Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Флориде S

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Рено Флориде S

    Най ми хареса изказването на колегата как си късала гумите с мотор 1.4
    0 8 76 36 8 542

    Коментар


    • #32
      До: Рено Флориде S

      Що пък да не ги къса!? Колко мислиш, че тежи това купенце?
      Мойта Фиеста с 1,3 ги късаше, а пък бая по-тежка от това...
      По темата: Това има в момента, това монтира колегата. Все пак не се е засилил да и слага V6 3000.
      От това , което прочетох до сега, съм убеден че би сложил и оригиналния блок, ако го имаше. Не е като да е лесно начинание, да се възстановява ретро кола. Затова адмирации затруда му!
      Колега, получава се много добре!
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #33
        До: Рено Флориде S

        Ей, така и не се намира някой да каже дали на този модел е слаган двигател над 1,1. Явно не е.

        Достоверна компановка би се получила с двигател от Дофин, а колегата има не един на разположение. Отделно, точно те са бая разпространени и от тях части могат да се намерят. Обаче предишният собственик на колата си падаше малко "състезател", та я е тунинговал с "голям" двигател. Оригиналният вид си е оригинален, обаче с него не върви, ами се тътрузи.

        За колегата с Фиестата имам две новини. Първо - сравнява как превърта гуми кола с предно предаване и такава със задно. Това говори достатъчно за сравнението. Второ - това купенце тежи само 100 кг по-малко от средна Фиеста, но за сметка на това, с най-големия оригинален двигател 1,1 ускорява до 100 за почти 20 секунди, та смятай за по-малките (голямото тунинговане на Гордини дава цели 5 к.с. отгоре). С 1,4 да ускорява минимум 15 секунди. Голямо пилене на гуми ще да е, но тук не става изобщо дума за това. Такива са били навремето повечето коли, това са можели.
        Последно редактирано от Obersturmbahnfuehrer; 07-04-10, 21:39.

        Коментар


        • #34
          До: Рено Флориде S

          С 1,4 да ускорява минимум 15 секунди. Голямо пилене на гуми ще да е, но тук не става изобщо дума за това. Такива са били навремето повечето коли, това са можели.[/QUOTE]
          Не е баш така , с BMW 323 76 година от първите тройки, така е тръгвало че в буквалния смисъл е късало гумите,така че колега не опира в това че колата е стара, просто двигателя е малолитражен но такъв е бил замисала на дадената кола , да е е евтина и достъпна за масовия потребител.
          0 8 76 36 8 542

          Коментар


          • #35
            До: Рено Флориде S

            Много добре ми е ясно, че колата не е някаква супер бегачка не мога да я сравнявам с новото клио от незнам си колко коня, просто исках да кажа, че колата си върви достатъчно добре за този двигател и не е въобще не е няква тромава. Не е точно като Форд Мустанг но и както съм чел Мустанг, също са копирали черти от това купе но какво ще му кажете на този, че си е писал флоридата 120 коня и толкова много пари http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=3

            Коментар


            • #36
              До: Рено Флориде S

              Поздрави за трудът, ентусиазмът, желанито да се запази и получи автомобилът!
              Не знам защо така негативно се развива темата?!
              Отегчени драскачи по политическите форуми се захванаха незаслужено с Реното!
              Това не било, онова не му стояло добре, не въртяло гумите както трябва щото видиш ли 1.4 било, ама блокът му стоял накриво,щото ама големи любители биле на ретромашините пък се отказали...
              Ще върти гуми що да не върти! Моят мъник е 600см и той върти гуми!
              В Бг, ако всеки "плямпаджия" беше захванал, къде кола да съхрани, къде да възстанови сега щяхме да имаме държава, култура и история не само на книга!
              Дано повече Ентусиасти в България да има, а не плямпала на "местна почва"
              Поздрави за трудът още веднъж!
              Последно редактирано от exton; 08-04-10, 00:10.

              Коментар


              • #37
                До: Рено Флориде S

                Ей, мущмурок, ясно е, че визираш мен. Нещо много докачливи и чувствителни станахте, като някой ви каже мнението си, че това което правите не е реставрация, ами просто занимание за свободното време.

                Е, някои са наясно с поддържането и реставрацията и затова са се отказали - трябват твърде много свободно време и липса на други интереси, за да се правят нещата както подобава на родна почва.

                Понеже не си мериш приказките, един "плямпаджия" ще ти каже, че баш на аватара си е лепнал първия супербайк и единствените неоригинални неща по него са консумативите - накладки, гуми, верига и филтър. Всичко останало е от този модел, да не кажа от тази заводска комплектовка, вкл. и боята с лепенките. А, на твоя, "мъникът" някога може и да е бил ФИАТ 500, но сега има яко окаян вид и дори от малка снимка личат липсите му.

