Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отделни класове при Трофи състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Отделни класове при Трофи състезания

    Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
    До скоро се борехте да си оеднаквите състезанията и правилника сега класовете са ви малко.Нещо куца в тази дейност много са писачите малко са карачите а състезанията на които повечето тръпнат да карат се броят на пръсти на другите се кара по задължение или от липса на алтернативи.Погледнете и малко икономическото положение в страната повечето от нас знаят как се правят правилен трофи автомобил ама пари няма.Те хората се молят да свърши по рано зимата та да могат да си нарежат трабите от парното и да си направят клетка вие за класове и саймекси ще говорите.Видно е ,че и в този както и в други моторни спортове парите са определящ фактор.За сега толкова догодина повече когато има голям наплив от състезатели те автоматично ще доведът и до нови класове малките ще порастват и ще се развиват.А за класовете които е написал Бакалов то няма толкова коли на състезанието с тези на публиката да не говорим за записаните.Ако в рамките на една година имате минимум 25 автомобила във ввсеки клас на всичките състезания то тогава е време за нови класове.
    И ми е много интересно как точно ще контролирате автомобилите или техническия преглед ще започва три дни преди състезането и всички автомобили ще стоят заключени да не вземе някой да си напомпа гумите на по-високо налягане и от там да извади още два сантиметра просвет. Нали ни беше хоби на всички този спорт и забавление а за война се говори.

    Що ли си абсолютно прав , щото така стоят нещата. Идеята за класове е всеки да си покара на състезание . Мога да ти ги изброя по именно тези които карат за някакви си купи и харчат едни пари дето са грешни . Но и клас хоби е задължителен според мен защото така се привличат нови състезатели . Младежите искат да карат и да си доказват личностите и новите машини , то така се прави прогрес. Лично мое мнение и предложение два класа ,, ЕКСПЕРТ и ХОБИ ,, всеки да се доказва до където му стигат финансите. ЕКСПЕРТ - Сложни трасета , задължителна безопасност и всичко по правилника . Хобито да си карат по същите трасета но да не влизат в екстремите и ще се получи .
    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
    тел. 0889 017703
    0897 516030

    Коментар


    • #17
      От: Отделни класове при Трофи състезания

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      Точно за алтернативата иде реч!
      Хайде някой да даде тая формулировка за ТРОФИ. Гробаря и Аз чакаме. Поне да разберем кое е толкова специалното в това ТРОФИ за да не може да има отделни класове и какво им е специалното на подготвените за ТРОФИ автомобили че неможе да има стандартни такива.
      С цялото ми уважение към теб , те каня на една наша разходка (тази неделя ще тестваме Тойотата) ако изкараш 1км. по трасето със Самурая се отказвам за винаги от офроуда . Ако дойдеш ще разбереш разликата в подготовката на машините Експерт и Хоби .

      Ако решиш заповядай на гости в къщи , ще се радвам .
      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
      тел. 0889 017703
      0897 516030

      Коментар


      • #18
        От: Отделни класове при Трофи състезания

        Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
        С цялото ми уважение към теб , те каня на една наша разходка (тази неделя ще тестваме Тойотата) ако изкараш 1км. по трасето със Самурая се отказвам за винаги от офроуда . Ако дойдеш ще разбереш разликата в подготовката на машините Експерт и Хоби .

        Ако решиш заповядай на гости в къщи , ще се радвам .
        То че тази неделя няма да дойда е ясно, едно пътуване от този род не се организира по презумция хоп-троп , а и Самурая е на процедури в момента.
        Това къде може да мине един автомобил зависи само от подготовката на екипажа и освен ако организатора не е направил непреодолимо препятствие . Не се отказвай от офроуда преди сезона , ще имаш възможноста да си премерим нейде возилата макар че Тойота-та е тунингована а Самурая е стандартен. Е на Драг писта няма да се състезавам срещу теб все пак е с двигател 970см3 -45к.с.
        Я да те попитам, знаеш ли какво означава термина "ХЕНДИКАП"? Ако знаеш , ще разбереш за какво се боря.
        Последно редактирано от banjo; 20-03-14, 23:37.
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #19
          От: Отделни класове при Трофи състезания

          Извини ме но някой иска да те пита нещо ама не му знам ника. Та питането е следното ако искаш му отговаряй
          "Питай тва нещо Гаргата,от колко време е занимава с туй нещо коетотой нарича офроид,как стана офройдър,и от колко време е такъв всъщност?"
          Поствам го както го получих, оправяйте си се сами. Нямам нищо общо.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #20
            От: Отделни класове при Трофи състезания

            Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
            Класове трябва да има -два класа клас стандартен -както джипа се е родил и клас прототип .... това е според мен .
            Искам да обсъдим ето това удебеленото. Кой смята, че има капацитета да направи технически преглед на 20 автомобила от различни марки и модели и да установи дали са във фабричен вид?!? Нека вземем за пример Хънтъра на Стоян- фабрично се произвежда с три различни модела хидравлични, кормилни кутии. Проверяващия трябва да ги познае и да ги различи от тази на Дайхатсу Роки например, която става директно на дупките. Да не говорим, че трябва да може да различи присадени от БМВ, Мерцедес и т.н. Мостовете фабрично са без блокажи. В Стояновите има сложени процентни, винтови(Квайф). Как проверяващият ще установи това? Вдигали сме колелата на крик и се въртят в нормалните посоки- вярно при по-бързо въртене започват да се въртят "на басамаци". Как проверяващият ще определи дали амортисьорите са фабричните или дали има добавени(извадени) листове от ресьорите, дали пружините са от Хънтър или от Г-класа?
            И това само за един автомобил! Ами за другите- джипове с тесни и широки мостове(Самурай, Патрол), с различни по кубатура двигатели, с ЛСД-та и без и т.н
            И пак да попитам: Кой смята, че има капацитета да направи технически преглед на 20 автомобила от различни марки и модели и да установи дали са във фабричен вид?!?
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #21
              От: Отделни класове при Трофи състезания

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              ......да установи дали са във фабричен вид?!?
              Става въпрос за сменени основни възли и агрегати,,,,двигател,скорости,раздатка,мостове,гуми.....
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #22
                От: Отделни класове при Трофи състезания

                Нека да си кажа и аз мнението като не толкова запознат :
                1 - Фабрично произведен , сериен автомобил би трябвало да се разбира - всички възможни комбинации за модела произвеждан в историята ...
                2 - Колко вида / марки / модели участват в България ? - Nissan Patrol ( испанец + GR / GU ) | Тoyota LC ( серии 60 , 7х , 80 , 90 ) | Suzuki ( Vitara / Samurai ) | Daihatsu Rocky | Mercedes G ... Мисля си следното - след като са толкова различни един от друг и ясно ще се проличи - критериите по т.1 нека да са няколко просто и лесно разпознаваеми.
                3- Съгласно т.2 - Нещата, които помагат в състезанията извън пътя се свеждат до следните неща - клиренс ( по-голяма височина на гуми | портални мостове ) - Тегло ( намаляване теглото на конструкцията от към купе / шаси | стъкломати, стъклопласти, влакнести и други истории лепени с някакъв вид адхезия ) - Ъгъл на атака ( рязане на шаси | преместване на мостовете ) - Окачване ( от coilover-и , до смяна на вида окачване ( примерно от носачи ( пушки ) към 4, 5 линкови )) - Смяна на двигатели - смяна на предавателни числа и други ...

