Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шести кръг от ендурошампионата - Севлиево !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Ееей,май ще ви се размине!Вендо нещо не може да си сглоби мотора,пък аз май ще ходя на едно състезание по Супермото в Турция...Късметлии!!

    Но ако все пак не ходя при амуджите си нямам партньорче (пак :x ) Имайте ме в предвид
    К. Кулев

    Коментар


    • #62
      Калине, жалко, че няма да карате с Вендо, но ако дойдеш ще ти намерим човек, няма страшно! Вендо точно похвали Хускварната ...
      ... пък и прогнозите са за дъжд

      Коментар


      • #63
        Знаем ли някакви ''глупости'' като надморска височина,тип на трасето,настилка нещо...
        Просто да зная как да си настроя окачването,кои комплекти гуми да приготвя (с кои смеси на каучука),за двигателя кой режим ще е най-подходящ...(нали знаете-жигльори,електроника,ауспух)
        К. Кулев

        Коментар


        • #64
          гледай да има бензин да има що годе въздух в гумите
          и като ритнеш да пали

          Коментар


          • #65
            Хайде де разкажете какво стана на състезанието???

            На мен вчера ми извадиха пирона от ръката и ми е супер гот! Вчера и днед се повозих, ама лекичко де....

            Коментар


            • #66
              EEEE не забравяйте че съм от Севлиево, ако мога да бъда с нещо полезно само викнете. Може да съм начинаещ ама все ще мога да помогна с каквото мога!!! Ще бъде удоволствие за мен.
              ОБОЖАВАМ ДА ЦАПАМ В КАЛТА
              Начин на живот- за някой:)Honda Shutlle 4WD 16V, Suzuki Samuraj SJ413, Toyota Runner 2.5TDI, Мургаш

              Коментар


              • #67
                ами отбора на Crazy Job пак показа как са подготвени.Сьответно Кокера и Жасмин са фаворитите.Организацията беше много слаба.Не дадоха наградите от Германос на Кокера и Жас.Никой не разбра че има кръг и на писта затова всички си тръгнахме в събота.[/img][/list]

                Коментар


                • #68
                  Опаа тука сме
                  дайте да не критикуваме излишно организацията
                  Организаторите бяха вложили МНОГО ТРУД И СТАРАНИЕ
                  просто се е получила лека дезинформация отоносно някои неща а и
                  съботата се случи работен ден което допълнително усложни малко нещата

                  Коментар


                  • #69
                    Като за първи път смятам че организацията не беше лоша
                    момчетата много се бяха постарали
                    като казвам момчета не мога да не спомена и момичетата щото и Вера
                    Ладогова или VELA както е по известна в форума и тя беше там и свърши не малко работа за което може само да сме и благодарни
                    Имаше проблеми разбира се ма то кога ли е нямало
                    един от основните проблеми дойде тоя път от некви горски стражари ли са там ПЪДАРИ ли са не знам
                    "Царя дава пъдаря не дава" и тоя път се оказа много вярна
                    след като имаха всички необходими разрешителни и всички които трябва бяха предупредени за състезанието организаторите си мислеха че всичко е наред ама се чу че некой си французин е дал 10 000 евро да стреля из родните балкани та покрай тва явно някой хора решиха че им пречим е разбира се за това предполагам че им е помогнало и нивото им на култура щото да махнеш маркировките или на места да ги обръщаш след което да гледаш сеир как ви се струва
                    част от маркировката беше махната от някакви горски добре че имаше маркировка и със шпрей а и славаБогу на много места из пистата се засякохме с хора които наблюдаваха състезанието та ни опътиха
                    организаторита отреагираха и разпратиха техни хора на ключови места да "регулират" движението
                    въпреки всичко това нямаше много заблудени или поне заблудени за дълго освен суйката който се поразходил из южна българия насам натам да види как е положението
                    между другото добре че не е попаднал на някои от въпросните горски щото нямаше да им се размине а пушките в случая нямаше да им помогнат особенно всеки който познава суйката по отблизо знае за какво става въпрос
                    накрая въпросните пъдари успяха и още един зулум да направят заключиха някяква бариера на един от пътищата и една от колите на организаторите не можеше да се прибере до хижата
                    а те най нагло и "наредили" да върви към южна българия и да се оправя както ще защото те нямало да вдигнат бариерата
                    пак късмет са имали че суйката се заблуди и закъсня щото подозирам че нямаше да им се размине само с "доброволно" вдигане на бариерата
                    въобще типично по български безумия
                    иначе състезанието не беше лошо трасето беше интересно като единствената ми забележка е че бе прекалено много по пътища и то доста скоростни и в същото време криещи безброй капани което е опасно и не е типичното ендуро а по скоро нещо като бая1000 беше на места
                    въобще според мен пътищата та било то и черни бива колкото е възможно да се избягват и да се набляга на пътеките както и на движение по места където въобще и пътеки няма,както беше на бухово и бистрица например
                    по някой от пътищата се движеха и камиони Камаз в насрещтното и макар че бяхме предупредени не беше много приятно засичането с тия машинки
                    шофьорите им обаче проявиха разбиране и много внимаваха като ни видят спираха и отбиваха за да направят път

                    Коментар


                    • #70
                      иначе имаше много нови неща за шампионата които отдавна се замислят и тук се приложиха за пръв път
                      печатите например се слагаха на специално залепено върху каската листче което е много по удобно от закачените на врата карти
                      тази практика се ползва на много от състезанията на запад и улеснява доста цялата работа
                      времеизмерването също беше много добро и веднага след финала всеки можеше да види на лаптопа какво му е времето
                      Недостатък според мен бе относително малкият брой контроли заради което и възникнаха накрая някои спорове за първото място
                      макар че победителите имаха всички печати а за това че познават местността според мен никой не може да им се сърди
                      всъщтност според мен регламента бе спазен хората си бяха събрали печатите а всъщтност това се искаше просто организаторите така трябва да съобразяват местата на контролите и броя им че да не могат да възникват спорове
                      по тези въпроси се породиха интересни дискусии и за догодина въпроса ще бъде решен кардинално но...за това в друга тема

                      Коментар


                      • #71
                        Честито на победителите!

                        Разбрах че добре сте си прекарали - покарали. (бахмааму що не дойдах поне да гледам или да снимам ?? ) Както се казва - щом всичко свършва добре заначи е минало добре. Важното е да няма сериозни инциденти, пък организацията няма как да е по-различна от тази на останалите състезания
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #72
                          Трудно може да се добави нещо след "речта" на Митков!
                          Искам и аз да кажа че организаторите доста се бяха постарали,не бива да им се сърдим.Някои маркерите бяха поставени на супер невидими места ама май затова бяха оцеляли след инвазията на горските.Иначе трасето беше перфектно за моя мотор,направо ме е яд като се сетя за скъсаното жило и колко време изгубих в ремонт.Но и това се случва в ендурото!
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #73
                            Дааа, като гледам нещата генерално не отиват на добре. Както е тръгнало догодина може и да няма толкова кръгове. Ще се опитам да ви обясня проблемите, които наблюдавам след всеки кръг.

                            1. Създаването на трасе от досегашен тертип е много-много трудна задача за организаторите.
                            2. Възможно е махане/заличаване/променяне на маркерите или попадане на маркери от предишни състезания.
                            3. Приходите от състезанието не покрива разходите дори и в сегашният минимален вариант на организация, която дори не е достатъчна. Т.е. трябва да се наемат хора, които да поемат част от организацията. Причината, че двете състезания покрай София бяха доста успешни се дължи главно на рамото, което ни удариха OFFRoad-Bulgaria.com, та ние се занимавахме само и единствено с трасетата. Да не говорим за финансовите разходи по останалата организация, които те поеха на 100%. Не мога да си представя организаторите на другите състезания в какъв стрес са били при създаването на техните състезания и колко пари са загубили!

                            Тъка, сега идват двата най сериозни проблема.

                            1. Недоволни състезатели, роптаещи срещу организацията.
                            2. Недоволни организатори, които мамката им се е разгонила да организират това състезание и "някакви" им викат, обиждат, обвиняват, нямайки никаква представа какъв зор им е бил през последните 2 седмици и колко часа са спали пред последните 3 дни.

