Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правила за безопасност при любителски състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Правила за безопасност при любителски състезания

    След състезанието в Нови Искър,вече съм убеден-клетки трябва да има! Ако има и дрегер,тогава още по-добре!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #32
      От: Правила за безопасност при любителски състезания

      Аз не бях там,но видях една смачкана Витара на снимките и помолих колегата да ми ги прати за да видя по-добре как се е деформирала клетката.Въпреки ,че е хем деформирана,хем счупена си е свършила работата!
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image00005.jpg
Прегледи:1
Размер:898.9 КБ
ID:5216152Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image00004.jpg
Прегледи:1
Размер:721.8 КБ
ID:5216153Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image00003.jpg
Прегледи:1
Размер:804.5 КБ
ID:5216154

      Моето мнение е че клетки трябва да има задължително за опасните препятствия според преценка на организатора.Те трябва да могат да се заобикалят от участниците без клетка.Разбира се това трябва да е уредено предварително в правилника и добре обозначено на трасето.
      На Тетевен обаче имаше обръщане през таван на много лесен участък(поне аз като го минавах не усетих да има някаква опасност там).След това доста пъти го гледах на видео,но трябва да се отиде на място за да се разбере точната причина за обръщането.
      Последно редактирано от Младен Стоянов; 05-10-10, 20:14.
      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

      Коментар


      • #33
        От: Правила за безопасност при любителски състезания

        Тази Витара се е обърнала извън състезанието, което разбира се не омаловажава необходимостта от клетка. Даже доказва необходимостта и и за разходки.
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #34
          От: Правила за безопасност при любителски състезания

          Да,търкулнала се е по наклона,който се вижда през прозореца на първата снимка.
          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

          Коментар


          • #35
            От: Правила за безопасност при любителски състезания

            Отново започват безмислени спорове такъв колан онакъв колан.
            Защо един организатор не каже искаме за състезанйието ети това и онова.Тогава всеки да знае какво да слага и дали да участва.
            Тръбите пречили при постоянно каране на джипа като лична кола но пък били нужни.Еми решете какво искате!
            Номожели да се закопчаят добре като толкова даден участник бърза да не допуска да слиза навигатора.Ако не да извади някой друг лев и да си купи истински четириточкови който не са с механизъм.Започвате пак един безмислен спор като "Дали да задължим трабите"!
            Искаш да караш състезание еми направи поне минималните мерки да излезнеш жив.
            Аз лично след Лазарово 2009 не разбирам хора който се пускат на такъв вид състезния без клетки.
            Някой казва на разходки точно там много пъти стават и много по-големи бели!
            Защо не се съберат хората организиращи състезания и направят един общ правилник.Няма сърдити няма виновни!Ако не ти изнася не карай.Било трудно трасето или било лесно.Правилника е един.Нямаш необходимите неща не караш!
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #36
              От: Правила за безопасност при любителски състезания

              Напълно подкрепям това мнение:
              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              Моето мнение е следното:
              Два класа- хоби и експерт. Експерта задължително с клетки, трасетата за хобито без опасни наклони. Намаляване на относителното тегло на времето за преминаване и увеличаване теглото на прецизността на преминаване. Гоненето на време е главния виновник за инцидентите. Видяхми, че от много бързане може да се изтъркаляш и между препятствията. На Тетевен 2010 според мен се обърнаха над 10 джипа( поправете ме, ако греша), докато на последните две състезания в Лазарово няма нито един обърнат джип
              ,както и:

              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
              Защо не се съберат хората организиращи състезания и направят един общ правилник.Няма сърдити няма виновни!Ако не ти изнася не карай.Било трудно трасето или било лесно.Правилника е един.Нямаш необходимите неща не караш!
              Остана двете неща да може да се комбинират и ще е по-добре за всички-състезатели и организатори!В повечето случаи организаторите са или са били състезатели.Но е добре при обсъждане на общ правилник да има и опитни състезатели.

              П.С.В спора се ражда истината-нека се видят повече гледни точки,колкото и нелепи и невежи да ни се струват все може да излезе от някъде добра идея.