                С всичко изписано по-горе критериите станаха много , но защо да е толкова сложно като може и по-просто ... Да се върнем в началото - защо да има класове - еми просто - хората искат да си правят КЕФА, но без да обезобразяват автомобилите си, да - някой искат да са грозни, но проходими , други искат комбинацията хем красиви, но не толкова проходими, но пак да усетят тръпката и състезанието.
                Затова личното ми мнение е простичко (нещо да има градивно от писането ми ) :
                - Клас Прото - без никакви ограничения по модификациите , разбира се остават условията за безопасност
                - Клас стандарт - серийни автомобили с малки модификации
                - група - 31 - серийни автомобили с гуми до 31 инча ( или метричен еквивалент ) и толкова
                - група - 33 - серийни автомобили с гуми до 33 инча ( или метричен еквивалент ) и толкова
                И както е по български , сега ще се заяждате и искате информация какво аз разбирам под - серийни автомобили и съответно и малки модификации - Еми просто - каквото има на модела фабрично произвеждано през годините е разрешено, колко може да се реже по колата - еми - ако радиатора си е на фабричното място - пред двигателя - значи си е ОК, Ако маската на автомобила си е на стандартното място - т.е. не е променяна - значи си е ОК , ако мостовете на автомобила са си фабричните - ОК , ако фабричният начин на окачване си е там и не е променен ( пример Toyota си е с нормални носачи а не променен на 4 / 5 link ) значи си е ОК . Блокажи - еми ако фабрично има - ОК , ако са допълнителни - за мен си е ОК имал човека средства - инвестирал ... Мисля че не е толкова трудно да се разпознаят модификациите и да се вземат правилните решения - примери - много , ако е необходимо - нека хората които пишат в тази тема да опишат спрямо тяхното виждане, какво са сменили по автомобилите си и модифицирали и ще си проличи кое на къде "избива" ... Ако искате да вземем класирането от миналата година на трофи шампионата и да опишат хората, какво е правено по колите - от там ще си проличи къде е границата ...
                Сега ще кажете ама то много купи много организация много нещо - защо да се правят такива неща - Еми - това е само и единствено в помощ на "спорта" за да има повече желаещи... "Батковците" да си "играят" с орязаните джипки в деретата и "да мачкат" каквито ламарини останали имат, докато по-стандартните , да се мерят един друг в по-леки трасета, а защо не и в същите ...

                Коментар


                • #23
                  От: Отделни класове при Трофи състезания

                  "Като цяло съм съгласен да си закупиш примерно Патрол ,да му промениш окачването с каквото позволява машината ,да и монтираш колкото и каквито желаеш лебедки ,да и насъскаш мотора или да сложиш по-мощен от нисан /нарочно го писах с малко Н / ! Монтирай си каквито желаеш нисански дифове и т.н.сложи си където искаш и ти е удобно радиатора но да е в/у някаква основна база....................................................................................."
                  Копирах част от един от постовете си за да ви обърна внимание в/у него ! Така направен джип не е от типа"КАКТО ГО Е МАЙКА РОДИЛА ", тунингован ли е +и монтаж на клетка за безопасност ? Дали е заводски вече ? Желанието ми е да се въведе вариант ,който желае да кара в експертния клас /не е задължително да е в ХОБИ/ но с машина която е с агрегати от ЕДНА МАРКА ! Това в този вариант не е ПРОТОТИП ! Дали на Тойота ще и монтираш тойотски дифове но подсилени с блокаж не я прави незнаен воин !Размера на гумите и вида им също не е за коментар ,изборът им е тактика !Не се впускайте в излишни полемики и философстване с комичен отенък !
                  Надявам се най-после да сте ме разбрали !
                  Последно редактирано от 4nikix4; 21-03-14, 09:01. Причина: доп
                  http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                  Коментар


                  • #24
                    От: Отделни класове при Трофи състезания

                    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                    Става въпрос за сменени основни възли и агрегати,,,,двигател,скорости,раздатка,мостове,гуми.....
                    Ааааа вече от "фабричен вид" започнахме да говорим за "основни възли и агрегати"! Окачването основно ли е? Блокажите ги споменахме- 100%-овите са лесни- виждат се вакууми, жила и т-н., но самоблокиращите?! Да продължим с примера за Хънтъра- фабрично излиза с няколко СК, едната е корейска. Кой ще ги разпознае? Раздатката на Стоян е с преработени колела и на бавните от 1:2 е направена на 1:3,4. Кой ще го установи и как?!
                    Последно редактирано от Георги Василев; 21-03-14, 09:20.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Отделни класове при Трофи състезания

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      ..... Кой ще го установи и как?!
                      и се създават предпоставки за корупция......
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • #26
                        От: Отделни класове при Трофи състезания

                        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                        Ааааа вече от "фабричен вид" започнахме да говорим за "основни възли и агрегати"! Окачването основно ли е? Блокажите ги споменахме- 100%-овите са лесни- виждат се вакууми, жила и т-н., но самоблокиращите?! Да продължим с примера за Хънтъра- фабрично излиза с няколко СК, едната е корейска. Кой ще ги разпознае? Раздатката на Стоян е с преработени колела и на бавните от 1:2 е направена на 1:3,4. Кой ще го установи и как?!
                        Жоро не си ми прочел внимателно постовете ! На Свилен и на Гуни джиповете са с Детройт локери произведени и монтирани в мостове от марката това пак не е прототип !Уточнявам ,че всеки има право да си тунингова по собственно желание и възможности ! Но да си монтираш двигател от БМВ ,кутия от Ленд ровър,мостове от УАЗ,тази комбинация вече е протип ! И като капак всичко това в/у тръбна рама как ти изглежда ?И никъде никой не може ми покаже къде съм споменавал фабричен вид освен когато говорим за основни възли и агрегати !
                        Последно редактирано от 4nikix4; 21-03-14, 09:11. Причина: доп
                        http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                        Коментар


                        • #27
                          От: Отделни класове при Трофи състезания

                          Дето ще пишете фермани с технически изисквания и ще правите прегледи като на "Дакар", има по-лесен вариант. Преди всяко състезание се взима броят на участниците, дели се на три и се определя броят на класовете. Защо на 3 ли? Ами толкова места има на стълбичката. Така всички ще си имат купи и ще са доволни.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Отделни класове при Трофи състезания

                            тъй де значи "стандартно"като двигател,ск.раздатка и купе Сузуки с мостове от 70ка и дифове от Хайлукс си е прототип.....да не говорим за окачването!Но как и по какъв начин ще е конкуренция на някой ТойотоНисан мутирал до неузнаваемост,на който наистина му е необходим истински спец да разбере от точно колко марки и модели е сглобен,,,,,,,, си е проблем на собственика!
                            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                            Коментар


                            • #29
                              От: Отделни класове при Трофи състезания

                              Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
                              Жоро не си ми прочел внимателно постовете ! На Свилен и на Гуни джиповете са с Детройт локери произведени и монтирани в мостове от марката това пак не е прототип !Уточнявам ,че всеки има право да си тунингова по собственно желание и възможности ! Но да си монтираш двигател от БМВ ,кутия от Ленд ровър,мостове от УАЗ,тази комбинация вече е протип ! И като капак всичко това в/у тръбна рама как ти изглежда ?И никъде никой не може ми покаже къде съм споменавал фабричен вид освен когато говорим за основни възли и агрегати !
                              Добре а афтермаркета? Има голямо количество от фирми(особено в САЩ), които предлагат всякакви тунинг части за различни марки автомобили. С какво Детройт- локера на Гюни на машината например е "по-позволен" от един АРБ блокаж или от една БТР-ска касета? То ако е така всички да купуваме американци, че за тях има "от пиле мляко" и "законно" при това....
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Отделни класове при Трофи състезания

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Добре а афтермаркета? Има голямо количество от фирми(особено в САЩ), които предлагат всякакви тунинг части за различни марки автомобили. С какво Детройт- локера на Гюни на машината например е "по-позволен" от един АРБ блокаж или от една БТР-ска касета? То ако е така всички да купуваме американци, че за тях има "от пиле мляко" и "законно" при това....
                                Не са се сетили за този казус. Иначе стой та гледай какъв хленч ще настане, ако трябва в клас "серийни" да карат срещу един Jeep, тунингован "с пари", все с части "за марката" ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X