Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилник за Национален Траял Шампионат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Правилник за Национален Траял Шампионат

    Да наистина,обаче нали на всяка зона трябва да има съдия който да следи за реда,иначе става както в ендурото някой минават препятствията с майсторлък,а други с братски усилия.Че реда няма да е перфектен е ясно,но поне малко да се вкарат нещата в някакви рамки.

    Коментар


    • #62
      До: Правилник за Национален Траял Шампионат

      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
      Дай предложение!
      Джорджо го даде:
      ... при наличие на повече от един блокаж и /или гуми над 33', да не могат да се състезава в ниския клас.
      Но въпроса с контролирането на блокажите остава! Пламен е прав, че техническият преглед ще стане кошмарен и дори невъзможен.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #63
        До: Правилник за Национален Траял Шампионат

        Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
        ...Но въпроса с контролирането на блокажите остава! Пламен е прав, че техническият преглед ще стане кошмарен и дори невъзможен.
        Що се плашите от контрола? Контролът ще се извършва само при съмнение, или сигнал. За целта е достатъчен и един "хай джак", ако е трудно да се намери, Явор, надявам се, любезно ще го предостаи...
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #64
          До: Правилник за Национален Траял Шампионат

          Липсата на блокаж мисля че си е проблем на самия състезател,ако иска да е конкурентен ще си сложи.Със същото основание може да се делят колите на такива с хидравлика или пък без.

          Коментар


          • #65
            До: Правилник за Национален Траял Шампионат

            Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
            Тук липсват доста основни части от един правилник, пак Ви казвам да разгледате нашия правилник и да добавите разумни наказания във време, а не в точки.
            Аз съм виждал на ваши състезания хора, които минават без да бутнат дори колче после да имат наказания. А при други дето са бутнали не съм виждал съдиите да реагират, като да запишат това някъде.
            Връщане до 50см. ми звучи смешно, ами на един остър завой ако трябва да се прави маневра, защото някой коли по трудно завиват, какво ще мерим дали не си върнал 51см. ми верно това е смешно. Достатъчно наказание, че си загубил време във връщане и маневри или не си успял да минеш от първи път.
            Един изчерпателен правилник не се пише лесно.
            А в повечето случаи преписването от чужбина също не е точно, защото тук винаги гледаме как да заобиколим правилника, че ениа ниамаме.
            Ето ти пример, в колата си нося камъни и дървета и гислагам вместо пътечка, ще ме накажеш ама дру път по твоя правилник или ще стане скандал. Така, че има доста да помислиш по въпроса. И е време да помислите за одобряване на състезанията от някой (напр.БФАС).
            Ти мислиш във "време". А тук идеята е да се оцени майсторското каране( т.е във точки). Ако на твоя джип му е тясно и се налага да върнеш за маневра, то друг джип с по-малък радиус на завой( напр. без фланци) ще го мине от раз- и от тук ще има повече точки. Ако возиш камъни и дървета и ги ползваш ще те получиш наказание, като за пътека( въпреки, че не е упоменато в правилника- по решение на главния съдия), но не забравяй, че ще трябва да си ги прибираш в джипа всеки път след преминаването. Тогава май е по-добре да ползваш пътека
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #66
              До: Правилник за Национален Траял Шампионат

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              ... Ако на твоя джип му е тясно и се налага да върнеш за маневра, то друг джип с по-малък радиус на завой( напр. без фланци) ще го мине от раз- и от тук ще има повече точки. ...
              Това пък е друга страна на въпроса. Като се направи трасе за Сузуки, всички по-дълги и по-широки на практика още преди старта вече си имат наречени наказания за маневри ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #67
                До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                Липсата на блокаж мисля че си е проблем на самия състезател,ако иска да е конкурентен ще си сложи.Със същото основание може да се делят колите на такива с хидравлика или пък без.
                Верно, не се бях сетил... щом искат да са "конкуретни", да си "наточат" джипките, тъкмо ще отпадне необходимостта от по-нисък клас.
                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Това пък е друга страна на въпроса. Като се направи трасе за Сузуки, всички по-дълги и по-широки на практика още преди старта вече си имат наречени наказания за маневри ...
                Чавдаре, точно този въпрос е обсъждан вече с организаторите на мероприятието в Приморско и трасето ще бъде така направено, че да е почти равностойно за различната дължина на "баазите".
                Последно редактирано от giorgio; 06-02-09, 10:48.
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #68
                  До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                  Не мисля че трябва да има наказание за маневри или ползване на оборудването на джипа,нали целта е да се премине препятствието със собствени сили.А това как ще стане трябва да решава екипажа,дали ще ползва стълба,лебедка или пък ще намери някой богатир за навигатор да пренася джипа си е негов проблем.Наказания трябва да има при излизане от зоната или евентуално преобръщане и помощ от организатора.Както и да има бонус точки за времето на преминаване.Тук обаче за жалост остава фактора съвест на отделните съдий при измерването на времето.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                    Предлагам да караме по ред. Нека обсъдим ще има ли класове, колко и по какви критерии, а после да преминем към следващата точка!
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Това пък е друга страна на въпроса. Като се направи трасе за Сузуки, всички по-дълги и по-широки на практика още преди старта вече си имат наречени наказания за маневри ...
                      Не е така. Джипа е компромис. Ако е тесен ще има предимство на завоите, но ще се обръща по-лесно. Ако трасето е направено балансирано ( има от всичко- участъци за маневреност, за тегло, за мотор, за гуми, за ходове) всичко ще е наред.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                        Единственото разумно разделение трябва да е според размера гуми.Не че пак някой по-опитен не може да си сложи по-малки и да кара в по ниския клас,ама това си е за негова сметка,нека да се доказва при децата дето се вика.Пък и това ще е само от полза така хобитата ще се стремят да достигнат неговото ниво и общо летвата ще се вдига нагоре.Нали целта е да се върви напред,а иначе ще останем на ниво нормална уазка скача по пет бабуни и това е.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                          Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                          Не мисля че трябва да има наказание за маневри или ползване на оборудването на джипа,нали целта е да се премине препятствието със собствени сили.
                          Колега, идеята е състезанието да оцени уменията на водача, качествата на машината и двойката човек-машина( владеенето на машината от водача). Не е все едно дали някой ще премине една зона "от раз" или ще строи мостове из нея за да я премине. Нали трябва това да се отрази по някакъв начин в резултата....
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                            Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                            Единственото разумно разделение трябва да е според размера гуми...
                            Всички ли мислите така?
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                              Засега да. Поне докато не се появят "монстъри", "прототипи" и ли както искате ги наречете...
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Правилник за Национален Траял Шампионат

                                Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                                Всички ли мислите така?
                                По принцип в тази посока могат да се разпишат много подробни разграничения. Въпросът е дали на този етап нещата няма да се усложнят прекалено.

                                Само като информация за размишление, прикачам техническите изисквания от Ладога.
                                Прикачени файлове
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X