Здравейте, отварям тази тема по препоръка на Иван Попов, в която всеки може да сподели нещата, които не хареса в Лазарово 2011. Също така ще съм благодарен за конструктивна критика и предложения за подобрение на състезанието. Но, за тези, които смятат да ми дават съвети относно ФОРМАТА на състезанието искам да поясня- ФОРМАТЪТ НА СЪСТЕЗАНИЕТО В КЛАС ЕКСПЕРТ Е И ЩЕ БЪДЕ ТРАЯЛ(и ще става все по-тежък с развитието на машините). Не се хабете да ме убеждавате да сменя формата!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Свий
X
-
От: Лазарово 2011
Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеЗащо на ЛИЧНО г-н Василев. Като организатор и главен съдия и модератор за Лазарово отворете отделна тема,за да не спамим тази, в която да Ви се кажат много истини и неща, които се опитвам да Ви обясна от години ....,а Вие си мислите ,че се заяждам и не ми разрешавате да карам на вашето състезание !!!!! Цитат - " умните се учат от чуждите грешки, а глупавите от собствените " . Колко години ще са Ви нужни за да изчистите : препятсвия , точкуване , тип на състезание , съдийство и точен регламент за всяко едно състезание ?????Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеЗдравейте, отварям тази тема по препоръка на Иван Попов, в която всеки може да сподели нещата, които не хареса в Лазарово 2011. Също така ще съм благодарен за конструктивна критика и предложения за подобрение на състезанието. Но, за тези, които смятат да ми дават съвети относно ФОРМАТА на състезанието искам да поясня- ФОРМАТЪТ НА СЪСТЕЗАНИЕТО В КЛАС ЕКСПЕРТ Е И ЩЕ БЪДЕ ТРАЯЛ(и ще става все по-тежък с развитието на машините). Не се хабете да ме убеждавате да сменя формата!0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
По-добро състезание на темата ТРАЯЛ нее организирано. И не вярвам че във блиските няколко години някой ще организира .Дано продалжите така и за напред. 90% от машините който се счупиха се счупиха от даване на ненужна газ (Клеги използвайте помошни сретства )
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Аз засега съм само зрител и затова ще говоря само като такъв.
Писах и в другата тема, много ми се ще да мога да дам препоръки, а не само да изразя недоволство, но нямам готови такива.
Освен да се дискутира въпроса - тогава може да се намери решение.
Мнението ми е лично и не цели да засяга никой, а само да сподели с организаторите негативите, които аз и хората около мен видяха на това състезание.
Публиката не отговаряше на нивото на организацията. Втората беше перфектна, първата - драстично контрастираща както с вида мероприятие, така и с околната природа.
Личният ми опит показва, че наличието на публика от този вид се обославя от няколко неща - липса на други интересни събития в близко време в околните села, лесен достъп до трасето, наличие на евтина бира-скара, понички и други постижения на кулинарната техника наоколо, близост до населено място.
Пример за публика винаги съм давал на "Пловдив и приятели" - според мен отдалечеността от цивилизацията там даде добър резултат.
Както и да е - ще се радвам да се зароди дискусия по въпроса - може пък аз да не съм от целевата аудитория или другите да се сещат за други тънкостиКолкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Не можах да участвам по технически причини,но ще си позволя коментар-като зрител:
-отварянето на няколко(не всички) зони близо една до друга дадоха възможност на зрители и състезатели да видят повече
-съдиите бяха добре организирани и си бяха по местата
-асистиращата техника-отлична наличност и организация
-препятствията отлично измислени и направени,трудно преодолими,но в същото време достатъчно безопасни(за пилотите,не за машините ),с изключение на последното от втория ден(там където Влади без малко да се обърне)
-трасето за Хоби -интересно,по динамично от Експерт и достатъчно безопасно
-от огромно значение беше синхронизираната работа на тандема пилот-навигатор,с по-голяма тежест върху навигатора
Моите адмирации и искрено съжаление за невъзможността за участие.2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Направи ми впечатление:
1/Че безопасноста на публиката не беше на нужното ниво.М-ду захласналите се зрители преминаваха АТВ-та и джипки.Имаше опасни ситуации.Обърнете внимание!
