Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какви да бъдат траялните състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

    Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
    Отдавна мойто мнение е че траял се прави на изкуствени препятствия. От догодина поне в Самоков се очертава да е така /живoт и здраве.... /.
    Но препятствията с всяко едно състезание ще стават по-тежки.Ще се говори за гуми 33-ки и нагоре. Няма друг начин ако наистина ще се прави траял.
    И клетките би трябвало да са задължителни.
    И друго ми направи впечатление на последното състезание/и не само на него/ :
    Не може да говориме за траял в който участват коли без лебедки и пътеки. Тия две неща би трябвало да станат задължителни. И да има само една две коли да вадят джиповете от трасето.
    При това положение отпада и асистенцията и още повече ще се опрости правилника.
    Ясно ми е че при такава ситуация ще се наруши хегемонията на Самураите и ГАЗ-ките но според менE това е пътя за развиването на траяла.
    Лично мнение.
    Не сьм сигурен ,че на такьв траял ще има толкова учасници колкото на това сьстезание . И защо мислиш че самураите и уазките нямат шанс .Защо не показа вазможностите на вранглера или страх лозе пази .

    Коментар


    • #32
      До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

      Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
      Отдавна мойто мнение е че траял се прави на изкуствени препятствия. От догодина поне в Самоков се очертава да е така /живoт и здраве.... /.
      Но препятствията с всяко едно състезание ще стават по-тежки.Ще се говори за гуми 33-ки и нагоре. Няма друг начин ако наистина ще се прави траял.
      И клетките би трябвало да са задължителни.
      И друго ми направи впечатление на последното състезание/и не само на него/ :
      Не може да говориме за траял в който участват коли без лебедки и пътеки. Тия две неща би трябвало да станат задължителни. И да има само една две коли да вадят джиповете от трасето.
      При това положение отпада и асистенцията и още повече ще се опрости правилника.
      Ясно ми е че при такава ситуация ще се наруши хегемонията на Самураите и ГАЗ-ките но според менE това е пътя за развиването на траяла.
      Лично мнение.
      Маркане,ама нали нашия в Самоков беще ЛЮБИТЕЛСКИ не е включен в шампионата,ако беше включен щеше да има джипове с клетки, пътеки спортни лебедки и направо друга БИРА.Още един път поздрави за хубавото състезание.А па догодина две едно профи едно за газ уаз и самурай-по атрактивното
      [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

      Коментар


      • #33
        До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

        Този траял, за който говори Маркан е малко по-различен от любителско състезание

        Това състезание беше нещо смесица между затворен кръг с естествени слогове за време(според мен и не само най-атрактивни ,защото участват всякакви машини ииии лошия може и добър да стане ) и истински траял,за който в бг да има един истински траялен автомобил подготвен и то на близнаците проекта

        Ако догодина направите трасето 3 пъти по-непреодолимо няма да има нито каращи , нито зяпащи, и то не че няма да има машини 3, 4 подготвени,а поради чистата причина че няма да е интересно

        Аз лично обичам да наблюдавам техники на каране майсторство, а не тестове на лебетки!

        Съгласен съм,че дори и в аматьорски състезания клетката +лебетка трябва да са абсолютно задължителни!!!
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #34
          До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

          Не сьм сигурен ,че на такьв траял ще има толкова учасници колкото на това сьстезание . И защо мислиш че самураите и уазките нямат шанс .Защо не показа вазможностите на вранглера или страх лозе пази .
          Първо ме викнахте да прайме трасе и да популяризирам състезанието в нета.Не да се състезавам.
          Второ имам различно виждане за траял.
          Трето не мисля че кола без блокажи има място в траял и докато не сложа такива Вранглера нЕма да се състезава а ще тества трасета(ако искате).
          И трето това е мое виждане(писал съм най отдолу) и не казвам че е най правилното.
          И накрая ако не се усложняват тия състезания все някога на хората ще им писне и публиката ще се оттегли.
          Друг е въпроса че такава кола се прави трудно и с доста пари(които аз нЕмам) като доста други ама така е в живота.Некои КЕ гледаме.

          Коментар


          • #35
            До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            И аз искам да благодаря на Всички , които допринесоха с каквото можаха за организирането на това първо / и да се надяваме не последно / състезание в гр. Самоков . Няма да изреждам имена на Спонсори и Организатори за да не пропусня някой . Искам само да изкажа моята гледна точка като участник в това състезание .
            За първия ден голямата дупка с багера беше непреодолима . Много се изписа за нея само ще кажа , че точно на нея се счупих аз , а също така и Витарата на Йонко от Бяла Слатина -/ за което сме си виновни ние / . Мисля , че всички вече се убедихте , че така направените препятствия не са еднакви за всички ! Това , че първите стартират последни втория ден по различно трасе не променя нещата . Първите и последните разбиват трасето и си трошат техниката - което мисля не е редно За в бъдеще ако се прави любителски траял , моля мислете за машините , които караме и който можем да си позволим да правиме . Машини от Испанския и Американския шампионат няма да дойдат да карат затова и не правете дупки и трасета за 44 -ки . За оценяването и точковата система не ми се говори - тя е много сложна и дори е трудна и за самите съдии . Има доста неща за доизглаждане за които си струва да се помисли .
            И не на последно място пак да напомня не е нито скъпо нито сложно напишете по една почитна грамота за всеки един участник в състезанието

            П.С. Искам да благодаря за дадената награда / Кашон ДАМСКИ ПРЕВРЪЗКИ / на единствената жена Мариела Ценева- престрашила се да вземе участие в това трудно състезание / от което се отказаха много от предварително записалите се / .
            Е най-накрая някой да каже нещо за самата действителност.Говориме за любителски траял ,в който участват следователно машини подготвени за такъв вид терен и нищо повече.Това че някой е имал възможност и е подготвил джипа си по-добре от другите,няма нищо лошо,но не трябва да е критерий за изготвянето на трасе,което ще е непосилно примерно за 90 процента от останалите.Да не говорим колко хора могат да си позволят 44-ки гуми.Не знам но,вместо да се увеличават участниците в такива мероприятия ще се намалят и то сериозно.Това за което говорите не е никак лошо,но да не е за любителски съзтезания-ТЕ за това са любителски за да могат да участват по-малко подготвени машини>Да не забравяме къде живеем- Република България!Това няма нищо общо със състезанието в Самоков.На мен ми хареса.
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • #36
              До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

              Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
              Отдавна мойто мнение е че траял се прави на изкуствени препятствия. От догодина поне в Самоков се очертава да е така /живoт и здраве.... /.
              Но препятствията с всяко едно състезание ще стават по-тежки.Ще се говори за гуми 33-ки и нагоре. Няма друг начин ако наистина ще се прави траял.
              И клетките би трябвало да са задължителни.
              И друго ми направи впечатление на последното състезание/и не само на него/ :
              Не може да говориме за траял в който участват коли без лебедки и пътеки. Тия две неща би трябвало да станат задължителни. И да има само една две коли да вадят джиповете от трасето.
              При това положение отпада и асистенцията и още повече ще се опрости правилника.
              Ясно ми е че при такава ситуация ще се наруши хегемонията на Самураите и ГАЗ-ките но според менE това е пътя за развиването на траяла.
              Лично мнение.
              Според мен правилника трябва да е един и същ на всички траял състезания.След като един организатор направи едно две такива състезания разбира какво трябва да се ограничи и какво да се задължи даден екипаж.Ние задължихме лебедките и премахнахме асистенцията на второто ни състезание и веднага екипажите намаляха.Но по добре да се направи състезание с 15джипа подготвени от колкото с 40 не подготвени.В един момент виждаш само как асистенцийте ги вадят от всяко препядствие и ги водят до финала.Дори имахме случай в който един местен със с. самурай (с гуми за мъгла и лек страничен вятър) заобиколи трудните препядствия взе 30мин. наказание и после имаше претенций за първото място.А на второто ни състезание ми заяви че няма да участва защото нямал достатъчно пари да ни плати за да стане първи.

              А също по отношение на самите траяли мисля че трябва да не са на основно трасе кал.Има ли само кал става мазало.Трасето трябва да е с изкуствени препядствия които да не са развалят и да добият други форми след преминаването на 5-6 екипажа.
              OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
              www.offroadprimorsko.com
              0899883765

              Коментар


              • #37
                До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                Изчетох,куп мнения,в който има и истина,но не се отчита факта,че Маркан,може и да има претенций,да организира и кръг от Ф-1,но незнам ,какво ще каже спонсора-Пепи,щото всеки,знае да дава идеи,а е трудно да се намерят толкова пари за два дни състезание в тази криза.Лично то ми мнение че два дни,са малко много,и еднодневно състезание е достатъчно.А за истински траял състезания,ни е малко рано,щото хората нямат пари,за глезотии.Прав е Иван Попов ,че втория ден ,трябваше да се минат,всички препядствия,преди състезанието ,за да не се налага,на първите да разбиват трасето за останалите.Евала,на Румен,изкопа си дупките и си кара по тях.Браво и на спонсора ,щото кара наравно,със всички състезатели,без да се възползва от своята позиция,на човек който плаща,и поръчва музиката.

