Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Състезание 20-22.09. 2008

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Състезание 20-22.09. 2008

    Тона,беше по-скоро ,приятелски на фона на същия в републиканския шампионат.Просто състезанието в Лазарово е от съвсем друг тип/в шампионата,влагаш едни примерно 10 000лв в джипа и автоматически ставаш по-добър пилот/а в траяла уменията компенсират тези пари и възможностите на машините са по-изравнени.Който може да кара ,е напред,скъпия тунинг не дава огромно предимство.Дано има повече състезания като Лазарово,адмирации за организаторите.

    Коментар


    • #77
      До: Състезание 20-22.09. 2008

      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
      Мисля, че се получи добро състезание. Опасенията ми траялното трасе да не е прекалено леко или прекалено тежко не се оправдаха. Трасето беше добре балансирано за любителски машини.
      Оценяването без времеизмерване, като цяло проработи. Показаха се и някои пропуските и национални специфики( например забранената "помощ от публиката". Оказа се, че българската( а може би само северозападно-българската) публика е много темпераментна и е почти-невъзможно да бъде овладяна. Нетърпеливата публика не чакаше разпъването на лебедки, а просто изнасяше джиповете от траповете. В движение решихме това да се таксува, като -8т "лебедка".)
      Интересен факт е, че в първия етап( за време) се счупиха повече машини.
      Мисля, че с времето нещата ще улегнат и ще си дойдат на място. Важното е, че може да се получи една прекрасна традиция. Искренно съжалявам, че нямах възможност да дойда, но следващият път ще се реванширам.

      Коментар


      • #78
        До: Състезание 20-22.09. 2008

        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
        ... следващият път ще се реванширам.
        Само да щат да сложат лентите малко по-наширочко, че като гледам по снимките, на някои места по-дълги и по-широки джипки биха отнесли доста наказателни точки за настъпени ленти и маневри.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #79
          До: Състезание 20-22.09. 2008

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          А така не се ли получава малко ощетяване на екипажите, които може да не са искали помощ от публиката?

          При положение, че други предпазни средства няма как да се изискват за любителски машини, поне използването на колани може да се следи по-строго.
          Публиката помагаше на безнадеждно-закъсали машини.

          За коланите ще помислим, но проблема е, че някои машини нямат колани....
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • #80
            До: Състезание 20-22.09. 2008

            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
            Тона,беше по-скоро ,приятелски на фона на същия в републиканския шампионат.Просто състезанието в Лазарово е от съвсем друг тип/в шампионата,влагаш едни примерно 10 000лв в джипа и автоматически ставаш по-добър пилот/а в траяла уменията компенсират тези пари и възможностите на машините са по-изравнени.Който може да кара ,е напред,скъпия тунинг не дава огромно предимство.Дано има повече състезания като Лазарово,адмирации за организаторите.
            Колега, ако мога приятелски да не се съглася с теб. Виж темите на колегата Zenit, които отразяват състезания тип "Траял" в Испания. Смело мога да твърдя, че това е един доста скъп тунинг.
            А иначе за родния шампионат според мен, а и според други хора състезанията са тип "Пенкилер" - нито са чисто рали, нито са трофи независимо от това как ги е нарекъл организатора.

            Коментар


            • #81
              До: Състезание 20-22.09. 2008

              Колега,не визирах състезанията по траял,в Испания,ние сме на светлинни години от тях.Но Вие,и със не тунингования си преди време Дефендър,можехте да се представите отлично на състезания като на Лазарово,щото уменията Ви ще са достатъчни.Но кажете ми колкото и да сте добър с какво ще компенсирате разликата от 150-200кс.спрямо Г-класите който знаете с каква скорост вървят в шампионата.За окачванията въобще няма да говори ме.В Лазарово,-Уаз с 4 -газкови амортесиора по-36лв.единия,се представя добре,с подходящ пилот.А автомобил с стандартно окачване и двигател в шампионата и господ да го кара,няма шансове.Не на последно място това е мое мнение и не го налагам на никого,може и да не съм прав но така мисля.Успех.

