Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трофи шампионат 2018

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Трофи шампионат 2018

    Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
    Тази година, ще го има ли този клас ''Адвенчър'' който карахме на Верея Трофи? Клас, без кой знае какви екстреми , но без лебедки. Карахме на Вереята и много ни хареса. Помислете добре, и ще видите , че ще има много кандидати! Успех през 2018г.

    Любо,според сега действащия правилник не може да има такъв клас!
    На Верея Трофи има всяка година такъв за да може да има участници,но това е в разрез с правилата на шампионата!



    Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
    Живко за Бай Тодор не си прав, той докара чужденците в България и знае как да прави състезания, в момента има доказателства със списъка в Кърджали! А знаеш от къде тръгна изгонването на Гърците от България!!! Ако не беше той още нямаше да знаем какво са истинските прототипи и машини, щяхме да си знаем само рязаните патрули и това е!
    Това е много точно казано!
    "АСК ЗАГОРА 4х4"
    0897937797....по всяко време!

    Коментар


    • #47
      От: Трофи шампионат 2018

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Не знам дали е толкова лошо , а защо изобщо трябва да го кръщаваме шампионат - не е ли по добре да са си самостоятелни състезания , обединени под името Трофи , всяко със свой правилник ? Така могат да се включат и други състезания , стига да го искат организаторите ...
      Ако всяко състезание със свой правилник,както каза Петър Янков от това по-лошо няма да има!
      Не може всеки да си измисля правила и да изисква от състезателите да се подготвят за всяко състезание по различни критерии!
      "АСК ЗАГОРА 4х4"
      0897937797....по всяко време!

      Коментар


      • #48
        От: Трофи шампионат 2018

        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
        Така де , щом си станал пръв из между 50 участника , значи си по добър от този който е станал пръв в състезание с 10 участника ...
        Това, пак не е критерии, щото тези 10 участника в това състезание, което ти си спечелил, може да са най добрите в класа, а тези 50, които аз съм победил ,може да са били пълнеж от аутсайдери или местни, карали само на това състезание. Така, че... А, и ти си карал целите трасета на трите състезания, бил си всички екстреми, винаги си бил първи. Няма да е честно спрямо теб с една победа, аз да спечеля Шампионата.
        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
        SSang Yong Kyron 2.0xdi
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

        Коментар


        • #49
          От: Трофи шампионат 2018

          При така протичащата дискусия - 3 проекто състезания, коренно различна логика, не виждам никакъв смисъл да се прави Шампионат с гръмко име. Аз предлагам да се разпусне комисията, която очевидно не се уважава и няма тежест и всеки да се занимава с организацията по начин, който го устройва.

          Така се поставя начало на един хубав край на опитите да се унифицират нещата. Аз се самотолъчвам и ще съм прост участник в каквото ни организирате

          Съвсем спокойно може да захвърлите правилника и класовете и всеки да си прави по собствено усмотрение.
          Последно редактирано от Стоян Францов; 08-02-18, 09:15.

          Коментар


          • #50
            От: Трофи шампионат 2018

            За мен, ще е един ангажимент по малко, но жалко за усилията които положихме последните години.
            Когато карах по състезания, преди да го има шампионата, най много ме дразнеха различните правилници. Преди всяко състезание падаше едно четене, на брифинзите едни въпроси, кой, кое, как тълкува. А, бе смешна работа. Ама и орел, рак и щука не става. Така, че всеки да се спасява както намери за добре.
            Ай, чИстито, както казва Рачков.
            Последно редактирано от atanas_93; 08-02-18, 09:35.
            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • #51
              От: Трофи шампионат 2018

              Мъка мъката....Честито на победителите СЪРБИЯ МАКЕДОНИЯ И РУМУНИЯ и успех на загубилия БЪЛГАРИЯ.
              ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
              0879 86 85 87
              ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

              Коментар


              • #52
                От: Трофи шампионат 2018

                Не е мъка Миро , тоя който е решил да кара на конкретното състезание , все ще намери пет минути време да се запознае с правилника . Това също влиза в подготовката на даденото състезание - да познаваш правилника и да можеш да се възползваш от него ( Косьо го владее това до съвършенство да намира вратички в правилника и да се възползва от тях) Така че всичко ще се нареди , важното е да има кой да кара Трофи ...
                За пример мога да дам Лагадов - Трявна не е в никакви шампионати и въпреки или точно заради това , че е самостоятелно състезание със свой си правилник , вече десет години успешно събира желаещите да карат Трофи
                С ограниченията в сегашния правилник отблъскваме ентусиастите които искат да се пуснат на Трофи - изискването за клетка и лебедка за клас Стандарт възпира много от хората , които не могат да си позволят клетка на ежедневния си джип . И тъй като сега ще ми скочат , ще дам един съвет към колегите организатори - трасета за Стандарт да са насечени , заплетени , спънати , без възможност за висока скорост , без никакви екстреми , само чист Оверал . Тогава няма да е нужна клетката и лебедката , хората ще карат и ще се забавляват . Не правете затворени трасета със траялни или рали елементи - хората искат да карат Трофи , дайте им по една пътна книга и ги оставете да карат ... Модифицирания - само РЕГИСТРИРАНИ джипове , нормални екстреми и трасе около 50 километра на ден . Прото - всичко което не отговаря на Модифициран , трасе около десет километра , само тежки екстреми - или както го знаем "цял ден в едно дере " и много бой на машината ... Това е моето виждане за Трофи
                Последно редактирано от Бакалов; 08-02-18, 12:52.
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #53
                  От: Трофи шампионат 2018

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Не е мъка Миро , тоя който е решил да кара на конкретното състезание , все ще намери пет минути време да се запознае с правилника . Това също влиза в подготовката на даденото състезание - да познаваш правилника и да можеш да се възползваш от него ( Косьо го владее това до съвършенство да намира вратички в правилника и да се възползва от тях) Така че всичко ще се нареди , важното е да има кой да кара Трофи ...
                  Няма кой да дойде да кара ако няма интереса,който пораждаше шампионата и ти много добре го знаеш това!Защо проваляш всичко?Толкова ли е трудно да приемеш правилника и да го спазваш?Хубав или лош ти също участва в изготвянето му,а сега не искаш да го има и проваляш шампионата!
                  "АСК ЗАГОРА 4х4"
                  0897937797....по всяко време!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Трофи шампионат 2018

                    Стига сте се държали като децата, а седнете и обмислете оптимален правилник. Ако трябва копирайте на румънците, или поляците, които са години преди нас. Няма нужда да откриваме топлата вода и да се учим от нашите грешки, при условие, че може да крадем опит от тези, които са преди нас.
                    На сърбела майката му е чесането.
                    Борислав Борисов Русе О885 О37815

                    Коментар


                    • #55
                      От: Трофи шампионат 2018

                      Първоначално публикуван от Milen Dechev Преглед на мнение
                      Няма кой да дойде да кара ако няма интереса,който пораждаше шампионата и ти много добре го знаеш това!Защо проваляш всичко?Толкова ли е трудно да приемеш правилника и да го спазваш?Хубав или лош ти също участва в изготвянето му,а сега не искаш да го има и проваляш шампионата!
                      Толкова ли е трудно да приемеш , че няма такова нещо като шампионат , просто имаше частни състезания които бяха под едно име . За да е валиден какъв да е шампионат , той трябва да е под шапката на БФАС , което пък е немислимо ... Всичко друго са форумни писания и кръщаване на нещо с гръмки имена . Правилника е тромав , тежък и много трудно приложим , всеки организатор може да си го тълкува както си иска ... Състезателите идват заради самото състезание , не познавам някой който идва заради това че дадено състезание е било в "шампионата" , така че не провалям нищо - можеш да предложиш на всеки организатор да участва в шампионата , също не забравяй и себе си ...
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • #56
                        От: Трофи шампионат 2018

                        За изискванията към автомобилите за съответния клас напълно подкрепям Живко.
                        Ако за Прототип няма изисквания за регистрация още по добре-ще има поне два нови екипажа/ако едни момчета от Севлиево се разбързат малко/

                        Коментар


                        • #57
                          От: Трофи шампионат 2018

                          2018 явно ще е повратна за офроуда.
                          Мотористите ще стават хора.
                          Трофито ще стават мотористи.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Трофи шампионат 2018

                            Има нещо куцо в правилника. Давам пример:
                            На моето Ауди му правя клетка. Слагам една лебедка в багажника, никъде не пише, къде трябва да е, има ли лебедка-има. Готов съм за клас прототип:
                            -4х4
                            -клетка
                            -лебедка
                            Нареждам се на старта, правя 20-30 метра и минавам финала. Ако един се счупи и един не стартира, съм на стълбичка.
                            На сърбела майката му е чесането.
                            Борислав Борисов Русе О885 О37815

                            Коментар


                            • #59
                              От: Трофи шампионат 2018

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Има си начини за тапите, но всички гледат да пишат, а никой не чете. Единия вариант е като на Киро трасетата. 2 или 3 лъча се пръскат във всички посоки. Тогава между стартиралите в една посока се получават 6-9 мин разлика. Широки екстреми. И къдраво трасе. Последните години трасетата не са за трофи, а са рали с траялни елементи. Направете трасето на 3 лъча, направете екстремите широки, отбивайте състезателите на всеки 2-3 км в гората за леки заигравки по ленти и ще видите дали ще има тапи. И трасето да е 30 км. Ако организатора прогони трасето за 3 часа, времето за затваряне на етапа да е 6 часа. Пак на някои няма да им стигне времето, ама то пълно щастие няма.

                              ПП. Да допълня. Проверявайте шибаните книги за грешки. Няма по гадна екстра от грешна книга.
                              Пак отиде в крайностите. Това чете ли го? Кое не ти харесва?

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              Не е мъка Миро , тоя който е решил да кара на конкретното състезание , все ще намери пет минути време да се запознае с правилника . Това също влиза в подготовката на даденото състезание - да познаваш правилника и да можеш да се възползваш от него ( Косьо го владее това до съвършенство да намира вратички в правилника и да се възползва от тях) Така че всичко ще се нареди , важното е да има кой да кара Трофи ...
                              За пример мога да дам Лагадов - Трявна не е в никакви шампионати и въпреки или точно заради това , че е самостоятелно състезание със свой си правилник , вече десет години успешно събира желаещите да карат Трофи
                              С ограниченията в сегашния правилник отблъскваме ентусиастите които искат да се пуснат на Трофи - изискването за клетка и лебедка за клас Стандарт възпира много от хората , които не могат да си позволят клетка на ежедневния си джип . И тъй като сега ще ми скочат , ще дам един съвет към колегите организатори - трасета за Стандарт да са насечени , заплетени , спънати , без възможност за висока скорост , без никакви екстреми , само чист Оверал . Тогава няма да е нужна клетката и лебедката , хората ще карат и ще се забавляват . Не правете затворени трасета със траялни или рали елементи - хората искат да карат Трофи , дайте им по една пътна книга и ги оставете да карат ... Модифицирания - само РЕГИСТРИРАНИ джипове , нормални екстреми и трасе около 50 километра на ден . Прото - всичко което не отговаря на Модифициран , трасе около десет километра , само тежки екстреми - или както го знаем "цял ден в едно дере " и много бой на машината ... Това е моето виждане за Трофи
                              И прототип искат да карат трофи. Това което предлагаш си е жив траял. Баси, ще ми свършат пръстите. Прото може да си карат на трасето на модифициран последни. Има много варианти за намаляване на тапите. Чети по горе.Няма ли кой да преведе правилника на Дива мечка трофи? Не знам какъв е, но гледах и се шашнах. Старт, след час първия се появява на затворено трасе. Отивам да гледам, ама нъцки. Хората хвърлиха каските и отидоха да обядват. Много тъпо ми стана. После завъртяха затвореното и след финала пак събуха каските и го удариха на лавче. След 10ина минути отлетяха по трасето. Няма тапи, няма дяволи. Имаше само на водопада, но се изнизаха набързо. Добре е правилника да е еднакъв, НО ДА СЕ СПАЗВА. Какъвто и да е, еднакъв е за всички. Ако съдийте си гледат работата безпристрастно, няма да има караници.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Трофи шампионат 2018

                                Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                                Има нещо куцо в правилника. Давам пример:
                                На моето Ауди му правя клетка. Слагам една лебедка в багажника, никъде не пише, къде трябва да е, има ли лебедка-има. Готов съм за клас прототип:
                                -4х4
                                -клетка
                                -лебедка
                                Нареждам се на старта, правя 20-30 метра и минавам финала. Ако един се счупи и един не стартира, съм на стълбичка.
                                Мчи кво. Ще спечелиш канче. Готино.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X