Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отделни класове при Трофи състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Отделни класове при Трофи състезания

    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
    Аве младене ако може и с 100 да летиш.Тез бутонки за кво са ти иначе без лебедки какво трофи.
    Аве,Асенчо-не искам и не мога да летя със 100км, на Нова Черна миналат година и на Шумен миналат година-нямаше такива филми.Трасетата бяха много интересни и в никакъв случай лесни,но без нужда от 20-30 метрови лебедки.За изненада на всички трасето на Самоков-ден 2ри миналата година страшно мого ми хареса.Имаше постоянна трудност през цялото трасе,но без супер екстремни участъци със неизбежни лебедки,без друс-друс полянка и без ралиджийски елемнти.Ей това ми се кара.За мен лебедката е средство за евакуация в случай на грешка в преминаването,а не основно средство за придвижване.
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • #92
      От: Отделни класове при Трофи състезания

      Някой наистина ли си мисли, че сме стигнали такова ниво за да въвеждаме такива класове. Много хора дори не са карали истинско Трофи състезание, много хора дори и хабер си нямат какво представлява едно Трофи състезание и какви са неговите разновидности. Защо някои мислят колите на Гърци, Румънци, Сърби и т.н. за извънземни. Не, не са извънземни, просто се развиват, а ние сме доста назад по ред причини. Айде избройте ми колко наши коли са за клас Прото например- направо ми става смешно.За сега клас Експерт(Хард) и клас Хоби(Софт) са ни достатъчни.
      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

      Коментар


      • #93
        От: Отделни класове при Трофи състезания

        Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
        Що ли си абсолютно прав , щото така стоят нещата. Идеята за класове е всеки да си покара на състезание . Мога да ти ги изброя по именно тези които карат за някакви си купи и харчат едни пари дето са грешни . Но и клас хоби е задължителен според мен защото така се привличат нови състезатели . Младежите искат да карат и да си доказват личностите и новите машини , то така се прави прогрес. Лично мое мнение и предложение два класа ,, ЕКСПЕРТ и ХОБИ ,, всеки да се доказва до където му стигат финансите. ЕКСПЕРТ - Сложни трасета , задължителна безопасност и всичко по правилника . Хобито да си карат по същите трасета но да не влизат в екстремите и ще се получи .
        Подкрепям Гаргата с двете ръце. За разлика от мен се е изразил доста по-разбираемо.

        Не е нужно 1000 класа и всички наградени. Тук има състезатели и разходкаджий. Дори и тези луди са на изчезване, кому е нужно да се разводняват нещата . Прости и ясни правила в два класа.

        Друг колега беше много прав. Проблема е : много акъл , малко действия.


        Успех юнаци.
        ЕМО КОМАРОВСКИ 353 YAMAHA RAPTOR 700 SE
        [SIGPIC][/SIGPIC]

        Коментар


        • #94
          От: Отделни класове при Трофи състезания

          Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
          Някой наистина ли си мисли, че сме стигнали такова ниво за да въвеждаме такива класове. Много хора дори не са карали истинско Трофи състезание, много хора дори и хабер си нямат какво представлява едно Трофи състезание и какви са неговите разновидности. Защо някои мислят колите на Гърци, Румънци, Сърби и т.н. за извънземни. Не, не са извънземни, просто се развиват, а ние сме доста назад по ред причини. Айде избройте ми колко наши коли са за клас Прото например- направо ми става смешно.За сега клас Експерт(Хард) и клас Хоби(Софт) са ни достатъчни.
          Прав си Влади и така трябва да бъде .
          ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
          тел. 0889 017703
          0897 516030

