Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

    Първо искам да изкажа възхищението си от организацията на събора! Не съм присъствал на по-ораганизирано събиране от подобен род, не само в България но и в чужбина, което ме кара да се чувствам горд, че съм член на този форум и общност! (предварително се извинявам ако написаното до тук се приеме за спам)

    Що се отнася до оффроуд маратона, не мога да използвам същите думи... Имам няколко въпроса към организаторите:

    1. Защо се толерират чуждестранни състезатели за сметка на български такива (опити за неспасване на стратовия списък за първия ден, на базата на резултатите от пролога)..?!!

    2. Защо се дискфалифицират участници заради организаторски грешки (организаторите са печатали карнетите върху подобие на тоалетна хартия, без да ги ламинират или защитят по друг начин - както се вижда от една по-горна снимка, а после държат отговорни състезателите за лошото състояние на карнетите)..?!!

    3. Има ли "неудобни" български състезатели, които могат да изложат т. нар. роден елит и подложени ли са те на "по-специално отношение" от организаторите..?!!

    Искрено се надявам в близките дни някои да отговори на тези въпроси, защото съмненията от които са породени оставят лош вкус в устата! Подобно подлагане на чужденците и опитите за манипулиране на състезанието не са в услуга на подобен спортен форум, който иначе има потенциала да се превърне в едно от водещите оффроуд събития в Европа!
    Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 07-09-10, 20:10.

    Коментар


    • #92
      От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

      Колега, я дай малко конкретни факти. Имена, наказания, кое, как. В момента хвърляш тук някакви мъгляви обвинения, би ли уточнил за какво става дума? Така е малко несериозно, някой направил нещо, ама не се знае какво и на кого. За да ти отговори някой, трябват конкретни въпроси с конкретни факти, а не необосновани (за сега) твърдения.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #93
        От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

        Може би трябва да поясня за какво става въпрос, за тези които не са запознати с повода за горния ми пост. Преразказвам събитята в хронологичен ред...

        Става дума за състезателя Едуард Багдасарян, който се състезава с ATV (GPS). Същия бе поставен последен в стартовия списък за пролога с номер 407, като преди него бяха пуснати състезател с технически проблем и двама без никакъв опит, каращи с един GPS (единия води, а другия го следва), Въпреки "тапата" и невъзможноста да се изпреварва по трасето, Еди успя да даде второ време в пролога. На следващия ден - точно преди старта на първия етап, Еди е убеждаван да отстъпи стартовата си позиция на гръцки състезател, дал по-слабо време на пролога с една секунда, като довода на организаторите е, че една позиция не била от толкова голямо значение (в този смисъл, какъв е и смисъла от пролога?)...!!! По време на първия ден Еди Багдасарян се раздава максимално, изпреварвайки целия керван. Свършва му бензина, зарежда и пак си връща първата позиция, като му се налага на няколко пъти да спира и чака останалите българи (дори е пушил цигара по неговите думи), чиито имена няма да споменавам... Накрая финишира първи (от раздаваната газ прогаря ауспуха на ATV-то си - дупка 1 кв. см.). За капак на финала му сервират, че ще го дискфалифицират, защото карнетата му била в окаяно състояние (през повечето време вали, има и доста серьозни водни препятсвия)... След заформилия се скандал и застъпването на чуждестранни състезатели за Еди, му се казва, че ще му се запише време за първия ден - най-слабото дадено време за деня, плюс два часа отгоре, без да му са дадени повече обяснения (по информация до снощи)...Същия не присъства в неофицялното класиране от първия ден до момента - публикувано на сайта на надпреварата... Няма да коментирам горецитираните факти! Неки всеки си прави изводите сам, докато организаторите не дадат някакво офицялно обяснение...

        П.П. Надявам се, че съм бил достатъчно конкретен!

