Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
    Беля кой ще си позволи гуми от 37" та камоли 44" та нали 5-такива струват колкото някой от колите който караме.Да не говоря вече за истински окачвания мостове и какво ли не.Все още сме си с 5 лева в джоба и такива коли са само за картинка.Трасето беше супер според мен трябва да си остане с това ниво на трудност за извесно време.За да могат хората да направят колите за тук а пък после може и още.Всеки си избира каде и как да кара.
    Съгласенсъм напълно с теб.Но това нямало подготвени джипове го забравете.Тесе шчупиха 1 ден ито не от трасе а от ( Ненужна гас,екип от 3ма навигатори - объркващи шофьора,не използване на разрешени помошни средства.) Машите бяха подготвени почти на кантар.Как може 5 минават, 6тия сечупи -трасето виновно. Ако греша поправетеме с пример.

    Коментар


    • #47
      От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

      Първоначално публикуван от vatbali Преглед на мнение
      Съгласенсъм напълно с теб.Но това нямало подготвени джипове го забравете.Тесе шчупиха 1 ден ито не от трасе а от ( Ненужна гас,екип от 3ма навигатори - объркващи шофьора,не използване на разрешени помошни средства.) Машите бяха подготвени почти на кантар.Как може 5 минават, 6тия сечупи -трасето виновно. Ако греша поправетеме с пример.
      Добре де това вече си е виновен даден екипаж.Аз лично в трасето за хоби ако не бяха технически проблеми без който неможеше от бързината да направим всичко в последния момент никаде нямаше да се види зор и да има време някой да дава излишни съвети.Един екип е Пилот и Навигатор ако неможе те да се слушат взаимно за какво са заедно.Да слушаш хората отстрани а не навигатора си е все едно да гледаш филм от съседите.
      За подготовката на колите може малко да ни се разминават вижданията.За някой подготвена кола е:44" гуми 2-моста с блокажи (без значение какви) и як мотор.Ок колата така звучи супер а техническото състояние.Той тръгва и след 50 метра се чупи защо?Всички бързат правят и това е.Точно това се случи с мойта кола но все пак това и беше първи тест и съм доволен и не мрънкам.Според мен много от колите се счупиха заради точно този проблем.Бързане и не преглеждане на всичко.
      Иначе трасето според мен за незнам кой път казвам трябва да си остане извесно време с това ниво на трудност за да могат всички да привикнат.А пък после ако има накаде за по-тежко екстра.Дано всички имат финанси да карат.
      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

      Коментар


      • #48
        От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

        И аз да кажа своето мнение относно състезанието:
        1. Мисля че, трябва наказанието за лебедка да стане по голямо(както се видя неподготвен за ТРАЯЛ джип като бялата Витара, която застана на челна стойка, през първия ден беше трета в класирането, заради лебедката). С 95% от отборите положението беше същото.
        2. В другата тема Вие г-н Василев казахте че, никоя от зоните не била НЕпреодолима. Аз мисля че, НЯМА джип който да може да мине през зоната с водата на собствен ход. Все пак състезанието е за подготвени джипове, а не за най добра лебедка, нали?
        Иначе като цяло състезанието беше много добро и аз като навигатор съм доволен, имаше достатъчно работа и за мен. Адреналина беше на ниво, преживяното също.
        NISSAN PATROL GR

        OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

        Коментар


        • #49
          От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

          Ще си позволя две предложения:
          1. За навигаторите - Практически на всяка зона навигатора слизаше от джипа в самото начало. На някои зони съдиите искаха при излизане да се качи и да закопчае коланите, а на други не. Нека да се избере единия вариант и да бъде ясно записан в правилника.
          2. За лебедките - да се въведе задължително използване на собствена опорна точка за лебедката, като да е задължително поставянето и вътре в зоната.
          “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
          Walter Rohrl
          GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

