Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

    Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
    Както казва и Жоро ползването на лебедка не винаги е проста работа.Много от състезателите дори не знаят как се използва полиспас и котва,така че това са неща които показват един екипаж колко е подготвен и най-вече може ли да си служи с подобни помощни средства.
    Само като идея: ползване на лебедка с котва да "струва" по-малко от ползване на лебедка с трактор...... Или - самостоятелно преминаване на екипажа да се толерира, помощ от организатора/публиката - да се наказва.
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #62
      От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      Само като идея: ползване на лебедка с котва да "струва" по-малко от ползване на лебедка с трактор...... Или - самостоятелно преминаване на екипажа да се толерира, помощ от организатора/публиката - да се наказва.
      То си беше така още тази година. Лебедка - 100, лебедка с котва - 70. Помощ от организатора - само за напускане на зоната, от публиката - само за изправяне на обърнат джип.
      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
      Walter Rohrl
      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

      Коментар


      • #63
        От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

        Засрамен съм, и си посипвам главата с пепел...........
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #64
          От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

          Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
          Не мисля че болшинството от машините ни са достигнали нужното ниво за един истински траял-за съжаление е така!
          Влади много правилно мислиш.За да станат такива се иска дадена пара която незнам колко човека ще я имат.За да се стигне до истински като в европа траяли не е един пътя както казват всички.Трасе може да се направи обаче кой ще участва.За самото състезание жоро найстина е усетил как да стават нещата но какво става с участниците!Спори се за лебедки е то една истинска и яка лебедка е почти колкото мойта кола!4-ри гуми пак така с подходящ размер.Та идеята ми е когато двата пътя на участници и организатор се съберат може и да има такова състезание.За сега според мен нещата за незнам си кой път казвам трябва да си останат така за извесно време!
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #65
            От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

            Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
            То си беше така още тази година. Лебедка - 100, лебедка с котва - 70. Помощ от организатора - само за напускане на зоната, от публиката - само за изправяне на обърнат джип.
            Не беше точно така ,но щом казваш! Котвата е по-скъпа като цена от китайската лебетката ,а парите и времето вложени в едно окачване дори и "домашен" тунинг я надвишават многократно /опитвам се да отговоря и на Русия от Враца /. Мен ме притесняват Багерите и Тракторите. Нали е състезание за Джипове ,а не за друг вид селскостопанска техника. Зона премината с помощ от багериста "който ми е приятел" не Би трябвало да се брои за премината!!! Кое е това друго състезание в което победителя не преминава всички етапи "зони" САМ - без чужда помощ ? Може ли да не си преминал някои препятствия САМ и да си обявен за победител в двудневен тежък траял ? Не ми се вярва ,че на миналогодишни състезания победителите са нямали и лебетки ,но е ФАКТ. Дали не преминаваха зоните с багерите ? Защо са багерите на траял ? Имате ги много и са без пари ? На такова състезание е нужна САМО една такава машина за извеждане от трасето на този състезател ,който не може да направи това сам.
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • #66
              От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
              Не беше точно така ,но щом казваш! Котвата е по-скъпа като цена от китайската лебетката ,а парите и времето вложени в едно окачване дори и "домашен" тунинг я надвишават многократно /опитвам се да отговоря и на Русия от Враца /. Мен ме притесняват Багерите и Тракторите. Нали е състезание за Джипове ,а не за друг вид селскостопанска техника. Зона премината с помощ от багериста "който ми е приятел" не Би трябвало да се брои за премината!!! Кое е това друго състезание в което победителя не преминава всички етапи "зони" САМ - без чужда помощ ? Може ли да не си преминал някои препятствия САМ и да си обявен за победител в двудневен тежък траял ? Не ми се вярва ,че на миналогодишни състезания победителите са нямали и лебетки ,но е ФАКТ. Дали не преминаваха зоните с багерите ? Защо са багерите на траял ? Имате ги много и са без пари ? На такова състезание е нужна САМО една такава машина за извеждане от трасето на този състезател ,който не може да направи това сам.
              това се опитвам да кажа,по-интересно е до каде ще стигнеш сомо с джипа и навигатора си,от там нататък не е интересно.
              СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


              0878209603 0885665118 Качето русия

              Коментар


              • #67
                От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                Не беше точно така ,но щом казваш.....
                Ти се опитваш да обясниш на всички, че не се заяждаш, но е точно така! Ти не си си направил усилието да прочетеш правилника за провеждане на тазгодишното състезание, камо ли да вникнеш във философията му! Ако беше го направил щеше да разбереш, че тракторите са за ЕВАКУИРАНЕ от препятствието, а не за преминаването му. И, че правилникът поощрява използването на СОБСТВЕНО оборудване, включително и котви. Аз разбирам, че е по-лесно да се критикува отколкото да се мисли положително, но все пак трябва да има малко уважение към труда на организаторите....
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • #68
                  От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                  Аз нещо не разбирам ... Тука се гони някаква голяма масовост ли? Кажете ми един професионален, екстремен спорт с някаква голяма масовост? За жалост Света така е устроен, че не всички имат възможност да правят това което искат. Според мен е малко тъпо да се отрича развитието в каквото и да е естество, само и само защото ние не може да бъдем част от него. Еми тогава да отричаме F1, WRC ( там карат по 20-човека от ЦЯЛ СВЯТ ), Dakar, Nascar, и т.н.. Разбирам напъна на всеки да се състезава, ама за жалост едно е желанието, друго е възможността. Те затова и хората са казали, че с пр.... боя не става. Не ме разбирайте погрешно, не искам никой да обидя, но според мен е тъпо да се върви срещу прогреса, погледнато от лични проблеми. Според мен точно по случая, Жоро направи много добро разделение хоби/експерт. Който няма възможност за подготвена кола - кара в хоби. Поздрави
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #69
                    От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                    Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                    Аз нещо не разбирам ... Тука се гони някаква голяма масовост ли? Кажете ми един професионален, екстремен спорт с някаква голяма масовост? За жалост Света така е устроен, че не всички имат възможност да правят това което искат. Според мен е малко тъпо да се отрича развитието в каквото и да е естество, само и само защото ние не може да бъдем част от него. Еми тогава да отричаме F1, WRC ( там карат по 20-човека от ЦЯЛ СВЯТ ), Dakar, Nascar, и т.н.. Разбирам напъна на всеки да се състезава, ама за жалост едно е желанието, друго е възможността. Те затова и хората са казали, че с пр.... боя не става. Не ме разбирайте погрешно, не искам никой да обидя, но според мен е тъпо да се върви срещу прогреса, погледнато от лични проблеми. Според мен точно по случая, Жоро направи много добро разделение хоби/експерт. Който няма възможност за подготвена кола - кара в хоби. Поздрави
                    Адаш айде да не е така.
                    WRC колко човека са с спонсори за по .......... евро и не са 5 а са доста повече да не говорим за наскар и каквото и да е.
                    Недей да казваш за прогрес на нещо за което ти сам знаеш че за едно истинско състезание се иска не само подготвена кола а и резервни части и екип за поддръжка.Развитие само когато хората имат повечко пари.Колкото и някой да мечтаят за такива състезания но истината е че ще си останат такива за момента.Ако станат още по-трудни само ще се чупят повече колите.От тази страна подкрепям Иван Попов защото ако всеки път става все по-трудно трасето какво става за хората който отивам с един 500лв на състезание.Някой ще се намери да ми каже "еми да е мислил".Ще отговоря а който е мислил с колко отиде.Каде са толкова подготвените коли?Скъпите окачвания.Мен лично ме е яд че не успя да дойде слави да покаже как сам без да копува скъпи части се прави кола на която няма конкурент в България.Ако толкова някой мисли че може да си го мери с европейците нека да отиде и да участва.
                    Казвате подготвена кола.Адаш дори вие небяхте с "Подготвена" кола.Това не значи само да е направена с ходове и каквото и да е.А поддръжка и възможност за ремонт за да продължи участие.
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • #70
                      От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                      Адаш айде да не е така.
                      WRC колко човека са с спонсори за по .......... евро и не са 5 а са доста повече да не говорим за наскар и каквото и да е.
                      Недей да казваш за прогрес на нещо за което ти сам знаеш че за едно истинско състезание се иска не само подготвена кола а и резервни части и екип за поддръжка.Развитие само когато хората имат повечко пари.Колкото и някой да мечтаят за такива състезания но истината е че ще си останат такива за момента.Ако станат още по-трудни само ще се чупят повече колите.От тази страна подкрепям Иван Попов защото ако всеки път става все по-трудно трасето какво става за хората който отивам с един 500лв на състезание.Някой ще се намери да ми каже "еми да е мислил".Ще отговоря а който е мислил с колко отиде.Каде са толкова подготвените коли?Скъпите окачвания.Мен лично ме е яд че не успя да дойде слави да покаже как сам без да копува скъпи части се прави кола на която няма конкурент в България.Ако толкова някой мисли че може да си го мери с европейците нека да отиде и да участва.
                      Казвате подготвена кола.Адаш дори вие небяхте с "Подготвена" кола.Това не значи само да е направена с ходове и каквото и да е.А поддръжка и възможност за ремонт за да продължи участие.
                      Е,това значи ли,че трябва да се правят леки трасета,за да могат всички да участват?С неподготвени коли...Ми състезания-бол.Защо искате да окепазите едно добро развитие- Лазарово-Екстрийм???
                      А относно изказването ти за машината на Слави-да не мислиш че е вложил в нея само 5 лева?Това е наивно.Седни ,поогледай,поговори с него...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #71
                        От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                        Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                        Адаш айде да не е така.
                        WRC колко човека са с спонсори за по .......... евро и не са 5 а са доста повече да не говорим за наскар и каквото и да е.
                        Недей да казваш за прогрес на нещо за което ти сам знаеш че за едно истинско състезание се иска не само подготвена кола а и резервни части и екип за поддръжка.Развитие само когато хората имат повечко пари.Колкото и някой да мечтаят за такива състезания но истината е че ще си останат такива за момента.Ако станат още по-трудни само ще се чупят повече колите.От тази страна подкрепям Иван Попов защото ако всеки път става все по-трудно трасето какво става за хората който отивам с един 500лв на състезание.Някой ще се намери да ми каже "еми да е мислил".Ще отговоря а който е мислил с колко отиде.Каде са толкова подготвените коли?Скъпите окачвания.Мен лично ме е яд че не успя да дойде слави да покаже как сам без да копува скъпи части се прави кола на която няма конкурент в България.Ако толкова някой мисли че може да си го мери с европейците нека да отиде и да участва.
                        Казвате подготвена кола.Адаш дори вие небяхте с "Подготвена" кола.Това не значи само да е направена с ходове и каквото и да е.А поддръжка и възможност за ремонт за да продължи участие.
                        Казваш не е така, тъй ли - еми замисли се защо няма спонсори в "траяла" (нарочно е в кавички)? Фирмите дават пари на сериозните отбори участващи в сериозни състезания. А какъв мотив да имат разни хора да влагат пари и труд по джипките си, след като на всички състезания ( с изключение на Лазарово ), идва Х с Витара за 2000лв. и го убива. Е "траял" ли е това, сериозно състезание за "подготвени" джипки ли е? Е кой балам ще даде пари на някой да си подготвя колата, след като той не може да се представи добре и неподготвените се представят по-добре?!?!? Ти самия казваш спонсори много във WRC - еми защо тея същите не спонсорират Х, който кара регионални ралита с Volvo 740 примерно ?!?!? И той може да има много желание, да се оплаква как така с 500Е да кара във WRC, защото там много се чупели колите, тъй като много големи камъните примерно, обаче не този човек, възможности и тип мислене бута спорта напред. Докато един спорт няма профилиране и съответно развитие единствено и само в тази посока, той си остава селска кушия и нито спонсори, нито машини ще се появят. Нека винаги си ги има тези леки състезания, хоби класовете и т.н., където да има масовост, където с 500лв и не особенно подготвена джипка да бъдеш СЪТЕЗАТЕЛ и да минаваш без да си чупиш колата. Но нека и има ПОНЕ едно, а надявам се и в бъдеще и още 1-2 истински ТРАЯЛНИ състезания, в които да има траялно подготвени джипки. С добрите и професионално направени състезания, с добро отразяване и без глупави препирни след това, спонсорите сами ще се появят.
                        RB Patrol Team

                        Коментар


                        • #72
                          От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Е,това значи ли,че трябва да се правят леки трасета,за да могат всички да участват?С неподготвени коли...Ми състезания-бол.Защо искате да окепазите едно добро развитие- Лазарово-Екстрийм???
                          А относно изказването ти за машината на Слави-да не мислиш че е вложил в нея само 5 лева?Това е наивно.Седни ,поогледай,поговори с него...
                          Никаде не съм казал по-леки трасета.Трасето на лазарово според мен си е екстра.Но като се покажат повече подготвени коли тогава да се пристъпва нагоре.Айде аз съм за да се направе едно като в испания да видим какво ще стане.Каде са противниците на лебедките и каде са всички помощни средства.
                          А колата на слави си е точно "5лева".Спрямо коли за ................ евро е таже космически кораб.Говорил съм с него много на дълго но пък не чак толкова на широко.
                          За участниците 2-ма карат 1000000 гледат всичк свършва за 1 час и кой от каде е.Това не е ли "ОКЕПАЗЯВАНЕ" както ти каза.Разбираемо е че трябва да има развитие но според мен да е постепенно и на етапи.
                          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                          Коментар


                          • #73
                            От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            Ти се опитваш да обясниш на всички, че не се заяждаш, но е точно така! Ти не си си направил усилието да прочетеш правилника за провеждане на тазгодишното състезание, камо ли да вникнеш във философията му! Ако беше го направил щеше да разбереш, че тракторите са за ЕВАКУИРАНЕ от препятствието, а не за преминаването му. И, че правилникът поощрява използването на СОБСТВЕНО оборудване, включително и котви. Аз разбирам, че е по-лесно да се критикува отколкото да се мисли положително, но все пак трябва да има малко уважение към труда на организаторите....
                            Да Ти обясна на теб лично за "Н"ти път ,че не се заяждам е излишно !!! В цялата ти тема за таз год. с-е дали видя едно мое заяждане ??? Дали имах едно мнение в темата ??? А колко пъти Ти се опитваш да извъртиш нещата около мен ??? И жалкото е ,че търсиш да те защитава някаква бяла якичка със жълто около устата ,която не знае кое е напред и кое....отзад на джипа ! Щом искаш да се заяждаме - така да Е ! Може би сбърках още със заглавието на темата! Тя трябваше да се казва "Похвали и Благопожелания" за орга тима на Траял на ЗОНИ в Бг. с дрегеррр.!!!
                            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                            Коментар


                            • #74
                              От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                              Е,това значи ли,че трябва да се правят леки трасета,за да могат всички да участват?С неподготвени коли...Ми състезания-бол.Защо искате да окепазите едно добро развитие- Лазарово-Екстрийм???
                              А относно изказването ти за машината на Слави-да не мислиш че е вложил в нея само 5 лева?Това е наивно.Седни ,поогледай,поговори с него...

