Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилник за Национален Траял Шампионат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Като знам в какво състояние е автопарка на хората готови да трошат джипки по състезания, мисля най-лесно определимата граница за разделяне на два класа е гуми 33".

    Жребия си е чист късмет. Понякога пречи, понякога помага.
    На Солун трофи например имаше няколко етапа, чисто траялни, на които последните десет джипа нямаха никакъв шанс да минат без лебедка.

    Коментар


    • #32
      До: Правилник за Национален Траял Шампионат

      и аз мисля че ако класовете се разделят от размера на гумите 35 е много висока граница,и според наи подходящо е 32 33ки

      Коментар


      • #33
        До: Правилник за Национален Траял Шампионат

        Първоначално публикуван от kinex
        Като знам в какво състояние е автопарка на хората готови да трошат джипки по състезания, мисля най-лесно определимата граница за разделяне на два класа е гуми 33".
        Може би засега у нас наистина 33" е реална граница. А за блокажите незнам: тези със самоблокиращите дифове съдиите ще трябва да ги дебнат по трасето имат или нямат блокажи. А тези с ЛСД незнам, как ще ги хванат..
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #34
          До: Правилник за Национален Траял Шампионат

          Ако се обособят само два класа и аз мисля , че границата в малкия клас трябва да е до 33", така ще има по пропрционално разпределение на участниците. В малкия клас трябва да са разрешени и блокажите, в крайна сметка, знаем че ще има по подготвени и по неподготвени автомобили, защото ако не , ще е неизбежно преминаване в три класа и за сега е още рано.

          Коментар


          • #35
            До: Правилник за Национален Траял Шампионат

            Ако позволите и аз бих желал да изразя мнение по тази тема, защото много ми се иска такъв тип състезания да успеят да се наложат в България.

            Смятам, че не рано да се говори за Правилник за Националния Траял Шампионат, защото мисля че този тип състезания първо трябва да се наложат, да запоачнат да се провеждат по сходен или еднакъв регламен и чак тогава да се обединяват в Национален Шампионат.

            Твърдо подкрепям идеята за разделение по класове. Още по твърдо подкрепям това да става по обективен начин(размер гуми, липса/наличие на блокажи, ако щете дори и по нивото на обурудването за безопастност). С оглед на нивото на машините готови да участват в такива състезания мисля, че ще е най-добре да се обособят два класа според размера на гумите: до 32" включително и над 32". Като мисля че още по-добре ще е да се вземе конкретна стойност - 81см!
            Класирането според мен ще е най-удачно да става по начина обяснен от Иво - по точкова система с контролно време. Също така може да се въведат коефициенти според трудността на зоната. Смятам още, че ако състезател не завърши дадена зона заради повреда, или не премине зона, то той не трябва да губи право за класиране.
            Удачно ми се вижда още преминаването да се извършва зона по зона, а не след стартиране да даден екипаж той да ги премине всичките. Така на публиката няма да и се налага да "прекуска" от зона на зона, за да следи представянето на даден екипаж.
            Стартовия списък намирам за уместно да се определя чрез жребий, или чрез някаква игра за време(примерно размяна на двете задни гуми), в която да се проверява уменията на екипажа за работа в екип.
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • #36
              До: Правилник за Национален Траял Шампионат

              Разликата между 32 и 33 инча е почти никаква. Само че ако границата е 32 в един клас ще се окажат заводски Вранглер и Дифендър заедно с много пипнат Самурай. А много пипнатия Самурай хич не му пука с 32 ли е или с 33. За това казах 33. Да не ограничаваме хората да карат със заводска ширпотреба. Все пак е състезание, не разходка. Има и много други неща при тунинга на повечето 4х4 които слагат граница от 33". До 33 изискванията към окачване и силово предаване са едни, над 33 съвсем други.
              За блокажите мисля че няма нужда от ограничения.

              Коментар


              • #37
                До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                Подкрепям Пламен 33" е границата която трябва да отделя двата класа, наличието или липсата на блокажи не трябва да се взима под внимание както и лебедка те са задължителен атрибут за траял. В Испания как са разделени класовете?

