Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Национален шампионат - състезание София 21 май - дискусии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Правилно, зависи кой го кара този "паркетник".

    Коментар


    • #92
      Да, и за в бъдеще ще се стремим да правим състезанията така, че резултата да зависи от пилота и навигатора, техните умения и в много по-малка степен от автомобила...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #93
        Първоначално публикуван от VPetrov
        Да, и за в бъдеще ще се стремим да правим състезанията така, че резултата да зависи от пилота и навигатора, техните умения и в много по-малка степен от автомобила...
        ще си търся навигатор за "next time"

        а за кога се планира преход Ком-Емине? /приблизително/
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #94
          все пак трябва да остане някакво поле за изява и за автомобила, нали е моторен спорт, ако всичко зависи само от екипажа, по - добре да оставим колите и да тръгнем пеша, хем по здравословно, хем по евтино
          drive alive

          Коментар


          • #95
            а за кога се планира преход Ком-Емине? /приблизително/
            Август месец, мероприятието ще включва ориентация от лагерен огън към мандра и т.н.


            все пак трябва да остане някакво поле за изява и за автомобила, нали е моторен спорт, ако всичко зависи само от екипажа, по - добре да оставим колите и да тръгнем пеша, хем по здравословно, хем по евтино Rolling Eyes
            Е не вярвам някой толкова добър да се появи че да взема трасетата с лека кола... Ето пример: с траяла който бяхме направили всеки който може да кара и автомобила му е 4х4 с добри гуми, можеше да премине без никакви щети, но същевременно майсторите имаха възможност да се докажат...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #96
              да но после на ориентирането не се засичаше време и беше все едно дали някой е намерил точките от първия път или е обикалял с часове. според мен бързината в ориентирането трябва да се поощтрява, така спорта става по атрактивен и съответно по опасен ... но нали офроуда все пак е екстремен спорт, като всички останали моторни такива ... спорт за смелите
              drive alive

              Коментар


              • #97
                Първоначално публикуван от go go go
                да но после на ориентирането не се засичаше време и беше все едно дали някой е намерил точките от първия път или е обикалял с часове. според мен бързината в ориентирането трябва да се поощтрява, така спорта става по атрактивен и съответно по опасен ... но нали офроуда все пак е екстремен спорт, като всички останали моторни такива ... спорт за смелите
                Аз лично мисля че тук грешиш!Защото ориентирането си беше супер.
                Като каза че може да е обикалял за това на всяка точка се записваше време по което е дошъл даден участник.
                Ако се засича с хронометър ориентирането то ще е не толкова състезание по ориентиране а по трошене на коли!Ти какво искаш да гледаш как мерцедес прелита до теб?Или как минава през дадено препятствие!Все пак гледаме офф-роуд а не WRC шампионата!
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #98
                  аз имам някакви сериозни състезателни амбиции и за мен е по - добре да е така, както беше но съм сигурен, че няма да има публика, която иска да наблюдава разходка с коли в гората, а публиката прави спорта

                  хората искат да видяат борба за първото място а не team spirit, неможе едно бутнато колче да решава, кой е победителя, офроуда е много повече от трял и моето мнение е, че трябва да се оценяват всички компоненти на спорта. иначе ще е нечестно към състезателите, които са вложили огромни пари време и желание в техника, умения и това остане неоценено.

                  според мен трябва да се стимулира еднакво развитието на машините и екипажите и двете да имат еднаква тежест при изготвянето на критериите за оценка
                  drive alive

                  Коментар


                  • #99
                    Бе, имаш-нямаш амбиции, въпроса е крайно важен. Това с публиката сигурно най-накрая ще набута и оффроуда в залите и на стадионите като алпинизма и мотоциклетите, ама на това не можем да влияем.
                    По принцип не виждам реална възможност да се съвместят ориентирането и публиката. Нито пак пред публика да се направи много дълъг триал. Обаче нищо не пречи да се направи много труден. Не за каране, а за техническо преодоляване, и ей ти оценка и на колата и екипажа като взаимодействие и ъъъ ... странични умения ли, де да знам как да го кажа.
                    Пък може да доживеем времето телевизиите да се натискат да слагат камери по колите, тогава и публиката ще има да се радва ...

                    Коментар


                    • аз съм участвал само на няколко състезания но по екстремите винаги е имало публика и то много въодушевена

                      мисля си, че офроуда е много по атрактивен спорт от WRC римерно, сигурно за това и толкова бързо се развива.

                      колкото е по - голяма борбата за купата, толкова по - атрактивен е спорта, а колкото е по - атрактивен, толкова повече публика и интерес, а от там и повече пари

                      според мен хората искат да видят лебедки в деиствие, коли потънали до половината в кал, прекосяване на реки ... такива работи
                      drive alive

                      Коментар


                      • С тая история с парите не съм наясно. Те идват от рекламата, ама дали публиката я докарва, или други тъмни сили ...
                        Бе, май и аз си мислех така. Сигурно следващия триал трябва да се направи около някоя тлъста локва, ама със сухи хълмчета наоколо. Мадамите с късите поли май обикновено нямат гумени ботуши))

                        Коментар


                        • хората искат хляб и зрелище

                          ядене има на всяко състезание, остава да има и зрелище и всички са там
                          drive alive

                          Коментар


                          • мисля си, че офроуда е много по атрактивен спорт от WRC римерно, сигурно за това и толкова бързо се развива.
                            Да, по атрактивен е, освен това и по-смислен само че това ни е известно само на нас в този форум Като цяло и в България и във света офроуда е абсолютно непопулярен. Всеки от вас знае колко публика се събира на състезанията по офроуд и съответно дори когато се снима колко от сниманото някой го излъчва... В световен мащаб е съвсем същото, Барселона-Дакар е най-известното събитие и въпреки че Евроспорт е сред официалните спонсори на мероприятието всички знаете по-колко време му беше отделяно. Който и да е треторазреден тенис турнир щеше да е отразен безкрайно по-добре...

                            според мен хората искат да видят лебедки в деиствие, коли потънали до половината в кал, прекосяване на реки ... такива работи
                            Да, но това не може да бъде етап от траял. Някои състезатели ще преминат през такова препятствие безпроблемно, други ще седят там по един час и мога да ви кажа с увереност, че след първите 3 минути на публиката и писва и почва да се дразни, да не говорим за самите състезатели.

                            Подобен род препятствия имаше по трасето за ориентиране, там имаше и кал и място за лебедки. Разбираемо е обаче защо няма как да има публика на точки които състезателите следва да открият с ориентиране. Може би най-добрата идея е предварителното разполагане на оператори на интересните места и заснемането на филм. Но това удоволствие е много скъпо, ще трябва да помислим как може да се организира.
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от VPetrov
                              Може би най-добрата идея е предварителното разполагане на оператори на интересните места и заснемането на филм. Но това удоволствие е много скъпо, ще трябва да помислим как може да се организира.
                              снимането на филм да се организира от всеки екипаж и да носи допълнителни точки пред всеки джип да върви по една "репортерска" кола.... ха-ха!
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • защо да няма по трасето за ориентиране екстремни, етапи които да са отбелязани на картата, като задължителни за преминаване, там със сигурност ще има публика ще има и камери
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X