                Така се засягат само комплексарите, а именно тяхното лоби е широко застъпено в "ретросредите". Да беше отговорил нещо по същество на коментара ми, вместо да се правиш на пишман адвокат. Иначе много обичам за култура да ми говорят хора, които членуват наред, щото не са сигурни кога се прави. Аман от родолюбци, които не могат да пишат на собствения си език.
                Последно редактирано от Obersturmbahnfuehrer; 08-04-10, 00:27.

                Коментар


                • #38
                  До: Рено Флориде S

                  Ее-ее, че бива ли на първият СУПЕР оригинален състезателен байк да туриш неоригинални неща?! То кощунство това!
                  Аз не бих се хвалил с това
                  На Реното може и да му ходи блок от 1,4 ама на твоят супер бърз байк...мисля че Неее

                  Коментар


                  • #39
                    До: Рено Флориде S

                    М, да... Типичен заядлив празнословец - вехтошар, а това е основният представител на българските "колекционери".

                    Че и невеж, освен неграмотен. Superbike е клас при моторите и не е състезателен, ама кво се занимавам с такива като теб, от които отдава съм се дистанцирал. Бръмчи си там с кошницата и си мисли, че си много по-различен от циганина с Москвича.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Рено Флориде S

                      Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                      М, да... Типичен заядлив празнословец - вехтошар, а това е основният представител на българските "колекционери".

                      Че и невеж, освен неграмотен. Superbike е клас при моторите и не е състезателен, ама кво се занимавам с такива като теб, от които отдава съм се дистанцирал. Бръмчи си там с кошницата и си мисли, че си много по-различен от циганина с Москвича.
                      Това с класът тротинетка, който караш не ни интересува! Темата беше за Реното!
                      Пък за класификациите от типът, кой колекционер, кой вехтошар да не казвам, че ми е през онази работа, ама си е точно така! То това си е твоя класификация само!
                      Хайде пий успокоителните, че стана късно!
                      Аз отбръмчах с Москвича

                      Коментар


                      • #41
                        До: Рено Флориде S

                        Мустанг-а копирал черти от тази пърпоретка?! Нямат нищо общо! Нито замисъл нито нищо !Да не говориме ,че мустанга си е кола на място не като произвежданото из Европа през 60те..
                        Като се замисля май и новия Фиат Добло копира черти от реното.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Рено Флориде S

                          Точно по темата за Реното именно ти нищо съществено или смислено не каза, освен няколко кухи и банални хвалебствия.

                          За сметка на това, половината ти уводно мнение беше лични нападки. Не ми е ясно на какво отгоре, при положение, че видно от правописа ти и от снимката си най-обикновен мърляч. "Тротинетката" ти я дадох само като намек, че не е като да съм голословен и да не знам за какво става дума при класичесите машини, ама толкова ти е капацитетът и не вдяваш.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Рено Флориде S

                            В момента само това намерих за копирани детайли ако намеря и сайта, в който си пишеше директно ще го пусна и него

                            " The lines and shape of the body won the admiration of other manufacturers. Side-on, the first mustang bears a remarkable resemblance to the Floride, whose air intakes at the rear wheel arches required a fluted side treatment so that they could be blended into a harmonious whole. Her prow and sculptured headlights were copied for the MGB. much to Renault's chagrin. The coupe/convertible concept was revolutionary. It symbolized freedom and spontaneous pleasure, le soleil et le vent - the sun and the wind - to be enjoyed whenever they could be had. The appeal was not lost upon Triumph. It's Stag, and other makes with targa tops, followed."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Рено Флориде S

                              Е, колега, това вече е приказка. Добре е да зарежем ловните разкази, колко е вървежна и как не си "иска гумите", защото това е показател единствено, че са тесни, стари и изпечени.

                              Цитатът, който си дал е много бегъл и там някой си твърди, че първият Мустанг приличал на Флоридата. Обаче има нещо такова, защото Якока решава да направят европейски тип кола и дори първоначалният проект за Мустанга е за двуместна малка (за американските стандарти) кола със средноразположен двигател. В последствие се стига до промяна на концепцията към по-традиционна компановка и силно заимстване на части от съществуващи модели поради икономически съображения. Обаче за дизайна са се впрегнали да съчетаят вида и духа на италианските коли, особено на серията Ферари Америка. Със сигурност са погледнали и Флорид-а, щото по задание е трябвало да черпят вдъхновение от европейските производители, ама в тоя бранш всеки повече или по-малко копира от някого, така че е все тая.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Рено Флориде S

                                Разбира се, че е така. Аз незнам защо толкова се запалихте по това, че колата "не си иска гумите" няма да почна сега да се хваля, че е много тромава примерно или нещо от сорта

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X