        Коментар


        • #94
          От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

          Така вече е ясно, че аз в момента пиша от Будапеща и трудно схващам какво става на Маратона. Еди сигурно ще си подаде контестация, какъвто е реда, пък като завърши състезанието и той, и организаторите ще могат да кажат от първо лице какво е станало. Но сега всички са в трасето и няма кой да отговори тук, нека изчакаме спокойно края на състезанието. А проблема с карнета само при Еди ли е, или всички са мокри и кални? Това също е важно, ако ще се отправят упреци към качеството на хартията. Щото ако останалите са сухи, значи проблема е в съхранението по скоро.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #95
            От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
            Така вече е ясно, че аз в момента пиша от Будапеща и трудно схващам какво става на Маратона. Еди сигурно ще си подаде контестация, какъвто е реда, пък като завърши състезанието и той, и организаторите ще могат да кажат от първо лице какво е станало. Но сега всички са в трасето и няма кой да отговори тук, нека изчакаме спокойно края на състезанието. А проблема с карнета само при Еди ли е, или всички са мокри и кални? Това също е важно, ако ще се отправят упреци към качеството на хартията. Щото ако останалите са сухи, значи проблема е в съхранението по скоро.
            Нямам информация за състоянието на карнетите на останалите състезатели (при ATV и мотоциклетите), но по-нагоре има пост-ната снимка с карнетата на Еди (в ръцете му) и от нея ясно се вижда каква е хартията на която е отпечатана (не е по-дебела от листата на тефтера, който държи момичето от организацията)! Г-н Златев, вие с вашия огромен опит, много добре знаете как трябва да се изготви една карнета за оффроуд състезание с оглед на условията при които се провежда то...!!! Нали не твърдите, че Еди нарочно си е киснал карнетата в някоя локва "за по-весело"...?!! Смятам, че въпросите които съм задал са съвсем основателни! Знам, че надпреварата е в разгара си и, че отговори няма да получим веднага, но предпочитам да ги задам навреме, от колкото след време, когато вече ще са се натрупали други събития и емоции...

            Коментар


            • #96
              От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

              Днес доколкото разбрах (неофициално си е било тежичко. Чужденците са почнали да се сблъскват с "българската офроуд действителност" и да дават фира един по един...

              Снимки от етап 2 тук и тук

              Коментар


              • #97
                От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                При разговор между мен и Теранова на сервизния парк в Сопот, човека сподели че трасето (1-ви етап) му е дошло в повече. Настроеното окачване за Дакар и други пустинни рейдове му е изиграло лоша шега. Имал е непрекъснато проблеми с камънака, коловозите, честите промени в релефа и накъсаното темпо на трасето.
                Дойде с разкрачена предница, и отчаяние в очите.
                Днес дали е стартирал?
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #98
                  От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  Днес дали е стартирал?
                  Не стартира, за разлика от колегата си. Но, като гледам, сега Исузото е спретнато като да е готово за утрешния старт. Може би се надява по трасето в Гърция да си възвърне малко самочувствието ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #99
                    От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                    Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                    Може би трябва да поясня за какво става въпрос, за тези които не са запознати с повода за горния ми пост. Преразказвам събитята в хронологичен ред...

                    Става дума за състезателя Едуард Багдасарян, който се състезава с ATV (GPS). Същия бе поставен последен в стартовия списък за пролога с номер 407, като преди него бяха пуснати състезател с технически проблем и двама без никакъв опит, каращи с един GPS (единия води, а другия го следва), Въпреки "тапата" и невъзможноста да се изпреварва по трасето, Еди успя да даде второ време в пролога. На следващия ден - точно преди старта на първия етап, Еди е убеждаван да отстъпи стартовата си позиция на гръцки състезател, дал по-слабо време на пролога с една секунда, като довода на организаторите е, че една позиция не била от толкова голямо значение (в този смисъл, какъв е и смисъла от пролога?)...!!! По време на първия ден Еди Багдасарян се раздава максимално, изпреварвайки целия керван. Свършва му бензина, зарежда и пак си връща първата позиция, като му се налага на няколко пъти да спира и чака останалите българи (дори е пушил цигара по неговите думи), чиито имена няма да споменавам... Накрая финишира първи (от раздаваната газ прогаря ауспуха на ATV-то си - дупка 1 кв. см.). За капак на финала му сервират, че ще го дискфалифицират, защото карнетата му била в окаяно състояние (през повечето време вали, има и доста серьозни водни препятсвия)... След заформилия се скандал и застъпването на чуждестранни състезатели за Еди, му се казва, че ще му се запише време за първия ден - най-слабото дадено време за деня, плюс два часа отгоре, без да му са дадени повече обяснения (по информация до снощи)...Същия не присъства в неофицялното класиране от първия ден до момента - публикувано на сайта на надпреварата... Няма да коментирам горецитираните факти! Неки всеки си прави изводите сам, докато организаторите не дадат някакво офицялно обяснение...

