Пускам тази тема най-вече за да може да се отсее най-добрия вариант за оценяване на Трофи състезанията в така наречения вече Трофи пампионат.
След карането в Сърбия ми направи силно впечатление опростения правилник и най-вече начина на времеизмерване и оценяване. В така наречените "SS"-и или "екстреми" се засича времето за преминаване, като 1 секунда е 1 наказателна точка, а в свързващите етапи 1 минута е 1 наказателна точка. По този начин финиширалия с най-малко наказателни точки става първи. Разбира се, за не преминаване на даден екстрем също се наказва с точки, както и за други нарушения. Оценяването по този начин ми допадна най-вече за това, че по този начин се набляга на оценката в SS-a, на трудността и способността на екипажа да се оправи в трудна ситуация, като в свързващия етап не можеш да наваксаш кой знае колко ако си се наакал в SS-a.
След карането в Сърбия ми направи силно впечатление опростения правилник и най-вече начина на времеизмерване и оценяване. В така наречените "SS"-и или "екстреми" се засича времето за преминаване, като 1 секунда е 1 наказателна точка, а в свързващите етапи 1 минута е 1 наказателна точка. По този начин финиширалия с най-малко наказателни точки става първи. Разбира се, за не преминаване на даден екстрем също се наказва с точки, както и за други нарушения. Оценяването по този начин ми допадна най-вече за това, че по този начин се набляга на оценката в SS-a, на трудността и способността на екипажа да се оправи в трудна ситуация, като в свързващия етап не можеш да наваксаш кой знае колко ако си се наакал в SS-a.
Коментар