Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Къде са OFF-ROAD клубовете?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
    Проблемите,колега,не се решават с обругаване на организаторите и даване на примери,а с въпроса дали са си извадили изводи от допуснатите грешки и взели ли са мерки за тяхното предотвратяване.
    А изразяването тук на личностните ти симпатии и антипатии,ще оставя без коментар,все пак днес е Голям Празник,а когато чувствата заговорят ,полът е без значение
    Пак не мислиш върху това, което съм написал. А организаторите в частност твоя приятел ако искат тези неща да не си ги говорим тук да бяха попитали как ги виждат нещата и другите.
    Ако си забелязал все още няма правилник и се работи само със слухове.
    Аз лично на никой не съм отказал да помогна стига да е поискал помоща ми, но това което е в момента ми прилича на ЗАВЕРА.
    Ще мине времето ще се напише нещо, както стана миналата година (да благодарим на Сашо Ковачев) и съответно понеже няма време ще остане това. Състезателите ще го научат на първото състезание и ще ревнат срещу неговия организатор.
    Когато има проблем, а такива определено има, най-нормалното е да се дискутира за да се намери добро решение (недоволни винаги ще има).
    Но заради това да не си създават проблеми организаторите, да се зарежат всички желаещи да започнат, не е далновидно най-малкото.

    Коментар


    • #32
      Абе Иване ти само на Пламен Русев ли постовете четеш , написах ти преди малко за хобито.Пак ще карат мераклиите .Нали беше на сбирката със Сашо , защо трябва едно и също нещо да дъвчем само.Правилника е почти готов , само точкуването на организаторите които участват трябва да изчистим.Ако имаш предложения по въпроса . . . .

      Коментар


      • #33
        Терзиев извинявай не сам ти прочел написаното задълбочено.
        С теб съм съгласен, че хобито не трябва да остане в този вид и нашия клуб има предложение как да се променят нещата. Ние имаме предложения не само за класа хоби, там сме засегнали и темата за точкуването и други теми.
        Извинявай, но аз не съм бил на такава среща в която да се е обсъждал регламента. Очаквах, че това ще стане на срещата в Стара Загора дори го имаше обявено, но това не се случи (или ако се е случило не сме разбрали, нали бяхме най-далече от началниците).
        Ама пък добър купон си стана.

        Коментар


        • #34
          Ако визираш срещата на Сашо и Доктора с нашия нов клуб, да ти кажа ние се опитахме да кажем това което мислим, но се оказа че не било това мястото. И аз там съвсем не останах с впечатлението, че има нещо готово, защото можеше поне да ни го дадат да го прочетем да се запознаем с него.
          Но за мен решенията с Хоби класа може да повлияят зле още тази година, а може и по-късно. Аз лично нямам желание да караме само едни и същи 10 джипа.
          Между другото виж тук във форума се зараждат идеи за други алтернативни състезания (това вече е резултат от нечии решения). Защото хората винаги ще имат нуждата да почнат от някъде.

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от terziev Преглед на мнение
            Хобито, в тоя му вид,в който беше, е безсмислено - само натоварва допълнително организаторите и им пречи в нормално време да изнесат дневните резултати , което опорочава цялото състезание.На мястото на хоби клас ще има друг "адвенчър" или нещо от сорта,където ще се кара по същия маршрут с роудбук, но без времеизмерване и ангажимент от съдиите да чакат екипажите.Така съдиите ще могат да предадат протоколите навреме.Това според мен ще даде възможност на нови екипажи първо да покарат и се запознаят със състезанието преди да влязат в отворения клас.
            Това Звучи Много интересн! Аз например никога (принципно) не се състезавам, но би ми било интересно да видя трасето, да се разходя

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от terziev Преглед на мнение
              Хобито, в тоя му вид,в който беше, е безсмислено - само натоварва допълнително организаторите и им пречи в нормално време да изнесат дневните резултати , което опорочава цялото състезание.На мястото на хоби клас ще има друг "адвенчър" или нещо от сорта,където ще се кара по същия маршрут с роудбук, но без времеизмерване и ангажимент от съдиите да чакат екипажите.Така съдиите ще могат да предадат протоколите навреме.Това според мен ще даде възможност на нови екипажи първо да покарат и се запознаят със състезанието преди да влязат в отворения клас.
              Съгласен съм за изменение на хоби класа ( най-вече в сигурноста и оборудването ) , но къде остава тръпката след като няма да се засича време !!! В такъв случай , роуд бука може да се продава след състезанието и който е мераклия да си го купи Не може ли да се помисли за електронни ЦП-та(подобни на тези в Шумен) , тогава резултатите излизат бързо. Ако погледнем назад , не всички състезания са се просрочвали само заради хоби клас. Мисля , че не трябва да се елиминира състезателния момент в този клас.
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • #37
                А във връзка с организаторите аз още миналата година преди да започне шампионата предложих да не се брои най-слабото състезание на всеки, може да бъдат и двете най-слаби.
                На организатора като не участва в това състезание дето го организира - това му е най слабото състезание.
                По регламент на БФАС и ФИА до 6 състезания не се взима едно над 6 не се взимат 2. Това не съм го измислил аз.

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
                  А във връзка с организаторите аз още миналата година преди да започне шампионата предложих да не се брои най-слабото състезание на всеки, може да бъдат и двете най-слаби.
                  На организатора като не участва в това състезание дето го организира - това му е най слабото състезание.
                  По регламент на БФАС и ФИА до 6 състезания не се взима едно над 6 не се взимат 2. Това не съм го измислил аз.
                  Въпроса ,Ванка е в това ,че състезанията не са с еднакъв коефицент и аз като съорганизатор на адвенчър България няма даго карам а колко точки ще пропусна?Вера,Десо и Пламен няма да карат в техните, но те са с друг коефицент.Ако ми сметнеш средно аритметично от останалите състезания дали е справедливо спрямо другите които са карали седемдневното.Можеш да вадиш едно състезание но ако са с еднакъв коефициент.Така,че не всичко ,което не си измислил ти върши работа.

                  Коментар


                  • #39
                    Не си прав и това сме го мислили и затова написах, че може да отпаднат и две състезания. В рали шампионата отпадат най-слабите две състезания, независимо от коефициента. Ако двете големи се разгледат като две състезания, от които се взимат еднакви точки и отпадат 2 състезания тогава нещата са решени, защото шампионата ще има 8 състезания.
                    Ако искаш като дойдете в София да го коментираме. По принцип има вариант, в който ти си ощететен като ти отпада състезанието като едно, но аз нямам право на глас при решаването.

                    Коментар


                    • #40
                      С отпадането на най-слабите резултати, организаторите във всички случаи стават курбан за шампионата, защото най-слабото състезание на организатора е предрешено и той повече няма право на грешка, а този, който участвува във всички, ще бъде облагодетелстван
                      Давам пример:
                      Иванчо кара на всички кръгове добре и на един не завършва, но той отпада, защото му е най-слабото състезание.
                      Петърчо кара на всички, освен на собственото си, на което е организатор и така се случва, че на едно се чупи и не завършва. Няма как да го извади, защото вече ще не ще домакинското му пречи.
                      Това е тънката закачка, която се явява като несправедливост. Колкото и кръга да се зачитат, тези които не са организатори все ще имат това предимство.
                      При нас въпроса го решихме да се зачитат 7 от 10, за да е по-справедливо, но се разбрахме организаторите и трасе координаторите да се жертват на добра воля заради доброто на шампионата. И ние много сме го мислили, но идеално решение - няма !
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #41
                        Прав си Жоро, затова хем да организираш състезания и да се бориш за титли не става. Ето Сашо се отказа да кара, Вера ще го направи за удоволствие, а другите ???? Така се получават конфликт на интереси, защото най-лесно е да прецакаш конкуренцията на твоето състезание (примери много, а и аз мога да дам малко идеи ако някои иска).
                        Миналата година пък така го решиха, че да се облагодетелстват организаторите, защото до последно не се знаеше или поне така твърдяха кой води и нямаше временно класиране.
                        Ако се приеме варианта с по две състезания то организаторите имат право на една грешка (ние миналата година нямахме такава възможност).
                        Пак да кажа пълно щастие няма.
                        Последно редактирано от VE LA; 13-02-07, 12:05.

                        Коментар


                        • #42
                          В тази връзка , искам да напомня моята концепция от 2002 година(Русенски Лом беше направено по този начин-справка Кирил Панайотов) - ПРОФЕСИОНАЛЕН екип, неучастващ в състезанията , изпълнява нарежданията и правилника(ако има такъв) и САМО прави състезания. Възлага им се , дават им се пари и всички са доволни ! Аз лично ще процедирам по този начин тази година, ще възложа и заплатя на ПРОФЕСИОНАЛЕН ЕКИП( Кирил Панайотов,Св.Дойчинов,Жоро Хаджиев, Йосиф Лагадов, Вальо Пантев, трасето ще провери представител на БОС) , а аз ще карам във ВСИЧКИ състезания !!! А и не мога да разбера , защо коментираме нещо , без да имаме основата , т.е. РЕГЛАМЕНТ или ПРАВИЛНИК ?!?

                          Коментар


                          • #43
                            Като главен организатор на няколко състезания не е хубаво да караш, но може да се споразумеем ако почерпиш и не се бориш за първото място в двата шампионата.

                            Коментар


                            • #44
                              Еййй , пак ме нави от първия път Аз няма да бъда главен организатор , а главен възложител и разпределител ! Състезанията ще си имат организатор , координатор трасе, комендант и главен съдия , но въпреки всичко , пак ще почерпя...
                              Последно редактирано от VE LA; 13-02-07, 12:12.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
                                Прав си Жоро, затова хем да организираш състезания и да се бориш за титли не става. Ето Сашо се отказа да кара, Вера ще го напправи за удоволствие, а другите ???? Така се получават конфликт на интереси, защото най-лесно е да прецакаш конкуренцията на твоето състезание (примери много, а и аз мога да дам малко идеи ако някои иска).
                                Миналата година пък така го решиха, че да се облагодетелстват организаторите, защото до последно не се знаеше или поне така твърдяха кой води и нямаше временно класиране.
                                Ако се приеме варианта с по две състезания то организаторите имат право на една грешка (ние миналата година нямахме такава възможност).
                                Пак да кажа пълно щастие няма.
                                Ей заради такъв, мрънкалник като тебе няма да си жертвам кефа да правя състезание а ти да плюеш. ВПРОЧЕМ АЗ ИМАМ РЕШЕНИЕ НЯМА ДА ДОПУСНА ИВАН МАРИНОВ И МИТКО ФУЛДА ДО СТАРТА, тогава всичко ще е гладко и всички доволни.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X