          Коментар


          • #50
            От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

            Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
            2. В другата тема Вие г-н Василев казахте че, никоя от зоните не била НЕпреодолима. Аз мисля че, НЯМА джип който да може да мине през зоната с водата на собствен ход.
            Това, че Вие мислите така не значи, че това е така. Във водата влезе САМО ЕДИН ПОДГОТВЕН ДЖИП и той не премина заради грешка на екипажа ( изпуснаха въжето на лебедката и то се нави на предната гума). Съжалявам, че Боян с "Ладожкия" Самурай не участва да покаже, какво значи подготвен за вода джип!
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #51
              От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

              Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
              И аз да кажа своето мнение относно състезанието:
              1. Мисля че, трябва наказанието за лебедка да стане по голямо(както се видя неподготвен за ТРАЯЛ джип като бялата Витара, която застана на челна стойка, през първия ден беше трета в класирането, заради лебедката). С 95% от отборите положението беше същото.
              2. В другата тема Вие г-н Василев казахте че, никоя от зоните не била НЕпреодолима. Аз мисля че, НЯМА джип който да може да мине през зоната с водата на собствен ход. Все пак състезанието е за подготвени джипове, а не за най добра лебедка, нали?
              Иначе като цяло състезанието беше много добро и аз като навигатор съм доволен, имаше достатъчно работа и за мен. Адреналина беше на ниво, преживяното също.
              Колега, не Ви познавам лично,но това което казвате за лебедките въобще не е така-в оф-роуда лебедката е препоръчителна,да не казвам задължителна,това че се ползва лебедката не означава че трасето е непреодолимо на собствен ход,по-този начин се пази джипа от сериозни повреди,а особено пък и при траяла,без лебедка си за никъде.Не виждам също с какво бялата Витара е била по-неподготвена от почти всеки един джип който участва в експерта.Получи се така че всички които изглеждаха по-подготвени се счупиха-не мога да си го обясня,но точно така стана.
              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

              Коментар


              • #52
                От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                Това, че Вие мислите така не значи, че това е така. Във водата влезе САМО ЕДИН ПОДГОТВЕН ДЖИП и той не премина заради грешка на екипажа ( изпуснаха въжето на лебедката и то се нави на предната гума). Съжалявам, че Боян с "Ладожкия" Самурай не участва да покаже, какво значи подготвен за вода джип!
                Не се заяждам, но Моля да не ми изопачавате думите и да четете всичко което съм написал преди да ми отговорите. Ясно съм написал че, преминаването на СОБСТВЕН ход е не възможно, а това не включва теглене с лебедка.(ако може да ми покажете нещото което ще мине от там на собствен ход, лично ще дойда да гледам и да му се удивявам). И моля не бъркайте състезания от рода на ЛАДОГА 4х4 с Траяла!!!
                NISSAN PATROL GR

                OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

                Коментар


                • #53
                  От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                  Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
                  Колега, не Ви познавам лично,но това което казвате за лебедките въобще не е така-в оф-роуда лебедката е препоръчителна,да не казвам задължителна,това че се ползва лебедката не означава че трасето е непреодолимо на собствен ход,по-този начин се пази джипа от сериозни повреди,а особено пък и при траяла,без лебедка си за никъде.Не виждам също с какво бялата Витара е била по-неподготвена от почти всеки един джип който участва в експерта.Получи се така че всички които изглеждаха по-подготвени се счупиха-не мога да си го обясня,но точно така стана.
                  Никъде в световния Траял не се толерира минаването на врати и събирането на точки чрез теглене с лебедка, тя се ползва само за да се извади джипа от дадено препядствие когато е стигнал до края на възможностите си. Отворете си Ю тюб и гледайте траял...
                  NISSAN PATROL GR

