Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Курс за навигатори - февруари 2008

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Курс за навигатори - февруари 2008

    Моля Ви не се препирайте. Естествено, че на един навигатор не му трябва кола. Но не можем точно в този момент, преди началото на сезона, да осигурим достатъчно състезателни коли, за да направим обучението на тях. Повечето от хората си имат или техни коли или приятели с които се разхождат и за това питам кои е с кола и кои няма. Ние и без това ще се завъртим така просто ще помогнете на организирането на курса.
    Предлагам ви да го направим и на двете дати като преди това в петъците имаме теоретична част (в дупката на ул.Орфей 17).
    За това моля Чавдар (V93) да организира и кординира хората аз съм на разположение и за двете дати с удоволствие. Може и на двете дати да го направим.

    Коментар


    • #17
      До: Курс за навигатори - февруари 2008

      Здравейте всички.Аз съм от Сливен много искам да участвам в този курс,но за сега немога да докарам джипката до София.Ако има друга възможност кажете?
      Бончо Бонев
      0887530661
      0878184630

      Коментар


      • #18
        До: Курс за навигатори - февруари 2008

        Много често ролята на навигатора е подценявана ,а реално заслугата е 50 на 50 навигатор пилот ,навигатора има за цел да води автомобила през маршрута за целта той използва пътна книга това е показаното от колегата V93 тя се състои от символи изобразяващи репери (обекти) които служат за ориентир и стрелки с метри показващи посоката плюс общ километраж с цел смятане на времето когато е за време и горивото което е необходимо но в офроуда май за гориво е много относително да се говори ,пътната книга се ползва в приложни състезания за ориентир и във рали спорта за следване на прехода между край и начало на отсечка ,друг вид навигаторски записки представляват тези ползвани във самият специален участък или с други думи във самата отсечка те са изградени на базата на общоприети символи ,но подредбата начина на записване и четене както и прилагането на някой специфични символи от самият навигатор за негово улеснение са индивидуални и специфични за всеки навигатор ,обузначението на завоите също има няколко системи ,но наи-добре е в началото когато пилота е нов и не е свикнал с интерпретиране на записки тези конфигурации на завоите изразена в числен или словесен вид да бъде ограничена до 3-4 вариянта.Отделно трипа е доста улесняващ уред който мери км. общ км. гориво време и паметта му варира в зависимост от модела безценен е за навигатора.Успех на всички бъдещи навигатори

        Коментар


        • #19
          До: Курс за навигатори - февруари 2008

          Навигатор, в офф роуд шампионата???!!!
          За всички, които не са го правили и не им е ясно, ще поясня, каква е ролята на навигатора в ОФФ РОУД ШАМПИОНАТА!!!
          Та навигатора има две основни цели:
          1. ДА НАМЕРИ ТРАСЕТО, ПО ДАДЕНИЯТ МУ РОУДБУК!!!
          2. ДА ИЗВАДИ ДЖИПА, КОГАТО ТОЙ ЗАТЪНЕ НЯКЪДЕ!!!
          Е, втората част, според мен е по-трудната, защото един и същ джип, затънал на едно и също място, по един или друг повод, с един човек може да излезе за 5 минути, а с друг за 1 час!!!!!!!!!!!!
          Демек, бъдещите навигатори, трябва да бъдат готови да се хвърлят в калта и да мислят много бързо и..............."вярно"!!!

          Коментар


          • #20
            До: Курс за навигатори - февруари 2008

            Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
            Навигатор, в офф роуд шампионата???!!!
            За всички, които не са го правили и не им е ясно, ще поясня, каква е ролята на навигатора в ОФФ РОУД ШАМПИОНАТА!!!
            Та навигатора има две основни цели:
            1. ДА НАМЕРИ ТРАСЕТО, ПО ДАДЕНИЯТ МУ РОУДБУК!!!
            2. ДА ИЗВАДИ ДЖИПА, КОГАТО ТОЙ ЗАТЪНЕ НЯКЪДЕ!!!
            Е, втората част, според мен е по-трудната, защото един и същ джип, затънал на едно и също място, по един или друг повод, с един човек може да излезе за 5 минути, а с друг за 1 час!!!!!!!!!!!!
            Демек, бъдещите навигатори, трябва да бъдат готови да се хвърлят в калта и да мислят много бързо и..............."вярно"!!!
            Не съм съгласен с теб, че втората част е по-важна. Всеки нормален човек опъва лебетка горе долу за едно и също време и от това съществена разлика не може да дойде... Обаче ако навигатора те прати у трета глуха ... работата вече загрубява.
            RB Patrol Team

            Коментар


            • #21
              До: Курс за навигатори - февруари 2008

              Е, може да поспориме по този въпрос(кое е по-важно), но в повечето случай, изваждането на джипа, не се свежда до вадене на лебедка!!!!!
              Ти специално, мисля, че си един от малкото хора, които най-добре трябва да го знаеш!!!

