По-принцип минималното наказание за контрола е 1 час на състезанията по ендуро,а колкото до това че не си видял печатите, то е логично-просто си давал повече газ , но си дал и по-добро време!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЕНДУРО ШАМПИОНАТ 3-ти КРЪГ -Хасково
Свий
X
-
Специално благодаря на Митака и Бучака за трасето
няма какво да се оплаквам трасето беше много хубаво и сложно но нали точно за това сме дошли да караме а не да се возиме..
още вечертта в петък Бучака беше дошъл и казал за жълтата маркировка а след това преди старта ни напомнил на АТВ-та на следващият ден.
обаче има един момент... всеки зададе въпроса и като получи отговор не слуша нататъка.
за това стана неразбана работа(а за някои и извинение...)
мерси много. беше много хубаво.
щте качиме филмчета по-късно като пребориме камератачем лучше джип,тем дальше до деревни за трактором бежать!!!
Коментар
-
30 мин са малко, защото ако не караш по ртасето и пропуснеш контрола а някой си е карал по трасето и примерно спука гума и я залепи и продължи ще е минал пропуснатата част за 60+ минути и би трябвало пак да е преди този дето е съкратил трасето. Също както Галабин отбеляза, зборът от наказанието за всичките контроли трябва да е повече от максималното време на преминаване на трасето. На Софийското състезание ако не греша наказанието беше 2 часа на контрола, но тъй като всички си бяха взели контролите никой не беше наказан.
Знам че е много неприятно кокато се случи подобно нещо, лично съм го изпитвл не веднъж, но в крайна сметка трябва да се стимулира каране по трасето а не надлъгване, кой да мине по напряко...
Коментар
-
Между другото, при подобна организация, контроли без хора, може да се даде информация предварително за броя на контролите и на разтоянието между тях. Примерно 1ва контрола на 12км, 2та на 27ми км., 3та на 36ти км и т.н.т. По този начин състезателите ще знаят че ги очаква контрола и ще внимават повече наближавайки въпростните километри. За тезо дето нямат километражи, да си сложат от колело примерно, ако искат естествено...
Коментар
-
Ето и снимки от мен. Нямаше да качвам тук, в темата, но има някои интересни, та ги окастрих яко и ги пускам просто за информация.

На Данчо току-що съм му съобщил, че се отказвам от агнешкото в негова полза.

Така е, на медиите най-големият кокал

Бай Васил в София каталяса от ритане, но за Хасково си взе бележка и сега се кефи, а онзи, отдясно рита два мотора и го вижте как изглежда!


Фен на Crazy job се скъса да сваля София и точно тя като се нави, той заспа

- В навигацията играят подкупи!

Фенка, разочарована след финала.

... но на нашият човек му е през ...

Този кадър трябваше да е на предизборен плакат в Харманли и всички тийнове щяха да гласуват за теб Димитре

Казах ви аз да не давате на Бучака разни CRF-и, че виждате к'во става!

Дано David Knight дойде на някой затворен кръг в България, но ми се струва, че и той няма да има шанс!

Без думи.

Финалът в неделя.

- Другият път ще съм с Балканче!
Това са част от кадрите. Сигурно всеки може да открие себе си в резолюция 1024 dpi и да си копне момента в: https://htftp.offroad-bulgaria.com/JORO_HD/1024%20dpi
Аз отивам да празнувам второто място с една фенка.
Коментар
-
Жоре тая идея с плаката дето ти е дошла ЕВАЛА
София много хубаво е излязла на снимката ще има да те черпи
това не може да се каже за Гълъбин обаче
с много пиянска физиономия си го хванал
И накрая
Няма ли някой да пусне класиранията от 1ви и 2 ри ден

то за навигацията знам че сме бая на зад с бай димитър ама поне да видим колко
че да си дърпаме ушите
Коментар
-
Ето тва е
Като се пипне с фотошоп предния номер на мотора за да стане 12 от интегралната бюлетина
и готово. Венсеремос
Жоро, не знам после как ше се разплащаме с тебе щото тва си е интелектуална собственост
не е майтап работа. Тва НСБОП да не ми ги пратиш да се чудя как да се оправдавам
Супер състезание стана и в Хасково. Браво на организаторите! Другия път още по-хубаво да го направят. Победителите доказаха, че предимство имат опитните, а не бързаците
2010 CRF 250 R
Коментар
-
напълно подкрепям всички с доброто си мнение за състезанието, единствено съжалявам че неможах да се топна в някое топло минерално басейнче
...а накъде вървят нещата със следващия кръг, доколкото разбрах ще се ходи до Триград и вероятно там ще е и зареждането с гориво. Предлагам там освен зареждането да се направи и културно масово посещение на пещерата "Дяволското гърло"
така и така ще се спира, защо да не огледаме и забележителностите на този край
Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
като стана дума за затвореното трасе в Хасково беше направено супер
точно както се правят такива трасета на запад по ендуро състезанията
без да прилича прекалено много на мотокрос с достатъчно "ендуро" елементи и в същото време достатъчно атрактивно и за публиката
между другото и на ISDE и на много други ендуро състезания има и крос тест както му викат макар че е по скоро затворен кръг ендуро като за публиката отколкото типичен мотокрос.
Мисля че ще е добре и при нас да има такова нещо.
Дори предлагам половината или поне 1/3 от точките от затворения кръг да влизат в официалното класиране
Разбира се само за хора които са участвали и първия ден в навигацията
Мисля че това е справедливо
Освен това така ще се разреши проблема с равният брой точки на много от участниците
а и други проблеми за които не ми се пише сега
Освен това като си говорихме с близнаците краси и други участници стигнахме до извода че е по добре до затворения кръг да се допускат само участници които са участвали предишния ден и на навигацията
Коментар
-
Първоначално публикуван от mitkov...... Освен това като си говорихме с близнаците краси и други участници стигнахме до извода че е по добре до затворения кръг да се допускат само участници които са участвали предишния ден и на навигацията
абсолютно съм съгласен с това втория ден да вземат участие само състезатели който са участвали и в ориентирането първия ден. Така е лесно, хоп айде на кроса със свежи сили да ги скъсаме другите. мен след първия ден така ме беше огрухал тоя кросак че всичко ме болеше, да не говорим че и доста се понатъртих в едно от паданията. всичко това разбира се ще рефлектира върху постижението 2-рия ден. Ако евентуално някой който не е участвал първия ден иска да кара на затв. трасе, би трябвало да се състезава в отделна група и извън класирането.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар