помощни средства- рали-компютър /Тератрип/,GPS, и др. за да може екипажа да достигне финала.
                          • На старта организатора предоставя контролен карнет в който е отбелязан часа на стартиране,подпечатва се от контроли по трасето. На финала се отбелязва часа на финиширане.
                          • Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS.
                          • По трасето има специални участъци маркирани с ленти които задължително се преминават.Непреминаването носи наказателно време от 2 часа за всяко.
                          • 15 минути бонус време се дава в специалните зони оградени с ленти при оказана помощ на друг автомобил (теглене,бутане и др.) като това се записва от съдията в специалния участък.
                          • Неподвижен или аварирал автомобил по състезателното трасе трябва да бъде отстранен от екипажа незабавно за да не пречи на преминаването на останалите участници в състезанието.
                          • В случай ,че екипаж се откаже от състезанието е задължен да информира организаторите незабавно.


                          График:

                          Технически преглед и регистрация

                          На 21.09.2012г. от 13.00 часа до 15.00 часа ще става записването за участие и техническия преглед на автомобилите.
                          -Заплащане на такса участие-80лв.-Включваща застраховка,,Злополука” за двата състезателни дни.
                          - Проверка изправността и безопасността на автомобила
                          - Проверка задължителното оборудване
                          Подават се заявки за отборно класиране .
                          След завършването на ” Техническия преглед” допуснатите се вписват в стартовия списък който ще бъде обявен от главния съдия.
                          Автомобилите се паркират в специален парк ограден с ленти.


                          Технически брифинг

                          На 21.09.2012г в 15.30ч. вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят на технически брифинг за обяснение на правилата на състезанието, разясняване на пътната книга (roadbook) и раздаване на стартовите номера. Ще бъдат обсъдени възникнали или недоразяснени въпроси.


                          Стартиране

                          Вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят за официалното откриване на състезанието в указаното време. След тържествената част участниците отиват при автомобилите си ,като изчакват времето за старт който ще бъде даден от главния съдия на състезанието.
                          първи ден
                          16.00ч Официално откриване на състезанието. Представяне на автомобилите на стартовата арка.
                          16,30ч Стартиране на първия автомобил-Пролог


                          Указания
                          1. Екипажите стартират в точния час обявен им от главния съдия и спазват реда на стартиране.
                          2. Стартирането става само при пълен състав на екипажа на автомобила.
                          3. И двамата състезатели могат да управляват автомобила като задължително трябва да притежават свидетелство за управление.
                          4. По време на цялото състезание, екипажа на автомобила трябва да бъде в него в пълен състав. Липсата на един от състезателите или приемане на трето лице в автомобила /освен ако трябва да се превози ранен/води до изключване от състезанието.
                          5. Времето за стартиране между автомобилите е 2мин.(За втория ден)
                          6. Контролно време до което се приемат карнетите на финала е 18,00ч.(За втория ден)
                          7.Третия състезателен ден се стартира в затворено трасе без изкуствени препятствия оградено с ленти.
                          Време измерване:
                          • Най–голямата мерна единица е час а най-малката е секунда./
                          • Финиширалия с най-малко време и най-малко наказания печели състезанието./
                          • При еднакво време/точки/, се взема в предвид резултатите от първия ден.
                          • За класирането се обработват данни от GPS-у-во и от контролния карнет предадени до 5мин след затваряне на етапа.


                          Наказания

                          Закъснение за начален старт-Времето започва да тече по график,екипажа стартира последен.
                          Загуба на контролен карнет-Незачитане на етапа.
                          Непреминаване на контрола -2 (два)часа за всяка.
                          Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване-2(два)часа.
                          Ако екипажа се откаже или не финишира в определеното за етапа максимално време за преминаване-2(два)часа + времето на най–бавния редовно финиширал +времената от наказанията.
                          Ако не стартира или стартиране и непреминаване през нито една контролна точка-4(четири)час+ времето на най-бавния редовно финиширал+времената от наказанията.
                          Безотговорното и лудо каране извън етапа за класиране се наказва с-Дисквалификация.
                          Манипулация на контролния карнет с цел облагодетелстване-Дисквалификация.
                          Грубо,небрежно или преднамерено застрашаване на други лица-Дисквалификация.
                          Неоказана първа помощ-Дисквалификация.
                          Шофиране без задължителни предпазни средства(каски,колани)-Дисквалификация.
                          Неизползване на предпазен колан за дърветата при теглене с лебедка-1(един)час.
                          Умишлено блокиране на трасето-Дисквалификация.
                          Неспортсменско поведение уронващо престижа на състезанието,организаторите,участниците-Дисквалификация.
                          Намеса в данните на GPS-устройството-Дисквалификация.
                          Непреминаване на участъци маркирани с ленти,колчета,стрелки,GPS-точки или други-2(два)часа.
                          Непредаване на карта,GPS до 5мин. след финала -Добавя се времето до предаване на контролните елементи.
                          Неспазване ограниченията на скоростта
                          а/от 10 до 25%-30мин.
                          б/ над25%-Незачитане на етапа
                          в/Липса на трак в зоната с ограничения-Незачитане на етапа