              Забележка:мнението ми е пристрастно-харесвам траял,а не рали.
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • #37
                От: Правила за безопасност при любителски състезания

                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                Моето мнение е следното:
                Два класа- хоби и експерт. Експерта задължително с клетки, трасетата за хобито без опасни наклони. Намаляване на относителното тегло на времето за преминаване и увеличаване теглото на прецизността на преминаване. Гоненето на време е главния виновник за инцидентите. Видяхми, че от много бързане може да се изтъркаляш и между препятствията. На Тетевен 2010 според мен се обърнаха над 10 джипа( поправете ме, ако греша), докато на последните две състезания в Лазарово няма нито един обърнат джип.
                Жоре не е така.НА предпоследното има един обърнат в трасето и 2 извън него!
                Какво значи опасни наклони?
                Давам пример.На Лазарово 2009 страничния наклон на някой се струваше опасен на други не!
                На Нови Искър чух мнения че ще има много търкаляне но други казваха че са елементарни.Та идеята ми е че все пак всеки който иска да кара в състезание трябва да знае каде отива и в какво ще участва.
                Без да казвам имена на едно състезание имаше екипажи който дори не бяха поглеждали трасето!
                После мрънкат за това и онова.
                Та направете един правилник който като чета на всички състезания май вече е направен от някой другите само копират и поправят тук и там и после обяснете на тези който искат да карат какво да правят с колите и какви ще са ограниченията.Без ограничения няма как да стане.Искате да стават професионални кажете кое е Експерт кое е Хоби.
                Моето мнение е че трасето за експерт не трябва да се бърка с хоби.
                Единственото разграничаване на класове което бе направено е на Лазарово като там се разграничавахме само по-гуми и който има клетка.
                Е може примерно да се пусне един самураи с 35-ци който няма душа да върви но иска да кара?Това го пращаше в Експерт!
                Сега зимата има много време за обмисляне и решете кое ще е най-добре!
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #38
                  От: Правила за безопасност при любителски състезания

                  Според мен лазарово 2010 е за пример, защото не се гонеше време,нямаше инциденти. А икакто е казано / бързата работа срам за майстора /

                  Коментар


                  • #39
                    От: Правила за безопасност при любителски състезания

                    АЗ МИСЛЯ ЧЕ КОЛАНИ И КАСКА СА НЕОПХОДИМИ.ЗНАМ ГО ОТ ОПИТ.А КЛЕТКАТА МИ ЗАПАЗВАШЕ ДЖИПКАТА.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Правила за безопасност при любителски състезания

                      На последното състезание в Николово елемента време беше елиминиран почти напълно.Имаше само максимално време за преминаване на препятствие.Не видях никой да бърза.То и нямаше къде да се кара бързо-такива бяха препятствията и разстоянията между тях.Имаше лебедки,пътечки.И въпреки че препятствията бяха доста тежки,не видях никъде предпоставка за инцидент.Мисля,че това е още едно доказателство за една от насоките,в които трябва да се работи за подобряване на безопасността-елиминиране на елемента време при класирането.
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #41
                        От: Правила за безопасност при любителски състезания

                        Още малко доказателства за безопасността,която дават клетките.Това са клипчета,които колеги са качили тук във форума от втория ден на състезанието в Шумен.Благодарение на клетките и коланите,никой от екипажите не пострада:

                        http://www.youtube.com/watch?v=ALuX9ImMigc

                        http://www.youtube.com/watch?v=Ol7RiwgRS0E
                        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                        Коментар


                        • #42
                          От: Правила за безопасност при любителски състезания

                          Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                          Инцидента стана пред очите ми,наистина не му беше работа да пипа въжето,освен това с нищо нямаше как да помогне за по-бързото излизане от екстрема.За съжаление адреналина си каза думата и стана белята,радвам се ,че колегата се е оправил!Не е ли задължително осигуряване на линейка при организиране на състезание/може и аз да не съм я видял/?Питам,защото ние също искаме да правим състезание и проучваме нещата.
                          Става въпрос за тук-след втората минута:
                          http://www.youtube.com/watch?v=-L77k...mbedded#at=120

                          На затворено трасе е добре да има линейка,но какво се прави на трофи,където в дън гори тилилейски нищо не може да стигне освен нас?А на рали с 300км етап?Интересно е някой да сподели опит как се прави това?
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • #43
                            От: Правила за безопасност при любителски състезания

                            всеки от участниците е линеика,свилен го показа.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Правила за безопасност при любителски състезания

                              Първоначално публикуван от MGEORGIEV Преглед на мнение
                              всеки от участниците е линеика,свилен го показа.
                              Правси Бати Матьо навсеки може дасе случи това според мен е нещото на което му викат ФЕАРПЛЕЙ.Мисля че Свилен и несамо той даже дане бяха карали още и трябваше да направят това щяха поне така мисля

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X