                  OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

                  Коментар


                  • #54
                    От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                    Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
                    Не се заяждам, но Моля да не ми изопачавате думите и да четете всичко което съм написал преди да ми отговорите. Ясно съм написал че, преминаването на СОБСТВЕН ход е не възможно, а това не включва теглене с лебедка.(ако може да ми покажете нещото което ще мине от там на собствен ход, лично ще дойда да гледам и да му се удивявам). И моля не бъркайте състезания от рода на ЛАДОГА 4х4 с Траяла!!!
                    Колега изпреварил сте ме, но поне се вижда, че не само аз се "заяждам". Точно този преливен канал в който плуват риби хранещи се с нашите двигатели и регламента за преминаването му, ме принуди да се откажа да карам състезание тип зони в с.Лазарово. Главния съдия има претенции, че създава Траяла в Бг. и правилата за него, които ги променя лично и ежегодно без да се интересува от мнението на състезателите. Добре тогава да попитам къде е общото в Траяла и Ладога ? Може би в подготовката на машините ? Всички сме веждали траялни машини от клипчета и списания и най-подготвените са само клетка без врати и прозорци със спортни филтри и без шнорхели ! Тези на Ладога са съвсем друг тип машини. Болшинството са дизели, които не само са с изведени високо над купето шнорхели , но имат такива и на изпускателната система. Е дали има разлика между двата типа състезание ? Ако многоуважавания от мен г-н главен съдия иска да организира Ладога Лазарово, нека да го обяви по рано за да знаят състезателите кактви коли да стягат ! Ако пък ще остава в същия му вид и регламент бих предложил догодина да се стартира от водното препятствие и да е задължително преминаването му за генералното класиране. Така поне ще станем свидетели и на смяна на двигатели на самото трасе и ще видим кои машини са по-ремонтно пригодни !!!
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • #55
                      От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                      Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
                      Никъде в световния Траял не се толерира минаването на врати и събирането на точки чрез теглене с лебедка, тя се ползва само за да се извади джипа от дадено препядствие когато е стигнал до края на възможностите си. Отворете си Ю тюб и гледайте траял...
                      Гледал съм траяли и то много и не съм съгласен за това с лебедката и траяла,но не ми се влиза в безмислени спорове.
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • #56
                        От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                        до сега само четох,но да кажа и аз нещо,относно ползването на лебедка като средство за преминаване на зона е гадно за този който е инвестирал в ходове,окачване,опит в преминаването на подобни препятствия и т.н.,и се явява Форд Фиеста за 100лв. с лебедка 12 000 либри и минава навсякъде, и кво правим ?екипажа трябва да се оценява до там където е стигнал на совствен ход,защото до там е стигнал с джипа ,а не с лебедка.при преминаване с лебедка се обесмислят всички преработки и т.н.така мисля аз,защото същноста на траяла е да покаже възможностите на джипа и неговия пилот и навигатор,допълнителното оборудване е за гората за да можеш да се прибиреш защото там обикновенно си без асистенция и публика.
                        СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


                        0878209603 0885665118 Качето русия

                        Коментар


                        • #57
                          От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                          Само да вметна, че гореспомената Ладога е Трофи Рейд. И няма нищо общо с Траял-а....


                          Па за лебедките - аре, момчета, вий ще стигнете до субмилния за българския оффроуд шампионат въпрос: за къф им на жипките лебедки? Само тежат и пречат........
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #58
                            От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            Само да вметна, че гореспомената Ладога е Трофи Рейд. И няма нищо общо с Траял-а....


                            Па за лебедките - аре, момчета, вий ще стигнете до субмилния за българския оффроуд шампионат въпрос: за къф им на жипките лебедки? Само тежат и пречат........
                            не казвам не на лебедките,но за траял съм против тях,защото обесмислят цилият ти труд по колата и това как можеш да я караш.Поздрави
                            СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


                            0878209603 0885665118 Качето русия

                            Коментар


                            • #59
                              От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                              Да, на следващото Лазарово лебедката ще стане по-скъпа, но пак ще може да се ползва. Видя се, че да имаш надеждна лебедка, която да можеш правилно да ползваш не е толкова проста работа...
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                                Съгласен съм че ползването на лебедка трябва да се наказва, но това не означава че ползването й не трябва да се толерира.Както казва и Жоро ползването на лебедка не винаги е проста работа.Много от състезателите дори не знаят как се използва полиспас и котва,така че това са неща които показват един екипаж колко е подготвен и най-вече може ли да си служи с подобни помощни средства.Друг е въпроса, че много хора не може да си позволят лебедка,окачване,подходящи гуми и т.н. и т.н.Не мисля че болшинството от машините ни са достигнали нужното ниво за един истински траял-за съжаление е така!
                                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X