                Коментар


                • #38
                  До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  Изчетох,куп мнения,в който има и истина,но не се отчита факта,че Маркан,може и да има претенций,да организира и кръг от Ф-1,но незнам ,какво ще каже спонсора-Пепи,щото всеки,знае да дава идеи,а е трудно да се намерят толкова пари за два дни състезание в тази криза.Лично то ми мнение че два дни,са малко много,и еднодневно състезание е достатъчно.А за истински траял състезания,ни е малко рано,щото хората нямат пари,за глезотии.Прав е Иван Попов ,че втория ден ,трябваше да се минат,всички препядствия,преди състезанието ,за да не се налага,на първите да разбиват трасето за останалите.Евала,на Румен,изкопа си дупките и си кара по тях.Браво и на спонсора ,щото кара наравно,със всички състезатели,без да се възползва от своята позиция,на човек който плаща,и поръчва музиката.
                  Мислиш ли че говоря на изуст. Без да е коментирано а .
                  А личното ти мнение не се взима в предвид понеже сам си го казал в поста си на втори ред.(Какво ще каже спонсора.........)
                  А и вече всичко е свирено.Състезанието мина.За догодина-да сме живи и здрави.... Има време.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                    Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
                    Според мен правилника трябва да е един и същ на всички траял състезания.След като един организатор направи едно две такива състезания разбира какво трябва да се ограничи и какво да се задължи даден екипаж.Ние задължихме лебедките и премахнахме асистенцията на второто ни състезание и веднага екипажите намаляха.Но по добре да се направи състезание с 15джипа подготвени от колкото с 40 не подготвени.В един момент виждаш само как асистенцийте ги вадят от всяко препядствие и ги водят до финала.Дори имахме случай в който един местен със с. самурай (с гуми за мъгла и лек страничен вятър) заобиколи трудните препядствия взе 30мин. наказание и после имаше претенций за първото място.А на второто ни състезание ми заяви че няма да участва защото нямал достатъчно пари да ни плати за да стане първи.



                    А също по отношение на самите траяли мисля че трябва да не са на основно трасе кал.Има ли само кал става мазало.Трасето трябва да е с изкуствени препядствия които да не са развалят и да добият други форми след преминаването на 5-6 екипажа.
                    Вече сме двама + на едно мнение.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                      Тоя,пич ,беше "железен,.Ако се променят правилата,към истински,траял,такива като него няма да могат да карат-жалко.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                        Тоя,пич ,беше "железен,.Ако се променят правилата,към истински,траял,такива като него няма да могат да карат-жалко.
                        Напротив, ще си е баш на място, има и клетка, и лебедка, и страхотен хъс.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #42
                          До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                          Маркан,каза,че следващото състезание ще е все по близо до състезанията в Испания.Гуми над 44,отам искат и по-голям мотор,блокажи и усилени диференциали.Как си представяте газката там.Жоро,е страшен,но това ще доведе до много големи разходи и не може да мине само с клетка(то и сега вече много от състезателите имаха)лебедка и хъс.Просто с трици ,маймуни не могат да се ловят.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                            Маркан,каза,че следващото състезание ще е все по близо до състезанията в Испания.Гуми над 44,отам искат и по-голям мотор,блокажи и усилени диференциали.Как си представяте газката там.Жоро,е страшен,но това ще доведе до много големи разходи и не може да мине само с клетка(то и сега вече много от състезателите имаха)лебедка и хъс.Просто с трици ,маймуни не могат да се ловят.
                            Според мен Маркан се изказва образно( за 44-ките). Това няма да стане от днес за утре но пътят е натам.
                            А въвеждането на два класа(хоби и експерт) ще позволи на разходкаджиите и въобще на хората с по-скромни амбиции, средства и възможности пак да си карат.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                              А ,според мен,нещата трябва да се оставят в този си вид поне 1-2г.за да могат да се запалят повече състезатели ,по този спорт.И в стремежа си за победа,хората сами ще започнат да подобряват мащините си.мерките за безопасност могат да се наложат но задължителни лебедки,пътеки и др.,не е нужно.просто точките при асистенция са едни а да се извадиш сам с собственна лебедка са други и отам ако имаш амбиций си търсиш начин,да закупиш,но не задължителни.За разделянето на класове,също мисля че е още рано.В България,всеки се мисли за номер 1,и ако има разделяне административно,дразгите са неизбежни и очертаването на различни лагери и бойкоти.Ако сложноста на състезанията,се запази или измени съвсем малко аз,също ще карам на следващото състезание,но състезания за който се изисква многомесечна подготовка,много време и средства,не ме устройва,все пак ние сме л'юбители,и се участва за тръпката,а не щото някой организира състезание и непременно трябва да отидеш и да си счупиш джипа.Ако бях ме фирмени състезатели,друг,да дава парите,и друг да поправя машините,щеше да ни е все едно на колко и колко тежки състезания ще участва ме.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Любителски траял в гр.Самоков-31.10 и 01.11.2009.

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Според мен Маркан се изказва образно( за 44-ките). Това няма да стане от днес за утре но пътят е натам.
                                А въвеждането на два класа(хоби и експерт) ще позволи на разходкаджиите и въобще на хората с по-скромни амбиции, средства и възможности пак да си карат.
                                Ето малко снимки от 5-я кръг на гръцкия траял шампионат...можете да вземете много идеи...правят го от доста години

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X