Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трофи шампионат 2018

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Трофи шампионат 2018

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Мчи кво. Ще спечелиш канче. Готино.
    Тези, дето се борят за канчета са едни други.
    Аз отивам да си почина от ежедневието и да се видя с хора. Можеби и затова спрях да карам, всичко се изроди. Не че не ме сърбят ръцете, ама живот и здраве, когато-тогава.
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • #62
      От: Трофи шампионат 2018

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Пак отиде в крайностите. Това чете ли го? Кое не ти харесва?Четох го бре и го знам , точно такава ми е идеята за Модифициран . Няколко лъча , една отправна точка и всеки със своята пътна книга , екстремите се карат в поредността на пътна книга иначе наказание .



      И прототип искат да карат трофи. Това което предлагаш си е жив траял. Баси, ще ми свършат пръстите. Прото може да си карат на трасето на модифициран последни.
      Прототипи нямат място на трасето на Модифициран , те си имат своя пътна книга със точки . Повечето екстреми са в трасето , като трасето е такова че през него да може да премине само машина която е прототип , иначе се получава примера на Борко ... Организатора трябва да има правото да определи коя машина е за съответния клас и да не допуска неподходящи машини в съответните класове . Прото не трябва да помирисват акфалт , защото въпрос на време е да имаме проблем с нерегистрирани машини ( помниш проблемите с машината на Педро преди две години на Сърбия Трофи )
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #63
        От: Трофи шампионат 2018

        Бе и така да е. Мисли за другите ми предложения.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #64
          От: Трофи шампионат 2018

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Пак отиде в крайностите. Това чете ли го? Кое не ти харесва?
          Прочетох го и го знам , това ми е и моята идея - една отправна точка , няколко лъча с поредност на екстремите , всеки лъч със своята пътна книга . Тръгваш и караш , вариант А , вариант В и така нататък , ако се объркаш и тръгнеш по дири на друг който не е от твоят лъч , като минеш екстрема просто не ти слагат печат ...
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #65
            От: Трофи шампионат 2018

            Ми хайде де. нито е сложно, нито е скъпо.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #66
              От: Трофи шампионат 2018

              Няма ли правелник.ред и дисциплина всяко състезание е една серия от драматичен филм.Идеята от мен и подръжници е състезания трофи с много навигация,затворен кръг/ден3/за публиката .А най важното е здравето на екипажа ,и запазване външният вид на машините ,както са на откриването така и да си тръгнат/а не консерви/.Офроуд състезанията не са за зрелище а доказване на спортменство.Пилот Навигатор Машина 3 в 1. Много труд и средства полагат състезателите.Успех на екипажите.

              Коментар


              • #67
                От: Трофи шампионат 2018

                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                Прочетох го и го знам , това ми е и моята идея - една отправна точка , няколко лъча с поредност на екстремите , всеки лъч със своята пътна книга . Тръгваш и караш , вариант А , вариант В и така нататък , ако се объркаш и тръгнеш по дири на друг който не е от твоят лъч , като минеш екстрема просто не ти слагат печат ...
                Така не беше ли едно друго състезание, в което пак организатора си правеше каквото иска с идеите, концепциите и правилниците?
                В крайна сметка имаше доволни, имаше и недоволни... но след награждаването си го "търкаляха в калта" и му се радваха.

                Не останаха много хора, които да правят състезания (било то хубави, лоши, трудни, лесни, "кушии" или "друсни полянка").
                Оценявайте всеки един от тях, не само по лошите неща, но и по това, че са опитали да ви съберат на едно място - хора с подобни интереси.

                Коментар


                • #68
                  От: Трофи шампионат 2018

                  Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                  За изискванията към автомобилите за съответния клас напълно подкрепям Живко.
                  Ако за Прототип няма изисквания за регистрация още по добре-ще има поне два нови екипажа/ако едни момчета от Севлиево се разбързат малко/
                  Ааа имаме жокер бързо бавно се ще стане нявга чичо Пацо.
                  ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
                  0879 86 85 87
                  ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

                  Коментар


                  • #69
                    От: Трофи шампионат 2018

                    1–За да има нещо смислено и долу горе приемливо като трофи състезания ,,шампионат" 1–во и най важно,трябва да бъдат с един общ правилник.
                    2-За да има такъв правилник е нужна комисия или както иска всеки така да го талкува.Всеки един член на тази комисия задалжително трябва да е и организатор на един от кръговете на въпросния шампионат.
                    3–Събират се А НЕ АЗ СЪМ БОЛЕН ИЛИ ИМАМ РАБОТА дискутират дадени казуси и ПРАВИЛНИКА ГОТОВ.Който му харесва кара който не гледа и мрънка.

                    КАЗУСИ
                    1–с регистрации или без.
                    2–с обща застраховка или всеки да сиправи.
                    3-колко класа 1,2,3,4
                    4-тапи по екстреми.
                    5-брои на екстремите.
                    6-затворено трасе.
                    7-като цялостен формат на трасетата РАЛИ или по ХАРД за даден клас.
                    8-времеизмерване по свързващия път между екстремите и в тях и спиранетому.
                    9-азимути за или против.
                    10-минали сезони 2015,2016,2017
                    Това са мисля основните казуси който може спокоино да бъдат тука дискутирани и обсъждани,и при изготвяне на правилник изготвящите го да се съобразят с мненията на другите тук във форума.
                    Аз мисля че тази последователност ако се спази всичко ще си доиде на мястото ако ли,не все повече колеги мислят да карат само 2 или3 състезания ама на вън ако няма шампионат тук.Нештата са много прости просто НИЕ си ги усложняваме. Живи и здрави.
                    Последно редактирано от Z_I_P_O; 08-02-18, 23:47.
                    ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
                    0879 86 85 87
                    ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

                    Коментар


                    • #70
                      От: Трофи шампионат 2018

                      Първоначално публикуван от Z_I_P_O Преглед на мнение
                      1–За да има нещо смислено и долу горе приемливо като трофи състезания ,,шампионат" 1–во и най важно,трябва да бъдат с един общ правилник.
                      2-За да има такъв правилник е нужна комисия или както иска всеки така да го талкува.Всеки един член на тази комисия задалжително трябва да е и организатор на един от кръговете на въпросния шампионат.
                      3–Събират се А НЕ АЗ СЪМ БОЛЕН ИЛИ ИМАМ РАБОТА дискутират дадени казуси и ПРАВИЛНИКА ГОТОВ.Който му харесва кара който не гледа и мрънка.

                      КАЗУСИ
                      1–с регистрации или без.
                      2–с обща застраховка или всеки да сиправи.
                      3-колко класа 1,2,3,4
                      4-тапи по екстреми.
                      5-брои на екстремите.
                      6-затворено трасе.
                      7-като цялостен формат на трасетата РАЛИ или по ХАРД за даден клас.
                      8-времеизмерване по свързващия път между екстремите и в тях и спиранетому.
                      9-азимути за или против.
                      10-минали сезони 2015,2016,2017
                      Това са мисля основните казуси който може спокоино да бъдат тука дискутирани и обсъждани,и при изготвяне на правилник изготвящите го да се съобразят с мненията на другите тук във форума.
                      Аз мисля че тази последователност ако се спази всичко ще си доиде на мястото ако ли,не все повече колеги мислят да карат само 2 или3 състезания ама на вън ако няма шампионат тук.Нештата са много прости просто НИЕ си ги усложняваме. Живи и здрави.
                      По точка 8. Траялен шампионат нали ще има? Точка 9. Нали все пак е трофи?
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Трофи шампионат 2018

                        А само с какво голямо желание се направи този трофи шампионат???!!!Не мога да разбера защо сега се плюе по правелника направен и гласуван от Вас???Защо трябва да правиш състезание към шампионат,като не харесваш правелника и дори не го спазваш???Колко много енергия се концентрира да се плюе този или онзи,а не да бъде измислен или променен правелника.Защо не се събрахте Оргата преди нова година и да решите проблемите?Но и в селските кушии има чар,нали всички сме тръгнали от там.Съжелявам,но със злоба и завист добри неща не се получават,бъдете по добри и правете нещата със сърце и душа,здраве и късмет....

                        Коментар


                        • #72
                          От: Трофи шампионат 2018

                          Да напиша и аз няколко неща по въпроса.Отоварям на Миро,а и наистина така мисля по тези казуси.
                          -За правенето на трасета с няколко лъча,с цел избягване на тапи-нека всеки организатор се замисли и да каже колко време,нерви и не на последно място средства ще му отнеме да направи например 3 лъча за двата дена каране,без да броим затвореното трасе за ден трети.Хубаво е,но аз не бих се наел да го правя това
                          -Не съм съгласен да не се спазват правилата,действащи досега за безопасност.Защо?Защото не дай Боже при сериозен инцидент става мазало за организатора-полиции,писане,обяснения и т.н./пример:един атевист падна,защото не присъства на брифинга и ми се взе душата да обяснявам,че не са го блъснали умишлено,че си има застраховка,че не е опит да го убият и т.н.Отделно на общото трасе се обръща джип поради грешка на пилота.И ако няма клетка пак греда?!/
                          -за класовете.Мисля,че три класа са достатъчни.
                          -за регистрациите.Нека всеки с ръка на сърцето да каже как джип от клас модифициран минава на ГТП-точно никак,ако не е по "втория начин".Дори и джип от клас стандарт,участвал една година в шампионата не може да мине нормално ГТП.Проблемът за регистрациите е,че няма как да се направи застраховка на нерегистриран джип.Но за самото състезание,което и да е не виждам защо ,освен застраховката,да не участват и нерегистрирани джипове./разбира се с уговорката да са с клетка,светлини,пожарогасители и т.н./
                          -колко екстрема?Ами мин 4,максимум 7-това е индивидуално за всяко състезание.Има моменти,когато организатора мисли,че даден екстрем ще се преминава за около 10-15 мин,а реално някои дори го прелитат и обратно част от трасето не е обозначена за екстрем,а на практика там се опъват лебедки от повечето участници.
                          -Да ,за избягване на тапите може да се приложи правилото за пропуснат екстрем наказание 2 часа.За това съм "за",но твърдо "не "за спиране на времената.Идеята ми е да си помагат състезателите.Нямаш печат в карнета-2 часа,пропуснал си виртуална контрола-30 мин и т.н.
                          -За азимутите.Има участъци ,където за да "вържеш"един път с друг ,няма вариянт освен да дадеш азимут.Например огромна поляна 200-300дка или непроходима местност.
                          -за сложността на трасетата.Всеки регион си има специфични особености и организаторите се съобразяват с тях.В балкана баири и дерета,при нас Дунава и блата.
                          -Времеизмерване на свързващите етапи-Ами например дава се време за преминаване на свързващия етап,след финала на текущия и това е.Времето за старт на следващия етап е записано и то започва да тече,независимо дали екипажа е на старта или не.Съдията на старта решава кога да стартира закъснял екипаж.
                          Чавдар Владимиров
                          0887/912075
                          Ленд Ровър Диско 1
                          Самуад в проект

                          Коментар


                          • #73
                            От: Трофи шампионат 2018

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            По точка 8. Траялен шампионат нали ще има? Точка 9. Нали все пак е трофи?
                            По точка 8 например може само времето в екстремна да се взима както на сърбия и това какво общо има с траяла че нещо не схващам ,да ще има..По точка 9 да трофи на повечето състезатели им се кара трофи с хубави екстремни а не да търсиш някакво дърво с лентички който предния екипаж га е махнал.... и цялден за гъби.Или 1 азимути за деня а не 5.
                            ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
                            0879 86 85 87
                            ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

                            Коментар


                            • #74
                              От: Трофи шампионат 2018

                              Първоначално публикуван от Z_I_P_O Преглед на мнение
                              По точка 8 например може само времето в екстремна да се взима както на сърбия и това какво общо има с траяла че нещо не схващам ,да ще има..По точка 9 да трофи на повечето състезатели им се кара трофи с хубави екстремни а не да търсиш някакво дърво с лентички който предния екипаж га е махнал.... и цялден за гъби.Или 1 азимути за деня а не 5.
                              За азимутите ти обясних.Има части от трасето,които по никакъв друг начин не може да ги вържеш.Така ,че не се знае колко азимута може да има.Не са толкова сложни азимутите,трябва и да се мисли,да има интрига,заигравки.А това,че състезателите си правят "Мръсно",първо не е мъжко,и второ,ако аз съм организатор и се знае кой е махнал лентите лично ще го дисквалифицирам и ще кажа на колегите да не го допускат в техните състезания.
                              Чавдар Владимиров
                              0887/912075
                              Ленд Ровър Диско 1
                              Самуад в проект

                              Коментар


                              • #75
                                От: Трофи шампионат 2018

                                Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                                За азимутите ти обясних.Има части от трасето,които по никакъв друг начин не може да ги вържеш.Така ,че не се знае колко азимута може да има.Не са толкова сложни азимутите,трябва и да се мисли,да има интрига,заигравки.А това,че състезателите си правят "Мръсно",първо не е мъжко,и второ,ако аз съм организатор и се знае кой е махнал лентите лично ще го дисквалифицирам и ще кажа на колегите да не го допускат в техните състезания.
                                Да Чаро съгласен съм с теб. Това е лично мое мнение,на мен ми се карат тежки трофита кадето интригата да е в екстрема,а не на поляната и зависеща изцяло от 3-ти екипаж.Ено е да и маш 1,2 азимути друго е 5,6 вече става спортно ориентиране в гората.
                                Последно редактирано от Z_I_P_O; 09-02-18, 08:20.
                                ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
                                0879 86 85 87
                                ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X