                          Забранено преднамерено изливане нефтопродукти и технически течности на земята-Дисквалификация.
                          Забранено е наличието на резачка в оборудването на автомобила,както и нейното използване. –Дисквалификация.
                          На старта и финала участник в алкохолно опиянение-Недопускане,Дисквалификация.
                          Управление на автомобил от член на екипажа без шофьорска книжка-Дисквалификация.
                          Нарушение числеността на екипажа-Дисквалификация.
                          Липса на стартови номера-Дисквалификация.
                          Огнестрелно оръжие в автомобила по време на състезанието-Дисквалификация.
                          Демонстрационно форсиране на двигателя , безотговорно шофиране застрашаващо живота на себе си и на околните-Дисквалификация.
                          Състезателите са отговорни за действията на съпровождащите ги лица!

                          Наказания-трети ден:
                          Бутнато колче-3 мин.
                          Скъсана лента-2 мин.
                          Шофиране без колан- 20мин.
                          Шофиране без каска - Дисквалификация


                          Класиране

                          1. Класирането е индивидуално или отборно. Преминалия трасето за най–кратко време и с най-малко наказателни минути се обявява за победител. При равен брой точки като коректив се взима под внимание резултатите от първия ден.
                          2. За отборното класиране ще се вземат резултатите на отборите. Отборите са съставени от два екипажа. Единия от автомобилите може да няма монтирана лебедка. Автомобилите на отборите стартират и финишират в пакет. Двата автомобила участват с правата и задълженията на индивидуален участник. За завършил отбор се счита този, при който двата екипажа преминат едновременно финала с отчетено от двете GPS-устройства трасе и нужния брой контроли.
                          За третия ден в затвореното трасе автомобилите на отборите стартират и финишират заедно-като сами преценяват кой да води./

                          Точкуване;
                          1 ДЕН-Пролог
                          1 място-10 точки
                          2 място-8 точки
                          3 място-5 точки
                          4 място-3 точки
                          От 5 място до 10 място-2 точки
                          От 11 място назад получават по 1точка.
                          2 ДЕН: 3 ДЕН:
                          1 място-50 точки 1 място-32 точки
                          2 място-30 точки 2 място-21 точки
                          3 място-20 точки 3 място-15 точки
                          4 място-15 точки 4 място-8 точки
                          5 място-7 точки 5 място-6 точки
                          6 място-5 точки 6 място-5 точки
                          7 място-4 точки 7 място-4 точки
                          8 място-3 точки 8 място-3 точки
                          9 място-2 точки 9 място-2 точки
                          10 място-1 точка 10 място-1 точка
                          Всеки следващ завършил получава по 1 точка.


                          Награждаване

                          1. Първите три места в “Генералното класиране”./
                          2. Отборно./
                          3.Допълнителни награди./

                          Заключителни разпоредби

                          • Организатора не поема никаква отговорност за нанесени щети по автомобилите, състезателите и трети лица.
                          • Организатора си запазва правото да променя от части или изцяло провеждането на състезанието.
                          Забележка; носене на каска- носене не в автомобила а на главата през цялото време ,колана за дърветата, ръкавици за навигатора пи ползване на лебедка все пак дисциплината е начин на въвеждане на ред .За мен написали сте перфектния пътеводител за едно хубаво и честно състезание ще Ви посетим и УСПЕХ ДРУГАРИ

                          Коментар


                          • #73
                            От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                            Третия ден по по колко джипа ще се пускат,на време или на елиминация ще е

                            Коментар


                            • #74
                              От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                              Първоначално публикуван от tsvetan mollov Преглед на мнение
                              Третия ден по по колко джипа ще се пускат,на време или на елиминация ще е
                              Ще бъде за време по един джип.Трасето ще бъде достатъчно трудно и интересно без изкуствени препятствия.
                              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                              Коментар


                              • #75
                                От: Novi Iskar Trophy Challenge 2012

                                За съжаление, тази година само един екип от Сърбия:
                                Саша Милошевич и Мирко Йовович, Велика Плана, Suzuki Samurai.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X