От: Правила за безопасност при любителски състезания
Това за коланите е вярно.Много хора караха без колани.Вярно е че стандартните колани наистина заяждат,когато колата е под наклон.Не мога да си обясня още защо,но моите колани са наред и работят добре,но на наклона просто не можеш да го изтеглиш навън.Затова и се забавих страшно много време и спирах на 2 пъти-за да закопчея навигатора.При нашия спорт по-доброто решение са четириточковите колани,както от гледна точка на откопчаване и закопчаване,така и при преобръщане.Но отново стои въпроса:Колко от участниците в състезания могат да си го позволят?
Така или иначе,много се радвам,че спора започна.Ясно е,че пълно щастие няма,както и няма обсолю правилно мнение за който и да е въпрос-всеки има право на мнение.Аз мога да споделя моя опит извън оффроуда-когато нещата свършват добре-всичко е ОК.Когато накой се нарани леко,или счупи ръка или крак-нещата също минават и заминават.Но когато не дай боже има фатален инцидент-тогава има разследване и то сериозно(личен опит).Независимо от декларациите,които подписваме преди старта!Тогава път назад няма.И не само това-тогава може и да ни подгонят и да нямаме вече възможност така свободно да си организираме и провеждаме състезания.
Първоначално публикуван от vladyas
Преглед на мнение
Така или иначе,много се радвам,че спора започна.Ясно е,че пълно щастие няма,както и няма обсолю правилно мнение за който и да е въпрос-всеки има право на мнение.Аз мога да споделя моя опит извън оффроуда-когато нещата свършват добре-всичко е ОК.Когато накой се нарани леко,или счупи ръка или крак-нещата също минават и заминават.Но когато не дай боже има фатален инцидент-тогава има разследване и то сериозно(личен опит).Независимо от декларациите,които подписваме преди старта!Тогава път назад няма.И не само това-тогава може и да ни подгонят и да нямаме вече възможност така свободно да си организираме и провеждаме състезания.
Коментар