                              Соти мислех да не пиша но явно сме писали по едно и също време.Не искам да става въпрос за коли кой колко е дал и какво е направил.Става въпрос за това кой какво средства може да си позволи за едно състезание.
                              Защо всички говорят и коментират за трасета като са били 1 или 2 пъти в тях.Някой карат коли както казва адаша неподготвение други карат коли който дори който не са подготвени от тях (като мен) а трети дори не карат техни коли.
                              Тогава как може някой да ми казва какви да бъдат трасетата.Извинявам се но да ми казва някой че това е начина аз лично не съм съгласен.Нека видя кой може със собсвени сили да направи кола за състезание тип ТРАЯЛ за който толкова много се гласите всички без да е милионер.С риск да бъда поруган ми се иска да попитам какво стана с прототипите!Преди време се говореше "този може това" или "този може онова" каде са?
                              Самоков 2010 спечели ЕТИ с почти обикновен самурай.Тази година в експерт на лазарово същото великите джипове се у.......ха какво става за какво развитие ми говорите.Лебедки не трябвало това не трябвало.Трябват пари.Искате да си го мерите с чужденците еми отидете бре.Защо един от тези толкова запалени ТРАЯЛАДЖИЙ не отиде примерно в Гърция там имат много състезания от този тип.Пък да видим може и шампиони да има.Ще им правим евала.
                              За това от дадена гледна точка подкрепям Иван Попов.Всички са на една гайда докато свири.
                              След това кой откаде е!
                              Лазарово е едно много хубаво състезание на което колкото пъти се проведе ще участвам каквото и да ми струва но да обеснява някой че иска да е като професионален Траял за мен е глупаво и недорасло.
                              Защото нито имаме парите нито техниката да гоним големите.

                              Соти а защото цитираш адаша да ти отговоря лични и на теб.
                              Аз със Слави съм говорил дълги часове и дни за тази кола.
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар


                              • #75
                                От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения

                                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                                Соти мислех да не пиша но явно сме писали по едно и също време.Не искам да става въпрос за коли кой колко е дал и какво е направил.Става въпрос за това кой какво средства може да си позволи за едно състезание.
                                Защо всички говорят и коментират за трасета като са били 1 или 2 пъти в тях.Някой карат коли както казва адаша неподготвение други карат коли който дори който не са подготвени от тях (като мен) а трети дори не карат техни коли.
                                Тогава как може някой да ми казва какви да бъдат трасетата.Извинявам се но да ми казва някой че това е начина аз лично не съм съгласен.Нека видя кой може със собсвени сили да направи кола за състезание тип ТРАЯЛ за който толкова много се гласите всички без да е милионер.С риск да бъда поруган ми се иска да попитам какво стана с прототипите!Преди време се говореше "този може това" или "този може онова" каде са?
                                Самоков 2010 спечели ЕТИ с почти обикновен самурай.Тази година в експерт на лазарово същото великите джипове се у.......ха какво става за какво развитие ми говорите.Лебедки не трябвало това не трябвало.Трябват пари.Искате да си го мерите с чужденците еми отидете бре.Защо един от тези толкова запалени ТРАЯЛАДЖИЙ не отиде примерно в Гърция там имат много състезания от този тип.Пък да видим може и шампиони да има.Ще им правим евала.
                                За това от дадена гледна точка подкрепям Иван Попов.Всички са на една гайда докато свири.
                                След това кой откаде е!
                                Лазарово е едно много хубаво състезание на което колкото пъти се проведе ще участвам каквото и да ми струва но да обеснява някой че иска да е като професионален Траял за мен е глупаво и недорасло.
                                Защото нито имаме парите нито техниката да гоним големите.

                                Соти а защото цитираш адаша да ти отговоря лични и на теб.
                                Аз със Слави съм говорил дълги часове и дни за тази кола.
                                Аз този пост не мога да го разбера.Някак си ми е несвързан.Не мога да разбера и какво се цели всъщност.Какво ви пречи че Лазарово не е като другите състезания,а организаторите там се опитват да вървят в различна посока-към истинско траялно състезания.
                                Пак ще се повторя-състезания-бол.Не си спомням някой да е бил каран насила да ходи да участва на Лазарово.
                                Аз лично не участвах в клас експерт,защото не смятам че съм подготвен достатъчно.Всеки си има различни причини да участва или не.
                                А примерите които даваш са безмислени.За машината на Слави-също.Аз също съм съм говорил с него достатъчно.И да пишеш че колата му е струвала 5 лева е не само смешно,но и обидно!Особено за неговия труд.
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X