                            А във крайна сметка какъв е смисълът на тези състезания?

                            Според мен смисълът е да се съберем всички, да покараме и да се повеселим в приятелска атмосфера, не е ли това най важното?

                            А какво се получава на практика? Нерви и интриги, кой знаел трасето, кои минал напряко ... същите проблеми който съсипаха удоволствието в 4х4 състезанията(без тези на OFFRoad-Bulgaria.com).

                            Едно е сигурно, или трябва генерално на променим нещата или ендурото ще последва пътя на 4х4 състезанията(без тези на OFFRoad-Bulgaria.com)

                            Имам някой идеи, но ще ги споделя друг път, че трябва да изчезвам.

                            Коментар


                            • #74
                              Сега някои дето не дойдоха любопитстват за това ще дам кратко описание на трасето и състезанието както го видях аз
                              старта беше на една полана на билото близо до хотел ЕДЕЛВАЙС
                              около 500м след старта трасето влизаше в горски път по който горските на места бяха насипали големи купища пръст за да не може да се минава
                              е ние минахме следваше спускане по същия път който взе да се разширява и стана невероятно каменист с бързи леви десни завои иззад които дебнеха големи камъни нарязани и разхвърляни дървета срутени мостчета и други подобни хубости
                              тука малко не съобразихме скоростта и партньора който водеше на няколко пъти си пробва здравината на каската за щастие без сериозни последици аз също на няколко пъти се разминах на косъм та реших малко да поуспокоя топката
                              след като слязохме доста надолу трасето взе да прави завой на запад като се редуваха качване спускане и рекички с едни хуубави големи камъни
                              пътя съвсем се разшири и на места се засякохме с няколко насрещтоно движещи са камаза за щастие без последствия и за тях и за нас след доста продължително движение по горски пътища с невероятно количество огромни и не чак толкова ръбести камъни излязохме на по мек и не толкова скалист терен а трасето направи завой на юг по една пътечка широка колкото да минат гумите на мотора ,пътечката постепенно навлезе в гъста гора като се виеше между дървета коренища и камъни,на края на пътечката ни чакаше
                              така известният DIDO DR от форума с печат в ръка и слет краткото еее кво прайте бе ни фрасна по един печат и продължихме
                              трасето отново премина по тесен горски път който не след дълго свърши и навлязохме отново в гората тоя път обаче нямаше ни път ни пътека а директно стръмно изкачване през гората което допълнително се усложняваше от паднали дървета и стърчащи коренища а почвата беше доста влажна и хлъзгава тук срещтнахме и най много участници в "затруднение" тъй като на места бе толкова стръмно че спреш ли по някаква причина тръгването после е изключително трудно.Все пак успяхме да преминем без спирания и тъкмо се чудехме дали няма да прегреят моторите когато и гората и баира свършиха и след кратко спускане се озовахме отново на широк прав черен път който предлагаше условия за развиването на максималните възможни скорости те като за нашите мотори не са кой знае колко големи та набързо ги вдигнахме и зачакахме "магистралата" да свърши
                              а тя не свърши ами се превърна в нещо като високоскоростни кални
                              бани някои от които ама мноого кални
                              след като обилно се "поизкъпахме" отново навлязохме в гора а калта се позгъсти като на места беше много дълбока а движещите се преди нас бяха направили дълбоки коловози,терена пак започна да става стръмен като накрая излезе на една стръмна ски писта която на всичкото отгоре бе обилно тревясала а в тревата се криеха най различни изненадки
                              тука явно беше най голямото шоу щото беше пълно със зрители които ако съдя по външния им вид явно доста се кефеха и имаше защо
                              ние обаче не можахме да направим сеир ами просто си минахме от там
                              и продължихме към финала който се оказа недалеч и след няколко зиг зага измежду хижите дойде и очаквания финал

                              Коментар


                              • #75
                                Тъй като Жоро Хаджиев е зает тази седмица, няма ли някой друг от присъстващите да пусне някоя снимка? Краси, не се крий! А Митков има от награждаването. Като ме пусне мързелът, ще набера класирането и ще го публикувам
                                [url=www.offroadbg.net][img]http://forum.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic12_1.gif[/img][/url]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X