2/Хигиената на скара-бирата беше под всякаква критика на някои места.
3/Няколко химически тоалетни ще са от полза
Личеше си,че сте се подготвили за състезанието добре-трасе,съдии,препятствия...но публиката....прероръката ми е да помислите в тази насока повече.
Поздрав!
Коментар
-
От: Лазарово 2011
Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеГ-н Попов, по ваша препоръка отворих нова тема, където ще можете на воля да изразите своето недоволство от петото издание на Лазарово 2011. Относно Вашето участие- Вие сам не пожелахте да участвате, но ако бяхте пожелали според мен нямаше да преминете теста за алкохол в дъха. Това е лично мнение и, ако греша моля за извинение!0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Липсата на стартови номера в Експерт дава възможност на участниците да си изграждат стратегии и да правят ремонти между зоните. Последното е много важно, защото за никой не е приятно да измине 1000км, да се счупи на първото препятствие и да приключи участието си.Освен това тази година на първите места са екипажи добре справящи се с полевите ремонти с машини изградени със стандартни и леснодостъпни части. Това последното мисля, че е важно и в гората и трябва да се поощрява. Много ми хареса предложението на колегата от телевизията в Тетевен за поощряване на първите трима влезли в дадена зона. Мисля догодина да го реализирам- например първият влязъл получава бонус 150т., вторият 100т. и третият 50т. Така още с отварянето на зоните ще има смелчаци, които да се пуснат, въпреки по-трудното препятствие.
Радвам се, че въведения контрол за алкохол подейства превантивно и нямаше сериозни инциденти.
А на г-н Попов, който се съмнява в точността на алкохоломерите съм готов да предоставя сертификати за калибриране и да му предоставя методиката, по която се извършва това. Същата се прилага и за апаратите на КАТ.Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Нашия екипаж е преминал през всяка зона.През всяка червена врата имаме пропуснати две черни. На танковите окопи нени достигнаха 30 сек. Нени притеснява догодина да минем първи през всйчки зони. Само времето за преминаване дае повече(между15-20мин.).Тази год. сме изчаквали на две зони с цел стратегия .(Прегледайте видиото и щесе обедите сами)
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Използването на пътеки до голяма степен беше от значение за преминаването на повечето от зоните,но никъде не беше регламентирано колко може да бъде дълга една пътека,както и броят им...какво би изглеждало класирането ако се беше явил екипаж с добре подготвена машина и няколко пътеки по 5м...щеше да си е внимателно движение на джип по колея,а не екстрем траял.VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
Лично аз, не съм съгласен с бонус точките за влезналите първи. Да за тях е по-тежко на някои зони, на други по-леко, но нека сами екипажите си преценяват - така има и тактика. Иначе ще стане едно боричкане за да се влезне първи в зоната, което би създало ненужно напрежение и проблеми.
На това издание и трасе се видя голямата полза от пътеките, които неимоверно улесняват едно препятствие. Според мен трябва да се увеличи наказанието за тях и по този начин да бъдат насърчавани екипажите да се помъчат да минават на ход, показвайки вече възможностите на машината.
Другото което си мисля - имаше екипажи които с дълго въже на лебедката преминаваха ако не цяла зона, то поне 2 врати на лебедка. Според мен би било редно, да се въведе правило, че дори с едно връзване да се брои по една лебедка на всяка мината врата.
Иначе като цяло на мен състезанието много ми хареса и съм доволен че нивото се дига, а и недоволни от трасето освен Иван Попов няма, което е достатъчно красноречиво. Успех и занапред и дано и другите организатори на траял последват вашия път.RB Patrol Team
Коментар
-
От: Лазарово 2011-проблеми,мнения, предложения
А аз имам предложение да се регламентира какво е обезопасителна клетка как и от какво се прави защото видях машина да учатства в клас експерт без налична клетка но все пак беше допусната до състезанието.Или има правила или няма.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар