Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилник за Национален Траял Шампионат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Правилник за Национален Траял Шампионат

    Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
    Това е проблем на организатора да обособи и раздели публиката от съзтезателите. Да и обясни, че тази помощ е във вреда на съзтезателя.
    Засичането на времето трябва да е точно и да е водещото и съзтезателите да покажат чисто и бързо каране до колкото в траяла може да се каже бързо. Засичането до секунда е задължително и наказанията трябва да бъдат адекватни на трасето.
    Иване , отново се разминаваме в мнението със скоростта. За пореден път ще кажа , че скоростта не може да бъде понятие в Триала, друго нещо е че времето е един от определящите фактори, но като основен си остава преодоляването на препядствието. Вярно е и съм напълно съгласен, че трябва да има много точно измерване на времето и също така много точно определяне и отбелязване на наказателните точки по трасаето/ зоната/. В един истински направен Триал в някои от зоните средната скорост може да е и под 5км/ч и дължината на зоната да не е и 50м, но в същото време да включва препядствия, които да не могат да се преодолеят за по малко от 10 мин.

    Коментар


    • #92
      До: Правилник за Национален Траял Шампионат

      Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
      Иване , отново се разминаваме в мнението със скоростта. За пореден път ще кажа , че скоростта не може да бъде понятие в Триала, друго нещо е че времето е един от определящите фактори, но като основен си остава преодоляването на препядствието. Вярно е и съм напълно съгласен, че трябва да има много точно измерване на времето и също така много точно определяне и отбелязване на наказателните точки по трасаето/ зоната/. В един истински направен Триал в някои от зоните средната скорост може да е и под 5км/ч и дължината на зоната да не е и 50м, но в същото време да включва препядствия, които да не могат да се преодолеят за по малко от 10 мин.
      Когато ви говоря за скорост съм съгласен, че тя може да бъде и под 1км/час, но пак си има време за преминаване. Но не мислете още в началото идиотски наказания за глупости като връщане на 50см. назад, ползване на лебедка, крик или пътечка. Защото ако всички ги накажеш за това какъв е смисъла.
      Оставете хората да имат стимула да си подготвят джипа и когато се натрупат повече подготвени и се търси нещо ново, тогава налагайте ограничения. За кво ми е лебедка или пътеки като не мога да ги ползвам.

      Коментар


      • #93
        До: Правилник за Национален Траял Шампионат

        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        Ти не разбра ли, че говорим за различни неща? "Нашите" състезания, които си гледал и някой бутал колчета не са чисти траяли, а са състезания за време( вкл. и това в Ботево).
        Да това е силно казано състезание, но това си е минаване на една лека траялна зона например. И когато двама я минат без наказания трябва да ги класираш по време. Или когато единия седи 1 час вътре или 20 мин. без наказание, а друг е минал за 3мин. с някакво много малко нарушение как ще ги класираш. Само не ме убеждавай, че ония бавния е по-добър.
        Помисли малко, а не ми отговаряй.
        Ако не си направиш надпреварата да не съвпада с някое съзтезание, сигурно ще може да видим как ще го направиш без време. И кога на публиката ще и доскучее, че нищо не се случва.

        Коментар


        • #94
          До: Правилник за Национален Траял Шампионат

          Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
          Мисля , че е време да започнем да вземаме конкретни решения-

          8. Автомобилите участници не трябва да се лимитират в следните размери/ 5-дължина, 2,5м-ширина, 2,5м- височина и 3500кг-тегло/, ако са използвани различни част от други автомобили,като- мостове, кормилни системи, джанти, гуми, шасита и т.н.-донорите да са возила до 3 500 кг.

          Това са някои от моите конкретни предложения,. Очаквам мнения
          По точка осем съм абсолютно несъгласен.Сега ще обесня защо.
          Първо всички щатски камиони от серии 250 или 2500 са с общо тегло над-3500кг. за това съм сигурен. По талон е записана обща маса на МПС а тя е с пълен резервоар всички пътници в кабината плюс допостимия товар в легена. Това ми обесняват всеки път в КАТ защо пишат актове за такъв пикап ако нямаш категория- С Тези пикапи са основни донори за много хора при по евтин тунинг.Дори и твойте мостове са камйонски стандарт Дана-60.Най много да са направени хай-пиньон.Няма значение за какво са ребилдвани.Въпроса е стандарта всичко над Форд 9" и Дана 44 се води Трък стандарт.А той е Дана-60;70 в редки случай 75 както и Дана 80.GM-14 болт и 17 болт няма да ги коментирам.
          Другото е че утре някой може да реши да подготви Фул сайз трък.Той може да е олекотен до под 3500кг.и влиза по правилата.Които е гледал тия чудовища знае че това е страшна атракция за публиката.Значи ли това че ако утре Белият Рицар запише участие няма да бъде допуснат.Например в UROC едната от двете професионални организации е разрешено карането с Могови мостове.Както и всички милитари трък стандарт.

          Имам приятел дето желае да му направим джипка с Унимог мостове.Значи ли това че трябва да го отрежем отсега.В Руските шампионати карат даже с части от комбайни трактори и тн..Машините са страшни комикси и са много интересни за гледане.Насаждането на качествен осмак от нормален фул сайз трък също никаде не е забранено.Че те дори джипките при вас в Испания дето ги разглеждахме с Явор са пълни с тръкови части.
          Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 06-02-09, 22:33.

          Коментар


          • #95
            До: Правилник за Национален Траял Шампионат

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Верно че много често на гумата пише 33", производителя дава реален размер 32.7", а тя реално е 32.5. И обратния вариант го има.
            Повечето 33-ки които съм мерил са около 82-83см, затова мисля граница на 84 може да бъде определена като пределна.

            Моля също помислете за размера на колелата.Все пак говорим за Траял.Дори при ралито все още има джипки с размер 35"
            Мисля че още много хора не познават визуално различните размери и се бъркат че размер 35" е чудовище. Иван Попов монтира такъв размер на Витара.Днес направих няколко снимки за сравняване на размерите.

            Защо мисля така.Защото гумите са най евтиният вариянт за подобряване на проходимостта.Утре някой може да сложи на стандартен Самурай "без блокажи и ходове по метър" едни 34"колела което е напълно нормално.И какво застава заедно на старта при прототипите ли.



            Нарочно съм прибутал търкалетата до бегачката за сравнение на пропорциите.Значи Черокито е с гуми 32" до тях на снимката е гума 35" с оверал 34".....35" СЕДЯТ ГОЛЕМИ НАЛИ????



            Ето на тази снимка са подред от ляво на дясно.38".5,37",35"и тридесет и двойката на Черокито. До тук всички гуми са в горе-долу в нормалния за Траял състезания размер.На следващата снимка вече ще видите с какви размери се кара на Екстремни Траялни състезания.





            Това до ГУМАТА е 35"инчовото "чудовище" която е вече дребосък.Разликата е фрапираща.



            Това са два размера от двата класа.Дясното колело е с размер 30"мерено с ролетка.И се предполага че ще има и играчи с този размер колела.Как ще се правят трасетата така че да са адекватни и за двата класа.На практика ще трябва да има и две трасета.Което автоматично означава и организирането на състезание и полувина.

            Мен лично слабо ме вълнуват размерите в Хоби клас но по този начин ще изпратите много по-неподготвени джипове срещу машини дето нямат нищо общо с всичко познато до този момент.Ще лишите от желание за участие и хората дето не им се хвърлят много средства за блокажи скъпи амове и тн.В България вече се продават по достъпни регенерати и шарките за кал камъни и въобще за траял са добри точно в 35" размер.
            С две думи вместо някой ентусиаст да обуе едни евтини 35" търкала на по нормална джипка и да се пусне в надпредварата като лъв.......ще трябва да се откаже знаеики че попада при прототипите.Помислете за този вариант.
            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 06-02-09, 23:29.

            Коментар


            • #96
              До: Правилник за Национален Траял Шампионат

              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
              Моля също помислете за размера на колелата.Все пак говорим за Траял.
              Колко мислиш да е границата за да има два класа с горе-долу равен брой участници.

              Коментар


              • #97
                До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                може да е от полза !
                http://www.we-rock.cc/rulebook.php

                А при много автомобилни състезания когато в някой клас са по-малко от 5 учасника просто минават в горния клас !
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #98
                  До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Колко мислиш да е границата за да има два класа с горе-долу равен брой участници.
                  За броя участници незнам.Още чакам сондирането да започне.Дано само не трае толкова време като в другата тема.Че май ще трябва да направите и клас ВЕТЕРАН.

                  Лично аз смятам че не би трябвало разделението на класове да зависи само от некви инч инч и малко.Ето това ли е разликата от Експерт и Хоби.

                  I---------ЕКСПЕРТ
                  I
                  I------------------ИНЧ И МАЛКО
                  I
                  I-------- ХОБИ


                  Помислете за размерите.Аз няма да налагам мнение по въпроса.Мисля си само че за гумите трябва разделението да започва от 35" нагоре.Но за да не се вмъкнат при Хоби разни карачи с много добре подготвени джипки с гуми до 33" би трябвало да има още условия за дадения клас.Добрите ни карачи с рали бегачки в Солун Трофи втрещиха и ехидно говорещите за тях ден по рано гръцки екипажи.Въпреки това се видя че с бегачка на Тежък Траял не става.Поне не и в призовите места.Блокажите трябва да са си в стандарта и на двата класа.По този начин джипките ще се развият към машини за реален Траял.
                  Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 07-02-09, 02:20.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                    Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                    може да е от полза !
                    http://www.we-rock.cc/rulebook.php

                    А при много автомобилни състезания когато в някой клас са по-малко от 5 учасника просто минават в горния клас !

                    Е ти за трима участника в Експерт отделно трасе ли ще правиш или ще ги пуснеш при Хоби. Кой ще се навие да подготвя яка джипка за да кара по едно напълно нормално трасе.Тия правила отгоре са много добри само че при нас за една разлика дали гумите са ти нови или не скачаш в единствено постижимите за България MODIFIED CLASS и UNLIMITED CLASS

                    За нашите условия ще трябва да се измисли нещо друго.Не спирайте да давате идей все ще намерим правилния път.Важното е да не се отказваме.
                    Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 07-02-09, 02:08.

                    Коментар


                    • До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                      Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                      ...За нашите условия ще трябва да се измисли нещо друго.Не спирайте да давате идей все ще намерим правилния път.Важното е да не се отказваме.
                      Петре, аз се бях отказал... В момента, в който се реши, че единствената разлика между двата класа ще е в размера на гумите, реших, че не си струва... а уж не съм от хората, които се отказват лесно... Всъщност, отказах се да водя спор тука.
                      Хайде да се съберем следващата събота в Троян, покрай "грация и мощ" и да поговорим, става ли?
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                        Eto i edin правилник от Австралия за Tuff-Truck
                        http://www.ccda4wd.com.au/images/CCD...torSportV8.pdf
                        класовете отново са три ! Може да си харесате нещо от него !
                        http://www.youtube.com/watch?v=JIEJw-iLRRI
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                          Петре, аз се бях отказал... В момента, в който се реши, че единствената разлика между двата класа ще е в размера на гумите, реших, че не си струва... а уж не съм от хората, които се отказват лесно... Всъщност, отказах се да водя спор тука.
                          Хайде да се съберем следващата събота в Троян, покрай "грация и мощ" и да поговорим, става ли?
                          Това е идея може да направим нещо и да го пробваме на първото състезание в Примрско и ако е успешно ще го предложим и на другите организатори и БФАС за правилник на шампионата.

                          Коментар


                          • До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                            Е ти за трима участника в Експерт отделно трасе ли ще правиш или ще ги пуснеш при Хоби. Кой ще се навие да подготвя яка джипка за да кара по едно напълно нормално трасе.
                            Според мен е задължително различните класове да карат по различни трасета. Иначе не се го представям.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                              Петре, аз се бях отказал... В момента, в който се реши, че единствената разлика между двата класа ще е в размера на гумите, реших, че не си струва... а уж не съм от хората, които се отказват лесно... Всъщност, отказах се да водя спор тука.
                              Хайде да се съберем следващата събота в Троян, покрай "грация и мощ" и да поговорим, става ли?

                              Става разбира се.

                              Ето това е вече една стъпка към нещо напълно позитивно.Нека заповядат всички който желаят да направим една дискусия на живо.Тези компове поне мен вече ме сдухаха и само тичам да проверявам кой и какво е написал.Мисля че такава среща ще има добър ефект.Поне ще разберем какво мислят и хората който не пишат по темата във форума.Може и да излезе някоя нова идея.

                              Ще помоля Тодор Христов ако има възможност да се съберем в залата за бизнес срещи в ресторанта на хотел Троян Плаза.

                              Коментар


                              • До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                                Давайте резултатите от "КОНФЕРЕНЦИЯТА " в Троян

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X