От: Трофи шампионат 2018
Думата комисия наи вероятно дразни но все си мисля че трябва да има кадърни хора като вас организаторите да могат нещата да се случват.Излизат казуси за които решения могат да вземат само оторизирани хора .Има много въпроси на съдии и състезатели ,те трябва да знаят кои хора трябва да дадат правилния отговор.А относно различни правилници за всяко състезание е много лоша идея.По добре един не толкова перфектен но всички да го знаем и спазваме .
					Думата комисия наи вероятно дразни но все си мисля че трябва да има кадърни хора като вас организаторите да могат нещата да се случват.Излизат казуси за които решения могат да вземат само оторизирани хора .Има много въпроси на съдии и състезатели ,те трябва да знаят кои хора трябва да дадат правилния отговор.А относно различни правилници за всяко състезание е много лоша идея.По добре един не толкова перфектен но всички да го знаем и спазваме .





 Едно време карахме без да се спират времената на екстремите - стигаш до екстрема , има тапа , биеш си един шут и търсиш да заобиколиш екстрема за да се "вържеш на трасето ... Отнасяш си наказанието за това , ама спестяваш време във висене в тапата и в самото преминаване , тактика му викат на това . Да ти разправям ли на Пловдив как поради моя грешка стигнахме последни на SS-а , а там 5 джипа вътре и още пет чакат отвън ... Заобиколих го , отнесох си 2 часа наказание и станахме втори след братята Ракич . Сега с тези заобикаляния на екстремите се получава следното - състезателите или разбират кой е най трудния екстрем , или просто си оставят последния да не го карат ... Калин Митров каза една много хубава приказка - Аз съм дошъл да карам , не да заобикалям екстрема ! Да си видял на Сърбия Трофи или на Хърватия Трофи някой да спира времена заради тапа или да се заобикаля екстрем без наказание !? Няма и да видиш , стигаш на екстрема и влизаш да го биеш , ще изпреварваш ли , ще газиш , ще прескачаш ли , това си е твоя работа - за това си отишъл на състезание ... Тръгваш и караш , като се затвори етапа , съдията събира лентите и който карал , карал , не го интересува че ти си стоял в тапата ...
 Едно време карахме без да се спират времената на екстремите - стигаш до екстрема , има тапа , биеш си един шут и търсиш да заобиколиш екстрема за да се "вържеш на трасето ... Отнасяш си наказанието за това , ама спестяваш време във висене в тапата и в самото преминаване , тактика му викат на това . Да ти разправям ли на Пловдив как поради моя грешка стигнахме последни на SS-а , а там 5 джипа вътре и още пет чакат отвън ... Заобиколих го , отнесох си 2 часа наказание и станахме втори след братята Ракич . Сега с тези заобикаляния на екстремите се получава следното - състезателите или разбират кой е най трудния екстрем , или просто си оставят последния да не го карат ... Калин Митров каза една много хубава приказка - Аз съм дошъл да карам , не да заобикалям екстрема ! Да си видял на Сърбия Трофи или на Хърватия Трофи някой да спира времена заради тапа или да се заобикаля екстрем без наказание !? Няма и да видиш , стигаш на екстрема и влизаш да го биеш , ще изпреварваш ли , ще газиш , ще прескачаш ли , това си е твоя работа - за това си отишъл на състезание ... Тръгваш и караш , като се затвори етапа , съдията събира лентите и който карал , карал , не го интересува че ти си стоял в тапата ...
							
						 .Ама после доидоха и мрънкачите що твоя джип бил затапил трасето и се наложило да заобикалят,а после дошъл организатора и извадил джипа ти от там и другите минали през екстрема и не било равнопаставено .И топката пак в организатора що взел/невзел такова решение и пак сърдити хора.
.Ама после доидоха и мрънкачите що твоя джип бил затапил трасето и се наложило да заобикалят,а после дошъл организатора и извадил джипа ти от там и другите минали през екстрема и не било равнопаставено .И топката пак в организатора що взел/невзел такова решение и пак сърдити хора.


Коментар