              Коментар


              • #82
                До: Състезание 20-22.09. 2008

                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                Колега,не визирах състезанията по траял,в Испания,ние сме на светлинни години от тях.Но Вие,и със не тунингования си преди време Дефендър,можехте да се представите отлично на състезания като на Лазарово,щото уменията Ви ще са достатъчни.Но кажете ми колкото и да сте добър с какво ще компенсирате разликата от 150-200кс.спрямо Г-класите който знаете с каква скорост вървят в шампионата.За окачванията въобще няма да говори ме.В Лазарово,-Уаз с 4 -газкови амортесиора по-36лв.единия,се представя добре,с подходящ пилот.А автомобил с стандартно окачване и двигател в шампионата и господ да го кара,няма шансове.Не на последно място това е мое мнение и не го налагам на никого,може и да не съм прав но така мисля.Успех.
                Аз съм последният човек , който ще адвокатства на българския шампионат. На дали има друго място което да е раздирано повече от грозни скандали , интриги, сплетни и обиди. Идеята ми беше , че подготовката на джипка за траял е скъпо мероприятие, както и за, която и да е друга дисциплина в офф-роуда.
                Второ аз изобщо не съм добър , а все още се уча да карам.
                Изобщо не съм сигурен на повечето Г - класи какво се крие под капака, и дали точно това е най- важното за да спечелиш. Дори съм сигурен, че някои от тях са далеч по-маломощни от Дифендъра, но това не им пречи да ме бият.

                Коментар


                • #83
                  До: Състезание 20-22.09. 2008

                  Колега,имам друго мнение за вашите умения.Г-клас с 2.3 мотор който е 125кс.с него е участвал преди време само Сашо Ковачев,на 1или 2 състезания и знам какво направи.Повечето са съвсем друга бира.За цената в истинския траял сте съвсем прав.Явно не съм се изразил правилно квалифицирайки състезанието в Лазарово -траял.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Състезание 20-22.09. 2008

                    Направи ми впечатление, че в траялното състезание ролята на навигатора е много-голяма. Навигатора трябва да избере пътя на машината и начина на преминаване( леко или с газ ), да познава отлично възможностите на джипа( къде да балансира, къде да разклати), да работи с екипировката( лебедки, джекове) и пр.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Състезание 20-22.09. 2008

                      Някои ,които даже не бяха на състезанието направиха хубава интрига по темата .Коментар по картинка.За мен състезанието беше на ниво.
                      Kia Sportage 2.0 SOHC- KИЯ - пия само раКИЯ!

                      Коментар


                      • #86
                        До: Състезание 20-22.09. 2008

                        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                        Направи ми впечатление, че в траялното състезание ролята на навигатора е много-голяма. Навигатора трябва да избере пътя на машината и начина на преминаване( леко или с газ ), да познава отлично възможностите на джипа( къде да балансира, къде да разклати), да работи с екипировката( лебедки, джекове) и пр.
                        +1. В Лазарово видях съвършено всеотдайни момчета в тази роля - енергични, съобразителни, вживели се докрай в надпреварата. В един момент се хванах, че ми е по-интересно да гледам тях, отколкото кое колело къде ще мине и къде ще пропадне.

                        Поздрави!
                        Искам България чиста!

                        Коментар


                        • #87
                          До: Състезание 20-22.09. 2008

                          Браво на всички участвали в състезанието.Честито на първата тройка.Много съжалявам че изпуснах купона но няма да е последния спорет мен.

                          Имам едно питане към всички писали в тази тема.Защо както винаги се започна със спорове и обвинения към този и към онзи!С това състезание се доказа че може да има два вида офф-роуд!И всеки може да си избере дали ще кара в националния шампионат дали на такъв вид състезания.Защо трябва да се сочат с пръст упределени хора и състезатели като такива и онакива.Все пак хората са казали "На който не му изнася да се ......"!

                          Извинавам се за спама на темата но във всяка тема за състезания става така1
                          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                          Коментар


                          • #88
                            До: Състезание 20-22.09. 2008

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            Направи ми впечатление, че в траялното състезание ролята на навигатора е много голяма ...
                            Навигаторът си е много важен и в другите типове състезания. Дори и да си гениален рали пилот, ако навигаторът не е на ниво, трудно можеш да разчиташ на успех. Ама животът не е справедлив, поради което при успех овациите се обират от пилота, а ако работите не вървят, както всички добре знаем, виновен е само навигаторът.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Състезание 20-22.09. 2008

                              Така е, но съм гледал състезания, където се въртят обиколки по затворено трасе и, където навигатора е само за украса.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Състезание 20-22.09. 2008

                                Отново типично по български се развихри спор.
                                Абе колеги състезанието беше много добро ...... за хората които са го харесали.
                                Всеки има право на избор и да решава кое му допада повече.
                                Каква е тази склонност да се налага собственото мнение не зная.
                                Нещата са прекалено прости - на кйто му хареса ще го направи пак.
                                На мен лично ми се понрави.
                                Евала на организаторите!
                                VITARA, SAMURAI
                                FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                                RENAULT ESPACE QUADRA
                                ...и едно сивикче за града...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X