                Коментар


                • #38
                  До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Разликата между 32 и 33 инча е почти никаква. Само че ако границата е 32 в един клас ще се окажат заводски Вранглер и Дифендър заедно с много пипнат Самурай. А много пипнатия Самурай хич не му пука с 32 ли е или с 33. За това казах 33. Да не ограничаваме хората да карат със заводска ширпотреба. Все пак е състезание, не разходка. Има и много други неща при тунинга на повечето 4х4 които слагат граница от 33". До 33 изискванията към окачване и силово предаване са едни, над 33 съвсем други.
                  За блокажите мисля че няма нужда от ограничения.
                  Пламен е прав за 33 те инча,но не е лошо да има и мярка и в милиметри с точен регламент как да се мери диаметъра!Аз имам гуми с еднакъв размер 235/85/16 и с драстична разлика в диаметъра(поне 50мм)-например DUNLOP и английски бутони регенерт.

                  За блокажите нека няма ограничения-вече са много по-достъпни от преди.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • #39
                    До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Разликата между 32 и 33 инча е почти никаква. Само че ако границата е 32 в един клас ще се окажат заводски Вранглер и Дифендър заедно с много пипнат Самурай. А много пипнатия Самурай хич не му пука с 32 ли е или с 33. За това казах 33. Да не ограничаваме хората да карат със заводска ширпотреба. Все пак е състезание, не разходка. Има и много други неща при тунинга на повечето 4х4 които слагат граница от 33". До 33 изискванията към окачване и силово предаване са едни, над 33 съвсем други.
                    За блокажите мисля че няма нужда от ограничения.
                    Добре съгласявам се, но продължавма да съм на мнение, че височината трябва да е точно определена. Защото разликата м/у различните марки, шарки може и да е 10см Затова по добре да се определи някаква височина, а не конкретен размер.



                    Иво, защо не качиш правилника по който се провеждат състезанията, които ти организираш?
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • #40
                      До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                      Малко не скромно ще се цитирам:
                      Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                      ... при наличие на повече от един блокаж и /или гуми над 33', да не могат да се състезава в ниския клас.
                      и ако за гумите вече сме на едно мнение, мисля, че и за блокажите ще се съгласите, че точно в траяла са голямо предимство.
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                        Малко не скромно ще се цитирам:
                        и ако за гумите вече сме на едно мнение, мисля, че и за блокажите ще се съгласите, че точно в траяла са голямо предимство.
                        Ето пък ще е най голямата глупост да има ограничения или забрани за блокажи.Това е лично мое мнение,но джип за траял без блокажи някак си не се връзва,не се получава,а тези които са дали по 4-5000 лв. сега да ги свалят ли,мисля,че това е абсолютно безумие.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                          Верно че много често на гумата пише 33", производителя дава реален размер 32.7", а тя реално е 32.5. И обратния вариант го има.
                          Повечето 33-ки които съм мерил са около 82-83см, затова мисля граница на 84 може да бъде определена като пределна.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                            ... мисля, че и за блокажите ще се съгласите, че точно в траяла са голямо предимство.
                            Спор няма, че блокажите са хубаво нещо. Само че някои модели ги имат стандартно в заводска комплектация - било твърди, било LSD. Ако има ограничение за това, ще е напълно реална ситуация, в която абсолютно сток Г-класа/Паджеро-2/Патрул ще бъдат пратени да се състезават с тунинговани машини.

                            Освен това, при някои машини блокажите компенсират било малки ходове на окачването, било високо тегло или и двете.

                            Предлагам, ако има ограничение за блокажи, то да касае допълнително поставените, а не фабричните.

                            Разбира се, при въвеждане на ограничение за блокажи, неизбежно става актуален въпросът как ще се контролира тяхното наличие?
                            Хайде, за ARB-тата е лесно - виждат се компресор, тръбички за въздух, копчета за задействане. Как стоят нещата обаче с разните му там автоматично задействащи се варианти?


                            Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
                            Ето пък ще е най голямата глупост да има ограничения или забрани за блокажи ...
                            Гена, не става въпрос за забрана на блокажи, а за въвеждане на ограничение в някой от класовете да не може да се кара с блокажи. Т.е. щом имаш блокажи - отиваш в по-високия клас.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                              Днес монтирах бутонки 235х85х16 като я наложих до 35ца разликата бе около макс. 10-15мм.Ето и снимки.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #45
                                До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                                Предложението ми е джипки с повече от един блокаж, да се състезават в по-високия клас. Притеснява ли ви, че Г-тата няма да могат да се състезават в ниския клас, въпреки малките си ходове?
                                Контролът може да се осъществи лесно, при съмнение от страна на съдиите...
                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X