                    П.П. Надявам се, че съм бил достатъчно конкретен!
                    Колега ще си изкажа моето мнение,като външно лице поканено от Сашо Ковачев да взема участие като контрола.Първа контрола на SS1.

                    До обяд преваляваше къде слабо къде силно, но всеки учасник можеше да се подготви още от старта ,сутринта валеше и бе мъгливо (около 06.00 бивака на състезанието).

                    Карнетите са от картон не ламиниран,но това не пречи те да се носът някъде кадето няма да се намократ,пилотите които ги носиха във външните джобове по якета и панталони бяха понамокрени,други ги носеха във вътрешните джобове и раници,вярно губеха по някоя секунда (около 15-20 сек.) докато ги извадат но това не им пречише да ги извадат и поставят пак там.

                    За горивото Еди не зареди при нас въпреки че имаше туба, при нас я донеси Тодор Христов и бе през цялото вереме докато не минаха по голяма чест от АТВ и мотори,дори и той се учуди защо Еди не е заредил, други които си бяха предвидили зареждане го направиха и продължиха.

                    Таве е моето наблюдение върхо малка част от надпреварата.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]
                    RR Classic

                    Коментар


                    • От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                      Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                      Нямам информация за състоянието на карнетите на останалите състезатели (при ATV и мотоциклетите), но по-нагоре има пост-ната снимка с карнетата на Еди (в ръцете му) и от нея ясно се вижда каква е хартията на която е отпечатана (не е по-дебела от листата на тефтера, който държи момичето от организацията)!
                      Ето я пак въпросната снимка. Това в ръцете на Станислава е карнета на друг състезател, който е в доста по-добро състояние.
                      Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение

                      Еди: Това ми е карнета...
                      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                      Walter Rohrl
                      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                      Коментар


                      • От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                        Първоначално публикуван от ders4 Преглед на мнение
                        Колега ще си изкажа моето мнение,като външно лице поканено от Сашо Ковачев да взема участие като контрола.Първа контрола на SS1.

                        До обяд преваляваше къде слабо къде силно, но всеки учасник можеше да се подготви още от старта ,сутринта валеше и бе мъгливо (около 06.00 бивака на състезанието).

                        Карнетите са от картон не ламиниран,но това не пречи те да се носът някъде кадето няма да се намократ,пилотите които ги носиха във външните джобове по якета и панталони бяха понамокрени,други ги носеха във вътрешните джобове и раници,вярно губеха по някоя секунда (около 15-20 сек.) докато ги извадат но това не им пречише да ги извадат и поставят пак там.

                        За горивото Еди не зареди при нас въпреки че имаше туба, при нас я донеси Тодор Христов и бе през цялото вереме докато не минаха по голяма чест от АТВ и мотори,дори и той се учуди защо Еди не е заредил, други които си бяха предвидили зареждане го направиха и продължиха.

                        Таве е моето наблюдение върхо малка част от надпреварата.
                        Значи до колкото разбирам и други състезатели са имали подобен проблем с карнетите (повече или по-малко), което говори по-скоро за организаторски пропуск, а не за несерьозно отношение от страна на състезателите. Нормално е ако Еди е бил най-бърз по трасето, да е и бил повече измокрен в т.ч. и карнета му, и не мога да разбера как това въобще може да се използва като повод за дискфалификация или наказание в едно уважаващо себе си оффроуд състезание...?!! С оглед и на останалите странни факти, у мен се затвърждава убеждението, че на Еди му се пречи умишлено. Някои хора видяха колко бърз е той още през месец май в Гърция (където през първия ден му сложиха файл с грешен формат в GPS-а и се отказа, а на втория ден "сложи" на всички ATV-та и мотори час и половина, като се наложи организаторите да го молят да спира и чака по контролите за да не се откажат или обидят останалите)... След това състезание бе поканен да кара за Can-Am в състезанията (GPS) на територията на Гърция, но той учтиво отказа (дали някои български колеги не са прекалено честолюбиви или злопаметни..?)...

                        Свършването на горивото и презареждането, не са посочени като проблем от състезателя (най-вероятно не е разчел правилно разхода на гориво с оглед на трасето и не е достигнал точката за зареждане предвидена от организаторите).

                        От качените снимки от втория ден на състезанието, виждам, че Еди е стартирал, макар, че не му е записано време от първия ден! Искрено се надявам машината му да издържи до края и Еди да покаже на какво е способен въпреки всичко и всички...

                        Коментар


                        • От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                          Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
                          Ето я пак въпросната снимка. Това в ръцете на Станислава е карнета на друг състезател, който е в доста по-добро състояние.
                          Дали е на друг състезател и карал ли е този състезател джип, не мога да твърдя! Мога да твърдя само, че от снимката достатъчно добре се вижда, че това не е картон (в ръцете на Станислава се вижда, че карнетата е згъната минимум на две - преценете сами дебелината и здравината) или ако е от картон, той е хидроскопичен (нещото в ръцете на Еди прилича по-скоро на попивателна хартия)... Искам също да ми бъде посочено, къде в предварително обявените правила на състезанието изрично е записано, че участници повредили карнетите си неволно - в следствие на метеорологичните условия и особеностите на трасето по време на надпреварата ще бъдат дискфалифицирани или наказвани и по какъв критерий ще бъде определяно наказанието им...?! Колко процента от събраните такси за участие щеше да струва на организаторите да ламинират карнетите, или да ги поставят във водонепромокаеми джобове, които състезателите да окачат на вратовете си - под дрехите (които се вадят лесно и не се губят минути заради това)
                          ..?!! Мога да продължа с подобни въпроси до края на състезанието...

                          Коментар


                          • От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                            Няма нужда да продължаваш. Правилата са ясни.
                            Колко щеше да струва на състезателя да си сложи карнета в непромокаем плик (заедно с телефона и гражданската например) и да си го запази до края на състезанието.
                            Грижата на сътезтеля е да си пази, забележи, да полага усилия да си запази карнета. И на тоалетна хартия да е, то това е най-важния документ на състезателя по време на състезанието.
                            Да си направиш карнета на парцал... то състезателя явно има още да се учи. Що не вземеш да си оставиш гпс-а без батери, а после да се чудиш на наказанията.
                            Не взимам страна, но това с карнета не е за сърдене.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                              Пламене, тук не става дума за сърдене! "да си направиш карнетата на парцал" означава да го направиш умишлено! Още един въпрос! Раздадените номера за състезанието, започнаха да падат от лекия дъждец и мъглата още преди пролога! Състезателите ги облепяха с гафер за да не ги загубят! Номера на един състезател също е много важен за едно състезание! Ако въпросниите номера останат някъде по локвите и реките, пак състезателя ли е виновен..?!! Ниското качество на изработените от организаторите матеряли е едно, а незареждането на GPS-са от състезателя съвсем друго... А правилата по този въпрос не са никак ясни в случая, нито критериите... Както каза един колега по-горе - контрола на SS1, Еди не е бил единствения с намокрена карнета, но е единствения наказан! Съвпадение или не, Еди е бил първи след първите два етапа, а след наказанието вече не е... Опита да му се отнеме стартовата позиция какво е...?!! Прекалено много съвпадения, за да ги приема за случайност! За да подаеш контестация заплащаш 100 евро такса, която ако бъде уважена (контестацията) ти връщат парите, и ако контестацията ти е срещу организаторите, познай кога ще те "уважат" и как...?!! Всичко прекалено много прилича на печалбарство, а както знаем икономията е майка на мизерията...!!!!

                              П.П. И да обвиниш в немарливост човек, който си носи паростуйка и си мие АТВ-то след всеки състезателен ден, стартира винаги с изпран екип и почистини ботуши и каска, докато болшинството си карат кални до края, е меко казано несерьозно...
                              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 08-09-10, 10:45.

                              Коментар


                              • От: "БАЛКАН ОФФРОУД МАРАТОН 2010"

                                Сега виждам, че Еди е втори (ATV GPS) в официалното класиране от 7-ми. Върви и разбери какво става..?!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X