Колеги, реших да отворя тази тема със задачата да се започне конкретно обсъждане на конкретен правилник за националните състезания по Траял. С това начало можем да създадем определени правила за участие , които да се използват във всяко едно от състезанията. От моя страна ще помогна с каквото мога- ще ви предложа отделни параграфи от тукашните състезания, също можем да взаимстваме от правилника на Евротриал. Паралелно с това , предлагам в този пост да се създаде един списък на желаещите за участие в Траял състезания. Това може да се реализира с побликуване в поста на име на отбор и снимка на амтомобила, по този начин ще можем по лесно да фиксираме отделни класове и да разберем евентуалните участници във всеки клас. За начало мисля че трябва да започнем с класовете. По мое мнение мисля , че трябва за начало да се обособират в ХОБИ и ЕКСПЕРТ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Правилник за Национален Траял Шампионат
Свий
X
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Мисля, че като начало двата класа трябва да се различават само по гумите- например до 35 ци и над 35ци. Защото техническа комисия, която да определи, какви са промените по автомобилите е сложно за организация.Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
За следващото състезание в Лазарово трябва да направя две отделни трасета. Освен естествените препятствия смятам да направя няколко "типови" изкуствени препятствия, като ги начертая с размери и каталогизирам. Относно формата доста неща гледам от испанските траяли, а относно размерите ще стане опитно. По този начин, ако някой иска да направи за първи път състезание( като например колегата Митков), освен правилника ще можем да му дадем и чертежи на препятствия с размери за съответните класове.
Иво ако ти имаш някакви чертежи от твоите състезания моля те да ги постнеш тук.Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеМисля, че като начало двата класа трябва да се различават само по гумите- например до 35 ци и над 35ци. Защото техническа комисия, която да определи, какви са промените по автомобилите е сложно за организация.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеЗа следващото състезание в Лазарово трябва да направя две отделни трасета. Освен естествените препятствия смятам да направя няколко "типови" изкуствени препятствия, като ги начертая с размери и каталогизирам. Относно формата доста неща гледам от испанските траяли, а относно размерите ще стане опитно. По този начин, ако някой иска да направи за първи път състезание( като например колегата Митков), освен правилника ще можем да му дадем и чертежи на препятствия с размери за съответните класове.
Иво ако ти имаш някакви чертежи от твоите състезания моля те да ги постнеш тук.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеМисля, че като начало двата класа трябва да се различават само по гумите- например до 35 ци и над 35ци. Защото техническа комисия, която да определи, какви са промените по автомобилите е сложно за организация.
Грешка една Г-класа с два блокажа и гуми 32" ще мине през място от където един нормален Самурай няма шансове и с колела 38"
По машини ли ще се делят само екипажите или и по опит.Щото например Лагадов със стандартната Тойота на зли места минаваше по бързо отколкото Киров с професионално подготвен джип.Тези фрапиращи разлики как ще се определят.Значи ли това че например брат ми ако отиде с краулера в клас Хоби че не може да се пусне.Той Траял не е карал никога.Който е следял внимателно развитието на Българският офроуд знае че класовете се самоуформиха след повече от година опит в провеждането на състезания.Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 05-02-09, 12:37.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнениеАко може да пишем по темата без да се ругаем и спорим за глупости за всички ще е по добре.Нека започнем на чисто.Имам интерес за тези състезания и затова ще си позволя да пиша.Нека пишат и всички който имат интерес за правилника и провеждането на Траял състезания.
Грешка една Г-класа с два блокажа и гуми 32" ще мине през място от където един нормален Самурай няма шансове и с колела 38"
Това с Г-класите винаги съм го мислил и е определящ факт. Не знам трябва да помислим дали блокажите трябва или не да бъдат определящ фактор за класовете.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Давайте идеи и предложения, как да разделим двата класа. Нека не се критикуваме и нападаме, от това никой няма никаква полза!
П.П. Или трите класа, но трябва да е пределно ясно по какво ще се определя принадлежност към даден клас.Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнениеХрумна ми нещо- можем да направим вместо два-три класа- ХОБИ, ПРО-ЕКСПЕРТ и ЕКСПЕРТ, мисля че по този начин могат да се решат доста проблеми, като първите два класа да използват едо и също трасе.
Веднага ще ти кажа първо ще стане мазало при определянето на класовете второ при подготовката на различните трасета и трето.Какво би станало ако в някой от класовете дойде само един участник.Или всички запишат участие в един клас.
За разделянето в адекватни цели три класа си трябват и доволно джипки.Това съм имал предвид когато писах че няма достатъчно играчи.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнениеВеднага ще ти кажа първо ще стане мазало при определянето на класовете второ при подготовката на различните трасета и трето.Какво би станало ако в някой от класовете дойде само един участник.Или всички запишат участие в един клас.
За разделянето в адекватни цели три класа си трябват и доволно джипки.Това съм имал предвид когато писах че няма достатъчно играчи.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
Грешка една Г-класа с два блокажа и гуми 32" ще мине през място от където един нормален Самурай няма шансове и с колела 38"
“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
-
До: Правилник за Национален Траял Шампионат
Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение... По машини ли ще се делят само екипажите или и по опит ...Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар