Пак сте се поотклонили от реалността...
Значи според мен са 3 групи.
1. Безкруполни състезатели, готови да спечелат по какавто и да е начин.
2. Честни състезатели, даващи всичко от себе си и спазващи правилата на играта.
3. Хора които са дошли да си правят кефа, състезават се, но никога няма да подминат закъсала кола, без да им помогнат(ако могат), пазят техниката и си доставят удоволствие.
Пътвият и вторият тип не включва удоволствие, което е заменено с яко напрежение.
Ние с кралев, както и Пламен Йоцов им доказахме че може да ги бием, въпреки козовете които се даваха на конкуренцията. Смачкахме ужастно много кинти за целта. Много тренировки - много каране.
Вушев за да стане 1-ви трябва:
1. да си намери спонсори.
2. да си намери навигатор.
3. да не участваме ние или да се раздели шампионата на класове...
Аз лично мога да стана навигатор на всеки честен пилот срещи 1000лв за 2-дневно състезание, въпреки че за толкова пари спокойно може да си купиш не едно а 3 състезания
Значи според мен са 3 групи.
1. Безкруполни състезатели, готови да спечелат по какавто и да е начин.
2. Честни състезатели, даващи всичко от себе си и спазващи правилата на играта.
3. Хора които са дошли да си правят кефа, състезават се, но никога няма да подминат закъсала кола, без да им помогнат(ако могат), пазят техниката и си доставят удоволствие.
Пътвият и вторият тип не включва удоволствие, което е заменено с яко напрежение.
Ние с кралев, както и Пламен Йоцов им доказахме че може да ги бием, въпреки козовете които се даваха на конкуренцията. Смачкахме ужастно много кинти за целта. Много тренировки - много каране.
Вушев за да стане 1-ви трябва:
1. да си намери спонсори.
2. да си намери навигатор.
3. да не участваме ние или да се раздели шампионата на класове...
Аз лично мога да стана навигатор на всеки честен пилот срещи 1000лв за 2-дневно състезание, въпреки че за толкова пари спокойно може да си купиш не едно а 3 състезания
Коментар