          Коментар


          • #95
            От: Отделни класове при Трофи състезания

            Другарки и другари, чували ли сте, че На кривата ракета, космоса и е крив. Или че на некадърния водолаз му пречат водораслите? Вярно е, че Румънците са напред с техниката и кинтите. И аз не Шумен като ги видях се поизнервих. Но с какво са виновни те? Кой с кинти, кой с мерак, се тунингова. Някои могат да се тунинговат, има и кой да им плати, ама не искат. Питам-Що бре? Ми ан тъй, на. После дай да правим класове за всички. Бакалов на Варна дойде и скимти, че няма шанс срещу нас, щото не можел да дигне повече от 60 км.ч. И кво стана? Бакалов втори, ние трети. Движи се бавно, пък ние щото бяхме много бързи, първия ден карахме без заден мост и без преден блокаж. И толкоз. Малко остана и Кольо да ни оправи със неговия скрап. Ако ще и със хеликоптер да участва някой, като не знае да кара или като навигатора му е кретен, пак ще потъне в блатото с перките надолу. По старите семкаджий помнят и друго. Гта, Патроли, Тойоти и се появява Вушев с стандартната УАЗка и им изкърти зъбите. Тежкото трофи е съвкупност от машина, пилот, навигатор и не малка доза късмет. Стига се занимавахте с глупости. Тежко трофи и клас хоби. Точка. Ако има много участници, по преценка на организатора може да се пусне и клас неподготвени психопати, но задължително с клетки. От мен толкова.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #96
              От: Отделни класове при Трофи състезания

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              Между Сандрово и Мартен съм , след това ше ходя на лов за крехки яребици 18+ в SHOWROOM ...
              Щом те влече по нашия край няма лошо !Никой не ти е казал явно но в момента в Шоуруум ще хванеш някой прилеп само ! Не работи вече,не се хаби да ходиш до там !
              Последно редактирано от 4nikix4; 22-03-14, 00:53. Причина: доп
              http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

              Коментар


              • #97
                От: Отделни класове при Трофи състезания

                Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
                Жоро не можем да забраним тунинговането ПОДЧЕРТАВАМ ,ЧЕ МОНТИРАШ В ЗАВОДСКИТЕ МОСТОВЕ каквито тунинговани дифове искаш ! В двигателя си сложи каквито бутала искаш ! В ск.кутия смени лагерите с каквито искаш ! Не превръщайте темата в полемика и празнословие ! Монтирай си двигател от марката ,колкото кубиков желаеш и можеш !
                Не искам да се меся - делкайте си класовете на воля, ама с това лекинко не съм съгласен, защото примерно има мотори, които фабрично са с ниска компресия и достатъчно корави по рождение, че със смяната на една част от карантията им, мощността и въртящият момент да отидат почти по две (а с добавяне на туй-онуй може и повече) и тези, които си мислят, че се състезават срещу сериен/фабричен автомобил, да останат много неприятно изненадани... Същото е и с мостовете - при някои марки и модели има такова предлагане на тунинг части, че от моста ще остане само кожуха, а ще търкаля 40-ки без никакъв проблем и то със 100% твърди блокажи. И понеже карам семейно комби Jeep, макар и не по състезания, да изясним момента с "марката"... Двигатели с марка "Jeep" няма! Има двигатели с марка "Chrysler" пък те имат навика да произвеждат големи и мощни мотори, та какво става, ако си изхвърлиш стария маломощен астматик от коша и си монтираш някое 5-6 литрово копеле с 300-400 коня..?!! Двигателя ще е от същата марка, ама колата няма да има нищо общо с фабричните си възможности (на външен вид пак ще си е същата и "марката" ще е същата)...

                Коментар


                • #98
                  От: Отделни класове при Трофи състезания

                  ЗАТВАРЯЙТЕ ТЕМАТА! ПО-УМНИЯ ОТСТЪПВА!
                  Тарга, все ще се намери състезание като в Долни чифлик да объркаш пътя, друг да ви скъса шортите а вие ще се оправдаете че сте пили до 6часа сутринта или неубиваемия Ровър (ако тръгне някога) се повреди а аз мина с пет пъти по-слаб автомобил покрай него не чакай помощ защото ще видиш само комбинация от пръсти. Това ще е моя триумф. На състезание като на състезание.
                  Начетох се на глупостите на подръжниците "Да няма класове" е това дори и в цитираните от Чавдар АСО,ФИА,Дакар,RFC и др. го няма.
                  Тарга, помниш ли за какво говорих след Русе преди да си подкастриш ноктите. Ами ако бе слушкал сега щеше да си цял.
                  "Крива ракета", то се вижда кой е с криви виждания.
                  Преди два дни зададох въпрос (пост #15) и още чакам отговор. Е явно ще почакам.
                  ЗАТВАРЯЙТЕ ТЕМАТА! ПО -УМНИЯ ОТСТЪПВА!
                  Ние които искаме да има класове отстъпваме.
                  Последно редактирано от banjo; 22-03-14, 08:20.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #99
                    От: Отделни класове при Трофи състезания

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    Не искам да се меся - делкайте си класовете на воля, ама с това лекинко не съм съгласен, защото примерно има мотори, които фабрично са с ниска компресия и достатъчно корави по рождение, че със смяната на една част от карантията им, мощността и въртящият момент да отидат почти по две (а с добавяне на туй-онуй може и повече) и тези, които си мислят, че се състезават срещу сериен/фабричен автомобил, да останат много неприятно изненадани... Същото е и с мостовете - при някои марки и модели има такова предлагане на тунинг части, че от моста ще остане само кожуха, а ще търкаля 40-ки без никакъв проблем и то със 100% твърди блокажи. И понеже карам семейно комби Jeep, макар и не по състезания, да изясним момента с "марката"... Двигатели с марка "Jeep" няма! Има двигатели с марка "Chrysler" пък те имат навика да произвеждат големи и мощни мотори, та какво става, ако си изхвърлиш стария маломощен астматик от коша и си монтираш някое 5-6 литрово копеле с 300-400 коня..?!! Двигателя ще е от същата марка, ама колата няма да има нищо общо с фабричните си възможности (на външен вид пак ще си е същата и "марката" ще е същата)...
                    Да прав си ! Но при трофи избора на двигател ако и да е той 1000 коня е тактика ,както и избора на марка и размер гуми ! За какво са ти 1000 коня след като си изплюе свещите и лулите в някое водно препятствие ! И в този момент разбираш дали ти е удачно да караш с напилен бензинов мотор ! Мощноста и вида гориво мисля ,че всеки трябва да си решава сам !Да не подценяваме факта ,че големите мотори тежат !
                    Последно редактирано от 4nikix4; 22-03-14, 08:12. Причина: доп
                    http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                    Коментар


                    • От: Отделни класове при Трофи състезания

                      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                      ЗАТВАРЯЙТЕ ТЕМАТА! ПО-УМНИЯ ОТСТЪПВА!
                      Тарга, все ще се намери състезание като в Долни чифлик да объркаш пътя, друг да ви скъса шортите а вие ще се оправдаете че сте пили до 6часа сутринта или неубиваемия Ровър (ако тръгне някога) се повреди а аз мина с пет пъти по-слаб автомобил покрай него не чакай помощ защото ще видиш само комбинация от пръсти. Това ще е моя триумф. На състезание като на състезание.
                      Начетох се на глупостите на подръжниците "Да няма класове" е това дори и в цитираните от Чавдар АСО,ФИА,Дакар,RFC и др. го няма.
                      Тарга, помниш ли за какво говорих след Русе преди да си подкастриш ноктите. Ами ако бе слушкал сега щеше да си цял.
                      "Крива ракета", то се вижда кой е с криви виждания.
                      Преди два дни зададох въпрос (пост #15) и още чакам отговор. Е явно ще почакам.
                      ЗАТВАРЯЙТЕ ТЕМАТА! ПО -УМНИЯ ОТСТЪПВА!
                      Ние които искаме да има класове отстъпваме.
                      Това ти писание още веднъж потвърждава тезата ми, че в тежкото трофи няма гаранция. Неубиваем е докато се центрираме в някое дърво, или като глътнем вода или като паднем в някое дере...... А това за комбинацията от пръсти ще го запомня. Пръстите ми пак ще порастнат. Една врачка ми обеща.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • От: Отделни класове при Трофи състезания

                        Това, което се случи на Таргата, може да се случи на всеки, абсолютно на всеки и какъв е този неуместен израз" ако беше слушкал нямаше да ти се случи".
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • От: Отделни класове при Трофи състезания

                          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                          ЗАТВАРЯЙТЕ ТЕМАТА! ПО-УМНИЯ ОТСТЪПВА!
                          Тарга, все ще се намери състезание като в Долни чифлик да объркаш пътя, друг да ви скъса шортите а вие ще се оправдаете че сте пили до 6часа сутринта или неубиваемия Ровър (ако тръгне някога) се повреди а аз мина с пет пъти по-слаб автомобил покрай него не чакай помощ защото ще видиш само комбинация от пръсти. Това ще е моя триумф. На състезание като на състезание.
                          Начетох се на глупостите на подръжниците "Да няма класове" е това дори и в цитираните от Чавдар АСО,ФИА,Дакар,RFC и др. го няма.
                          Тарга, помниш ли за какво говорих след Русе преди да си подкастриш ноктите. Ами ако бе слушкал сега щеше да си цял.
                          "Крива ракета", то се вижда кой е с криви виждания.
                          Преди два дни зададох въпрос (пост #15) и още чакам отговор. Е явно ще почакам.
                          ЗАТВАРЯЙТЕ ТЕМАТА! ПО -УМНИЯ ОТСТЪПВА!
                          Ние които искаме да има класове отстъпваме.
                          Тоя пост доста злобничко звучи! Явно някой сам се отъждествява с "кривата ракета"
                          И да обобщя: никой не казва, че не трябва да има класове. Класовете са два и засега са достатъчни. За повече засега няма възможности и достатъчно участници. И не е правилно по "хард" трасето да се пускат неподготвени джипове. Дори да ги пуснат след подготвените организаторът трябва да ги евакуира по нощите. На трофито в Пловдив през 2012г. най-трудното препятствие беше част от трасето, необозначено, като "екстрем" и без обходен маршрут. Там подготвен джип(прототип по вижданията на някои) го вадиха 4 дена от дерето!
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • От: Отделни класове при Трофи състезания

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            Тоя пост доста злобничко звучи! Явно някой сам се отъждествява с "кривата ракета"
                            И да обобщя: никой не казва, че не трябва да има класове. Класовете са два и засега са достатъчни. За повече засега няма възможности и достатъчно участници. И не е правилно по "хард" трасето да се пускат неподготвени джипове. Дори да ги пуснат след подготвените организаторът трябва да ги евакуира по нощите. На трофито в Пловдив през 2012г. най-трудното препятствие беше част от трасето, необозначено, като "екстрем" и без обходен маршрут. Там подготвен джип(прототип по вижданията на някои) го вадиха 4 дена от дерето!
                            Само прототип ,ли отговаря според теб на графа подготвен джип ?А в хард трасето за да няма отежняване на брой трасета , отделно могат да бягат и прототипи и подготвени джипове !
                            Последно редактирано от 4nikix4; 23-03-14, 19:10. Причина: доп
                            http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                            Коментар


                            • От: Отделни класове при Трофи състезания

                              Пак питам колко джипа в България влизат в определението прототип. Това че на Патрола съм си подкастрил шасито отпред и отзад, че съм преместил радиатора отзад, че съм го вдигнал с 5см., че съм му сменил турбото с по-голямо и съм му сложил 35-ци, защото може да ги върти- това ли го прави Прототип. Стоков джип няма място в едно кадърно направено Трофи състезание- освен в клас Хоби. В големия клас трябва да се допускат само автомобили адекватно подготвени. С качването на нивото на състезанията ще се качва и нивото на автомобилите- просто е! Не може с джип сложени му лебедка и по-рошави гуми и да си мислиш, че може да караш в най-тежкия клас, независимо с какъв и да е автомобил.Давам веднага пример- при мен на последното състезание в Нови Искър миналата година се видя, че има автомобили които не им е там мястото- още на първите SS-и на едни не им стигна душицата да завъртат тракторките, които бяха сложили, лебедката на друг отказала-защото такава намерил и трябваше да го дърпат по всички екстреми, на трети му гръмнал 44 амперовия акумулатор и т.н. Е точно за такива коли ще направя тази година клас Хоби, а не да свалям нивото на състезанието, напротив по този начин ще се вдига.
                              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                              Коментар


                              • От: Отделни класове при Трофи състезания

                                Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                                - при мен на последното състезание в Нови Искър миналата година се видя, че има автомобили които не им е там мястото- още на първите SS-и на едни не им стигна душицата да завъртат тракторките, които бяха сложили, лебедката на друг отказала-защото такава намерил и трябваше да го дърпат по всички екстреми, на трети му гръмнал 44 амперовия акумулатор и т.н. Е точно за такива коли ще направя тази година клас Хоби...
                                ...други пък правят по 4 кълба през таван ...
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X