              Коментар


              • #22
                До: Курс за навигатори - февруари 2008

                Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                Е, може да поспориме по този въпрос(кое е по-важно), но в повечето случай, изваждането на джипа, не се свежда до вадене на лебедка!!!!!
                Ти специално, мисля, че си един от малкото хора, които най-добре трябва да го знаеш!!!
                - Как така не се свежда до вадене на лебетка Аз лично на състезания съм виждал само вадения с лебетка. Винаги може да има изключения, но те са толкова рядко и са в екстремни ситуации, че работата няма да е за време, а за оцеляване.
                RB Patrol Team

                Коментар


                • #23
                  До: Курс за навигатори - февруари 2008

                  Ми точно за това става въпрос - един човек вади джипа само и единствено с лебедка, за около 20 мин., а друг без лебедка.................веднага!!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Курс за навигатори - февруари 2008

                    Курса ще бъде насочен повече за обучаване на навигатора да намира пътя, което и аз като Асен смятам за по-важно.
                    Преминаванет по трасето, в частност през екстремите е работа на пилота. Той определя как ще мине и в този момент навигатора е само в негова помощ. Навигатора определя само от къде да се премине, а не как.
                    Едно тежко състезание не означава непременно дърпане на лебедки. Има състезания в чужбина, които са без лебедки. Такова беше и миналото Балкан Трофи 2007.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Курс за навигатори - февруари 2008

                      Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                      Ми точно за това става въпрос - един човек вади джипа само и единствено с лебедка, за около 20 мин., а друг без лебедка.................веднага!!!
                      Това е толкова рядка ситуация ( Навигатора да насочва пилота), че аз лично я смятам за пренебрежима. В повечето ситуации пилота преценява ситуацията и действа. А ако се стигне до това навигатора да ти казва, кое как и защо ... няма значение неговата подготовка, а само и единствено виждането му върху дадената обстанова. Затова и смятям, че ориентирането е по-важно. Тъй като едно закъсване е средно 5 мин ( една лебетка ), а едно загубване е доста повече.
                      RB Patrol Team

                      Коментар


                      • #26
                        До: Курс за навигатори - февруари 2008

                        Има ли вече яснота за времетраенето на курса,цената и ориентировьчно програмата при провеждането му?
                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Курс за навигатори - февруари 2008

                          Първоначално публикуван от zodiak Преглед на мнение
                          Има ли вече яснота за времетраенето на курса,цената и ориентировьчно програмата при провеждането му?
                          Поздрави!
                          Предложението на Иван Маринов е: теоретична подготовка на 08 и евентуално на 15 февруари, последвано от практически занятия в района на София в ден неделя (съответно 10 и 17 февруари).

                          По-горе е посочен адресът, на който ще се проведе теоретичната част. Час засега не е фиксиран, но предполагам, че ще е удобно след работно време.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Курс за навигатори - февруари 2008

                            Бройте ме и мен като сигурен участник поне на теоретичната част

                            Коментар


                            • #29
                              До: Курс за навигатори - февруари 2008

                              В теоретичната част ще участава само ТТ Младши, а в практиката и двамата. Разполагаме с джип, лебетка, хай-джак, оборудване за теглене, Зумо. Мога да осигуря 4 радиостанции.
                              В джипа могат да пътуват до 3ма души.
                              Поздрави
                              Тодор Томов
                              =============================
                              Не е страшно да се родиш тъп,страшно е да си умреш тъп!!
                              Toyota LJ70, 1KZ,+++, pics TУK

                              Коментар


                              • #30
                                До: Курс за навигатори - февруари 2008

                                Само дано снега се постопи, за да може да се кара.
                                RB Patrol Team

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X