Клубове, организации и ръководства трябва да има. Ако щете, само и за представителност - да има към кого да се обърнат външни лица, медии, организации и т. н. когато търсят контакт.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Къде са OFF-ROAD клубовете?
Свий
X
-
Колеги,
всеки спорт трябва да се равива на няколко нива. Клубното ниво трябва да съдържа няколко категории: съвсем любителска, стандартна и по-професионална.
Давам за пример нашия клуб, защото в него правилно са осъвместени тези нива. Ние дори не събираме чл.внос и всеки дава, когато се наложи и колкото му е на сърце. Тези които имат повече пък стимулират добрите и перспективни момчета, които нямат достатъчно средства. Сигурно имаме обаче големи сърца, защото достатъчно пари се събират, за да водим задружен и весел клубен живот, което напълно устройва и съвсем любителската категория.
На друго ниво са обаче шампионатните прояви
За там трябват доста средства и това всички го знаете, защото самата организация го изисква.
Знаете и че не е по силите на всеки да кара в шампионата.
Не се сърдете на хората от ръководството на БОС, защото те правят всичко това, предимно поради факта, че ги тика отвътре. Крайно време е да се уважават хората, които правят правилници, съгласуват календари, намират организатори, загърбват си бизнеса, унижават се често пред спонсори - миражи заради една голяма кауза!
Без ръководен апарат забравете за шампионат, за популяризация на спорта и за каквото и да е престижно мероприятие.
Някои ги устройва да си карат в махалата, но други искат свят да видят, пък и светът да види тях.
Ако вие не можете да се организирате по места, няма смисъл да търсите кусури на други нива
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Жоро напълно съм съгласен с теб и за това се опитваме да помогнем със създаването на съответната структура и регламент за състезанията. Но това може да стане когато някой иска да му помогнат. Това, което вие направихте за ендурото е един добър пример и правилния път, според мен.
Другия важен въпрос за мен е премахването с лека ръка на хоби класа, а варианти за неговото съществуване има и то не лоши мисля, но някой трябва да иска да те изслуша преди да отхвърли новите идеи.
Не по маловажен е и въпроса за класирането в шампионата и то най вече за да няма спорове като миналата година (за съжаление и аз бях замесен вътре дори и прав).
С това не искам да обидя никой, просто да предизвикам малко дискусии.
Коментар
-
всеки нов спорт минава през тези стадии и ние сме поколението осъдено да ги изживее. отначало всичко е на аматьорско ниво, после почват да се хвърлят пари, създават се организации, клубове, федерации .... почват интриги и борби за надмощие. накрая се установяват водещите лица и организации и всички почват да им играят по свирката.
естествено, че който дава парите той ще диктува правилата на играта, ако някой състезател си е помислил, че менението му е много важно за спорта се е объркал, важно е да са доволни тези, които дават парите и от догодина да дават повече, карачи винаги ще се намерят.
а за клубовете съм напълно съгласен, ако някой иска да е състезател зад него трябва да стои структура, механици, логистика, спонсори /кинти/ без тези неща няма състезатели, няама и спорт, има хора които организирано се разхождат из гората и си трошат колите, а за това никой спонсор неиска да дава пари.
може да звучи гадно но това е професионалния спорт, в условията на див капитализъм .... свиквайте.drive alive
Коментар
-
А от тука изглежда как са те поканили на банкет , а коментираш , че на домакина са му скъсани чорапите ,след като си се наял.Ако всички расъждаваме като "го го го" ще тръгнат бързо и качествено нещата.Никой на никого не е отказал информация,Сашо Ковачев от две седмици обикаля страната по клубове и разяснява и слуша предложения.Ето за това са клубовете.Няма как да ходи от врата на врата и да пита дали иска някой да стане състезател и дали го кефи правилника.Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнениеБраво на тези хора дето са отделили време и пари, но не се обиждай от това, че отстрани изглежда като "Велчова завера". По добре ще е да се направи така, че повече хора да участват и да отделят време и пари, а и нещата да са по отворени.
Коментар
-
Защо трябва да се задават толкова много въпроси,на които отговорите са публикувани в брой 33 януари.2007г на списание Off Road BG.
Не е ли по-лесно да си купите изданието,да прочетете съответната статия - интервю и да зададете конкретни въпроси,а ако на някой 5-те лв. за брой му се виждат много "Sofiq" може да ви пусне статията и тук,по-тънко е.
Имало интриги в шампионата и респективно потърпевши,така е,но всичко е на база допуснати грешки и пропуски,от които неминуемо всички ние като интелигентни хора би следвало да се поучим и спомогнем за отстраняването им.
Лесно е да се плюе,но явно ни е трудно да изразим благодарност към хората ораганизиращи състезания,което би ги насърчило да са още по-добри за в бъдеще."Проблем имаме само когато нямаме решение" !
„Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“
Коментар
-
Прав си затова ние се опитваме да повдигнем и коментираме въпроси преди да сме се наяли. Предлагаме дори да помогнем в готвенето и слагането на масата за да има време домакина да си зашие чорапите.Първоначално публикуван от terziev Преглед на мнениеА от тука изглежда как са те поканили на банкет , а коментираш , че на домакина са му скъсани чорапите ,след като си се наял.Ако всички расъждаваме като "го го го" ще тръгнат бързо и качествено нещата.Никой на никого не е отказал информация,Сашо Ковачев от две седмици обикаля страната по клубове и разяснява и слуша предложения.Ето за това са клубовете.Няма как да ходи от врата на врата и да пита дали иска някой да стане състезател и дали го кефи правилника.
Не мога да разбера защо когато човек или в случая клуб се опитва да предложи нещо така подскачате.
Да искам да благодаря на Сашо Ковачев за това, че снощи уважи с присъствието си нашия нов клуб (които от вчера си има регистрация в съда). Много неща се казаха за организацията на БОС и състезанията и надявам се поне една част от тях да са полезни за последващата работа по организиране на шампионата.
Коментар
-
В голямо заблуждение си изпаднал колега, 5лева сме ги дали одавна, но прочетено генерира повече въпроси без да си получил отговорите.Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнениеЗащо трябва да се задават толкова много въпроси,на които отговорите са публикувани в брой 33 януари.2007г на списание Off Road BG.
Не е ли по-лесно да си купите изданието,да прочетете съответната статия - интервю и да зададете конкретни въпроси,а ако на някой 5-те лв. за брой му се виждат много "Sofiq" може да ви пусне статията и тук,по-тънко е.
Имало интриги в шампионата и респективно потърпевши,така е,но всичко е на база допуснати грешки и пропуски,от които неминуемо всички ние като интелигентни хора би следвало да се поучим и спомогнем за отстраняването им.
Лесно е да се плюе,но явно ни е трудно да изразим благодарност към хората ораганизиращи състезания,което би ги насърчило да са още по-добри за в бъдеще.
Не си прав, когато един организатор се е постарал, а това се вижда лесно хората са благодарни. Но какво да направим когато заради един организатор се провали едно хубаво състезание, ти можеш ли да направиш нещо? (Вземи за пример Варна 2006)
И не са прави тези дето твърдят, че организатора плаща (това е само в случаите когато не си е свършил работата). Плащат спонсорите, състезателите и накрая организатора. Тогава кои ще поръчва музиката?
Коментар
-
Янчо,спазете с Тодор принципа на петте П-та:
Предварителната Подготовка Предотвратява Провала на Представлението
Доколкото разбирам Иван Маринов ще е там,а той винаги е недоволен от организацията."Проблем имаме само когато нямаме решение" !
„Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“
Коментар
-
Явно пак не се замисляш над това което пиша, но то ти е простено.
Аз съм от хората, които гледат предварително да се решет проблемите защото като се съберем е по добре да се веселим отколкото да се занимаваме с това което явно не Ви е присърце.
По тази схема вместо да се увеличават участниците след една две години ще има 5-ма организатори и горе долу толкова участници.
Ако на Теб и хората около теб Ви е все едно какво и къде го карате на мен и моите приятели не ни е, затова по добре си замълчи.
Или ако си от групата на Пламен Тенев нещата са разбираеми и няма смисъл да си хабя думите.
Коментар
-
Оценявам невероятния труд и упорство които организаторите са вложили. Разбираема е и нуждата от създаването на сериозна и стройна организация , НО не не разбирам кому е нужно премахването на Хоби клас !Какъв е проблема без да се пречи на състезателите да има и любители ? Нали всеки от състезателите е започнал като любител . От къде ще се появяват нови лица в този клас? ще се разчита само на родени сътезатели ли ? Таксите които плащаме за участие не са по -различни от тези на майсторите и това са пари които по свой начин също подпомагат развитието на този спорт.
Не желая да засягам никого , но наистина не разбрах с какво и на кого пречи Хоби клас?PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
аз напълно те подкрепям, безмислено е неопитни хора да карат с лидерите, защото това е предпоставка за по - рисково каране и последваща демотивация.
трябва да има хоби клас и не би трябвало да се допускат състезатели в състезателния клас без те да имат достатъчна бройка състезания в хоби. това което трябва да се промени са изискванията за сигурност към тях, рол кейдж, колани, седалки, каски, гасителна система и още няколко неща трябва да са задължителни за всички, които искат да се състезават.
но каквото и да кажем сега мисля че въпроса вече е решен от ръковоството
след време ще го отчетат като грешка и пак ще има хоби
drive alive
Коментар
-
Проблемите,колега,не се решават с обругаване на организаторите и даване на примери,а с въпроса дали са си извадили изводи от допуснатите грешки и взели ли са мерки за тяхното предотвратяване.Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнениеЯвно пак не се замисляш над това което пиша, но то ти е простено.
Аз съм от хората, които гледат предварително да се решет проблемите защото като се съберем е по добре да се веселим отколкото да се занимаваме с това което явно не Ви е присърце.
По тази схема вместо да се увеличават участниците след една две години ще има 5-ма организатори и горе долу толкова участници.
Ако на Теб и хората около теб Ви е все едно какво и къде го карате на мен и моите приятели не ни е, затова по добре си замълчи.
Или ако си от групата на Пламен Тенев нещата са разбираеми и няма смисъл да си хабя думите.
А изразяването тук на личностните ти симпатии и антипатии,ще оставя без коментар,все пак днес е Голям Празник,а когато чувствата заговорят ,полът е без значение
"Проблем имаме само когато нямаме решение" !
„Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“
Коментар
-
За едни хоби, за други спорт, но всички споделяме страстта- OFFroad. Спортисти не падат от небето, трябва време, традиции, трябва да се ангажира обществото! Без "ХОБИ" не е възможно! Поздрави!Първоначално публикуван от churov Преглед на мнениеОценявам невероятния труд и упорство които организаторите са вложили. Разбираема е и нуждата от създаването на сериозна и стройна организация , НО не не разбирам кому е нужно премахването на Хоби клас !Какъв е проблема без да се пречи на състезателите да има и любители ? Нали всеки от състезателите е започнал като любител . От къде ще се появяват нови лица в този клас? ще се разчита само на родени сътезатели ли ? Таксите които плащаме за участие не са по -различни от тези на майсторите и това са пари които по свой начин също подпомагат развитието на този спорт.
Не желая да засягам никого , но наистина не разбрах с какво и на кого пречи Хоби клас?VARADERO SD2
Коментар
-
Хобито, в тоя му вид,в който беше, е безсмислено - само натоварва допълнително организаторите и им пречи в нормално време да изнесат дневните резултати , което опорочава цялото състезание.На мястото на хоби клас ще има друг "адвенчър" или нещо от сорта,където ще се кара по същия маршрут с роудбук, но без времеизмерване и ангажимент от съдиите да чакат екипажите.Така съдиите ще могат да предадат протоколите навреме.Това според мен ще даде възможност на нови екипажи първо да покарат и се запознаят със състезанието преди да влязат в отворения клас.Последно редактирано от VE LA; 12-02-07, 12:16.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар